وبلاگ

/

/

حساب پی پال برای زیر 18 سال امکان پذیر است ؟

حساب پی پال برای زیر 18 سال امکان پذیر است ؟

۲۸ تیر ۱۴۰۲

حساب پی پال برای زیر 18 سال: روش‌های مختلفی برای انجام پرداخت ارزی وجود دارد که پی پال یکی از مهم‌ترین انها به شمار می‌رود. البت، این روش پرداختی محدودیت‌هایی دارد که استفاده از آن را برای کاربران سخت کرده است. برای مثال محدودیت سنی یکی از مشکلات رایج این نوع حساب است. حساب پی پال برای زیر ۱۸ سال قانونی نبوده و هیچ خدماتی به آنها ارائه نمی‌گردد. چرا که پی پال بر اساس قوانین ایالات متحده عمل می‌کند. در صورتی که به یک پلتفرم مناسب برای جابجایی پول نیازمند هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه کافه ارز ارتباط بگیرید، تا در این زمینه بهترین راه حل‌ها به شما ارائه گردد و بدون محدودیت و در یک فضای امن بتوانید مراودات مالی خود را انجام بدهید.

افتتاح حساب پی پال

سیستم PayPal چیست؟

پی پال یک سرویس واسط برای پرداخت هزینه‌های مربوط به خریدهای آنلاین بین‌المللی است که با کمک آن دیگر نیازی به استفاده از واسط ندارید و به راحتی با کارت اعتباری و اطلاعات بانکی می‌توان هزینه‌های مربوطه را پرداخت کرد. در حال حاضر پی پال به عنوان محبوب ترین سیستم مالی مد نظر فریلنسرها است. چرا که به راحتی می‌توانند درآمدهای ارزی خود را در این پلتفرم مالی آنلاین نقد کنند.

در حاضر در بین سیستم‌های مالی مختلف یکی از سریع ترین و امن ترین سیستم‌ها است که تنها با وارد کردن حساب ایمیل و پسورد می‌توانید به حساب مورد نظر خود پول انتقال بدهید. این کاربری آسان موجب شده تا در میان سایر رقبا و کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کند. امنیت این سیستم مالی در حال حاضر به قدری زیاد شده که تقریباً امکان سرقت و دزدی از حساب کاربران به صفر رسیده است. به همین جهت همه افراد ترجیح می‌دهند تا با داشتن یک حساب کاربری در این پلتفرم فعالیت‌های مالی خود را انجام بدهند. اما مسئله این است که حساب پی پال برای زیر ۱۸ سال وجود ندارد و در واقع افرادی که به سن قانونی نرسیده‌اند نمی‌توانند یک حساب مالی ایجاد کنند.

ممنوعیت حساب پی پال برای زیر 18 سال

چرا حساب پی پال برای زیر 18 سال قابل استفاده نیست؟

پی پال در دوره‌ای از فعالیت خود تصمیم گرفت که به دانش آموزان هم یک سرویس اختصاصی ارائه کند؛ اما این سرویس ادامه پیدا نکرد. در حال حاضر بر طبق قوانین وبسایت پی‌پال زیر ۱۸ سال اجازه افتتاح حساب و فعالیت مالی با این پلتفرم را ندارند. مهمترین دلیلی که به نوجوانان اجازه فعالیت مالی نمی‌دهد پیروی کردن از قوانین ایالات متحده آمریکا است. چرا که در این کشور فعالیت مالی کودکان و داشتن قراردادهای مالی ممنوع می‌باشد. ما در وبلاگ به شما کامل شرح داده‌ایم که چگونه حساب پی‌پال بسازید. برای مشاهده این مقاله، به وبلاگ ما مراجعه کنید و آن را بخوانید.در صورت نیاز به مشاوره با ما در ارتباط باشید.

از آنجایی که یک حساب پی پال باز می‌کنید در واقع یک قرارداد قانونی ایجاد کرده‌اید و همه افرادی که وارد فرآیند قراردادهای قانونی می‌شوند باید به سن قانونی هم رسیده باشند، تا تصمیمات عاقلانه برای معاملات خود بگیرند. از آنجا که سن قانونی در اکثر کشورها و حوزه‌های قانونی ۱۸ سال تمام است، پی پال نیز از این قانون پیروی می‌کند. اغلب بانک‌ها و موسسات مالی برای اینکه خدمات خود را به همه افراد جامعه ارائه دهند، حساب‌های نوجوانان را با حساب والدینشان پیوند می‌دهند؛ اما پی پال چنین کاری انجام نمی‌دهد و در واقع به طور کل به نوجوانان خدمات عرضه نمی‌کند.

شیوه رفع محدودیت سنی برای افراد زیر 18 سال

از آنجایی که طبق قوانین ایالات متحده آمریکا عقد قرارداد با افراد زیر ۱۸ سال غیر قانونی است، پی پال نیز به این افراد خدماتی ارائه نمی‌دهد. اما والدین آنها می‌توانند طبق شرایط خاصی حساب پی پال ایجاد کنند و با دادن کارت‌های نقدی پی پال به شکل آسانی اقدام به رفع محدودیت سنی حساب پی پال برای زیر ۱۸ سال نمایند.

برای افتتاح هرگونه حساب پی پال توسط والدین برای فرزندان و یا حساب های شخصی در داخل ایران به راحتی نمی‌توانید اقدام کنید و باید از آی پی‌های ثابت کشور‌های دیگر استفاده نمایید. در چنین شرایطی کمک گرفتن از کارشناسان کافه ارز ضرورت پیدا می‌کند. در صورت دریافت مشاوره با این افراد بهترین حساب برای نگهداری و ارسال و دریافت پول برای رفع محدودیت حساب پی پال برای زیر ۱۸ سال را پیدا می‌کنید.
اگر فصد دارید ندانید که بهترین زمان افتتاح پی پال چه زمانی است، ما مقاله‌ای در این زمینه در بلاگ منتشر کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

حساب جایگزین برای پی پال

حساب های جایگزین پی پال برای افراد زیر 18 سال

نوجوانان زیر ۱۸ سال در یک برهه خاص از زندگی قرار دارند که آشنایی پیدا کردن با مسائل مالی برای آنها اهمیت زیادی دارد و می‌تواند آموزش‌های زیادی به آنها بدهد. از مهمترین آموزش‌ها می‌توان به مدیریت پول، صرفه جویی و امکان انجام عملیات بانکی اشاره کرد، تا در بزرگسالی بتوانند مسئولیت پذیر تر بوده و به سادگی امور بانکی و پولی خود را مدیریت کنند. حساب پی پال برای زیر 18 سال خدماتی ارائه نمی‌کند و این روال آموزش را به کودکان سخت می‌کند. به همین دلیل وب سایت‌های دیگری وجود دارند که می‌توانید از آن به عنوان جایگزین پی پال استفاده کرده و تمام مباحث مالی را به فرزندان خود بیاموزید.
اگر شما گیمر هستی یا علاقه‌مند هستید که در این زمینه فعالیت کنید نیاز به حساب پی پال دارید می‌توانید مطلب حساب پی پال برای PS4 در بلاگ کافه ارز مشاهده کنید.

حسابChase

یک حساب برای دبیرستانی‌ها بوده که خدمات خود را برای افراد ۱۳ تا ۱۷ ساله بدون پرداخت هزینه ماهیانه ارائه می‌دهد. در صورتی که حساب نوجوان به حساب والدین متصل باشد، به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

حسابAlliant

این حساب برای نوجوانان ۱۳ الی ۱۷ ساله مناسب بوده و می‌توانید با حداقل هزینه افتتاح حساب، اقدام به بازگشایی حساب نمایید. نیازی به پرداخت هزینه‌های ماهیانه نیست و به صورت موبایلی و آنلاین هم می‌توانید با این حساب‌ها کار کنید.

حساب Google Pay

از طریق این حساب افراد ۱۶ سال می‌توانند یک حساب کاربری ایجاد کرده و تراکنش‌های مالی خود را انجام بدهند، اما برای داشتن حساب نیاز به اجازه سرپرست قانونی است.

خربد با پی پال

حساب کپیتال‌ وان ۳۶۰

حساب کپیتال شباهت زیادی به عملکرد پی پال داشته؛ اما محدودیت سنی پی‌پال را ندارد. در واقع این حساب توانسته است نیاز نوجوانان زیر ۱۸ سال را به حساب بانکی برطرف کند و یک حساب جاری با هزینه صفر برای نوجوانان ایجاد کرده که مزیت‌های زیادی دارد. از مهمترین آنها می‌توان به بدون نیاز به سپرده و هزینه بودن این حساب و امکان دریافت سود از حساب‌ها اشاره کرد.

با پیدا کردن یک حساب بانکی واقعی نوجوان در مسیر درک نحوه کار بانکداری، چگونگی جمع شدن سود به هنگام پس انداز و نحوه مدیریت پول در یک ماه و نگهداری آن برای ماه بعد قرار می‌گیرد. اما بهتر است تمامی حساب‌های بانکی با پشتیبانی والدین باشد، تا از هر قدم نوجوانان مطلع شده و در صورت نیاز به کمک بتوانند به نوجوانان خود کمک کنند. همچنین، اگر قصد خرید شماره مجازی را دارید، می‌توانید به صفحه شماره مجازی برای پی پال مراجعه کرده و اطلاعات کامل را کسب نمایید.

سخن آخر

حساب پی پال برای زیر 18 سال غیرقانونی است؛ چرا که بر اساس قوانین ایالات متحده ایجاد هرگونه قرارداد مالی با افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است. اما اگر به دنبال آشنایی بیشتر نوجوانان با سیستم‌های مالی و پولی هستید، می‌توانید از روش‌های مختلف دیگر استفاده نمایید و یا با باز کردن حساب پی پال برای هر کدام از والدین امکان استفاده از آن برای نوجوانان را فراهم آورید. اما در هر صورت برای افتتاح حساب پی پال نیاز به دریافت کمک و مشاوره‌های کارشناسانه دارید، مجموعه کافه ارز و نیروهای متخصص آن می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *