وبلاگ

/

/

آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی

آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی

۲۹ شهریور ۱۴۰۱

آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی: امروزه برای اینکه بتوانید مراودات مالی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، باید حتما از سیستم‌های مالی و پرداخت ارزی آنلاین کمک بگیرید. در این بین سرویس مالی پرفکت مانی دارای اهمیت بسیار بالایی است که شما می‌توانید از این سرویس عالی برای انتقال‌های مالی خود کمک بگیرید. برای اینکه شما هم بتوانید از این بستر برای خود استفاده کنید، حتما باید افتتاح حساب پرفکت مانی را در دستور کار خود قرار دهید. در این مطلب از سایت کافه ارز با آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی آشنا می‌شوید. با این راهنما همه مراحل آموزش ساخت حساب پرفکت مانی را به سادگی طی می‌کنید.

افتتاح حساب پرفکت مانی

چرا افتتاح حساب در پرفکتمانی را پیشنهاد می‌دهیم؟

به‌صورت کلی دلایل زیادی برای استفاده از پرفکت مانی (Perfect Money) وجود دارد که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. بزرگ‌ترین مزیتی که در کیف پول پرفکت مانی وجود دارد این است که در آن هیچ‌گونه تحریمی اجرا نمی‌شود. از آنجایی که سایه تحریم‌ها بر روی بسیاری از سرویس‌های مالی قرار گرفته است، این اتفاق برای پرفکتمانی وجود ندارد و ایرانیان می‌توانند بدون نگرانی از این موضوع از آن استفاده کنند. نکته بعدی که باید به آن دقت کنید، میزان سودی است که پرفکتمانی پرداخت می‌کند. این شرکت به ازای هر سال، ۴ درصد سود برای حساب شما در نظر می‌‌گیرد که یک سرمایه‌گذاری امن هم به حساب خواهد آمد.

فراموش نکنید که صرافی پرفکت مانی دارای کارمزد بسیار مناسبی است که شما می‌توانید تمامی نقل و انتقالات مالی خود را بر این اساس انجام دهید. تعداد کاربران پرفکت مانی نیز با گذر زمان افزایش پیدا می‌کند که این مورد نیز نشان‌دهنده خدمات ویژه‌ای است که توسط این سرویس ارائه می‌شود. وقتی شما همه این دلایل را در کنار هم قرار دهید، متوجه خواهید شد که ایجاد حساب پرفکت مانی و استفاده کردن از ‌آن می‌تواند بهترین راهکار پیش روی شما باشد. در صورتی که آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی را به‌درستی دنبال کنید، شما هم می‌توانید فعالیت خود را در آن با این آموزش ساخت حساب پرفکت مانی شروع کنید.

بیشتر بخوانید : یوووچر (uvoucher) چیست

افتتاح حساب در پرفکتمانی

بیشتر بخوانید: بچ نامبر پرفکت مانی چیست

نحوه ساخت حساب پرفکت مانی

با توجه به مزایای ویژه‌ای که در حساب پرفکتمانی وجود دارد، بسیاری از افراد به دنبال افتتاح حساب در آن هستند. برای اینکه شما بتوانید این کار را انجام دهید، باید در ابتدا به سایت رسمی پرفکت مانی بروید. بعد از این‌که وارد سایت شدید، حتما بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید. در این حالت یک فرم برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات خواسته شده را مطابق با آن وارد کنید.

۱. وارد کردن نام حساب

اولین کاری که باید برای ثبت‌نام در سایت پرفکت مانی انجام دهید وارد کردن نام حساب است. این اسم در واقع یک نماد برای شما به حساب می‌آید. وقتی که شما از یک نام حساب استفاده می‌کنید، سایر کاربران شما را با آن نام می‌شناسند. در واقع این نام برای کاربران پرفکتمانی به نمایش در می‌آید.

۲. وارد کردن نام و نام خانوادگی

در قسمت بعدی شما باید نام و نام خانوادگی خود را ثبت کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که این موارد برای کسی نمایش داده نمی‌شود. این اطلاعات به‌صورت حفظ شده در نزد پرفکتمانی باقی می‌ماند. خوشبختانه سیستم پرفکتمانی، هیچ تحریمی را برای ایرانیان فعال نکرده است که به همین علت با خیال راحت می‌توانید نام اصلی خود را وارد کنید. در این هنگام حتما از درست وارد کردن اسم خود اطمینان پیدا کنید.

۳. وارد کردن کشور و شهر محل سکونت

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام ثبت‌نام در پرفکتمانی آن را وارد کنید،‌ کشور و شهر محل سکونت است. از آنجایی که پرفکتمانی یک سیستم جهانی است، کاربران از کشورهای مختلفی هستند. به همین جهت این شرکت قصد دارد تا اطلاعات درستی از ملیت کاربران خود داشته باشد. از طرفی ملیت می‌تواند بر روی میزان کارمزدها هم تاثیر داشته باشد که به همین جهت باید به‌صورت دقیق ذکر شود. شما در آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی، می‌توانید جایگاه شهر و کشور را در داخل فرم ثبت‌نام مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: کیف پول پرفکت مانی چیست

۴. ثبت دقیق آدرس و کد پستی

از دیگر اطلاعاتی که باید در فرم ثبت‌نام تکمیل شود آدرس و کد پستی فرد است. همان‌طور که در بخش‌های قبل هم به آن اشاره کردیم، محدودیتی برای فعالیت کاربران ایرانی در سرویس پرفکت مانی وجود ندارد. به همین علت شما می‌توانید آدرس و کد پستی را به‌صورت دقیق وارد نمایید. طبق بررسی‌هایی که تا به حال صورت گرفته است، شما می‌توانید بدون نگرانی آدرس و کد پستی خود را وارد نمایید و اطلاعات کامل را در اختیار پرفکت مانی قرار دهید.

۵. وارد کردن ایمیل و تلفن

اگر شما به آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی دقت کرده باشید، می‌توانید بخش مربوط به ایمیل و تلفن را نیز در فرم ثبت‌نام ببینید. زمانی که می‌خواهید ایمیل خود را وارد کنید، حتما به تک‌تک حروف دقت داشته باشید تا چیزی اشتباه نشود. این نکته را به هیچ عنوان فراموش نکنید که تایید حساب شما در ایمیل انجام می‌گیرد. به همین جهت حتما ایمیلی را وارد کنید که در دسترس شما قرار دارد. در هنگام وارد کردن تلفن نیز حتما به جای عدد ۰،‌ از کد +۹۸ استفاده کنید که پیش‌شماره بین‌المللی ایران به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید : قطع همکاری پرفکت مانی با ایران

آموزش تصویری ساخت حساب پرفکتمانی

۶. انتخاب نوع حساب پرفکت مانی

مرحله بعدی که در آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی نیز مشخص شده است، انتخاب نوع حساب است. در این بخش دو نوع حساب پرسونال و بیزینس برای شما به نمایش درمی‌آید. در صورتی که شما می‌خواهید به‌صورت شخصی از پرفکت مانی استفاده کنید، باید حساب پرسونال را برای خود فعال نمایید. ذکر این نکته ضروری است که شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف برای ایجاد حساب حتما باید از گزینه بیزینس اکانت استفاده کنند. در واقع پرسونال اکانت برای اشخاص حقیقی و بیزینس اکانت متعلق به اشخاص حقوقی است که شما می‌توانید از این امکان ویژه به نفع خود استفاده ببرید.

بیشتر بخوانید: چگونه از پرفکت مانی پول برداشت کنیم؟

۷. انتخاب گذرواژه مناسب برای حساب پرفکتمانی

اگر شما نگاهی به انتهای فرم ثبت‌نام پرفکتمانی داشته باشید، متوجه خواهید شد که باید یک رمز عبور برای اکانت خود ایجاد نمایید. با توجه به اینکه تمامی ورود و خروج‌ها به اکانت توسط این رمز انجام می‌شود، حتما باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشید. توجه داشته باشید که به هنگام انتخاب گذرواژه برای حساب پرفکتمانی خود از انتخاب رمزهای ساده و قابل حدس خودداری کنید زیرا احتمال به خطر افتادن حساب شما وجود دارد. انتخاب یک گذرواژه سخت و غیرقابل حدس می‌تواند امنیت حساب شما را تا چند برابر بیشتر کند پس حتما از این فرصت به نفع خود بهره ببرید.

۸. تکمیل ثبت‌نام و ایجاد حساب پرفکت مانی

در مرحله آخر آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی، گزینه‌ای به نام Register وجود دارد. زمانی که کل فرم تکمیل شد،‌ باید بر روی این گزینه کلیک کنید. سپس یک صفحه جدید به نمایش درمی‌آید که موفقیت‌آمیز بودن ثبت‌نام را به شما اطلاع می‌دهد. همچنین اطلاعات حساب ایجاد شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در این ایمیل، یک member ID برای شما فرستاده می‌شود. این آی دی در واقع به منزله شماره حساب شما خواهد بود که برای انتقال پول به آن استفاده می‌شود.

آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی با کافه ارز

از آنجایی که افتتاح حساب پرفکت مانی مشکلات مخصوص به خود را دارد، آسان‌ترین راه سپردن این کار به صرافی کافه ارز است. برای افتتاح پرفکتمانی ابتدا در سایت کافه ارز ثبت‌نام کرده و احراز هویت خود را انجام دهید. سپس:

۱. وارد پنل کاربری خود شده و ثبت سفارش جدید را انتخاب کنید. مانند تصویر زیر:

آموزش ساخت پرفکتمانی

۲. از میان خدمات مختلف، گزینه خدمات پرفکت مانی را انتخاب کنید:

آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکتمانی

۳. سپس همانند تصویر زیر گزینه افتتاح حساب پرفکت مانی را انتخاب کنید:

آموزش ساخت پرفکتمانی تصویری

۴. در صفحه خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی، پلن افتتاح حساب پرفکتمانی وریفای شده را اتخاب کنید. اطلاعات خواسته شده، از جمله ایمیل، رمز عبوری که می‌خواهید برای حساب خود داشته باشید، اسکن پاسپورت، نام و نام خانوادگی و کدپستی خود را وارد کنید و سپس گزینه ثبت سفارش را بزنید. از اینجا به صفحه درگاه پرداخت منتقل خواهید شد.

کارشناسان ما در کافه ارز پس از بررسی درخواست شما، افتتاح اکانت پرفک مانی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهند داد.

با توجه به جذابیت‌هایی که کار کردن با پرفکتمانی برای ایرانیان دارد، بسیاری از افراد به دنبال ثبت‌نام در آن هستند. به همین جهت به شما توصیه می‌کنیم که حتما شما هم از خدمات ویژه این سیستم برخوردار شوید. با وجود آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی ، در صورتی که افتتاح حساب پرفکتمانی برای شما دشواری‌های خاص خود را دارد، بهتر است که انجام آن را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. سایت کافه ارز آمادگی دارد که افتتاح حساب پرفکت مانی را به سرعت برای شما انجام دهد پس حتما دست به کار شوید و درخواست خود را ثبت کنید. در این مقاله قصد داریم درباره چگونگی کسب پرفکت مانی رایگان صحبت کنیم، لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ساخت حساب پرفکت مانی در ایران

سیستم پرداخت پرفکت مانی یکی از سیستم های است که در زمینه خدمات ارزی و ترنسفر بین المللی فعالیت می کند.پرفکت مانی مانند دیگر درگاه ها نظیر پی پال و…نیست که ایرانی ها را از قوانین تحریم کندبه همین دلیل کاربران ایرانی جزء طرفداران پرفکت مانی هستند. آنها برای افتتاح حساب پرفکت مانی نیازی ندارند تا ای پی خود را تغییر بدهند یا از vpn استفاده کنند. این دلایل خوبی است که تا ایرانی ها پرفکت مانی را گزینه مناسبی برای مبادله ارزی خود انتخاب کنند.کار کردن با پنل کاربری پرفکت مانی بسیار ساده و روان است.اگر شما قصد دارید که برای ساخت حساب پرفکت مانی اقدام کنید میتوانید در سایت کافه ارز ثبت نام کنید.کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن افتتاح حساب پرفکت مانی شما را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

سخن آخر

ما در این مقاله به شما آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی را داده ایم. شما که تصمیم دارید برای این خدمات اقدام کنید میتوانید از خدمات پرفکت مانی کافه ارز بهرمند شوید برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

4.8/5 - (23 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *