وبلاگ

/

/

خرید ووچر GRE | چطور ووچر آزمون GRE بخریم؟

خرید ووچر GRE | چطور ووچر آزمون GRE بخریم؟

۲۶ شهریور ۱۴۰۱

خرید ووچر GRE: اگر شما نیز متقاضی تحصیل در آمریکا هستید یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید خرید ووچر جی آر ای است. جی آر ای نام آزمونی است که برای تحصیل در اکثر دانشگاه‌های آمریکا به آن نیاز پیدا می کنید. این آزمون سالانه در چندین مرتبه توسط ETS برگزار می‌شود. آزمون GRE از جمله آزمون‌های بسیار معتبر است که همواره بسیاری از شرکت‌ها و دانشگاه‌ها برای پذیرش افراد این آزمون را به عنوان یکی از معیارهای مهم ثبت‌نام و پذیرش در نظر می‌گیرند. شما چقدر با آزمون جی آر ای و نحوه خرید ووچر GRE آشنایی دارید؟ برای ثبت‌نام در این آزمون بهپرداخت ارزی نیاز دارید، متقاضیان می‌توانند از سایت‌هایی همچون کافه ارز برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی کمک بگیرید. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید به آسانی پرداخت هزینه آزمون GRE را انجام دهید و یا با خرید وچر GRE خودتان می‌توانید در آزمون GRE ثبت‌نام کنید.

ووچر جی آر ای

آزمون GRE (جی آر ای) یکی از آزمون‌های بین‌المللی تخصصی است که برای تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شود. این آزمون بر مهارت استنتاجی و محاسباتی شرکت‌کنندگان تمرکز دارد. ووچر جی آر ای (GRE Voucher) یک کد اعتباری است که برای پرداخت هزینه آزمون GRE استفاده می‌شود. یعنی با خرید ووچر GRE این امکان را دارید تا در آزمون جی آر ای ثبت نام نموده و شرکت کنید. خرید ووچر جی آر ای به دو صورت ریالی و یا با همان قیمت ارزی امکان‌پذیر بوده و می‌توانید با خرید ریالی و یا ارزی از سایت‌های معتبر مانند کافه ارز کد را دریافت کرده و در سایت ETS برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایید.

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه آزمون GRE

خرید ووچر جی آر ای

خرید ووچر جی آر ای

اگر دقت کرده باشید برای ثبت نام در آزمون‌های داخلی همانند کنکور باید یک کد چند رقمی از سایت مشخصی خرید نموده و با استفاده از آن در سایت اصلی اقدام ثبت‌نام کنید. برای ثبت نام در آزمون جی آر ای نیز شما باید در ابتدا هزینه آن را پرداخت کنید. پرداخت هزینه آزمون جی آر ای روش‌های مختلفی دارد که شامل موارد زیر است:

  • پرداخت از طریق کارت اعتباری بین المللی (ویزا کارت، مستر کارت، آمریکن اکسپرس، …)
  • پرداخت از طریق حواله در آمریکا
  • پرداخت از طریق چک‌های معتبر
  • پرداخت از طریق انواع کوپن‌های یونسکو
  • پرداخت از طریق پی پال
  • پرداخت از طریق ووچر جی آر ای

هزینه ثبت نام در آزمون جی آر ای در هر یک از روش‌های نام برده شده یکسان است و تفاوتی با یکدیگر ندارند. شما پس از پرداخت هزینه آزمون باید برای شرکت در آن در سایت ETS ثبت‌نام نمایید. از طریق سایت ETS می‌توانید برای خرید ووچر GRE، مشاهده نتایج آزمون، تکمیل اطلاعات و… اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: آزمون GRE چیست

نحوه خرید ووچر GRE

برای خرید ووچر جی آر ای می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

  • خرید با استفاده از کارت های اعتباری

در این روش شما می توانید برای خرید ووچر GRE و پرداخت هزینه آن از یکی از انواع کردیت کارت‌ها همچون مستر کارت و ویزا کارت استفاده کنید. در حال حاضر با توجه به تحریم‌هایی که بر علیه ایران وجود دارد امکان خرید این کارت‌ها تا حد زیادی غیر ممکن است اما شما می‌توانید از خدمات خرید ویزا کارت مجازی در کافه ارز نسبت به خرید نوع مجازی آن اقدام کنید و به همین ترتیب ووچر خریداری کرده و ثبت نام آزمون GRE را انجام دهید یا مستقیما با همام ویزا کارت مجازی ثبت نام کنید.

  • خرید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی صرافی‌های معتبر

اگر شما قادر به تهیه مستر کارت نبوده و یا نمی‌خواهید پرداخت را به این روش انجام دهید، می‌توانید این کار را به شرکت‌های معتبری که در زمینه خدمات ارزی فعالیت می‌کنند، همچون کافه ارز بسپارید. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد دارند تا از خدمات پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی ما در کافه ارز استفاده کرده و پرداخت هزینه آزمون GRE را انجام دهند، تنها کافی است اطلاعات حساب ETS خود را برای ما فرستاده تا پرداخت شما صورت پذیرد.

ووچر جی آر ای چیست

مدت زمان استفاده از ووچر جی آر ای

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که پس از خرید ووچر جی آر ای به مدت یک سال فرصت این را دارید تا از آن استفاه کنید و پس از آن اعتبار آن به اتمام می‌رسد. پس اگر زمانی که برای شرکت در آزمون انتخاب کرده‌اید از یک سال دورتر است، خرید ووچر GRE را به تاخیر بیندازید.

آیا امکان افزایش قیمت ووچر جی آر ای وجود دارد؟

به طور کلی هزینه خرید ووچر جی آر ای برای آزمون عمومی و تخصصی با یکدیگر متفاوت بوده و در تمام کشورهای دنیا یکسان است. البته در چند کشور همانند ترکیه، چین، استرالیا و نیجریه این هزینه متفاوت خواهد بود. آزمون‌های تخصصی که هزینه بیشتری نسبت به آزمون‌های عمومی دارند شامل بیولوژی، شیمی، ریاضیات، ادبیات انگلیسی، فیزیک و روانشناسی می‌شوند.

نکاتی در ارتباط با ووچر جی آر ای

  • برای خرید ووچر GRE برای آزمون‌های تخصصی نام برده باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.
  • اگر بخواهید زمانی که برای آزمون جی آر ای تعیین کرده‌اید را تغییر بدهید باید مجددا هزینه در حدود 40 دلار را بپردازید.
  • اگر خرید ووچر جی آر ای را انجام داده و در آزمون ثبت نام نموده و سپس تصمیم به لغو آزمون داشته باشد تنها مبلغی در حدود 60 دلار به شما باز پرداخت می‌شود.
  • اگر بخواهید چندین برگه از آزمون را در اختیار داشته و برای دانشگاه‌ها و یا موسسات مختلف ارسال کنید باید به ازای هر برگه مبلغی در حدود 15 دلار بپردازید.

هزینه خرید ووچر جی آر ای

هزینه ثبت نام در آزمو

نکاتی در ارتباط با ووچر جی آر ای

ن جی آر ای تقریبا ثابت بوده و نوسان بالایی نخواهد داشت اما نکته که باید به آن توجه کنید این است که نوسانات نرخ ارز در کشور ما بالا بوده و هزینه ارزی ثبت نام در آزمون بین المللی می‌تواند افزایش پیدا کند؛ پس باید پس از کسب آمادگی لازم در آزمون شرکت کرده و زمان را از دست ندهید. برای پرداخت هزینه آزمون نیز روش‌های مختلفی وجود دارد که خرید ووچر جی آر ای یکی از این روش‌ها است. برای خرید ووچر نیز می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی کافه ارز استفاده کنید.

نحوه خرید ووچر GRE

نظر شما درباره ووچر آزمون GRE چیست؟ برای ثبت‌نام در GRE از خرید ووچر جی آر ای استفاده می‌کنید؟ همانطور که در بالا ذکر شد، شما می‌توانید در کافه ارز هم نسبت به خرید ووچر GRE اقدام کنید و هم گزینه دیگر برای شما در کافه ارز به جای خرید ووچر آزمون GRE از خدمات پرداخت هزینه آزمون GRE برای ثبت نام در این آزمون استفاده کنید.

4.8/5 - (18 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *