وبلاگ

/

/

خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی

خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی

۱۹ خرداد ۱۴۰۲

چگونه می توان اقدام به خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی نمود؟ بهترین سایت ها برای خرید بلیط کدام ها هستند؟ در حال حاضر می توان سایت های خارجی بسیار زیادی را دید که به واسطه آن ها می توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. هرکدام از این سایت ها ویژگی های خاص خود را داشته و خرید از آن ها مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارد. برای خرید بلیط نیاز به پرداخت ارزی دارید، میتوانید با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی کافه ارز درخواست خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط شما خریداری میشود یا اینکه خودتان اقدام به خرید مستقیم کنید. برای پرداخت هزینه های خرید بلیط از این سایت ها می توانید از مسترکارت ها استفاده نموده و یا از سایت هایی که در راستای پرداخت های ارزی فعالیت دارند کمک بگیرید.

خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی 

خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی

برای خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی لازم است به عامل ها و یا بهتر بگوییم فاکتورهای خاصی دقت نمایید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به این فاکتورها داشته باشیم می توان شرکت هواپیمایی، کلاس پرواز، هزینه بلیط و زمان پرواز را نام برد که همگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. این روزها می توانیم سایت های خارجی بسیار زیادی را دید که در راستای عرضه و فروش بلیط هواپیما فعالیت دارند. شما با مراجعه به این سایت ها و در نظر گرفتن نیاز خود می توانید بلیط های موردنیازتان را جستجو نموده و در نهایت اقدام به رزرو و خرید بلیط هواپیما نمایید.

بهترین سایت های خرید بلیط خارجی

پیش از بررسی چگونگی خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی قصد داریم تا به معرفی بهترین سایت های فروش بلیط خارجی بپردازیم. این سایت ها شامل موارد زیر می شوند.

سایت cheapoir

به عنوان اولین سایت و بررسی چگونگی خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی می توان سایت cheapoir را نام برد. این سایت خدمات ویژه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است اما مهم ترین خدمت آن را می توان خرید بلیط هواپیما دانست. در این سایت می توانید وارد بخش فروش بلیط شده و فرودگاه مبدا، فرودگاه مقصد، تاریخ رفت و تاریخ برگشت خود را وارد نموده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. با انتخاب این گزینه می توان لیستی از پروازهای مربوطه را دید که پس از انتخاب آن ها وارد بخش مربوط به درگاه پرداخت خواهید شد.

سایت skyscanner

این سایت را می توانید یکی از شناخته شدن ترین وب سایت های خارجی در حوزه خرید بلیط هواپیما دانست که محبوبیت زیادی نیز میان کاربران دارد. در حال حاضر مسافران بسیار زیادی از این وب سایت برای خرید بلیط استفاده می کنند چرا که خرید از آن مزیت های قابل توجه ای به همراه دارد. اگر بخواهیم اشاره اجمالی به مزیت های خرید بلیط هواپیما از این سایت داشته باشیم می توان یافت بلیط های ارزان قیمت برای ایرلاین های مختلف، رزرو هتل، اجاره ماشین و… را نام برد که جزئ نیازمندی های اکثر مسافران می باشند.

بیشتر بخوانید: خرید بلیط هواپیمایی بریتیش ایرویز

سایت Momondo 

سایت Momondo

اگر به دنبال یافتن بهترین نتیجه برای جستجوی پرواز موردنظر خود می باشید ما به شما سایت Momondo را پیشنهاد می نماییم. افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی را دارند می توانند با مراجعه به این وب سایت به لیستی از بهترین پروازها با قیمتی مناسب دست یابند.

سایت Travelocity

در این سایت شما می توانید خدمات دیگری را نیز علاوه بر خرید بلیط هواپیما دریافت نمایید. این خدمات شامل رزرو هتل، رزرو پرواز، اجاره ماشین، کروز و… شده و مزیت های بی شماری برای شما به همراه دارند. لازم به ذکر است سایت Travelocity برای کاربران خود پس از خرید بلیط هواپیما کوپن های تخفیفی را نیز در نظر گرفته است که برای دریافت تخفیف از خرید بلیط و یا رزرو هتل کاربرد دارند. همچنین در این سایت بسترهایی برای شما فراهم شده است تا بتوانید 24 ساعت پس از رزرو بلیط هواپیما فرآیندهای لغو آن را طی نمایید. لازم به ذکر است لغو خرید بلیط از این سایت کاملا رایگان بوده و شما را متحمل پرداخت جریمه نخواهد نمود.

بیشتر بخوانید: رزرو و خرید بلیط قطار خارجی

سایت google flights

از این سایت به عنوان یک موتور جستجو بسیار قدرتمند یاد می گردد که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بهترین و مناسب ترین پرواز را برای سفر خود انتخاب کنید. عملکرد این سایت به شکلی است که شما به واسطه آن می توانید به بهترین ایرلاین های هواپیمایی خارجی دست یافته و اقدامات لازم را برای پرداخت بلیط هواپیما از سایت های خارجی انجام دهید.

سایت Hopper 

سایت Hopper

این سایت همچون یک اپلیکیشن کاربردی عمل می نماید که دارای محیط کاربری ساده ای بوده و به شما کمک می کند تا به لیستی از پروازها با قیمت مناسب و کیفیت بالا دست یابید. جالب است بدانید طراحان این اپلیکیشن کاربردی شرایطی را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید تا 40 درصد در هزینه های نهایی خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی صرفه جویی نمایید.

چگونگی خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی

برای پرداخت بلیط هواپیما از سایت های خارجی لازم است ابتدا بلیط موردنظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب پرواز به درگاه پرداخت هزینه های بلیط راه خواهید یافت. در این درگاه به سه روش می توان هزینه های خرید بلیط هواپیما خارجی را پرداخت نمود. این روش ها شامل پرداخت مستقیم، مسترکارت و پرداخت از طریق سایت های پرداخت ارزی می شوند. در ادامه به بررسی دقیق تر هرکدام خواهیم پرداخت. همچنین، اگر تصمصیم دارید به شهر یا کشور های خارجی سفر کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بهترین شهر جهان برای مسافرت مراجعه کرده و آن را مطالعه کنید.

پرداخت مستقیم بلیط هواپیما

پرداخت مستقیم

با ورود به منوی خدمات هرکدام از سایت های خارجی می توانید نسبت به پرداخت مستقیم هزینه های بلیط هواپیما از سایت های خارجی اقدام نمایید. نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به تحریم هایی که وجود دارد و عدم امکان برقراری ارتباط بانک های داخلی و بانک های بین المللی شما نمی توانید به طور مستقیم پرداخت های خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: خرید بلیط کشتی خارجی و کشتی کروز

مسترکارت

مسترکارت ها به عنوان نوعی کیف پول الکترونیکی می توانند به شما در پرداخت هزینه های خرید بلیط هواپیما از سایت های خارجی کمک های شایانی نمایند. شما با تهیه مسترکارت ها و شارژ آن ها می توانید به درگاه پرداخت راه یافته و اطلاعات مسترکارت خود را وارد کنید.

پرداخت از طریق سایت های پرداخت ارزی

این روزها با توجه به نیازمندی هایی که برای پرداخت های ارزی وجود دارد سایت ها و شرکت های بسیار زیادی را می توان یافت که در راستای ارائه خدمات ارزی فعالیت دارند. انتخاب بهترین و امن ترین سایت میان سایت های موجود اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید به سادگی از کنار این موضوع عبور نمایید. ما در سایت کافه ارز این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا به راحتی و در مدت زمان کوتاهی پرداخت ای ارزی خود برای خرید بلیط واپیما از سایت های خارجی را انجام دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. ابوالفضل مرزانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا شما خدمات خرید بلیط هواپیمایی خارجی رو هم دارید؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما با شماره تماس 02191014920 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *