وبلاگ

/

/

آموزش تصویری ایردراپ Cyber Base🪂با حمایت ایلان ماسک و بایننس

آموزش تصویری ایردراپ Cyber Base🪂با حمایت ایلان ماسک و بایننس

۴ تیر ۱۴۰۳

ایردراپ Cyber Base: هر چه بازار ایردراپ‌های تلگرامی داغ تر می‎‌شود، اشتیاق علاقه‌مندان به پیدا کردن ایردراپ جدید و شرکت در آن برای کسب درآمد دلاری بیشتر خواهد شد. یکی از معتبرترین ایردراپ‌های بازار Cyber base است که با حمایت صرافی بایننس و ایلان ماسک، جایگاه خوبی را بین مردم کسب کرده است.
اگر می‌خواهید از این فرصت به خوبی استفاده کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
Cybaseلینکماینمورد حمایت بایننس و ایلان ماسکنامشخص

معرفی ایردراپ Cyber Base

CyberBase یک پلتفرم نوآورانه مبتنی بر وب 3 است که به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان، توکن‌های CB را استخراج کنید. این فرصتی عالی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و کسب سود از این فناوری پیشرفته است.
شرکت در این ایردراپ وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و صرفا با Farm و انجام تسک‌های ساده می‌توانید توکن بازی را دریافت کنید.
از آنجایی که صرافی بزرگ بایننس و ایلان ماسک از این پروژه حمایت کرده‌اند، توصیه می‌کنیم شرکت در این پروژه را جدی بگیرید.

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Cyber Base اینجا کلیک کنید

آموزش تصویری ایردراپ Cyber Base

همانطور که در قسمت‌های بالاتر گفتیم، ایلان ماسک و بایننس از این پروژه حمایت کرده‌اند و این به معنای اعتبار بالای پروژه cyber Base است. حالا ممکن است بپرسید نحوه شرکت در این ایردراپ به چه شکل است؟
در اولین قدم بهتر است با استفاده از لینک ربات تلگرامی وارد بازی شوید.
سپس مانند تصویر زیر با انتخاب گزینه Farm یا Play وارد صفحه اصلی بازی خواهید شد.
ایردراپ سایبر بیس
تصویری که مشاهده می‌کنید صفحه اصلی یا همان قسمت Home بازی است. در این بخش شما باید هر 8 ساعت به بازی سر بزنید و با کلیک بر روی start Farming شروع به جمع آوری توکن‌های بازی کنید. در هر 8 ساعت 50 توکن به شما داده خواهد شد. این یعنی در صورتی که 3 بار در طول روز به آن سر بزنید تقریبا 150 توکن آن را می‌توانید دریافت کنید.
start farming

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Cyber Base اینجا کلیک کنید

قسمت‌های مختلف بازی تلگرامی سایبر بیس

Tasks
در این بخش، با انجام برخی وظایف و تسک‌های ساده مثل دنبال کردن اکانت توییتر، تلگرام و … می‌توانید توکن بیشتری را جمع آوری کنید.
Tasks

Boosts
همانطور که گفتیم، در هر 8 ساعت تقریبا 50 توکن CB استخراج می‌شود. اما در صورتی که در بخش Boost توکن‌های خود را خرج کنید، سرعت ماین شما افزایش خواهد یافت. درصد و میزان توکن برای افزایش سرعت در تصویر زیر مشخص است.
Boost

Friends
در این قسمت هم همانطور که احتمالا حدس می‌زنید، با دعوت از دوستان و آشنایان خود به ایردراپ Cyber Base، تعداد توکن‌های خود را افزایش می‌دهید.
8% از توکن‌های کسانی که به بازی دعوت کرده‌اید، به شما تعلق خواهد گرفت. توجه داشته باشید که اگر دوستان شما نیز افراد جدیدی را به بازی دعوت کنند، درصدی از توکن آنها هم به شما اضافه خواهد شد.
Friends

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Cyber Base اینجا کلیک کنید

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع آوری
ایردراپ Cyber base با داشتن تیک آبی توییتر و بیش از 200 هزار فالوور، آینده روشنی در پیش دارد. اگر می‌خواهید جز نفرات اولی باشید که در این پروژه شرکت کرده‌اند، همین حالا از طریق لینک ربات وارد بازی شوید.
البته توجه داشته باشید که قبل از هر گونه اقدامی، به اندازه کافی راجع به ایردراپ تحقیق کنید و از متصل کردن اکانت اصلی کیف پول خود به بازی خودداری کنید.
در این مقاله از سایت کافه ارز به معرفی ایردراپ سایبر بیس پرداختیم و نحوه شرکت در آن را توضیح دادیم. همچنین، دیگر ایرداپ های جدیدی که ما در وبلاگ کافه ارز به آن پرداخته‌ایم می‌توان به ایردراپ دات کوین، ایردراپ Cat Gold Miner، ایردراپ BUMP، ایردراپ Matchain، ایردراپ Toon Nation، ایردراپ ONUS اشاره کرد.

1.5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *