وبلاگ

/

/

خرید اکانت Scribd | لذت تجربه کتابخانه‌ای نامحدود

خرید اکانت Scribd | لذت تجربه کتابخانه‌ای نامحدود

خرید اکانت scribd شرایط دسترسی به بیشتر از هزاران کتاب اورجینال، مجله، مقالات علمی را محیا می‌کند. از ویژگی‌های خاص این وب‌سایت دسترسی به فایل صوتی کتاب‌ها است و همه افراد در هر کجا و موقعیتی می‌توانند به جای خواندن به فایل‌های صوتی آن گوش دهند. مجموعه کافه ارز با انجام خدمات پرداخت ارزیهزینه‌های مربوط به خرید از سایت های خارجی و خرید اشتراک سایت های خارجی و مهیا کردن شرایط پرداخت هزینه برای اکانت پریمیوم راه را برای علاقه مندان به کتاب آسانتر کرده است.

خرید اکانت Scribd

معرفی سرویس Scribd (اسکریبد)

اسکریبد یک کتابخانه دیجیتال و سرویس اشتراک گذاری کتاب‎های الکترونیک و کتاب‎های صوتی است. این سرویس با بیشتر از یک میلیون نسخه کتاب و ۱۲۰۰ ناشر توانسته است جزء بزرگترین سرویس‎های کتاب الکترونیکی قرار بگیرد که با داشتن بیش از ۸۰ میلیون کاربر فعال اطلاعات منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. این شرکت در سال ۲۰۰۷ توسط تریپ ادلر، فریدمن و تیکن بر استام در سانفرانسیسکو تأسیس شد. این سرویس کتاب‌های خود را بر روی گوشی‌های همراه اندرویدی، ios و تبلت ها و رایانه‌های شخصی تحت وب ارائه کرده است.

از معروف‌ترین ناشرانی که کتاب‌ها و محصولات خود را در این کتابخانه به اشتراک می‌گذارند، می‌توان به انتشارات بلومزبری، رنگی‌پوش، انتشارات هارپرکالینز، هاوتن مفلین هارکورت، مکمیلن، لونلی پلانت، جان وایلی و پسران، سایمون اند شوستر اشاره کرد. تمام افرادی که به کتاب علاقه زیادی دارند و به دنبال پیدا کردن مطالب علمی متفاوت هستند، وبسایت Scribd را به خوبی می‌شناسند. در حال حاضر ممکن است خرید اکانت Scribd با مشکلاتی مواجه باشد؛ اما مجموعه کافه ارز با ارائه خدمات حرفه‌ای در این زمینه کار را برای کاربران آسان‌تر کرده و راه خرید را هموار می‌کند.

بیشتر بخوانید: سایت‌های آموزشی آنلاین رایگان

خرید اشتراک سایت های خارجی

تنوع در سرویس اسکریبد

در وب‌سایت اسکریبد تنوع کتاب های الکترونیکی و صوتی بسیار گسترده بوده؛ اما از ویژگی‌های منحصر به فرد این سرویس، گسترده بودن ناشران و نویسندگان آن است. طوری که هر عنوان کتاب را می‌توانید توسط نویسندگان مختلف در سراسر دنیا پیدا کنید. نکته مهم این است که تمام کتاب‌های کلاسیک که در دنیای واقعی به سختی پیدا می‌شود در اسکریبد ارائه می‌گردد. سرویس Scribd از نظر موضوع و ژانر تنوع زیادی دارد و سعی شده در آرشیو آن تمام ژانرها و موضوعات مختلف هر ژانر پوشش داده شود. به همین جهت به راحتی می‌توانید انواع کتاب‌های علمی ترسناک، فانتزی، رمان‌های عاشقانه و بسیاری از موارد دیگر را با عناوین متنوع پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: گرفتن مدرک از کورسرا

با خرید اکانت Scribd می‌توانید به محتویات و بخش‌های مختلف این اکانت دسترسی پیدا کنید که در هر قسمت به آرشیو بزرگی از کتاب‌ها و مطالب علمی دسترسی پیدا می‌کنید که از مهمترین آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

Documents

دسترسی به مقالات مختلف برای شما امکان پذیر است.

Magazines

در بخش Magazines می‌توانید به معتبرترین مجله‌های خارجی دسترسی پیدا کنید.

Audio Books

در صورت تمایل به گوش دادن کتاب‌های صوتی با کیفیت بالا می‌توانید از بخش Audio Books استفاده نمایید.

SnapShot

یکی از بخش‌های جذاب این اکانت دسترسی به نکات کلیدی و خلاصه کتاب‌ها است که کار را برای کاربران جهت انتخاب یک کتاب یا پیدا کردن نکات مهم آسان تر کرده است. در این زمینه می‌توان به قسمت SnapShot مراجعه کرد.

Books

در قسمت کتابخانه دسترسی بدون محدودیت به بزرگترین آرشیو از کتاب‌های الکترونیک برای کاربرانی که این اکانت را خریداری کرده‌اند مهیا است و با مراجعه به بخش بوکز به راحتی می‌توانند تمامی کتاب‌ها را انتخاب نمایند.

ویژگی اکانت پریمیوم scribd

ویژگی اکانت پریمیوم scribd

هنگامی که ابتدا عضو سرویس وبسایت اسکریبد می‌شوید سوالات مختلفی از شما در مورد روش مطالعه، کتاب‎های الکترونیکی، کتاب‌های صوتی، مجلات و بسیاری از موارد دیگر پرسیده می‌شود، تا متناسب با سلیقه و نیاز شما پیشنهاداتی را ارائه دهند. گاهی اوقات پیشنهادات آنها یک سری کامل از انواع کتاب‌ها مجلات و مقالات و موارد مختلف بوده و گاهی اوقات هم فقط بخشی از این موارد را پیشنهاد می‌دهد. وب سایت به شکل منظمی طبقه بندی شده و با اعمال فیلترهایی که در بالای صفحه قرار گرفته، دسترسی به عنوان کتاب‎‌ها و مجلات به راحتی میسر می‌باشد و بسیار روان و قابل تنظیم می‌توانید مطالب مورد نیاز خود را انتخاب کرده و حتی قابلیت ذخیره خودکار و نشانه گذاری هم دارد.

همچنین در این وب سایت می‌توانید با نشانه گذاری مشخص کنید که یک کتاب را تا کدام قسمت خوانده‌اید و برای سری بعد نیاز به مطالعه کتاب از اول نیست. در این وب سایت مناسب با یک الگوریتم کاملاً دقیق و منظم می‌توانید تمام ژانرهای دلخواه خود را دسته‌بندی کرده و هر هفته یا هر ماه فهرست کتاب‌های مورد نیاز خود را به روز رسانی کنید. از منحصر به فرد ترین ویژگی‌های این وبسایت تنوع بالای کتاب‌های الکترونیک است که به راحتی به تمامی نویسندگان مطرح در جهان دست پیدا می‌کنید که ممکن است در دنیای واقعی تهیه کتاب‌های آنها به راحتی میسر نباشد.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت Kenhub |دوره‌های آموزش پزشکی

مزایای خرید اکانت scribd

مزایای خرید اکانت scribd

ممکن است برای بسیاری از افراد سوال به وجود بیاید که آیا این اکانت ارزش خرید دارد؟ چرا که در حال حاضر وبسایت‌های متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند. باید بگوییم که به صورت صد در صد خرید اکانت scribd برای تمامی دانشجویان و افراد جستجوگر در مورد علم و دانش مناسب است.

با بررسی مزایای خرید اکانت اسکربید به راحتی پی به اهمیت آن می‌برید که در ادامه به بررسی چند مورد آن می‌پردازیم:

  • دریافت خلاصه کتاب‌ها

با خرید این اکانت دیگر نیاز نیست که یک کتاب ۵۰۰ صفحه ای را از اول تا آخر بخوانید و نتیجه گیری کنید. این وبسایت کار را آسان کرده و امکان دسترسی به خلاصه کتاب و پیدا کردن نتیجه در کوتاه ترین زمان را فراهم کرده است.

  • اورجینال خوانی

اگر اهل خواندن کتاب های اصل و اورجینال هستید، بهترین راه حل برای دسترسی به تمامی منابع عضویت در این وب سایت است. زیرا تمامی کتاب‌ها بدون دستکاری و کاملا اورجینال ارائه می‌گردد.

  • کالکشن سازی

بسیاری از افراد تمایل دارند تا کالکشن سازی کرده و کتاب‌ها را در کتابخانه خود نگهداری کنند. همگام بودن با پیشرفت‌های محیط اطراف به شما کمک می‌کند تا به جای کالکشن‌های فیزیکی، کالکشن مجازی از کتاب‌های مورد توجه خود را داشته باشید.

  • یادگیری زبان

یکی از مزیت‌های منحصربه ‌فرد خرید اکانت scribd به دست آوردن فرصت آموزش زبان انگلیسی است. کتاب صوتی انگلیسی یا pdf آنها به شما کمک می‌کند تا مطالبی در زمینه علاقه خود پیدا کرده و با مطالعه آنها در مورد رشته یا فن و هنر مورد نظر، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

  • قابلیت اشتراک گذاری داستان و محتوا

در این وب سایت می‌توانید پس از مطالعه کتاب‌ها مطالب مختلف آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

  • قابلیت مطالعه آفلاین

تمامی مطالب ذخیره سازی شده و آرشیوها در این وب سایت به صورت آفلاین شرایط مطالعه دارند.

  • هزینه مناسب

با خرید یک اکانت در این وب سایت با قیمت مناسب و هزینه کمتر می‌توانید به منابع اصلی و متنوع دسترسی پیدا کنید که در صورت تهیه این منابع به شکل فیزیکی باید هزینه زیادی را صرف نمایید.

تنوع در سرویس اسکریبد

بیشتر بخوانید: خرید اکانت کدکدمی

شرایط داشتن اکانت scribd

برای دسترسی به منابع گسترده از کتاب‌ها با قیمتی بسیار پایین و دسترسی سریع داشتن اکانت اسکریبد بهترین راه حل است. چرا که در بین موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، هنری و روانشناسی و موارد دیگر می‌توانید به راحتی کاوش کرده و مطالب مورد نیاز خود را پیدا کنید.

اشتراک‌های مختلفی برای داشتن اکانت Scribd وجود دارد و کاربران می‌توانند به صورت یک ماهه یا سه ماهه و شش ماهه این اکانت را تهیه کنند. اما مسئله مهم انتخاب یک تیم حرفه‌ای برای فعال سازی اکانت اسکریبد است که از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار بوده و در هر زمان بتوانند مشکلات پیش آمده را برطرف کند. مجموعه کافه ارز یکی از معتبرترین مراکز فعال در این زمینه است که می‌توانید از خدمات آن در زمینه خرید اکانت scribd استفاده کنید.

نکات مهم قبل از خرید اکانت اسکریبد 

نکات مهم قبل از خرید اکانت اسکریبد

سرویس اشتراک گذاری کتاب اسکریبد جزء سرویس‌های پر طرفدار و محبوب بوده که به دلیل امکان استفاده بر روی گوشی‌های هوشمند افراد زیادی تمایل به تهیه آن دارند.

بهتر است قبل از خرید اشتراک scribd برخی از نکات مهم را مد نظر قرار دهید، تا به راحتی بتوانید با داشتن یک اکانت حرفه‌ای از تمامی مزایای آن بهره ببرید:

اکانت ساخته شده توسط مجموعه کافه ارز کاملا اختصاصی بوده و فقط شما صاحب آن هستید و می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به اکانت را به دلخواه خود تغییر بدهید.

شارژ و فعال سازی مجدد اکانت به صورت کاملاً شخصی بر روی ایمیل شما انجام می‌شود و تمام ایمیل‌های مربوط به اکانت به ایمیل شخصی شما ارسال می‌گردد.

فعال سازی کاملا قانونی صورت گرفته، به همین جهت در طول دوره اشتراک قطعی نداشته و از حالت پریمیوم خارج نمی‌شوید.

اکانت خود را بدون محدودیت می‌توانید بر روی دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

اکانت فعلی شما قابل شارژ نبوده و در صورت نیاز به تمدید آن باید بر روی همان ایمیل قبلی یک اکانت اختصاصی دیگر بسازید.

نحوه تهیه اکانت scribd در ایران 

نحوه تهیه اکانت scribd در ایران

در ایران به دلیل تحریم‌های مختلف پرداخت هزینه مربوط به اکانت Scribd با مشکلاتی مواجه می‌شود که اغلب کاربران برای جلوگیری از این مشکلات و رفع آنها شرکت‌های فعال در این زمینه را انتخاب می‌کنند که مجموعه کافه ارز یکی از با تجربه ترین آنها است.

برای خرید اکانت scribd در ایران کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و با ارسال یک ایمیل شخصی و اطلاعات مورد نیاز در مدت زمانی کوتاه بین یک ساعت تا ۲۴ ساعت اکانت خود را تحویل بگیرید.

امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته این تیم در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام راه اندازی اکانت خریداری شده یا استفاده از آن خیال شما را راحت می‌کند. همچنین، اگر به دنبال خرید اکانت مدیوم هستید تا به کسب درامد برسید اما نخوه خرید را در وبلاگ کافه ارز منتشر کرده‌ایم پیشنهاد می‌شود به آن سر بزنید.

خرید اکانت scribd

جمع بندی

خرید اکانت scribd یک راه حل آسان و کاربردی است که علاقه مندان به کتاب و پژوهش می‌توانند از آن استفاده کنند. زیرا با پرداخت هزینه کمتر دسترسی به منابع اصلی و اورجینال پیدا می‌کنند و می‌توانند با اطمینان خاطر تمام مطالب موجود در این وب سایت را مطالعه نمایند. ویژگی ‌های خاص این وب سایت ارائه بروزترین کتاب‌ها، مقالات، مجلات و موارد دیگر و حتی قدیمی‌ترین کتاب‌ها است. برای دسترسی به تمامی این امکانات بی نظیر با کمک یک گوشی هوشمند یا سیستم دسکتاپ کافیست با کارشناسان مجموعه کافه ارز در ارتباط باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *