وبلاگ

/

/

خرید از زارا | چطور از سایت زارا (ZARA) خرید کنیم؟

خرید از زارا | چطور از سایت زارا (ZARA) خرید کنیم؟

۷ فروردین ۱۴۰۲

خرید از سایت زارا (ZARA) که از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت مد در دنیا است، در ایران نیز بسیار محبوب بوده و بسیاری از ایرانیان تجربه خرید پوشاک از سایت زارا را داشته‌اند. زارا یک برند اسپانیایی پوشاک، عطر و زیورآلات است که در دنیا از شهرت زیادی برخوردار است. برای خرید از این سایت به پرداخت ارزی نیاز خواهید داشت. در این مطلب از راهنمای خرید از سایت های خارجی ، با نحوه خرید اینترنتی زارا در ایران آشنا می‌شویم.

سایت زارا چیست؟

برند ZARA در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا به عنوان یک تجارت خانوادگی در مرکز شهر گالیسیا در شمال اسپانیا تاسیس شد. اولین فروشگاه زارا تنها دارای محصولات ارزان قیمت و شبیه به لباس برندهای مشهور آن زمان بود. کم کم طی ۸ سال شروع به تولید مد خود کردند و مشتریان زیادی در اسپانیا به دست آورده و ۹ شعبه دیگر در شهرهای بزرگ اسپانیا تاسیس کردند. در سال ۱۹۸۵ اورتگا یک کمپانی لینتدکس را به عنوان کمپانی مادر تاسیس کرد و زارا به زیر مجموعه آن تبدیل شد. از همان زمان بود که به مرور در سراسر دنیا شعب خود را افتتاح کرد. متاسفانه برند زارا در ایران شعبه ندارد، اما شما می‌توانید تحت شرایط خاص از سایت آن خریداری کرده و محصولات آن را دریافت کنید.

برند زارا

خرید از زارا در ایران

با وجود محبوبیت و شهرت بسیار زیاد برند ZARA در ایران، امکان ارسال کالاها از سایت آن به ایران مقدور نیست. با این شرایط که امکان ارسال محصولات به آدرس ایران ممکن نیست، اگر قصد خرید از سایت زارا دارید باید آدرس یکی از دوستان و آشنایان خود را در خارج از ایران همچون یکی از کشورهای همسایه مثل ترکیه ، جهت خرید محصول ثبت کنید تا بعد از خرید اینترنتی زارا این کالا به آن‌ها تحویل داده شده و سپس برای شما ارسال کنند.

در بالا نیز این موضوع را بیان کردیم که زارا به‌خاطر تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد، نمی‌تواند در این کشور برای خود شعبه‌ای داشته باشد. با این حال محصولات آن را می‌توانید در بعضی از بوتیک‌ها یا فروشگاه‌های معتبر دیده و آن‌ها را خریداری کنید. با این حال بعضی از افراد دوست دارند که به‌صورت مستقیم و از فروشگاه خود برند، خرید محصولات زارا را انجام دهند. در این جا باید گفت که نزدیک‌ترین فروشگاه حضوری به ایران در کشورهای همسایه مانند ترکیه قرار دارد. سالانه تعداد بسیاری توریست ایرانی به این کشور رفته و شما هم اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، می‌توانید از فروشگاه ترکیه خریداری کرده و محصول را به‌صورت اورجینال از آن‌ها تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: خرید از برند US Polo

پوشاک زنانه زارا

انواع دسته محصولات زارا

مارک زارا تولیدات گسترده ای را در تولید پوشاک زنانه، مردانه بچگانه دارا می باشد. این برند برای هرگونه استایلی که در نظر دارید می تواند انتخابی را جلوی رویتان قرار دهد. نکته جالب و حیرت انگیز درباره برند زارا این است که این برند هر ساله ده هزار محصول خود را با طرح های مختلف تولید و عرضه می کند.

یکی از دلایل موفقیت برند زارا ارتباط سریع طراحان و فروشگاه ها و همچنین نمود یافتن همین سرعت در عرضه محصولات آن است. فست فشن اصطلاحی است که به معنی تغییر مد و سبک و استایل خاص پوششی است که در طرح ها و مدل های مختلفی که برند زارا عرضه می کند این قضیه پیداست.

کفش زارا

مسلماً اولین نکته‌ای که در مورد کفش اهمیت دارد، راحتی آن است. زیبایی و تنوع در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. می‌توان گفت که برند زارا در این زمینه یکی از بهترین و اصلی‌ترین برند‌های پیشرو جهان است. این برند کفش‌های خود را در انواع گوناگون بوت، صندل، کفش‌های پاشنه بلند، تخت، کتانی و غیره تولید و به بازار عرضه می‌کند. و البته مهم‌ترین ویژگی‌های انواع مدل‌های کفش زارا، زیبایی و راحتی آنهاست.

کتونی زارا

اگر قصد خرید کفش‌های راحتی داشته باشید، کتونی زارا بهترین گزینه است. کتونی زارا یکی از بهترین محصولات این برند است که راحتی و زیبایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. مطمئناً با خرید کتونی زارا بهترین تجربه‌ها را در زمینه راه رفتن خواهید داشت.

بوت زارا

از دیگر محصولات اصلی کفش زارا، بوت است. انواع بوت زارا، در مدل‌های پاشنه بلند، تخت و غیره در نهایت ظرأفت و زیبایی طراحی و تولید می‌شوند. علاوه بر این‌ها، برند زارا همچنان در زمره تولیدکنندگانی است که در طراحی بوت‌های خود، به راحتی کاربران توجه ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: چطور از سایت برشکا خرید کنیم؟

کفش زارا

کیف زارا

کیفیت بالای انواع محصولات کیف برند زارا مهم‌ترین نکته‌ای است که توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند. در واقع برند زارا ثابت کرده است که در طراحی و تولید کیف‌های خود، بیش از هر چیزی کیفیت فوق‌العاده بالای آن را در نظر می‌گیرد. در مرحله بعدی ظرأفت، زیبایی و شکیل بودن کیف زاراست که زبانزد همه کسانی است که به کیفیت و زیبایی هر دو اهمیت می‌دهند.

شلوار زارا

اصلی‌ترین فاکتور‌ها در انتخاب و خرید شلوار‌های لی، کیفیت، زیبایی و راحتی آنهاست. برند زارا از همان ابتدای تولید شلوار لی نشان داده است که به این موارد اهمیت فوق‌العاده‌ای داده و هرگز از این فاکتور‌ها غافل نمی‌شود. جنس پارچه‌هایی که شلوار لی زارا از آن‌ها تهیه می‌شود، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. همین امر باعث می‌شود این شلوار‌ها تنخور بسیار شیکی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: چطور از سایت سفورا خرید کنیم؟

انواع دسته محصولات زارا

پوشاک مردانه برند زارا

یکی از ویژگی های لباس زارا برای آقایان داشتن سبک و استایل فرمال و اسپرت در آن هاست. یکی از موفقیت های برند زارا اتفاقا در همین زمینه و تولید لباس های مردانه در استایل رسمی و فرمال بوده است. ظرافت هایی که در طراحی های این دسته از لباس ها وجود دارد از ویژگی های این دسته از لباس های برند زارا است، ست های پیراهن به همراه کت و شلوار به همراه جزئیاتی مثل کراوات یا پاپیون و یا دستمال جیب در رنگ بندی های بسیار زیبا و جذاب از اینگونه موارد در دسته لباس های برند زارا هستند.

برند زارا همانطور که گفته شد همواره سعی در تولید سریع و متناسب با مد روز محصولات خود را دارد و پوشاک خود را در انواع و اقسام طراحی ها و رنگبندی ها چه ساده و شیک و چه پر طرح تولید می کند. شلوار های جین بسیار محبوب برای پسر ها و دختران جوان می باشد و این برند در مدل های زنانه و مردانه به تولید آنها پرداخته است.

لباس های زنانه زارا

لباس های برند zara همه مدل لباس و متناسب با هر استایلی یافت می شود. برای بانوان نیز این برند چیزی کم نگذاشته و مدل های زیادی با طراحی های گوناگون را تولید کرده است، بنابراین با هر سلیقه ای هم که باشید قطعا این برند انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. انواع پالتوها، بوت ها، کیف و کفش چرمی و کتانی برای استایل های رسمی و اسپرت در مجموعه های برند زارا موجود می باشد.

بیشتر بخوانید: چطور از سایت ترکی ترندیول خرید کنیم؟

خرید از سایت زارا

خرید از سایت زارا به چه صورت است؟

بعد از اینکه در بالا برای شما انواع محصولاتی که در این برند ارائه می‌شوند را بیان کردیم، نوبت به این می‌رسد که بگوییم امکان خرید اینترنتی از سایت زارا نیز فراهم شده است. تقریبا تمامی مواردی که در بالا بیان شد در سایت زارا برای خرید وجود دارد و شما می‌توانید این خرید را برای خود انجام داده و از محصولات این برند بهره‌مند شوید. شما عزیزان می‌توانید خرید اینترنتی کفش زارا را نیز از همین طریق انجام دهید.

اما یک نکته را باید در اینجا بیان کنیم که اگر شما قصد خرید از زارا را دارید باید صاحب یک حساب بانکی در خارج از کشور و کارت‌های بانکی مربوط به این حساب‌ها باشید. همچنین باید یکی از اقوام شما در خارج از کشور حضور داشته باشد تا محصول به آدرس آن‌ها ارسال شده و آن‌ها نیز برای شما بفرستند. برای خرید از زارا می‌توانید به وب سایت کافه ارز مراجعه کرده و از خدمات خرید از سایت خارجی استفاده کنید.

مراحل خرید از ZARA

پیش از خرید از زارا ، باید در این فروشگاه آنلاین ثبت‌نام کنید. برای این کار ابتدا وارد سایت zara.com شده و در قسمت منوی بالای سایت مانند عکس زیر گزینه Log In را انتخاب کنید.

ساخت اکانت ZARA

در این قسمت از قسمت Register گزینه ساخت اکانت (Create Account) را انتخاب کنید.

اکانت زارا

در قسمت بعد باید اطلاعات شخصی خود، شامل ایمیل، رمز عبور، نام و نام خانوادگی، آدرس (جهت تحویل کالا که باید حتما آدرس یک دوست یا آشنای شما در یک کشور خارجی باشد) و شماره تلفن را وارد کنید. سپس گزینه Create Account را بزنید.

create zara account

وقتی وارد اکانت خود شدید، پس از پس از افزودن تمامی محصولاتی که قصد خرید آن‌ها را دارید، گزینه Add to Basket را انتخاب کنید.

how buy ZARA

سپس روی گزینه Cart کلیک کرده و به سبد خرید خود بروید.

خرید زارا

پس از چک کردن تمامی محصولاتی که قصد خرید از برند زارا را دارید، گزینه Continue را انتخاب کنید. پس از آن باید زمانی که قصد تحویل محصولات خریداری شده را دارید را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید کالاهای خریداری شده از سایت را از فروشگاه‌های زارا به صورت شخصی تحویل بگیرید.

buy on zara

این قسمت برای خرید از زارا ، باید از میان روش‌های پرداختی (ویزا کارت، مستر کارت، امکس، گیفت کارت) یکی را انتخاب کنید. در نهایت پرداخت خود را تکمیل کنید.

روش های پرداخت زارا

در صورت نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی برای خرید از ZARA ، می‌توانید از خدمات خرید ویزا کارت مجازی و خرید مستر کارت مجازی وب‌سایت کافه ارز، کارت مجازی با مبلغ مورد نظر خود را تهیه کنید و یا با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی، بدون داشتن کارت اعتباری بین‌المللی خرید از زارا را به کافه ارز بسپارید.

گیفت کارت زارا (ZARA)

گیفت کارت زارا (ZARA E-Gift Card) که به عنوان یک هدیه خوب برای علاقمندان به مد و فشن شناخته می‌شود، از طریق وب‌سایت این برند قابل خریداری است. شما می توانید مبلغ دلخواه خود را وارد کرده و آن را از طریق ایمیل خود دریافت کنید.

گیفت کارت زارا

با استفاده از گیفت کارت ZARA شما می‌توانید به اندازه مبلغ آن نسبت به خرید از زارا (ZARA) اقدام کنید یا از فروشگاه‌های زارا به صورت حضوری خرید از برند زارا خود را انجام دهید.

خرید از سایت زارا مقرون به صرفه است؟

ممکن است با خود بگویید که شاید خرید از برند زارا برای شما هزینه‌بر و با زحمت زیاد انجام شود و ترجیح بدهید که محصولات زارا را از فروشگاه‌های داخل کشور و با واسطه خریداری کنید. برندهای مهم مانند زارا اپلیکیشن‌هایی برای انواع پلتفرم‌های موبایل دارند که می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و از زمان تخفیف‌های این برند آگاه باشید.

جمع بندی

اگر قصد خرید محصولات زارا را دارید ، می‌توانید به‌راحتی به سایت زارا مراجعه کرده و برای تمام اعضای خانواده خود لباس، کفش یا بوت مورد نیاز را خریداری کنید. برای پرداخت های ارزی آن نیز می‌توانید از خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز استفاده کنید. یک کار دیگر که در این باره می‌توان انجام داد و سود زیادی نیز برد، این است که لباس‌های خود را خارج از فصل خریداری کنید تا بتوانید با قیمت کمتری لباس برند را بپوشید و خرید از زارا را به شکل خوبی انجام دهید.

4.7/5 - (19 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *