وبلاگ

/

/

معرفی کامل گیفت کارت فری فایر (Free Fire) و نحوه خرید آن

معرفی کامل گیفت کارت فری فایر (Free Fire) و نحوه خرید آن

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

گیفت کارت فری فایر:بازی فری فایر (Free Fire) یک بازی موبایلی بسیار هیجان‌انگیز و اعتیادآور است. این بازی یک واحد پولی اختصاصی دارد که برای خرید آیتم‌های درون بازی نظیر اسلحه، لباس و ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با خرید گیفت کارت Free Fire می‌توانید به راحتی حساب خود را شارژ کرده و با خریداری آیتم‌های جانبی در بازی پیشرفت کنید. امروز قصد داریم، گیفت کارت فری فایر را مورد بررسی قرار داده و نحوه خرید و استفاده از آن را نیز آموزش دهیم.

بازی فری فایر بتل رویال

بازی فری فایر چیست؟

بازی Free Fire سبک جنگی دارد به همین خاطر علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است. فری فایر در اصل یک بازی تیراندازی (Shooting) و بتل رویال (Battle Royal) است که 50 بازیکن با یکدیگر در یک جزیره قرار گرفته و با یکدیگر مبارزه می‌کنند. برای این که بتوانید در بازی با سرعت بیشتری پیشرفت کنید و بازیکنان باتجربه‌تر را به چالش بکشید می‌توانید آیتم‌های داخلی نظیر اسلحه و اسکین‌های متفاوت را خریداری کنید. برای خرید درون‌برنامه‌ای بازی فری فایر به حساب‌های بین‌المللی یا کارت‌های اعتباری خارجی نیاز دارید. متاسفانه دسترسی به این نوع حساب‌ها برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست. اما خرید گیفت کارت فری بایر از سایت کافه ارز بهترین روش برای خرید جم یا همان الماس بازی فری فایر است. شاید از خود بپرسید که جم فری فایر چیست؟ جم در حقیقت پول درون بازی Free Fire است که در ادامه آن را بیشتر توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در موردبهترین گیفت کارت‌های بازی، به وب‌سایت‌های معتبر مانند “کافه ارز” که در حوزه گیفت‌کارت‌های بازی فعالیت دارند، مراجعه کنید.

ویژگی‌های بازی فری فایر چیست؟

بازی فری فایر امکانات و ویژگی‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه برخی از آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

  • فری فایر یک بازی گروهی جنگی است که با 50 بازیکن آغاز می‌شود که در یک جزیره رها شده و با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند تا در نهایت یک نفر زنده بماند.
  • فری فایر گرافیک بسیار بالایی دارد که تجربه بصری بسیار خوبی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.
  • استراتژی بازی متغیر است و گیمرها می‌توانند با استفاده از شخصیت‌های متنوعی که هر کدام قدرت‌های منحصربه‌فردی دارند به راحتی استراتژی مبارزه خود را تغییر دهند.
  • بازیکنان می‌توانند به راحتی اسلحه‌ها و تجهیزات جنگی خود را ارتقا دهند.
  • در حالت Squad یا Duo بازیکنان می‌توانند با به صورت آنلاین با دوستان خود به صورت دسته‌جمعی و تیمی به مبارزه بپردازند.
  • فضای بازی متنوع است و گیمرها می‌توانند از نقشه‌های گوناگون در سراسر بازی استفاده کنند.
  • رویدادهای جذابی در این بازی به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که جوایز بسیاری خوبی برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

اسلحه‌های بازی فری فایر

جم فری فایر چیست؟

فری فایر در فهرست پرطرفدارترین بازی‌های دنیا قرار دارد که برای تمام رده‌های سنی مناسب است. واحد پول مجازی که در این بازی استفاده می‌شود جم (Diamond) یا همان الماس نام دارد. بازیکنان در هر مرحله از بازی با چالش‌ها و ماموریت‌های جدید روبرو می‌شوند و برای این که بتوانند سریع‌تر این مراحل را پشت سربگذارند و تمام دشمنان را شکست دهند به تجهیزاتی نظیر اسلحه‌های قوی‌تر و کلاه‌های نظامی نیاز دارند. خرید آیتم‌های جانبی در بازی فری فایر فقط با جم امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت الماس فری فایر به راحتی می‌توانید جم‌های خود در بازی را افزایش دهید. برای خرید این گیفت‌کارت هم می‌توانید بر روی سرویس‌های گیفت‌کارت کافه ارز حساب کنید. همچنین، در کافه ارز می‌توانید انواع گیفت کارت‌های محبوب کنسول‌های بازی مانند گیفت کارت نیتندو را خریداری کنید و از بازی لذت ببرید.

گیفت کارت فری فایر چیست؟

شما در بازی فری فایر ممکن است در برخی اوقات به چالش کشیده شوید و باید سعی کنید بازی را به صورت حرفه‌ای‌تر پیش بروید. برای مثال، شما باید اسلحه‌های پیشرفته‌تری در دست داشته باشید تا با یک شلیک حریف را شکست دهید یا برای این که در برابر تیراندازی دشمن بیشتر دوام بیاورید نیاز به کلاه جنگی پیشرفته دارید. این بازی انقدر اعتیادآور است که مطمئن باشید این آیتم‌ها را خریداری خواهید کرد. اما چگونه می‌توان این آیتم‌ها را خریداری کرد؟ بهترین روش برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده از جم یا همان الماس فری فایر است.

با خرید گیفت کارت Free Fire می‌توانید جم بدست آورید. گیفت کارت فری فایر که به صورت آنلاین خریداری می‌کنید یک کارت هدیه است که دارای کد 16 رقمی است. مهم‌ترین ویژگی این کارت هدیه نداشتن تاریخ انقضا (Expire Date) است به نوعی که می‌توان آن را به دوستان و آشنایان هدیه داد. به طور کلی، خرید گیفت کارت فری فایر مزایای زیر را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

  • خرید گیفت کارت فری فایر بسیار سریع و آسان است. شما با دریافت کد 16 رقمی می‌توانید خیلی سریع اکانت فری فایر را شارژ کرده و جم خریداری کنید.
  • به دلیل‌ این که گیفت کارت Free Fire تاریخ انقضا ندارد، می‌توان آن را به دوستان و آشنایان علاقه‌مند به بازی فری فایر هدیه داد.
  • خرید آیتم‌ها از طریق گیفت کارت فری فایر نیازی به ارائه اطلاعات بانکی یا حساب‌های بین‌المللی ندارد.
  • موجودی اکانت فری فایر قابل انتقال نیست و برای ردیم‌کردن (Redeem) گیفت کارت باید حتما از آیدی بازی خود استفاده کنید. بنابراین، هیچ فرد دیگری نمی‌تواند از اعتبار شما استفاده کند.

خرید گیفت کارت فری فایر از کافه ارز

حالا که با گیفت کارت فری فایر آشنا شدید، اولین سوالی که ممکن است به ذهنتان خطور کند این است که از کجا می‌توان این گیفت‌کارت را خریداری کرد؟ به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده و عدم دسترسی کاربران ایرانی به حساب‌های بین‌المللی نمی‌توان این گیفت‌کارت را به صورت مستقیم از سایت‌های خارجی خریداری کرد. برای خرید گیفت کارت فری فایر می‌توانید در سایت کافه ارز عضو شده و با پرداخت ریالی و بدون کارمزد به‌راحتی گیفت کارت را خریداری کنید.
اگر می‌خواهید با یکی دیگر از بهترین گیفت‌کارت‌های بازی به نام گیفت کارت استیم نیز آشنا شوید می‌توانید مقاله مرتبط با آن را در وبلاگ کافه ارز مطالعه کنید.

خرید گیفت کارت فری فایر

گیفت کارت‌های موجود در کافه ارز از قیمت 1 دلار تا 20 دلار هستند و پس از ثبت سفارش به صورت آنی در اختیار شما قرار می‌گیرند. بعد از خرید گیفت کارت فری فایر و در زمان ردیم‌کردن باید به ریجن آن توجه کرد. گیفت‌کارت‌های فری فایر موجود در سایت کافه ارز همگی متعلق به ریجن آمریکا هستند. بنابراین سعی کنید در زمان ردیم کردن حتما آدرس آی‌پی اینترنتی خود را به کشور آمریکا تغییر دهید.

بسیاری از کاربران پرسش دارند که چگونه می‌توانند به صورت رایگان کد جم فری فایر دریافت کنند؟ به طور کلی، هدف از ارائه گیفت کارت‌ها، تسهیل فرآیند پرداخت در سایت‌های خارجی و شارژ اکانت‌های کاربران در این نوع از سرویس‌ها است. گیفت کارت‌ها مشابه کارت‌های شارژ سیم‌کارت هستند و یک کد 16 رقمی دارند. با وارد کردن این کد در حساب کاربری، اعتبار اکانت شما افزایش می‌یابد و شما می‌توانید به میزان مبلغ گیفت کارت از خدمات بازی‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید که خرید گیفت کارت فری فایر را فقط از سایت‌های معتبر نظیر کافه ارز انجام دهید. همچنین ما در کافه ارز به معرفی گیفت کارت گیم استاپ پرداخته‌ایم که می‌توانید در وبلاگ کافه ارز آن را مشاهده کنید.

نحوه ردیم گیفت کارت فری فایر

پس از خرید گیفت کارت از سایت‌های معتبر نظیر کافه ارز باید برای ردیم‌کردن آن اقدام کنید. برای Redeem کردن گیفت کارت باید با آی‌پی آمریکا وارد سایت رسمی Free Fire شوید. برای لاگین‌کردن می‌توانید از طریق حساب فیس‌بوک، اپل یا گوگل اقدام کنید. در برخی او.قات ممکن است فقط از طریق حساب فسب‌بوک بتوانید وارد شوید و دیگر روش‌ها ارور دهند. همچنین برای خرید گیفت کارت ای بی بی می‌توانید از طریق سایت کافه ارز اقدام کنید و از خدمات خرید گیفت کارت استفاده کنید.

در زمان انتخاب حساب فیسبوک یا گوگل، یک کد به حساب فیسبوک یا ایمیل حساب گوگل شما ارسال می‌شود و شما برای احراز هویت و تایید حساب خود باید آن را وارد کنید. سپس درون بازی فری فایر با مراجعه به گزینه Vault Option رفته و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

بازی فری‌فایر یک بازی جنگی چند نفره آنلاین است که به دلیل گرافیک بالا و هیجان زیاد محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران دارد. رقابت در این بازی سخت است و به راحتی نمی‌توان در آن برنده شد. در حقیقت، برای این که بتوانید در این بازی برنده شوید باید اسلحه و آیتم‌های جانبی نظیر کلاه ایمنی و البسه نظامی خریداری کنید. خرید این تجهیزات فقط از طریق حساب‌های بین‌المللی امکان‌پذیر است اما شما با خرید گیفت کارت فری فایر از کافه ارز می‌توانید بدون نیاز به اطلاعات حساب بانکی و شبکه‌های بین‌المللی نظیر پی‌پال به راحتی جم‌های درون بازی را خریداری کرده و قوی‌ترین بازیکنان را نیز شکست دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *