وبلاگ

/

/

ایردراپ Dogs عجیب و معتبر تلگرام!

ایردراپ Dogs عجیب و معتبر تلگرام!

۲۲ تیر ۱۴۰۳

ایردراپ Dogs: به تازگی پروژه معتبر و جذابی به نام DOGS بین ایردراپ‌های تلگرامی لانچ شده و توانسته در همین مدت کوتاه اعتبار زیادی بدست آورد. طبق اطلاعات گفته شده، این ایردراپ به خود تلگرام است و در کمترین زمان ممکن توانست تیک آبی تلگرام را بدست آورد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این ایردراپ آشنا شوید.

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Dogs اینجا کلیک کنید


نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
Dogلینکرفرال گیری و بر اساس فعالیت اکانت تلگرامحمایت خالق تلگرام و بلومنامشخص

معرفی ایردراپ Dogs

همانطور که گفتیم یکی از پرطرفدارترین و داغ‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی پروژه Dogs است که طی همین مدت کوتاه به اعتبار و محبوبیت قابل توجهی دست یافته است.
داستان از یه سگ بامزه به اسم اسپاتی شروع می‌شود. اسپاتی لوگوی غیررسمی ش

بکه اجتماعی VK است که توسط پاول دوروف طراحی شده. پاول دوروف این سگ دوست‌داشتنی را در یک حراج خیریه برای کمک به یتیم‌خانه‌ها کشید و از اون موقع اسپاتی به یک نماد محبوب در VK تبدیل شده است.
حالا به نظر می‌رسد که سازنده‌های DOGS می‌خواهند از محبوبیت اسپاتی استفاده کنند و یک میم‌کوین جدید با اسم همان سگ راه‌اندازی کنند.
هنوز اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست، اما همین موضوع که خالق تلگرام و بلوم در پشت صحنه هستند موجب بالا رفتن اعتبار این پروژه می‌شود.
دو صرافی بزرگ BingX و LBank، عرضه کننده‌ی توکن Dogs خواهند بود. همچنین، تعداد کاربران این پروژه به 10 میلیون رسید.

آموزش شرکت در ایردراپ Dogs

برای شرکت در این ایردراپ نیازی به تپ کردن و ارتقا دادن کارت‌های بازی نیست. این پروژه طبق طول عمر اکانت تلگرام به شما امتیاز می‌دهد و مورادی مثل پریمیوم بودن و اکتیو بودن اکانت نیز در امتیازدهی تاثیرگذار است. در اصل، مثل ایردراپ ماژور برای دریافت توکن باید دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

ایردراپ رایگان Dogs
در اولین مرحله باید با استفاده از لینک ربات وارد بازی بشید و با انتخاب گزینه Lets go به صفحه اصلی بازی بروید. در همان ابتدا طول عمر اکانت شما را می‎سنجد و بر همان اساس به شما توکن و لقب خاصی می‌دهد. اگر اکانت شما بیش از 7 سال عمر داشته باشد، به شما لقب Legendary داده خواهد شد.

ایردراپ dogs
در ادامه می‌خواهیم راجع به بخش‌های مختلف این بازی توضیحاتی ارائه دهیم.
Leaderboard
در این قسمت می‌توانید جایگاه خود را بر اساس توکن Dogs که بدست آورده‌اید بین دیگر افراد مشاهده کنید.

ایردراپ داگز

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Dogs اینجا کلیک کنید

Friends
این قسمت نیز مخصوص دعوت کردن دوستان و رفرال گیری است. در زمان نگارش این مقاله تنها روش جمع آوری توکن از همین طریق است.

ایردراپ معتبر داگز

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی
با توجه به اعتبار بالا این ایردراپ توصیه می‌کنیم شرکت در آن را جدی بگیرید چرا که باید منتظر لیست شدن توکن این بازی در آینده نه چندان دور باشیم. همچنین، از آنجایی که شرکت در ایردراپ Dogs پیچیدگی خاصی ندارد، به راحت‌ترین روش ممکن می‌توان توکن آن را بدست آورد. همچنین، دیگر ایرداپ های جدیدی که ما در وبلاگ کافه ارز به آن پرداخته‌ایم می‌توان به ایردراپ Cyber Base، ایردراپ Cat Gold Miner، ایردراپ BUMP، ایردراپ Matchain، ایردراپ Toon Nation، ایردراپ ONUS اشاره کرد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

نویسنده

رضا دلاوری نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *