وبلاگ

/

/

قیمت نات‌ کوین مشخص شد؛ قیمت ده میلیون Notcoin برابر 36 دلار

قیمت نات‌ کوین مشخص شد؛ قیمت ده میلیون Notcoin برابر 36 دلار

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

قیمت نات‌ کوین: در حال حاضر، در وب‌سایت GetGems، امکان خرید و فروش بسته‌های ده میلیونی و صد میلیونی نات‌کوین به صورت ووچر را در اختیار کاربران قرار داده است. قیمت نات‌کوین بر اساس مزایده و مناقصه تعیین می‌شود، بنابراین با کمترین و بیشترین قیمت در سایت getgems روبرو می‌شویم.
برای دریافت رایگان نات کوین، کافی است از طریق این لینک وارد ربات نات کوین شوید.
در حال حاضر، بسته‌های 10 میلیونی و 100 میلیونی نات‌کوین برای مزایده و خرید در سایت getgems وجود دارند که با قیمت تون‌کوین از 5 دلار به بالا برای خرید و فروش قرار داده‌ شده‌اند. ما می‌دانیم که خیلی از کاربران ارزهای دیجیتال به ویژه طرفداران نات کوین Notcoin منتظر چنین لحظه‌ای بودند تا بتوانند جواب کلیک‌های خود بر روی صفحه موبایل را بگیرند. حالا روز موعود فرا رسیده و امکان خرید و فروش نات‌کوین فراهم شده است. در این مقاله، مقدار قیمت، نحوه خرید و فروش نات‌کوین را با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم. توجه داشته باشید که این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و به هیچ وجه یک پیشنهاد مالی نیست. علاوه بر این، فراموش نکنید که این قیمت‌گذاری برای نات کوین در مرحله پیش‌فروش اعلام شده است و در زمان عرضه در صرافی‌ها ممکن است با قیمت متفاوتی خرید و فروش شوند. همچنین، شما می‌توانید برای خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق سایت کافه ارز اقدام کنید. برای پی‌گیری آخرین اخبار و حواشی لیست‌شدن رسمی نات کوین به کانال تلگرام کافه ارز بپیوندید.

قیمت notcoin مشخص شد

قیمت نات کوین چقدر است؟

طبق گزارش‌های آمده در خبرگزاری‌ها و کانال‌های رسمی نات‌کوین، از تاریخ 16 اسفند ماه، مرحله پیش از عرضه بازار (Pre-Market) در سایت getgems.io راه افتاده است و کاربران می‌توانند با ارز دیجیتال TON کوین (ارز دیگر تلگرام) در مناقصات این پیش خرید شرکت کنند. نات‌کوین‌ها در این سایت به صورت بسته‌های 10 و 100 میلیونی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و در حال حاضر هر 10 میلیون توکن NOT قیمتی برابر با 12 تون کوین و معادل 36 دلار (2 میلیون و 160 هزار تومان) دارد. توجه داشته باشید که شیوه قیمت‌گذاری در این پیش فروش به صورت مزایده‌ای است و ممکن است قیمت به صورت لحظه‌ای افزایش یا کاهش داشته باشد.

ظبق گفته توسعه‌دهندگان نات کوین، یکی از اهداف این پیش‌فروش، کشف قیمت دقیق نات‌کوین است، بنابراین تا زمانی که این ارز به صورت رسمی در صرافی‌ها لیست نشود، مشخص نیست که واکنش بازار به قیمت آن چه خواهد بود. افرادی که این ارز را در پیش فروش خریداری می‌کنند، در اوایل ماه آپریل 2024 (اواسط فروردین) توکن‌های خود را دریافت خواهند کرد.

شما برای فروش نات‌کوین‌هایی که با کلیک‌کردن بر روی صفحه گوشی خود بدست آوردید، باید ابتدا آن‌ها را به NFT تبدیل کرده و سپس در قالب یک ووچر (کوپن) به فروش برسانید. در ادامه سعی کردیم که روش ساخت NFT نات کوین را به صورت ساده توضیح دهیم. به طور کلی، در حال حاضر فرصتی پیش آمده که قبل از عرضه رسمی اعلام قیمت نات کوین در صرافی‌ها، بتوانید آن را خرید و فروش کنید.

افرادی که توانستند بیشتر بر روی صفحه موبایل خود بر روی بازی نات کوین Notcoin کلیک کنند، در حال حاضر پول بیشتری کسب خواهند کرد. در واقع، کاربران با این کار نات کوین استخراج می‌کردند و افرادی که توانستند که بیشتر از بقیه این کوین را استخراج کنند و یا دوستان بیشتری به بازی دعوت کنند، در حال حاضر می‌توانند کوین‌های خود را به صورت NFT به فروش رسانده و سود مالی خوبی کسب کنند. به طور کلی، کاربران می‌توانند نات‌کوین‌های خود را به کوپن‌های 10 میلیونی و 100 میلیونی تبدیل کرده و در سایت Getgems به صورت مزایده‌ای به فروش برسانند.
برای دریافت رایگان نات کوین، کافی است از طریق این لینک وارد ربات نات کوین شوید.

شاید از خود بپرسید که این ووچرها به چه دردی می‌خورند؟ در جواب این سوال باید بگوییم که بعد از لیست‌شدن یا اعلام قیمت نات کوین در صرافی‌ها می‌توانید کد ووچرها را با توکن NOT معامله کنید. اگر دوست ندارید که دارایی خود را به NFT تبدیل کنید، می‌توانید تا زمان لیست‌شدن این توکن در صرافی‌ها منتظر بمانید. کوین نات کوین فرصتی در اختیار شما قرار می‌دهد تا قبل از انتشار توکن‌ها بر روی بلاک‌چین و کسب سود است. البته، فراموش نکنید که فقط بازیکنان نات کوین می‌توانند قیمت این ارز را در سایت getgems تعیین کرده و به صورت همتا به همتا (Peer-to-Peer) به فروش برسانند.

خرید و فروش nft نات کوین

نحوه ایجاد NFT و فروش نات کوین

برای تبدیل نات‌کوین‌های خود به NFT و فروش آن در سایت Getgems باید مراحل زیر را دنبال کنید.

1. ابتدا ربات بازی نات‌ کوین را از آدرس t.me/notcoin_bot باز کنید.
2. در صفحه اصلی، بر روی دکمه “Trade” کلیک کنید.
3. مقدار مورد نظر از ووچرها (1 میلیون، 10 میلیون و 100 میلیون) را انتخاب کنید.
4. کیف پول TON خود را وصل کرده و هزینه کارمزد بلاک‌چین (0.1 دلار) را برای انتقال کوپن NFT پرداخت کنید.
5. منتظر بمانید تا ووچر در کیف پول TON شما واریز شود (این عملیات در عرض چند دقیقه انجام می‌شود).
6. توجه داشته باشید که ووچر فقط در داخل بات تلگرامی t.me/notcoin_bot ایجاد و منتشر می‌شود. پس مراقب ووچرهای تقلبی باشید.

پس از تأیید تراکنش، ووچرها به شما تحویل داده می‌شوند. اگر در هر مرحله از سفارش منصرف شدید، موجودی که به ووچر تبدیل کردید در عرض 15 دقیقه به حالت اولیه بازمی‌گردد.

خرید NFT نات کوین در سایت Getgems

اولین چیزی که برای خرید NFTهای نات کوین در سایت Getgems به آن نیاز دارید یک کیف پول معتبر است. بهترین و معتبرترین کیف پول ارز دیجیتال برای خرید و نگه‌داری Notcoin کیف پول تلگرام به نام @Wallet است که در اپلیکیشن تلگرام در دسترس شما قرار دارد. برای خرید نات کوین باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدا باید کیف پول خود را با ارز دیجیتال تلگرام (TON) یعنی تون کوین شارژ کنید تا بتوانید هزینه کارمزد تراکنش بلاک‌چین را با آن پرداخت کنید.
  2. وارد سایت Getgems شوید. این سایت یک بازار غیرمتمرکز برای خرید و فروش NFT است.
  3. برای وصل کردن کیف پول به این بازار باید ابتدا حاصل کنید که موجودی تون کوین کیف پول کافی است. سپس وارد ربات تلگرام Notcoin شده و بر روی گزینه Trade کلیک کنید. پس از انتخاب کوپن‌ها، امکان اتصال کیف پول در دسترس شما قرار می‌گیرد. سپس باید اضافه‌شدن ووچرهای نات کوین به کیف پول خود را تایید کنید.
  4. پس از پرداخت هزینه کارمزد، NFTهای نات کوین در کیف پول به شما تحویل داده می‌شود.

نحوه فروش NFT نات کوین در Getgems

برای فروش NFT های نات کوین باید ابتدا به پلتفرم Getgems مراجعه کنید. سپس بر روی دکمه “Connect Wallet” در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. در مرحله بعدی باید بر روی گزینه “Wallet on” کلیک کرده و سپس گزینه “Open Telegram Desktop” را انتخاب نمایید. پس از آن گزینه “Start Exploring Ton” را انتخاب کرده و بر روی دکمه “Continue” کلیک کنید. در مرحله آخر برای اتمام این فرآیند گزینه “Connect Wallet” را انتخاب کنید.

پس از اتصال کیف پول به getgems وارد سایت شده و از قسمت بالا سمت راست صفحه بر روی گزینه “Creat” و سپس “Collection” کلیک کنید. برای فروش ووچر نات کوین باید به بخش فروش (Sale) رفته و تراکنش آن را در کیف پول خود تایید نمایید. در آخر باید هزینه کارمزد تراکنشی که انجام دادید را بپردازید.

نتیجه‌گیری

نات کوین یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین تلگرام است که کاربران ایرانی این اپلیکیشن خیلی به آن علاقه نشان دادند. این بازی خیلی سایده است و شما فقط با فشردن انگشتان دست خود به صفحه می‌توانید ارز دیجیتال NOT را استخراج کنید. خیلی از مردم ابتدا این بازی را به سخره می‌گرفتند و اعتقاد داشتند که وقت‌گذاشتن برای آن بیهوده است. در حال حاضر، امکان خرید و فروش نات کوین فراهم شده و شما می‌‌توانید نات کوین‌های خود را در قالب بسته‌های NFT به مبلغ 10 میلیون یا 100 میلیون نات کوین به فروش برسانید. علاوه بر این، شما می‌توانید به راحتی این NFTها را خریداری کرده و پس از لیست‌شدن رسمی در صرافی‌ها به توکن نات کوین تبدیل کنید. به محض لیست‌شدن ارز دیجیتال نات‌کوین یا اخبار درباره کسب درامد از بازی های تلگرام نظیر بازی فانتون در صرافی‌های معتبر، کافه ارز نیز نات کوین را برای خرید و فروش در اختیار کاربران می‌گذارد. ما در این مقاله به قیمت نات کوین پرداخته‌ایم درصورت نیاز به مشاوره می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

شما می‌توانید نات‌کوین‌‌های خود را به ازای تون کوین (TON) در سایت Getgems به فروش رسانده و سپس ارز دیجیتال TON را در صرافی کافه ارز به فروش برسانید. اگر هم می‌‌خواهید جزو اولین کسانی باشید که به محض لیست‌شدن نات کوین در کافه ارز، از آن باخبر شوید می‌توانید مشخصات خود را در این صفحه ثبت کنید تا ما شما را در جریان اخبار آن بگذاریم.
برای دریافت رایگان نات کوین، کافی است از طریق این لینک وارد ربات نات کوین شوید.

4.1/5 - (50 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(28)
  1. عبدالرضا گفت:

    مشخص نیست چه روزی قابل معامله هست؟؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما فعلا مشخص نشده اما گفته‌اند اواخر فروردین ماه لیست میشه در صرافی‌ها

  2. ناشناس گفت:

    اگر ده میلیون نات کوین ۳۶ دلار قیمت بخورد یعنی شرکت کثیف تر از تلگرام نداریم ،بالای یکی ماه زمان می بره اونم به صورت فعالیت شبانه روزی به این تعداد برسیم آخرش بشه ۳۶ دلار واقعا جای تاسف داره

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. البته ممکن است قیمت نات کوین مثل ارزهای دیجیتال دیگر در طول زمان افزایش داشته باشند.

    2. روح اله گفت:

      داداش من ملت میرن معدن کار میکنن پول در بیارن شما نشستی زدی رو گوشیت میخوای پول دربیاری؟؟؟؟ اینا همش وقت تلف کنی برای شما و سود برای شرکت های بالا دستی هست

  3. بابا والله ۱۰میلیون رو زده ۱۴هزار تومان.. دل خوشی دارین.. کاش ۳۶دلار میبود

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. nftهای نات کوین در سایت getgems در حال حاضر از 8 تون کوین شروع می‌شوند. قیمت هر تون کوین نزدیک 3 دلار است

  4. سلام عزیز من گزینه ترید و زدم بعد ۱۰میلیون انتخاب کردم گزینه آبی رو زدم ولی باز نشد که ادامه کارو انجام بدم برگشتم داخل ربات ۱۰میلیون کسرشده چه جوری میتونم برگردونم

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. ولت تلگرام خودتون که به بازی متصل کردید را بررسی کنید.

    2. قاسم امینی گفت:

      سلام بعد 2 ساعت برمیگرده به حسابت نگران نباش

  5. سلام اگه نات کوین هامون همون داخل رباط بمونه و نفرشیمش بعد از اینکه لیست بشه توی صرافی ها میشه تبدیل کرد به توکن نات کوین؟!

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. مشکلی ندارد و می‌توانید بعداً بفروشید آن‌ها را

  6. سلام وقت بخیر
    نات کوین رو تا چه زمانی میتونیم نگه داریم؟
    منظورم اینه احتمالش هست که مثلاً تا اول مهر1403 این روند کسب نات کوین رو از طریق ربات ادامه بدیم و بازهم بشه اون رو به پول تبدیل کرد یا خرید و فروش کرد؟

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      نگه داشتن و نفروختن نات کوین به تحلیل شما از بازار بستگی داره. اگر فکر می‌کنید که پس از عرضه رسمی، قیمت بیشتر از چیزی که الان هست خواهد بود، نگهداری کنید بهتر است. اما اگر فکر می‌کنید که قیمت از این مقدار کم‌تر خواهد بود. بفروشید بهتر است.

  7. واس اون کسی ک گفته تلگرام کثیف‌ترین شرکته میگم….

    عجب…..
    داره بهت مفت ی چیزی میده بعد میگی تلگرام کثیف‌ترین شرکته🤣🤣🤣
    کسی مگه مجبورت کرده ؟؟خب وقت نزار
    نه پولی دادی نه کاری کردی
    روزی دوبار به تلگرام سر زدی دیگه مگه کوه کندی؟؟
    همچین میگی چندماه وقت گذاشتم انگار پای چارت نشستی و شب و روز تحلیل کردی و کلی هم سرمایه گذاشتی
    فقط هر ۱۲ ساعت ی بار سر زدی و هرچی ربات تردید کرده رو اوکی کردی آخه چه وقتی گذاشتی؟؟
    اگه تلگرام کثیف‌ترین شرکته شما پرتوقع ترین و بی‌انصاف‌ترین موجود دنیا هستی

    1. دمت گرم ناموسا👍😂

  8. محمدرضا گفت:

    من با روزی دو سه ساعت دو ملیون می زنم چطور یکماه زمان می بره ؟

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. پس درآمد خوبی از نات کوین کسب خواهید کرد

    2. چطور ؟میشه توضیح بدی

  9. سلام الان کاپ رو میتونیم بفروشیم یا خود سکه رو

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما فعلا امکان فروش به دلیل مشکلات در نات کوین امکان پذیر نیست بعدا تلاش کنید

  10. مجتبی گفت:

    چه نوع کیف پولی میخواد تا ذخیره کنیم

    1. مهران رباطی گفت:

      کیف پول تلگرام کفایت می‌کند

  11. محمدبهرامی گفت:

    باسلام
    بنده خرید کردم از صرافی ایرانی
    خدا کنه یکی یه میلیون به فروش بره

  12. ناصر گفت:

    سلام. تکلیف کسانی که کنر از ده میلیون ناتکوین داره چی میشه ؟ میسوزه ؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. توکن سوزی ناتکوین به این دلیل است که تورم در قیمت ایجاد نشود و ارزش آن به صفر نرسد

  13. امین گفت:

    سلام من ۴میلیون جمع‌کردم چند دلار میگیرم؟ اصلا چیزی کسب میکنم؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. زمانی که نات کوین در صرافی‌ها فهرست شود می‌توانید قیمت اصلی آن را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *