وبلاگ

/

/

کسب درآمد از سایت 99Designs

کسب درآمد از سایت 99Designs

۲۵ تیر ۱۴۰۲

کسب درآمد از سایت 99Designs، در گام اول نیاز به ثبت نام در سایت دیزاین 99 دارید تا بتوانید به بخش مسابقات این شرکت راه یابید. شرکت دیزاین 99 به عنوان یک بازار آنلاین فعالیت داشته و خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌نماید. این وب سایت در بردارنده مسابقاتی است که در گروه‌های مختلفی برگزار می‌شوند. این گروه‌ها شامل طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی آگهی، طراحی لوگو و… می‌شوند. برای پرداخت ارزی و نقد درآمد ارزی خود به ریال، مجموعه کافه ارز به شما کمک می‌کند تا بدون مشکل بتوانید این مراحل کار را طی کنید.

تاریخچه راه اندازی وب سایت 99 دیزاین

بیشتر بخوانید :معرفی بهترین سایت های فریلنسری

تاریخچه راه اندازی وب سایت 99 دیزاین

قبل از بررسی نحوه نقد 99 دیزاین (99Design ) قصد داریم تا اشاره‌ای به تاریخچه راه اندازی سایت 99 دیزاین داشته باشیم. از این وب سایت به عنوان بازاری آنلاین یاد می‌گردد که دارای مجموعه قابلیت‌های بی نظیری است. در حال حاضر طراحان گرافیک بسیاری از این بستر برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان خود استفاده می‌کنند. در سال 2008 بود که این وب سایت توسط فردی با نام Mark Harbottle راه اندازی شد. نکته‌ای که لازم است بدانید این است مکان تأسیس این بازار آنلاین استرالیا بود؛ اما در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شهر سانفرانسیسکو آمریکا قرار دارد.

دقیقاً پس از راه اندازی بود که این شرکت در راستای رشد و پیشرفت بیشتر مبلغی را به عنوان سرمایه اولیه از سرمایه گذاران خود دریافت نمود. این مبلغ معادل 35 میلیون دلار بود و توانست شرکت دیزاین 99 را به جایگاه‌های قابل‌توجهی برساند. این روزها این وب‌سایت به عنوان یک بازار مالی آنلاین محبوبیت بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد؛ به گونه ای که طراحان زیادی از خدمات آن استفاده می‌کنند. در چند کشور مختلف می‌توان شعباتی را برای شرکت دیزاین 99 شاهد بود که با اعتبار بسیار بالایی که دارند می‌توانند شرایطی بسیار عالی را برای شما رقم بزنند.

نوع فعالیت و نقد 99 دیزاین (99Design )

اگر به عنوان یک مشتری در بستر دیزاین 99 فعالیت داشته باشید؛ برای کسب درآمد از سایت 99Designs راه سختی در پیش نخواهید داشت. این شرکت مسابقاتی را مبنی بر طراحی آنلاین برگزار می‌نماید. شما پس از ورود به این وب سایت می‌توانید در این مسابقات شرکت نموده و طرح‌های انتخابی خود را ارائه نمایید. در این بستر می‌توان در حوزه‌های مختلفی خود را به چالش کشید و شما می‌توانید در گروه‌های مختلفی حضور داشته باشید. اگر بخواهیم اشاره‌ای اجمالی به این گروه‌ها داشته باشیم می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • طراحی وب سایت
  • طراحی لوگو
  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی آگهی
  • گرافیک و تصویر
  • جلد کتاب و مجله
  • لباس و کالا
  • برچسب زدن و بسته بندی محصولبیشتر بخوانید: کسب درآمد از یودمی

    کسب درامد از وب سایت 99 دیزاین 


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

مراحل اصلی مسابقات دیزاین 99

ممکن است بپرسید که این مسابقات به چه شکل برگزار می‌شوند. همان گونه که در بخش‌های قبل نیز بیان شد برای کسب درآمد و نقد 99 دیزاین (99Design ) می‌توانید این مسابقات شرکت کنید. مسابقاتی که توسط شرکت دیزاین 99 برگزار می‌شوند دارای 4 مرحله اصلی هستند. این 4 مرحله به صورت زیر بوده و بایستی با دقت عمل بسیار بالایی طی شوند.

  • دوره مقدماتی

طی چهار روز دور اول مسابقات مربوط به شرکت دیزاین 99 برگزار می‌شوند. در این دوره شما بایستی باتوجه‌به نیاز مشتریان طرح‌هایی را ارائه دهید که کاربرپسند و کاربردی باشند. مشتریان پس از بررسی‌های لازم به طراحی‌های شما امتیاز داده و نظرات خود را اعلام می‌کنند.

  • انتخاب فینالیست‌ها

پس از دریافت نظرات مشتریان، 6 نفر به عنوان فینالیست معرفی شده و به مرحله نهایی راه می‌یابند. توجه داشته باشید این فینالیست‌ها توسط مشتریان انتخاب می‌شوند؛ بنابراین شما بایستی تمام تلاش خود را برای جلب رضایت آن‌ها به کار گیرید.

  • دوره نهایی

دوره نهایی طی سه روز برگزار می‌شود و در این مرحله شما با مشتریان ارتباط گرفته و طرح‌های پیشنهادی مشتریان را دریافت می‌نمایید. طی این مرحله طراحی‌های صورت گرفته از سوی شما نهایی می‌شوند تا در نهایت برنده مسابقه انتخاب گردد.

  • انتخاب برنده

این مرحله را به عنوان مرحله آخر می‌شناسند و شما پس از برنده شده در این مسابقات می‌توانید جایزه خود را دریافت نموده و نسبت به نقد 99 دیزاین (99Design ) اقدام نمایید. در این مرحله 2 هفته به مشتریان زمان داده می‌شود تا برنده نهایی را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت Behance

نحوه ثبت نام در وب سایت 99 دیزاین 

نحوه ثبت نام و کسب درآمد و نقد 99 دیزاین

شما برای کسب درآمد از سایت 99Designs بایستی در این وب سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در دیزاین 99 اصلاً سخت نیست و شما راه سختی در پیش نخواهید داشت. برای این کار تنها کافی است دارد سایت دیزاین 99 شده و مراحل مربوطه را طی نمایید. مراحل ثبت نام در این سایت به صورت زیر است.

همان گونه که در تصویر زیر می‌بینید برای ثبت نام فرمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که بایستی بر روی گزینه “I need something designed” از این فرم کلیک کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید به عنوان مشتری ثبت نام نموده و وارد سایت دیزاین 99 شوید. اگر قصد دارید تا در مسابقاتی که از سوی شرکت دیزاین 99 برگزار می‌شوند شرکت کنید و به عنوان یک طراح در این سایت حضور داشته باشید لازم است بر روی گزینه “I’m a designer” کلیک کنید.

پس از طی نمودن این مراحل مجموعه از قوانین و مقررات شرکت دیزاین 99 در اختیار شما قرار می‌گیرند که پس از مطالعه آن‌ها بایستی بر روی گزینه “Register” کلیک کنید. با انتخاب این گزینه ایمیلی از سوی این وب سایت برای شما ارسال می‌گردد. این ایمیل حاوی لینک فعال‌سازی بوده و با کلیک بر روی آن می‌توانید به حساب کاربری خود در سایت دیزاین 99 دسترسی یابید.

با فعال‌سازی حساب کاربری خود قادر خواهید بود تا به پروفایل خود برای کسب درآمد و نقد 99 دیزاین (99Design ) دسترسی داشته باشید. در این صفحه امکاناتی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که به‌واسطه آن‌ها می‌توانید عکس پس زمینه پروفایل خود را تغییر داده و یا به جستجو مسابقات طراحی بپردازید. تصویری که در زیر می‌بینید به پروفایل شخصی شما پس از ورود به لینک ارسال شده اشاره دارد. همچنین، اگر علاقه‌مند به کسب درامد دلاری از طریق دراپ شیپینگ هستید پیشنهاد می‌شود به مقاله آن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: روش کسب درآمد در منزل بدون نیاز به سرمایه

جستجو کار در وب سایت 99 دیزاین 

جستجو در بخش مسابقات دیزاین 99

در مرحله بعد می‌توانید فیلترهایی را دید که مربوط به بخش جستجو هستند. این فیلترها به شما این امکان را می‌دهند تا جستجوها را محدودتر نموده و به این طریق سریع تر به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم قبل از فریلنسر شدن

کسب درآمد از سایت 99Designs و نقد درامد

سایت دیزاین 99 بسترهایی را برای شما فراهم نموده است تا به کسب درآمد بپردازید. کسب درآمد دلاری از سایت 99Designs در این سایت به صورت دلاری است و شما برای نقد این درآمد بایستی از ابزارهای مالی آنلاین استفاده کنید. در حال حاضر پلتفرم‌های مالی بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک‌های شایانی نمایند. سایت دیزاین 99 پلتفرم‌هایی همچون پی پال، اسکریل و پایونیر را در اختیار کاربران خود قرار داده است که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. با توجه به تحریم‌هایی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد، امکان استفاده از پایونیر و پی پال برای کاربران ایرانی وجود ندارد. شما با استفاده از اسکریل می‌توانید به نقد 99 دیزاین (99Design ) دست یابید؛ چرا که این پلتفرم از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌نماید.

خدمات کافه ارز برای نقد 99 دیزاین (99Design )

ما در مجموعه کافه ارز بسترهایی را برای شما فراهم نموده‌ایم تا بتوانید نقد کردن درامد دلاری 99 دیزاین (99Design ) را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. کارشناسان ما با تکیه بر دانش و مهارت خود می‌توانند خدمات قابل‌توجهی را در راستای پرداخت‌های ارزی به شما ارائه نمایند. با این تفاسیر توصیه داریم به سادگی از کنار خدمات ما عبور ننمایید.

5/5 - (14 امتیاز)

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *