وبلاگ

/

/

خرید اکانت پرمیوم canva از صفر تا صد

خرید اکانت پرمیوم canva از صفر تا صد

خرید اکانت پرمیوم canva چه مزیت‌هایی دارید؟ چگونه می‌توان در برنامه canva اکانت پرمیوم ایجاد کرد؟ اینها پرسش‌هایی هستند که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده و به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای آن‌ها باشید. برنامه canva ابزاری بسیار قدرتمند برای طراحی‌های حرفه‌ای عکس بوده و در حال حاضر محبوبیت بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. همانطور که می‌دانیدپرداخت های بین المللی در ایران به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. ولی این امکان در کافه ارز برای شما فراهم شده است تا خرید از سایت های خارجی از همیشه برای شما راحت تر باشد.در کافه ارز به آسانی می‌توان خرید اشتراک سایت های خارجی همچون خرید اکانت پریمیوم کانوا را انجام داد.

این برنامه تمام قابلیت‌های لازم برای ایجاد تصاویری باکیفیت و جذاب را دارا بوده و به شما کمک می‌کند تا عملکرد کسب‌وکار خود را بهبود بخشید. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت canva پلتفرمی است که شما به‌واسطه آن می‌توانید به قالب‌های رایگان و غیر رایگان ویژه‌ای دست یابید.
شما با خرید اکانت پرمیوم canva این امکان را خواهید داشت تا نیازمندی‌های خود را به بهترین حالت ممکن فراهم سازید. این برنامه بهترین گزینه برای افرادی است که دانش گرافیکی لازم برای طراحی، بنر و پوسترها را ندارند. در canva امکانات و ابزارهایی برای شما ایجاد شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی حرفه‌ای عکس‌های خود استفاده نموده و از این قابلیت‌ها نهایت لذت را ببرید. با این تفاسیر می‌توان به این نتیجه دست‌یافت که canva بستری با مجموعه امکانات و ابزارهای بی‌نظیر گرافیکی است که استفاده از آن مزیت‌های بی‌شماری برای شما به همراه خواهد داشت.

خرید اشتراک پرمیوم canva

ساختار پلتفرم canva

قبل از بررسی نحوه خرید اکانت پرمیوم canva لازم است اشاره ای اجمالی به ساختار این پلتفرم داشته باشیم تا با دانش بیشتری ادامه نوشتار را مطالعه کنید. به‌طورکلی پلتفرم canva به دو صورت قابل‌استفاده است که با نام‌های رایگان و پرمیوم شناخته می‌شوند. پلتفرم canva این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا از قالب‌ها، انیمیشن‌ها و تصاویر خاصی جهت طراحی حرفه‌ای رسانه‌های اجتماعی، پوسترها و وب‌سایت‌ها استفاده کنید.

شما برای استفاده از این امکانات محدودیت خاصی نخواهید داشت چرا که قالب‌ها و تصاویر موجود در پلتفرم canva از تنوع بالایی برخوردار بوده و به‌خوبی می‌توانند نیازمندی‌های شما را برآورده سازند. در این پلتفرم قادر خواهید بود تا طراحی‌هایی کاملاً اصولی و مطابق دسته‌بندی‌های وب‌سایت خود داشته باشید. این ابزار حرفه‌ای دارای قالب‌های ویژه‌ای است که به طور مختصر شامل موارد زیر می‌شوند.

  • دعوت‌نامه‌های رویداد
  • رزومه
  • لوگو
  • کارت ویزیت
  • پوستر
  • پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام
  • جلدهای کتاب الکترونیکی
  • ویرایش تصاویر شخصی
  • اینفوگرافیک

اکانت پرمیوم canva

عملکرد و خرید اکانت پرمیوم canva

نکته‌ای که لازم است درباره خرید اکانت پرمیوم canva بدانید این است که این ابزار تمام امکانات خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. براین‌اساس شما برای استفاده از پلتفرم canva تنها کافی است وارد وب‌سایت canva شده و پس از خرید اکانت فعالیت‌های خود را آغاز کنید. این پلتفرم به‌واسطه مرورگر در اختیار شما قرار داده شده است؛ اما امکان نصب آن بر روی سیستم‌های مختلف اعم از ویندوز، اندروید و ios نیز وجود دارد. یکی از مزیت‌های بارز دریافت خدمات canva دردسترس‌بودن طراحی‌هایی است که قبلاً انجام داده‌اید؛ چرا که پلتفرم canva در فضای ابری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز یک مطلب درباره معرفی سایت iCons8؛ بهترین سایت برای طراحان گرافیک تهیه کرده‌ایم که بهتر است قبل از خرید سرور به مطالعه آن بپردازید.

مهم‌ترین مزیت‌های خرید اکانت پرمیوم canva

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی مهم‌ترین مزیت‌های خرید اکانت پرمیوم canva بپردازیم. اگر مطالبی را که در بخش‌های قبل بیان شد را بادقت مطالعه کرده باشید؛ متوجه شده‌اید که اکانت پرمیوم غیررایگان بوده و برای دسترسی به آن بایستی هزینه ای را پرداخت کنید. این اکانت برتری‌های خاصی نسبت به اکانت رایگان canva داشته و شما با خرید آن می‌توانید به قالب‌ها و اینفوگرافیک‌های بی‌نظیری دست یابید. همین امر را می‌توان دلیل اصلی محبوبیت اکانت پرمیوم دانست که موجب شده تا کاربران بسیار زیادی اقدام به خرید آن نمایند.

خرید اکانت canva

خرید اکانت پرمیوم canva گزینه ای عالی برای مدیران کسب‌وکارها بوده و می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود را بهتر از قبل مدیریت کنند. باتوجه‌به این مطلب اگر شما نیز دارای یک کسب‌وکار کوچک و یا بزرگ هستید؛ توصیه داریم به‌سادگی از کنار این پلتفرم حرفه‌ای عبور نکنید. همچنین لازم به ذکر است امکاناتی که در این پلتفرم برای شما فراهم شده‌اند به‌راحتی قابل‌دسترسی بوده و شما پیچیدگی خاصی برای استفاده از آن‌ها شاهد نخواهید بود. شما برای استفاده از ابزارهای پلتفرم canva نیازی به طی نمودن دوره‌های حرفه‌ای طراحی گرافیک ندارید و این بزرگ‌ترین مزیت این پلتفرم است. از دیگر مزایای خرید اکانت پرمیوم canva می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برخورداری از بیش از 420 هزار قالب حرفه‌ای
  • برخورداری از ابزارهای ویژه برای تغییرات فوری قالب‌ها
  • امکان ساخت قالب‌های سفارشی
  • بهره‌مندی از 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری
  • هره‌مندی از کیت برند همراه با لوگو و فونت برای کسب‌وکار شما
  • برخورداری از ابزارهای زمان‌بندی پست‌ها همراه با پلتفرم‌های متفاوت
  • برخورداری از 75 میلیون عکس و گرافیک
  • برخورداری از قابلیت حذف پس‌زمینه برای طراحی حرفه‌ای تصاویر گرافیکی

ایجاد و خرید اکانت پرمیوم canva

خرید اکانت پرمیوم canva این امکان را به شما می‌دهد تا از تمام قابلیت‌های این پلتفرم حرفه‌ای بهره‌مند شوید. برای خرید این اکانت تنها کافی است بر روی گزینه ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت کانوا کلیک نموده و فرمی را که در این صفحه در اختیار شما قرار می‌گیرد را بادقت کامل کنید. در این فرم بایستی یک ایمیل و پسورد را وارد نمایید تا از طریق ایمیل کد تایید شما ارسال گردد. در این مرحله لازم است هزینه‌های مربوط به اکانت پرمیوم canva را پرداخت کنید. نکته‌ای که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که خرید این اکانت را بایستی با پرداخت ارزی انجام داد. در حال حاضر باتوجه‌به تحریم‌هایی که برای کشور ما وجود دارد؛ شما قادر نخواهید بود تا هزینه‌های مربوط به خرید اکانت را به‌صورت مستقیم پرداخت نمایید و این امر به دلیل عدم ارتباط بانک‌های داخلی و بانک‌های بین‌المللی است. پرسشی که مطرح می‌گردد این است که حال چه باید کرد؟

 خرید اشتراک پرمیوم canva

توجه داشته باشید، باتوجه‌به تقاضاهای متعددی که برای پرداخت‌های ارزی وجود دارد در حال حاضر مراکز و سایت‌های بسیار زیادی در راستای ارائه خدمات پرداخت فعالیت دارند. یکی از همین سایت‌ها کافه ارز است که سوابق درخشانی نیز در امر پرداخت هاری ارزی دارد. ما در مجموعه کافه ارز بسترهایی را برای شما فراهم ساخته‌ایم تا در مدت‌زمان کوتاهی خرید اکانت پرمیوم canva را انجام دهید. برای دریافت این خدمات تنها کافی است هزینه‌های خرید اکانت و سود پرداخت را به‌حساب ما وارد نمایید. کارشناسان ما در کافه ارز با دانش و مهارت بسیار بالای خود می‌توانند خدمات مشاوره‌ای مفیدی را به شما ارائه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از این کارشناسان کمک بگیرید.

ورود به اکانت canva

پس از خرید اکانت پرمیوم canva دیگر نگرانی خاصی برای ورود به اکانت خود نخواهید داشت. برای این امر تنها کافی است وارد سایت شده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید. با انتخاب این گزینه صفحه‌ای پیشروی شما قرار می‌گیرد که بایستی در این صفحه اطلاعات مربوط به ایمیل و پسورد خود وارد نموده و سپس بر روی گزینه login کلیک کنید.

سخن پایانی :

در این مقاله به بررسی خرید اکانت پرمیموم conva پرداختیم امید است که این مطلب برای کاربران خود مفید واقع شده باشد.در مجموعه کافه ارز میتوانید به راحتی استراک این سایت را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنید.برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید. تا در این مسیر شما راه همراهی کنند.

5/5 - (30 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *