وبلاگ

/

/

خرید بلیط کشتی خارجی و کشتی کروز

خرید بلیط کشتی خارجی و کشتی کروز

۱۹ خرداد ۱۴۰۲

از جذاب ترین راه ها برای مسافرت می توان به راه های دریایی اشاره کرد که خاطرات بسیاری را برای افراد به جای می گذارد. برای آن که بتوانید از طریق دریا به مسافرت خود ادامه دهید بهتر است که بلیط آن را خریداری نمایید. خرید بلیط کشتی خارجی و یا خرید بلیط کشتی کروز را می توان از طریق پرداخت های ارزی انجام داد. برای خرید بلیط کشتی میتوانید از خدمات خرید از سایت های خارجی کافه ارز استفاده کنید. با ما تا پایان این نوشتار همراه باشید تا اطلاعاتی را در خصوص خرید بلیط کشتی خارجی و خرید کشتی کروز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

خرید بلیط کشتی کروز

اطلاعاتی در ارتباط با خرید بلیط کشتی کروز

امروزه سفرهای دریایی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد بسیاری تمایل دارند که سفر با کشتی های خارجی را تجربه نمایند؛ اما به دلیل زیرساخت های نامناسب کشور ما امکان مسافرت های دریایی وجود ندارد؛ اما افرادی که به دنبال برنامه های توریستی هستند سفر با کشتی لوکس کروز را حتما در برنامه تفریحی خود قرار می دهند. کشتی کروز یکی از کشتی های برتر دنیا است که امکانات پیشرفته ای دارد و در طول سفرهای خود در شهرهای ساحلی توقف می کند و فرد از مسافرت با آن خسته نمی شود. برای نمونه شما می توانید سفر 10 روزه از بارسلونا تا دبی را با این کشتی تجربه کنید و در شهرهای ساحلی چون جده، بورسعید، رم، ژنو، موکانو، مسقط و مارسی توقف کنید. این کشتی ها امکانات لازم را برای شما فراهم می سازند از جاذبه های گردشگری این شهرها دیدن نمایید و سفری لذت بخش را تجربه کنید. همچنین، اگر شما قصد مسافرت به خارج را دارید می‌توانید برای رزرو هتل از سایت‌های خارجی خود از طریق کافه ارز اقدام کنید.

نحوه خرید بلیط کشتی کروز

مدت زمان مسافرت با کشتی کروز یک هفته تا یک ماه است و در این مدت زمان شما می توانید از برنامه های متنوعی چون سینما، سالن تئاتر، رستوران های مجلل، محیط های تفریحی، استخر و دهکده آبی، محوطه های ورزشی که برای مشتریان خود در نظر گرفته اند نهایت استفاده را ببرید.

شما برای خرید بلیط کشتی خارجی باید از سایت های معتبری بلیط آن را تهیه نمایید. نحوه خرید کشتی کروز در تمامی سایت ها به یک صورت است؛ اما بهتر است که قبل از هر گونه اقدامی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • قبل از هرگونه اقدامی بهتر است مقصد سفر خود را مشخص نمایید.
  • کشتی که قرار است سفر خود را در آن انتخاب کنید را انتخاب نمایید.
  • تعداد شب های اقامت خود در کشتی تعیین کنید.
  • حال شما باید سفر خود را با توجه به بازه زمانی که در لیست ها به نمایش درآمده است انتخاب کنید.
بیشتر بخوانید: رزرو و خرید بلیط قطار خارجی

مزیت های خرید بلیط کشتی خارجی

مزیت های خرید بلیط کشتی خارجی

مزایای خریدبلیط کشتی خارجی از کشتی ما به شرح زیر است:

  • خرید بلیط کشتی کروز به صورت مستقیم
  • پرداخت کارمزد کمتر
  • امکان خرید بلیط مسافرتی شهری
  • امکان خرید بلیط مسافرتی بین المللی
  • امکان خرید بلیط خارجی

معایب سفر با کشتی

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم مسافرت با کشتی می تواند مزایای بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد؛ اما این بدان معنا نیست که مسافرت دریایی عاری از هرگونه عیبی است. ما در ادامه به برخی از معایب سفر با کشتی اشاره خواهیم کرد:

  • مدت زمان سفر با کشتی طولانی است و امکان کلافه شدن شما وجود دارد.
  • وجود خطرهایی چون کردباد، سونامی، ریزش های جوی و …
  • عدم دسترسی به همه کشورها
  • در صورت بروز حادثه امکان آسیب رسیدن به کالا وجود دارد و در برخی مواقع نیز جان افراد را نیز به خطر می اندازد.

همچنین، اگر تصمصیم دارید به شهر یا کشور های خارجی سفر کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بهترین شهر جهان برای مسافرت مراجعه کرده و آن را مطالعه کنید.

مدارک لازم برای خرید بلیط کشتی

مدارک لازم برای خرید بلیط کشتی خارجی

شاید برای شما نیز جالب باشد که سفر با کشتی نیز همانند سفر با هواپیما مدارک مورد نیاز خود را دارد. همچنین شما بعد از رزرو بلیط کشتی باید پاسپورت و ویزای معتبر در اختیار داشته باشید و حتما عوارض خروج از کشور را پرداخت کنید. مسافرانی که تمایل دارند با کشتی در مسیرهای خارجی عبور و مرور داشته باشند، باید مدارک زیر را برای خرید بلیط کشتی کروز ارائه دهند. این مدارک شامل موارد زیر می شوند.

  • اصل گذرنامه معتبر
  • ارائه اصل ویزای سه ماهه و یا اقامت معتبر
  • پرداخت عوارض خروج از کشور
  • حضور فرد و یا اقوام درجه اول ( پدر، مادر، خواهر، برادر، فرزند) در زمان صدور بلیط واجب است.
  • فروش بلیط به اتباع ایرانی به ریال و اتباع خارجی با دلار انجام می شود.

برای خرید بلیط کشتی های خارجی باید پرداخت ارزی داشته باشید؛ اما با توجه به تحریم های صورت گرفته امکان پرداخت ارزی برای هم وطنان عزیز وجود ندارد. روش های دیگری هستند که می توانند به شما در خریدبلیط کشتی خارجی کمک کند. نگران نباشید پرداخت ارزی برای خرید بلیط کشتی کروز و یا خارجی با مستر کارت، ویزا کارت و انواع کارت های اعتباری و حساب بین المللی انجام می گیرد.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به سرویس های پرداخت ارزی دسترسی ندارید، می توانید از مشاوران مجموعه ما مشاوره های لازم را دریافت کنید و نسبت به خرید بلیط کشتی خارجی اقدامات لازم را انجام دهید و در کمال آرامش به سفر بروید.
اگر علاقه

پرداخت دلاری

 

خرید بلیط کشتی کروز از سایت های معتبر

خرید بلیط کشتی خارجی از سایت Cruise direct

از محبوب ترین سایت های فروش بلیط کشتی های لوکس است که گزینه های خرید متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید بلیط خارجی از این سایت کافی است در قسمت سمت چپ سایت اطلاعات مربوط به مقصد، زمان و مسیر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. شما می توانید برای اطلاع از نوع کشتی، امتیاز دهی مسافران، هزینه، مسیر و غیره بر روی قسمت سرچ کلیک کنید.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Cruise critic

از دیگر سایت های پر مخاطب جهت رزرو اینترنتی بلیط خود می توانید سایت Cruise critic را انتخاب نمایید. برای این کار کافی است به صفحه اول سایت مراجعه کنید و مقصد و زمان، نوع کشتی، مقصد خود را انتخاب کنید.

خرید بلیط کشتی خارجی به صورت اینترنتی از سایت Royal Caribbean

در صفحه نخست این سایت می توانید اطلاعات لازم را در خصوص مقصد و مبدا و زمان حرکت کشتی مورد نظر را انتخاب کنید. در سایت های معرفی شده نحوه خرید بلی کروز و کشتی خارجی (تاریخ، مبدأ و مقصد، مسیر حرکت کشتی و …) کاملا مشابه است. با انتخاب هر یک از گزینه ها، پیشنهادات مختلفی و میزان هزینه هایی که باید پرداخت کنید. برای شما به نمایش در می آید و شما با توجه به شرایط خود می توانید بلیط مورد نظر را خریداری نمایید.

سایت های معتبر خرید بلیط کشتی

کلام آخر

سفرهای دریایی از جمله لذت بخش ترین سفرهایی است که شما در طول زندگی خود می توانید آن را تجربه نمایید؛ اما قبل از خریدبلیط کشتی کروز باید پاسپورت خود را چک کنید. در صورتی که ویزای شیگن شما یک بار ورود باشد در زمان بازگشت در حوزه شینگن امکان ورود به آب های شینگن برای شما وجود ندارد.

5/5 - (6 امتیاز)

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *