وبلاگ

/

/

فروش عکس در سایت خارجی و درآمد دلاری

فروش عکس در سایت خارجی و درآمد دلاری

۱۵ خرداد ۱۴۰۲

فروش عکس در سایت خارجی یک راه کسب درآمد ارزی است که در صورت آشنایی کامل با تمامی فوت و فن‌های آن می‌توانید عکس‌های خاص و منحصر به فرد خود را با قیمت‌های مناسبی بفروشید. برای عضویت در وب سایت‌های معتبری که شرایط خرید عکس‌های شما را فراهم می‌کنند، نیاز به ساخت اکانت دارید و برخی از این وب سایت‌ها برای عضویت هزینه از کاربران اخذ می‌کنند. برای پرداخت ارزی و نقد درآمد ارزی پس از فروش عکس‌ها که نیاز است درآمدهای خود را تبدیل به ریال کنید، مجموعه کافه ارز به شما کمک می‌کند تا بدون مشکل بتوانید این مراحل کار را طی کنید.

فروش عکس در سایت خارجی و درآمد دلاری

روش کسب درآمد دلاری با فروش عکس

عکاسی یکی از حرفه‌های پرطرفداری است که در تمام دنیا و ایران هم طرفدارانی دارد، اما در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و وجود گوشی‌های جدید بسیاری از افراد می‌توانند با یاد گرفتن چند تکنیک ساده عکس‌های جذاب و ایده آل بگیرند و دیگر نیازی به داشتن دوربین‌های حرفه‌ای و سنگین گران قیمت نیست. اما همچنان افرادی هستند که نه تکنیک‌های عکاسی را می‌دانند و نه وقت و زمان کافی برای پیدا کردن سوژه‌های مختلف را دارند. به همین جهت به دنبال عکس‌های آماده هستند تا نیازهای خود را برطرف کنند.

در چنین شرایطی کسب درآمد دلاری با فروش عکس برای افرادی که تخصص کافی در این زمینه دارند امکان پذیر است. در واقع با پیدا کردن یک بستر مناسب در بازار بین المللی به راحتی می‌توانید تحت قانون کپی رایت عکس‌های خود را بفروشید. شناخت وب سایت‌های معتبر و تخصصی که در این زمینه خدمات خود را به شکل حرفه‌ای ارائه می‌دهند کمک می‌کند تا عکس‌های خاص شما در معرض دید مشتریان قرار بگیرد و آنها عکس‌های خریداری شده را برای درج در روزنامه، مجلات، کتاب و سایر موارد دیگر به کار می‌گیرند. معمولاً مبلغ فروش عکس‌ها در این وب سایت‌ها مناسب بوده و افراد می‌توانند به درآمد خوبی از این روش دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: کس درآمد از سایت 123RF

 معرفی بهترین پلتفرم‌ها برای فروش عکس در سایت خارجی 

معرفی بهترین پلتفرم‌ها برای فروش عکس در سایت خارجی

افرادی که قصد دارند با فروش عکس در سایت‌های خارجی به درآمد دلاری برسند، ممکن است در ابتدا محو جذابیت‌های این روش درآمدی شوند. اما در ابتدای شروع مسیر، چالش‌هایی برای آنها ایجاد می‌شود که یکی از مهم‌ترین چالش‌ها، نحوه تعامل با این وب سایت‌ها و عضویت در آنها است که برای پرداخت هزینه‌های دلاری ممکن است با مشکل مواجه شوند. مجموعه کافه ارز یکی از تخصصی ترین مراکز فعال در این زمینه است که در تمام مراحل ثبت نام و تبدیل درآمدها به شما کمک می‌کند. همچنین در زمینه معرفی وب سایت‌های معتبر در زمینه فروش عکس در سایت‌های خارجی هم می توانند اطلاعات خوبی به شما ارائه دهند.

در این بخش به معرفی چند وب سایت معتبر خارجی که در میان تنوع بالای سایت‌ها اعتبار بیشتری دارند می‌پردازیم، تا اگر به دنبال کسب درآمد دلاری با فروش عکس در سایت خارجی هستید، انتخاب‌های بهتری داشته باشید:

شاتر استوک Shutterstock

اگر در زمینه عکاسی در سطح وب تحقیق کرده باشید، بدون شک نام shutterstock یا واترمارک آن بر روی عکس‌های مختلف را دیده‎اید، این وبسایت یکی از بزرگترین پلتفرم‌های جهان است که در حیطه فروش عکس، فیلم، آهنگ و موسیقی فعالیت می‌کند و بیشتر از ۱۵ سال است که در این حوزه حضور دارد. تمامی عکاسان و سازندگان هنرهای بصری می‌توانند با این پلتفرم همکاری کنند. چرا که شاتر استوک از قانون کپی رایت حفاظت می کند و عکس‌های شما را با واترمارک به مشتریان ارائه می‌دهد و آنها نیز باید این قانون را رعایت کنند. از آنجا که پیگیری‌های منظمی دارد حق پدیدآورنده عکس‌ها حفاظت می‌شود. شیوه‎های کسب درآمد در این پلتفرم مختلف است، می‎توانید عکس خود را یکباره یا چند باره به فروش برسانید و همچنین با حضور در برخی از محصولات درصدی از فروش را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: خرید از شاتراستوک

 معرفی بهترین پلتفرم‌ها برای فروش عکس در سایت خارجی 

ادوب استوک Adobe Stock

ادوب استوک به عنوان دومین وب سایت معتبر شناخته می‌شود که بسیاری از عکاسان بزرگ دنیا با آن همکاری می‌کنند. در واقع این وبسایت زیر مجموعه شرکت ادوبی بوده که محصولات معتبری مانند فتوشاپ و پریمیر را ارائه کرده است. در حال حاضر بیشتر از ۱۰ سال از فعالیت این وب سایت در زمینه خرید و فروش عکس و محتوای دیجیتال می‌گذرد. این پلتفرم امکان نمایش محصولات شما را در تولیدات این شرکت هم دارد و تمامی عکس‌ها با واترمارک فتوشاپ و پریمیر به نمایش در می‌آیند. کاربرانی که با این پلتفرم همکاری می‌کنند شانس بیشتری برای کسب درآمد ساده تر به دست می‌آورند. زیرا اغلب کاربران فتوشاپ از همین مجموعه عکس‌های مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: خرید از Adobe Stock

اتسی Etsy

وبسایتاتسی یکی دیگر از مسیرهای کسب درآمد دلاری از عکس است، در حقیقت این وبسایت در ابتدا برای فروش صنایع دستی خلق شد؛ اما به مرور دسته بندی‌های بیشتری در آن اضافه گردید که یکی از دسته بندی‌های پرطرفدار فروش عکس در سایت بود. در صورتی که تولیدات گرافیکی و عکس‌های مربوط به آن را در این وبسایت بهترین گزینه برای فروش عکس در سایت خارجی است. چرا که ترافیک و حجم بالای کاربران در این وب سایت بیشتر می‌باشد. فعالیت در این وب سایت به عنوان فروشنده نیاز به اطلاعات پیچیده‌ای ندارد و در چند قدم ساده می‌توانید در این پروسه موفق شوید.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت Etsy

المی Alamy

سایت المی یکی دیگر از بسترهای مطرح است که برای فروش عکس در سایت‌های خارجی می‌توانید آن را انتخاب کنید. کاربران به سادگی می‌توانند در این پلتفرم عضو شده و عکس‌های خود را در داخل سایت قرار بدهند. یکی از ویژگی‌های این وب سایت نداشتن الزام کپی رایت است. یعنی هر عکسی را بدون اثبات مالکیت خود می‌توانید برای فروش در وبسایت قرار بدهید. فاکتور دیگری که عکاسان را جذب می‌کند، نرخ پرداختی مناسب آن است، در واقع این پلتفرم ۵۰ درصد از درآمد را به کاربران ارائه می‌دهد، البته این نکته را نسبت به نمونه‌های دیگر معروفیت چندانی ندارد.

فروش عکس در سایت خارجی و درآمد دلاری

Foap

این وبسایت خود را به عنوان یک پلتفرم محتوای بصری سفارشی شده معرفی می‌کند که افراد با خلاقیت بالا می‌توانند در این وب سایت عضو شده و اقدام به فروش عکس‌های خود کند. البته در این وب سایت به بخش‌های مختلف عکس از جمله سبک، زیبایی شناسی و موارد دیگر توجه می‌شود. چرا که برندهای خاص برای عکس‌های خود به این وب سایت مراجعه می‌کنند. از ویژگی‌های کسب درآمد در این وب سایت قیمت‌های مناسب تر آن است و در صورت خرید برندهای مطرحی مانند سونی یا مستر کارت همچنان شما از درآمد این عکس‌ها بهره مند می‌شوید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Picsart Gold

استوک فوتو iStock Photo

این سایت در بین مشتریان محبوبیت زیادی دارد و افرادی که قصد شهرت دارند می‌توانند عکس‌های خود را در این سایت به فروش برسانند. در صورتی که عکس‌های شما در این پلتفرم برجسته شود، حمایت‌های بیشتری از شما و عکس‌هایتان می‌کنند. چرا که از لحظه دانلود عکس شما توسط کاربران پورسانت ۱۵درصدی دریافت می‌کنید و ممکن است تا ۴۵ درصد هم افزایش پورسانت داشته باشد. البته استوک فوتو مقررات سختگیرانه‌ای در مورد انتشار مدل‌ها و گرفتن عکس‌ها در مکان‌های خاص دارد.

استوکسی Stocksy

استوکسی در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، اما نسبت به سایر رقبای خود محبوبیت چندانی ندارد. این وب سایت برای تأیید عکس‌ها فرایند جدی دارد. به همین جهت همه افراد شانس قبولی برای فروش عکس در این سایت را پیدا نمی‌کنند. از مزیت‌های مهم آن یکپارچگی، خلاق و بالاترین پرداخت حق امتیاز در تمام وب سایت‌های دیگر است و البته پیوستن به این وبسایت کار آسانی نیست.

سایت 500px.com

پلتفرم 500px جزء بزرگترین مجموعه‌های عکس است که قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربر به راحتی می‌تواند در آن یک پروفایل عمومی ایجاد کند و دیگر عکاسان را دنبال کرده تا ایده‌های خوبی برای عکاسی به دست آورد. البته طرح عضویت رایگان یک سایت محدودیت بارگذاری عکس دارد و تنها برخی از قابلیت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما با خرید اکانت در صورتی که قصد فروش جدی آثار خود را دارید، می‎توانید بین ۳۰ تا ۶۰ درصد کمیسیون دریافت کنید.

خریداران عکس‌های استوک چه کسانی هستند؟ 

خریداران عکس‌های استوک چه کسانی هستند؟

ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که چه کسی ممکن است عکس‌های شما را خریداری کند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فروش عکس در سایت خارجی مورد توجه و استقبال زیادی قرار دارد. چرا که خریداران عکس‌ها هم زیاد هستند. بزرگترین جامعه خریداران عکس‌های استوک را می‌توانند وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل اینترنتی تشکیل بدهند. این افراد برای پیشبرد اهداف خود به عکس‌های یونیک و خاص نیاز دارند که ممکن است فرصت عکاسی برای شما وجود نداشته باشد و بهترین راه حل خرید عکس‎های مناسب از وب سایت‌های معتبر است. بیشترین عکس‌هایی که مورد توجه این حوزه‌ها قرار می‌گیرند می‌توانند عکس‌هایی در زمینه رفتار مردم، افراد مشغول به کار، حوزه مواد غذایی، ابزارها، ثبت عکس از شهرهای مختلف، سفر و طبیعت گردی باشد.

شیوه نقد درآمد دلاری حاصل از فروش عکس

پلتفرم‌ها و وب سایت‌های بسیار زیادی برای فروش عکس به صورت بین المللی وجود دارند که مشخص می‌کند این بازار بسیار گسترده بوده و احتمال گسترده تر شدن آن هم وجود دارد. به دلیل شرایط طبیعی داخل ایران عکاسان می‌توانند با کمی خلاقیت عکس‌های خارق العاده و زیبا ثبت کنند و اقدام به فروش عکس در سایت خارجی نمایند. در این صورت درآمدهای آنها دلاری بوده و از لحاظ شرایط اقتصادی مناسب است. اما در این راه چالش مهمی که برای عکاسان ایرانی به وجود می‌آید نحوه ثبت نام در سایت‌ها و نقد کردن درآمد‌های دلاری است. چرا که ایران تحت تحریم‌های زیاد بوده و ارتباطی با بانک‌های بین المللی ندارد. ممکن است بسیاری از افراد عکس‌های جذاب و خارق العاده خلق کنند. اما به دلیل نداشتن یک حساب بانکی و یا آشنایی نداشت با نحوه نقد کردن درآمد خود به سمت این پلتفرم‌ها نروند.

مجموعه کافه ارز یکی از وب سایت‌های فعال در زمینه نقد کردن درآمد دلاری است که به تمامی متخصصان و فعالان در حوزه عکس و سایر زمینه‌های دیگر کمک می‌کند تا به راحتی اقدام به انتقال درآمدهای خود به داخل کشور کنند. این مجموعه با دریافت کمترین میزان کارمزد سعی می‌کنند پروسه نقل و انتقال درآمدهای شما را در مدت زمان کوتاه طی کنند. به هیچ عنوان نگران این حوزه نباشید و در صورت توانمندی در زمینه عکاسی حتماً فعالیت خود را حرفه‌ای تر شروع کنید.

نقد درآمد دلاری حاصل از فروش عکس

سخن آخر
فروش عکس در سایت خارجی یکی از راه‌های مناسب برای کسب درآمد دلاری و مقابله با فشارهای اقتصادی حال حاضره کشور است. فقط کافیست کمی خلاقیت و مهارت را چاشنی کار خود کنید، تا عکس‌های شما توسط برندهای معتبر، مورد توجه قرار بگیرند که در چنین حالتی درآمد شما از این راه افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. در هر مرحله از کار که نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی داشتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه کافه ارز ارتباط بگیرید، تا به راحتی در وبسایت‌های خارجی ثبت نام کرده و کار فروش عکس را آغاز کنید.

4.2/5 - (9 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(4)
    1. مهران رباطی گفت:

      بله. واقعی است و با کمی صبر و تلاش درآمد خوبی از آن شما خواهد شد

  1. سلام من بایه اسم فامیل انگلیسی که از خود در بیاری هست ثبت نام کردم در Shutterstock با ادرس امریکا ایا اگه به درمد برسه باید ثابت کنم این اسم مال منه یا پول پرداخت میکنند به صرافی برا دریافت پول؟؟؟ یک قسمت از قانونا شون اینه پی پال باید به نام صاحب اکانت باشه برای همین این سوال برام ایجاد شد

    خیلی هم به اینکه فایل eps10 بیشتر نباشه و کلی ایراد دیگه میگیرند سایت هست آزادی بیشتری بده ولی شبیه همین سایت معرف باشه و قانون کپی رایت رو اثر بندازه؟ کار 3D هم نمیشه تو سایت بفرستی موقع خروجی eps10 چون قدیمی هست به عکس تبدیل میشه باید امیج تریس انجام بدی

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      در حال حاضر نقد درآمد شما بسیار سخت می‌شود. با افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. می توانید حساب پی پال بسازید و برای نقد درخواست دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *