وبلاگ

/

/

معرفی شبکه اجتماعی Medium و نحوه خرید اکانت مدیوم

معرفی شبکه اجتماعی Medium و نحوه خرید اکانت مدیوم

خرید اکانت مدیوم: سایت مدیوم (Medium) یک شبکه اجتماعی مبتنی بر انتشار محتوا است که بیش از 200 میلیون بازدیدکننده ماهانه دارد. زمانی که شما محتوایی در مدیوم منتشر می‌کنید از قابلیت بازدید بی‌نظیر این پلتفرم برخوردار خواهید شد و می‌توانید مخاطبان بیشتری را به کسب‌وکار خود جذب کنید. در حقیقت، شما می‌توانید مخاطبان را از سایت مدیوم به وب‌سایت اصلی خود هدایت کنید. استفاده از شبکه مدیوم رایگان است اما اگر می‌خواهید از تمام امکانات آن نظیر کسب درآمد دلاری از مدیوم، اتصال دامنه سایت به پروفایل یا دسترسی به پست‌های صوتی داشته باشید باید آپگرید اکانت مدیوم را با پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه به صورت دلاری انجام دهید. برای خرید اشتراک سایت های خارجی می‌توانید از طریق سایت کافه‌ارز اقدام کنید. در این مقاله، سعی داریم شبکه اجتماعی مدیوم را معرفی کرده و مزایای خرید اشتراک آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

حساب مدیوم چیست

 

شبکه اجتماعی Medium چیست؟

دنیای امروزی بسیار مدرن و فراگیر است و مردم از سراسر جهان برای کسب اطلاعات بیشتر به اینترنت مراجعه می‌کنند. در واقع، مردم برای مطالعه مطالبی در زمینه‌های مختلف نظیر فشن، سبک زندگی، آشپزی و سخنرانی‌های آموزشی به اینترنت مراجعه می‌کنند و محتوای مربوط به این موضوعات را مطالعه می‌کنند. محتوایی که درباره این موضوعات تهیه می‌شود در مکانی به نام وبلاگ منتشر شده و در دسترس میلیون‌ها مخاطب قرار می‌گیرد.

آمارها نشان می‌دهد که روزانه بیش از 20 میلیارد صفحه وب توسط 409 میلیون نفر در اینترنت باز می‌شوند. همان‌طور که می‌بینید اهمیت محتوای بلاگ خیلی زیاد است و اکثر کسب‌وکار‌ها در این نوع از محتوا به رقابت سختی می‌پردازند. در حقیقت، اگر محتوای وبلاگ شما خوب نباشد، مخاطبان خیلی ساده از روی مطالب شما عبور می‌کنند چون هیچ پیام ارزشمندی از مقالات شما دریافت نکرده‌اند.

مدیوم راه‌حل مقابله با این مشکل و جایگزین ارزشمند برای راه‌اندازی یک بلاگ است. شما می‌توانید ایده‌ها و داستان‌های خود را در این شبکه با انبوهی از مخاطبین به اشتراک بگذارید. به طور کلی، مدیوم تعداد کاربران بسیار زیادی دارد و همین امر باعث می‌شود که بازدید از مطالب شما به طرز چشمگیری افزایش یابد. همچنین، ما در وبلاگ برای شما نحوه خرید اکانت لینکدین را شرح داده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به مقاله آن مراجعه کنید.

تاریخچه شبکه اجتماعی مدیوم

ایوان ویلیامز، کارآفرین معروف آمریکایی در سال 2012 سایت مدیوم را راه‌اندازی کرد. این سایت متعلق به موسسه آمریکا A Medium Corporation است که با هدف روزنامه‌نگاری اجتماعی به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. این شبکه در اصل ترکیبی از ناشران آماتور و حرفه‌ای است که محیطی بسیار آکادمیک برای علاقه‌مندان به محتوا پدید می‌آورد. ویلیامز که قبلاً در تیم توسعه‌دهندگان شبکه اجتماعی توییتر (ایکس کنونی) قرار داشت، ابتدا مدیوم را به دلیل محدودیت نوشتاری 140 کاراکتری توییتر، به عنوان جایگزین این شبکه اجتماعی معرفی کرد. اگر علاقه‌مند هستید در زمینه نحوه خرید تیک آبی توییتراطلاعات کسب کنید پیشنهاد می‌شود مطلب آن را در وبلاگ کافه ارز مطالعه کنید.

ویژگی‌های Medium

  • قابلیت وبلاگ‌نویسی و اشتراک‌گذاری داستان‌ها، ایده‌‎ها و تجربیات شخصی
  • قابلیت انتشار مقالات و مطالب مهم در زمینه روزنامه‌نگاری، موضوعات سیاسی و اجتماعی
  • امکان ساخت یک نشریه مجازی (این نشریه مجموعه‌ای از مقالات است که همگی مربوط به یک موضوع یا کسب‌وکار هستند) و مدیریت آن توسط سازمان‌ها انجام می‌شود.
  • امکان یادگیری موضوعات مختلف از بهترین نویسندگان و تولید‌کنندگان محتوا
  • امکان ادغام شبکه اجتماعی ایکس با مدیوم (زمانی که این دو شبکه را به یکدیگر متصل کنید، دنبال‌کنندگان شما در ایکس به صورت اتوماتیک به دنبال‌کنندگان شما در مدیوم تبدیل می‌شوند)

 

نحوه ساخت حساب کاربری در مدیوم

برای استفاده از امکانات مدیوم و انتشار مقالات در این شبکه اجتماعی باید یک حساب کاربری رسمی و وریفای‌شده در آن افتتاح کنید. برای ساخت حساب کاربری مدیوم می‌‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

خرید اکانت مدیوم

ورود به سایت مدیوم و ثبت‌نام

آدرس اینترنتی www.medium.com را در مرورگر اینترنتی خود تایپ کرده و وارد سایت مدیوم شوید. سپس با کلیک بر روی گزینه ” Get Started ” که در بالای سمت راست صفحه قرار دارد، وارد مرحله ثبت‌نام شوید. در صفحه بعدی، با دو گزینه ” Continue With Google ” و ” Continue With Apple ” روبرو می‌شوید که می‌توانید با توجه به دسترسی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر هم تمایلی به ثبت‌نام با حساب گوگل یا اپل خود ندارید می‌توانید بر روی گزینه ” Continue With Email ” کلیک کرده و از طریق واردکردن آدرس ایمیل خود این مرحله را پشت سر بگذارید.

واردکردن مشخصات فردی و تعیین رمز عبور

در مرحله بعدی باید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و بر روی دکمه Continue کلیک کنید. سپس یک نام کاربری برای خود انتخاب کرده و رمز عبور قوی نیز برای حساب تعیین کنید. در مرحله آخر بر روی دکمه Continue کلیک کنید. در مرحله بعد باید حساب ایمیل خود را تایید کنید. در حقیقت، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود و شما باید آن را باز کرده و بر روی دکمه ” Create Your Account ” کلیک کنید. پس از این‌که ایمیل خود را تایید کردید، مراحل ساخت حساب کاربری شما در مدیوم پایان می‌پذیرد و شما می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب کاربری مدیوم

پس از ورود به حساب کاربری خود می‌توانید از منوی بالای صفحه به بخش‌ها و امکانات مختلف مدیوم دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید مطالب مورد علاقه خود را به راحتی در مدیوم جستجو کرده و یا با کلیک بر روی گزینه ” Write A Story ” اولین مقاله و مطلب خود را در مدیوم منتشر کنید. شما می‌توانید حساب مدیوم را به شبکه‌های اجتماعی خود نظیر فیسبوک و توییتر نیز متصل کنید تا مقاله‌هایتان در این پلتفرم‌ها نیز منتشر شود.

برای تکمیل حساب کاربری خود در Medium می‌توانید از بخش Profile یک تصویر برای حساب کاربری بارگذاری کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید توضیح مختصری از خود در بخش بیوگرافی بنویسید و لینک‌های مختلفی نظیر آدرس شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت را در پروفایل اضافه کنید.

تنظیمات حساب مدیوم

شما می‌توانید تنظیمات حساب کاربری خود را در بخش ” Setting ” تغییر دهید. برای مثال، شما می‌توانید تنظیمات امنیتی را ویرایش کرده، ایمیل خود را تغییر داده و تنظیمات مربوط به اعلانات و نوتیفیکیشن‌ها را به راحتی تغییر دهید. البته، برای این‌ که امکانات و ابزارهای بهتر و گسترده‌تری داشته باشید بهتر است پلن‌های پولی و پرمیوم مدیوم را خریداری کنید. برای آپگرید اکانت مدیوم می‌توانید از سرویس‌های پرداخت ارزی کافه ارز استفاده کنید.
اگر به پلتفرم‌های دیگر نظیر دیسکورد نیز علاقه دارید، برای خرید اکانت پریمیوم discord می‌توانید بر روی کافه ارز حساب کنید. اما قبل از خرید بهتر است مقاله مرتبط با آن را در وبلاگ کافه ارز مطالعه کنید.

خرید اشتراک medium در کافه ارز

تاثیر مدیوم بر سئوی سایت

همان‌طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، مدیوم مخاطبان بسیار زیادی دارد و انتشار مستمر محتوا در آن و لینک‌کردن آن به سایت اصلی می‌تواند در افزایش میزان ترافیک و بازدید روزانه تاثیر بسزایی داشته باشد. به طور کلی، خرید اکانت مدیوم و فعالیت در مدیوم از طریق روش‌های زیر می‌تواند بر سئوی سایت تاثیر بگذارد.

  • منتشرکردن مطالب مرتبط با سایت:شما می‌توانید مطالبی مرتبط با کسب‌وکار خود در مدیوم منتشر کرده و آن را به سایت اصلی خود لینک دهید.
  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب: زمانی که در حال تولید و نگارش مقاله در مدیوم هستید باید توجه داشته باشید که کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان را هدف قرار دهید و از نوشتن مطالب غیرمرتبط خودداری کنید.
  • استفاده از لینک‌های مناسب:برای جذب ترافیک فقط استفاده از کلمات کلیدی مرتبط کافی نیست و باید لینک‌های مناسبی برای مقاله خود انتخاب کنید. در واقع، صفحاتی که درمطالب مدیوم به آن‌ها لینک می‌دهید باید با موضوع مقاله مرتبط باشند. شما همچنین می‌توانید به یک مطلب مشابه در سایت خود لینک دهید.
  • ایجاد ارتباط با مشتریان: سعی کنید با اشتراک‌گذاری مطلب در شبکه‌های اجتماعی، بیشترین ارتباط را با کاربران و مخاطبان برقرار کنید.
  • استفاده از پلن‌ها پرمیوم مدیوم: با خرید پلن پرمیوم Medium می‌توانید به ابزارهای سئو دسترسی پیدا کنید. ابزار SEO موجود در پلن پرمیوم مدیوم امکان بهینه‌سازی عنوان، کلمات کلیدی و توضیحات متای مطالب را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • انتشار مطلب در مجموعه‌های مدیوم: شما می‌توانید مطالب خود را در مجموعه‌های مرتبط با کسب‌وکار خود انتشار داده و از این طریق مخاطبان بیشتری جذب کنید.
  • ارتباط‌گرفتن با نویسندگان دیگر: شما می‌توانید با نویسندگان دیگر مدیوم ارتباط برقرار کرده و مطالب آن‌ها را بازنشر کنید و از این طریق دایره مخاطبان خود را بزرگتر کنید. شما با خرید اکانت مدیوم می‌توانید به راحتی با تعداد زیادی از نویسندگان ارتباط برقرار کنید. همچنین اگر به دنبال این هستید که اکانت تلگرام خود را به حالت پریمیوم تغییر دهید، کافیست به مقاله خرید اکانت تلگرام در کافه ارز مراجعه کنید.

کسب درآمد از مدیوم

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، مدیوم یکی از وبسایت‌های محبوب در زمینه نگارش و مطالعه مقالات است که می‌توانید به عنوان نویسنده نیز در آن فعالیت کرده و درآمد کسب کنید. در زیر به چند روش برای کسب درآمد از مدیوم اشاره خواهیم کرد.

  • برنامه پرداختی مدیوم: در این برنامه، شما به عنوان نویسنده می‌توانید مقالات خود را در مدیوم منتشر کرده و درآمد کسب کنید. برای شرکت در برنامه پرداختی مدیوم، باید حساب کاربری خود را ارتقا دهید و هر ماه با توجه به تعداد بازدیدهای مقالات خود، درآمد کسب کنید.
  • مجوزهای دسترسی به مقالات: در این روش، شما می‌توانید مقالات خود را در مدیوم منتشر کنید و آنها را در قالب مجوزهای دسترسی به فروش بگذارید. با این کار، فقط افرادی که مجوز دسترسی به مقاله شما را خریداری کرده‌اند، می‌توانند مقاله را مشاهده کنند.
  • برنامه نویسان مدیوم: شما همچنین می‌توانید به عنوان برنامه‌نویس نیز از مدیوم کسب درآمد کنید. شما می‌توانید با توسعه افزونه‌ها و ابزارهایی مرتبط با سایت مدیوم، کسب درآمد خوبی داشته باشید. برای شرکت در پلن برنامه‌نویسی مدیوم، باید برنامه‌ خود را با استفاده از API مدیوم توسعه دهید.
  • ایجاد کلاس‌های آموزشی: شما می‌توانید با ایجاد کلاس‌های آموزشی در مدیوم، درآمد کسب کنید. در این روش، شما به عنوان مربی یا استاد، کلاس‌های آموزشی خود را در مدیوم ایجاد کرده و درآمد کسب می‌کنید. خرید اکانت مدیوم این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا روند ساخت کلاس‌های آموزشی برای شما آسان‌تر شود.
  • همکاری در فروش: شما می‌توانید با انتشار مقالات در مدیوم و دعوت کاربران به این پلتفرم نیز کسب درآمد داشته باشید. برای این کار باید لینک رفرال این برنامه را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
  • فروش محصولات دیجیتالی: شما می‌توانید محصولات خود یا دیگران را در مقالات خود تبلیغ کرده و به راحتی به فروش برسانید. اگر محصولات کمپانی‌های دیگر را تبلیغ می‌کنید حتماً از لینک رفرال در مقالات خود استفاده کنید که با هر بار فروش درصدی از مبلغ به حساب شما واریز شود. برای مثال، شما می‌توانید یک مقاله درباره یکی از محصولات سایت آمازون منتشر کنید و با استفاده از لینک رفرال خود به کسب درآمد بپردازید.
  • تبلیغات برندها:اگر نویسنده خوب و با مهارتی در مدیوم باشید، برخی از برندها برای این که درباره محصولات و سرویس‌‌‌های آنان مقاله بنویسید، به شما پول پرداخت می‌کنند. این روش به تولید محتوای تبلیغاتی یا همان Branded Content مشهور است که در صورت اجرای اصولی درآمد قابل‌توجهی برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین، امروزه افراد زیادی به دنبال خرید اکانت اسکایپ هستند، چون از طریق آن می‌توانند با هزینه بسیار کم با شماره‌های خارج از کشور تماس بگیرند. اگر می‌خواهید بیشتر با شماره‌های بین‌المللی اسکایپ آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم به مطلب مرتبط با آن در وبلاگ مراجعه کنید.

اشتراک سالانه و ماهیانه مدیوم

خرید اشتراک پرمیوم Medium چه مزایایی دارد؟

اشتراک پرمیوم مدیوم دو طرح دارد. طرح اول که ” Medium Member ” نام دارد با پرداخت 5 دلار ماهیانه (60 دلار سالانه) امکانات بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. طرح دوم نیز ” Friend of Medium ” نام دارد که با پرداخت ماهانه 15 دلار (150 دلار سالانه) امکانات گسترده‌تری در اختیار نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد. برای این کار شاید به مقالات علمی دیگر نیز احتیاج داشته باشید. اگر شما دنبال یک کتابخانه آمادمیک آنلاین هستید، با خرید اکانت scribd شرایط دسترسی به بیشتر از هزاران کتاب اورجینال، مجله، مقالات علمی امکان‌پذیر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب آن را در وبلاگ مطالعه کنید.

به طور کلی خرید اشتراک پرمیوم مدیوم مزایای زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • ذسترسی به محتوای پرمیوم:برخی از مطالب در مدیوم با عنوان ” قابل مشاهده فقط برای اعضای پرمیوم” منتشر می‌شوند. اگر شما اکانت پرمیوم داشته باشید می‌توانید به تمام مطالب موجود در این شبکه دسترسی پیدا کنید.
  • پشتیبانی مالی از نویسندگان: بخشی از هزینه اشتراکی که پرداخت می‌کنید به نویسندگان فعال در پلتفرم اختصاص می‌یابد. در حقیقت، زمانی که محتوای پرمیوم را مطالعه می‌کنید، نویسندگان از بازدید شما سود می‌برند و پلتفرم مبلغی برای هر بازدید برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
  • پیشنهاد مقالات: زمانی که اکانت مدیوم خود را ارتقا می‌دهید، پلتفرم با توجه به تاریخچه جستجو و مطالعات شما به صورت روزانه یکسری مطلب مرتبط به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • دریافت ایمیل حاوی خلاصه مطالب: پلتفرم به صورت خودکار خلاصه‌ای از بهترین مطالب منتشرشده و منطبق با سلیقه شما را به صورت روزانه به آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند.
  • ابزارهای نشانه‌گذاری: با خرید اکانت مدیوم ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌گیرند که می‌توانید مطالب را برای مطالعه در آینده نشانه‌گذاری کرده و یک آرشیو غنی از مطالب کاربردی برای خود بسازید. خرید اکانت مدیوم باعث می‌شود که تمام ابزارهای مورد نیاز در دسترس شما قرار بگیرند.
  • قابلیت‌های تعاملی: مشترکین پرمیوم می‌توانند بخش‌هایی از مقالات دیگران را هایلایت کرده و نظر خود درباره آن را به اشتراک بگذارند. این قابلیت باعث می‌شود که تعامل کاربران با نویسندگان دیگر افزایش یافته و مخاطبان بیشتری به پروفایل شما جذب شوند.
  • قابلیت دسترسی در تمام دستگاه‌ها:کاربران پرمیوم مدیوم می‌توانند محتوای موجود در شبکه مدیوم را در انواع دستگاه‌ها نظیر موبایل و تبلت نیز مطالعه کنند.
  • دسترسی به خبرنامه انحصاری: برخی از نویسندگان خبرنامه‌هایی برای مشترکان خود ارسال می‌کنند. با خرید اکانت مدیوم می‌توانید زودتر از بقیه به این خبرنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

نتیجه‌گیری

شبکه مدیوم یک پلتفرم مبتنی بر تولید محتوای متنی و بلاگ است. نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا از این Medium برای ارتقای سئوی صفحات سایت (بک لینک) استفاده می‌کنند. علاوه بر این، افرادی که علاقه‌مند به نویسندگی هستند می‌توانند ایده‌ها، داستان‌ها و تجربیات خود را در مدیوم انتشار دهند. برای این که از تمام امکانات مدیوم استفاده کنید می‌توانید اشتراک پرمیوم آن را خریداری کنید. اشتراک پرمیوم مدیوم در دو طرح 5 دلاری و 25 دلاری ماهیانه قابل خریداری است. شما برای پخرید اکانت مدیوم به کارت‌های اعتباری یا حساب‌های بین‌المللی نیاز دارید. اگر می‌‌‌خواهید بدون نیاز به اطلاعات بانکی و حساب‌های ارزی این هزینه را پرداخت کنید می‌توانید از سرویس خرید اشتراک سایت‌های خارجی کافه ارز استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *