وبلاگ

/

/

کسب درآمد و خرید عکس از سایت 123RF

کسب درآمد و خرید عکس از سایت 123RF

خرید عکس از سایت 123RF: این روزها افراد بسیار زیادی متقاضی خرید و دانلود عکس از سایت 123RF و کسب درآمد دلاری می باشند. این سایت بستری برای دانلود و خرید تصاویر با کیفیت های متفاوت می باشد. در این بستر می توانید عکس های خود را نیز به فروش رسانده و به این طریق به یک درآمد ارزی دست یابید. این امر را می توان بهترین گزینه برای عکاسان حرفه ای دانست. در سایت 123RF می توان بخش های مختلفی را دید که هرکدام دارای دسته بندی های خاصی هستند. برای نقد درآمد خود از این سایت بایستی از سایت ها و شرکت هایی که در حوزه پرداخت های ارزی فعالیت دارند کمک بگیرید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی در این مسیر همراه شماست. برای آشنایی بیشتر با سایت 123RF تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

کسب درامد دلاری از سایت 123RF

معرفی سایت 123RF

این روزها وب سایت های بسیار زیادی را می توان دید که در حوزه فروش عکس فعالیت داشته و از این طریق کسب درآمد می کنند. محبوبیت برخی از این سایت ها نشان از کیفیت بسیار بالای تصاویری است که به فروش می رسانند. سایت 123RF را می توان یکی از همین سایت ها دانست که البته از اعتبار بسیار بالایی نیز برخوردار است. از این سایت به عنوان دومین سایت معتبر جهانی یاد می گردد و پس از سایت شاتر استوک از مطرح ترین سایت های فروش عکس به شمار می رود. با ما مراجعه به این سایت می توانید عکس های متنوعی را شاهد باشید که بالغ بر 65 میلیون عکس هستند. تمامی این عکس ها جهت فروش عرضه شده اند و بر حسب نیاز خود می توانید آن ها را خریداری کنید. همچنین، دیگر سایتی می‌توانید از طریق آن کسب درامد دلاری داشته باشید کسب درامد از Fiverr است که برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید و آن را مطالعه کنید.

امکانات سایت 123RF

برای خرید و دانلود عکس از سایت 123RF و کسب درآمد دلاری می توانید از بخش های مختلف این سایت کمک بگیرید. دسترسی به تمامی بخش های این سایت در همان صفحه ابتدایی امکان پذیر می باشد. از مهم ترین بخش های این سایت موارد زیر را می توان تشریح نمود.

  • عکس ها (Photos)

در این بخش از سایت 123RF می توان تصاویر مختلفی را شاهد بود که هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند. شما می توانید با توجه به نیازمندی های خود این تصاویر را خریداری نموده و مورد استفاد قرار دهید. این تصاویر دارای دسته بندی های خاصی می باشند و چنین شرایطی به شما کمک می کند تا تصاویر موردنیاز خود را به راحتی جستجو کنید.

  • موسیقی (Audios)

همان گونه که از نام این بخش پیداست جهت فروش انواع موسیقی کاربرد دارد و می توان تنوع بسیار بالایی را برای آن شاهد بود.

  • فوتیج ها (Footages)

این بخش از سایت 123RF به ویدئوهایی از نوع فوتیج هستند اختصاص یافته است و شما می توانید آن ها را با کیفیت های 4K و HD خریداری کنید.

  • وکتورها (Vectors)

در این بخش از سایت 123RF تصاویر وکتوری به فروش می رسند و اگر با این تصاویر آشنایی داشته باشید می دانید که می توان آن ها تغییر داد.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Picsart Gold

کسب درامد دلاری از 123 ار اف

بیشتر بخوانید: سایت Qiwipay

خرید عکس از سایت 123RF و کسب درامد دلاری از آن

این سایت بخش جذابی را برای عکاسان حرفه ای فراهم نموده است تا بتوانند تصاویر خود را در بسترهای خاصی به فروش رسانده و به این طریق کسب درآمد کنند. درآمدی که به واسطه این سایت کسب می کنید به صورت دلاری بوده و شما می توانید محصولات خود را از طریق این وب سایت به فروش برسانید. برای خرید و دانلود عکس از سایت 123RF و کسب درآمد دلاری بایستی از استانداردهای خاصی پیروی کنید. نکته ای که لازم است بدانید این است که در صورت خرید تصاویر شما توسط کاربران مبلغ موردنظر به حسب شما واریز می شود.

با توجه به تحریم هایی که در راستای پرداخت های ارزی وجود دارد و عدم ارتباط بانک های داخلی با بانک های بین المللی، امکان واریز مستقیم به حساب شما وجود ندارد. در چنین شرایطی می توانید از موسسه ها و شرکت هایی کمک بگیرید که در حوزه پرداخت های ارزی فعالیت دارند. این شرکت ها قادرند تا خدمات ویژه ای را در راستای نقد درآمدهای ارزی از سایت 123RF به شما ارائه نمایند.

شروط کسب درامد از سایت 123RF

سایت 123RF برای کسب درامد ارزی از طریق فروش تصاویر شروط خاصی را در نظر گرفته است. بر این اساس شما بایستی در فروش اول خود 25 درصد از مبلغ را به حساب این سایت واریز نمایید. برای فروش های بعدی این سایت 10 درصد از مبلغ کل را به عنوان کارمزد از حساب شما کسر می نماید. این روزها با توجه به نیازمندی هایی که برای نقد درآمدهای ارزی و یا پرداخت های ارزی وجود دارد شرکت ها و یا وب سایت های متعددی را می توان دید که در این زمینه فعالیت دارند. ما در مجموعه کافه ارز شرایطی را برای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه و در محیطی امن از طریق این سایت به درآمد برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

نتیجه گیری

خرید عکس از سایت 123RF، یکی از روش‌های معمول و موثر برای دسترسی به تصاویر با کیفیت و متنوع برای استفاده در پروژه‌های گوناگون است. با توجه به این که تصاویر بصری یکی از عناصر مهم در ارتباط با مخاطبین هستند، استفاده از تصاویر با کیفیت برای بهبود کیفیت و جذابیت پروژه، بسیار مهم است. سایت 123RF، یکی از بزرگترین و معتبرترین منابع برای خرید عکس، وکتور، فیلم و صدا در اینترنت است.

این سایت بیش از ۹۰ میلیون فایل بصری با کیفیت بالا از موضوعات مختلف از جمله طبیعت، غذا، فناوری، کسب و کار، سفر و غیره را ارائه می‌دهد. همچنین، با توجه به نیازهای مختلف کاربران، این سایت دارای گزینه‌های متفاوتی برای خرید تصاویر است، از جمله خرید تکی، خرید پلن، خرید اشتراک ماهیانه و سالیانه. همچنین، کاربران می‌توانند از این سایت برای فروش تصاویر خود نیز استفاده کنند.

خرید از سایت های خارجی

یکی از مزایای خرید عکس از سایت 123RF، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است. با وجود اینکه برخی از سایت‌های خرید تصاویر، قیمت بالایی را برای تصاویر با کیفیت بالا دریافت می‌کنند، اما در سایت 123RF، قیمت‌ها به صورت مناسب و با توجه به کیفیت و نوع تصویر تعیین می‌شود. همچنین، این سایت دارای گزینه‌های بسیاری برای خرید تصاویر است، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود، به راحتی پیدا کنند.

در کل، خرید عکس از سایت 123RF، یکی از بهترین راه‌هایی است که برای دسترسی به تصاویر با کیفیت در اینترنت و استفاده از آن‌ها در پروژه‌های گوناگون می‌توان انتخاب کرد. با توجه به کیفیت، تنوع و قیمت مناسب تصاویر این سایت، می‌توان به راحتی به نتایج خوبی در پروژه‌های خود دست یافت. همچنین، با توجه به اینکه این سایت دارای گزینه‌های متفاوتی برای خرید تصاویراست، می‌توان به راحتی نیازهای خود را برآورده کرد و تصاویر خود را با توجه به نیازهای خود دریافت کرد. به طور کلی، خرید عکس از سایت 123RF، یکی از بهترین راه‌هایی است که برای دسترسی به تصاویر با کیفیت و متنوع و استفاده از آن‌ها در پروژه‌های خود می‌توان انتخاب کرد. با این رویکرد، می‌توان به نتایج بیشتری در پروژه‌های خود دست یافت و کیفیت و جذابیت آن‌ها را بهبود بخشید.

 

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *