وبلاگ

/

/

معرفی بهترین هاست خارجی | 10 هاست خارجی که باید بشناسید.

معرفی بهترین هاست خارجی | 10 هاست خارجی که باید بشناسید.

معرفی بهترین هاست خارجی : اگر به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین و اینترنتی خود هستید حتما برایتان سوال پیش آمده است که بهترین هاست را کدام شرکت هاستینگ ارئه می‌دهد؟ شرکت‌های متعددی هستند که خدمات هاست و دامنه ارائه می‌دهند، اما فقط تعدادی از آن‌ها هستند که به شهرت جهانی رسیده‌اند. ارائه دهنده هاستی که انتخاب می‌کنید برای موفقیت وب‌سایت شما بسیار مهم است. بنابراین ما در اینجا تمام گزینه‌های قابل اعتماد هاست را بررسی می‌کنیم. پس با معرفی بهترین هاست خارجی همراه ما باشید، تا با ده سایت معتبر آشنا شوید. لازم به ذکر است که برای این نوع پرداخت‌ها به پرداخت ارزی نیاز خواهید داشت که با خدمات خرید هاست و دامنه خارجیخوب در کافه ارز شما می‌توانید هر نوع هاست و دامنه خارجی را برای خود تهیه کنید.

معرفی بهترین سایت هاست خارجی

در ادامه با معرفی بهترین سایت هاست خارجی با یک فهرست از ۱۰ سایت برتر هاست خارجی خوب به ترتیب محبوبیت آن در بازار آشنا می‌شویم:

۱. هاستینگر (Hostinger)

در رتبه اول معرفی بهترین هاست خارجی، مقرون به صرفه‌ترین گزینه در میان بهترین سایت‌های هاست خارجی، قطعا سایت هاستینگر است. اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستید، به سراغ هاستینگر بروید. کمترین طرح آن‌ها ۱.۳۹ دلار در ماه است و اگر آنچه که هر طرح ارائه می‌دهد را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که تقریبا هر چیزی که یک سایت جدید نیاز دارد در آن گنجانده شده است. همه این نرخ‌ها قابل ارتقا هستند، بنابراین در صورت تمدید افزایش خواهند یافت.

اما شما می‌توانید این قیمت‌های پایین را با یک اشتراک طولانی‌تر قفل کنید؛ یعنی شما به جای این‌که هر ماه هزینه آن را پرداخت کنید به صورت یک ساله یا دو ساله کل هزینه را پرداخت کنید تا در صورت افزایش قیمت دیگر نیازی نباشد که هزینه اضافی پرداخت کنید. این سایت چهار سال هاست اشتراکی تکی را با قیمت ۶۶.۷۲ دلار ارائه می‌دهد که اگر برای هر چهار سال از قبل هزینه پرداخت کنید، به ۱.۳۹ دلار در ماه می‌رسد. این یک معامله شگفت‌انگیز است. همچنین می‌توانید برای ذخیره اطلاعات از ذخیره‌سازی ابری رایگان استفاده کنید که فایل‌ها را به صورت آنلاین و بدون هزینه در فضای ابری ذخیره می‌کند.معرفی بهترین هاست خارجی

با این حال، توجه داشته باشید که قیمت بسیار پایین شامل نام دامنه یا حریم خصوصی دامنه نیست. حتی پس از پایان قیمت‌گذاری تبلیغاتی، قیمت همچنان بسیار مقرون‌به‌صرفه است و این به سود شما خواهد بود. طرح تک سایتی تنها ۲.۹۹ دلار در ماه پس از تمدید هزینه دارد که یکی از پایین‌ترین نرخ‌ها در صنعت فروش هاست است. در واقع، این تقریبا مشابه قیمت تبلیغاتی سایت Bluehost است.

از بازاریابی گرفته تا رابط کاربری برای مدیریت سایت شما، هاستینگر یک ارائه دهنده هاست ممتاز با فهرستی بزرگ از ویژگی‌ها در هر طرح است. هاستینگر همچنین یک طرح جداگانه را فقط برای هاست ایمیل ارائه می‌دهد، که قیمت آن از ۰/۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود. آپ تایم، سرعت سایت و پشتیبانی، همگی بسیار خوب هستند. آن‌ها یک ضمانت ۹۹.۹٪ آپتایم همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر زمان که به کمک نیاز داشتید، دارند.

۲. بلو هاست (Bluehost)

سایت Bluehost یکی از محبوب‌ترین و بهترین سایت‌های هاست خارجی است که در رتبه دوم معرفی بهترین هاست خارجی قرار می‌گیرد. به این دلیل که آن‌ها عالی‌ترین هاست وب اشتراکی را با قیمت‌های فوق العاده و مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. شاید بتوان گفت که این سایت برای افرادی که در ساخت وب‌سایت تازه کار هستند، ساخته شده‌ است. قیمت هاست اشتراکی از ۸.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود؛ اما اگر شما مشتری جدید باشید، تخفیف‌های عمده‌ای برای شما وجود دارد. برای مثال می‌توانید با یک ثبت نام بلند مدت سه ساله، قیمت ۲.۷۵ دلار در ماه را برای خود ثبت کنید.

هاست خارجی

با توجه به قیمتی که پرداخت می‌کنید و چیزهایی که به دست می‌آورید، بدون شک می‌توان گفت که خرید شما، خرید خوبی است. اگر چنانچه مشکلی داشتید، بلوهاست با استفاده از تلفن، چت آنلاین و پشتیبانی ۷ روز هفته به صورت شبانه‌روزی در کنار شما حضور دارند و شما از همین طریق می‌توانید مشکل خود را حل کنید. همچنین این سایت شماره پشتیبانی و گزینه‌های چت آنلاین را مستقیماً در سایت خود قرار دادند، بنابراین شما می‌توانید تنها با دو کلیک از پشتیبانی بلو هاست کمک بگیرید و مشکلات خود را حل کنید.

Bluehost همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل و سئو فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند عملکرد سایت خود را بهینه کنید و در عین حال بازدیدکنندگان بیشتری را برای سایت خود جذب کنید، ابزار سئوی آن‌ها رتبه‌بندی وب‌سایت شما را برای کلمات کلیدی خاص امتیاز می‌دهد. این به شما کمک می‌کند که چگونه باید سایت خود را به بهترین شکل بهینه کنید. این سایت همچنین هاستی را ارائه می‌دهد که می‌تواند از هر جهتی باعث رشد کسب و کار شما شود.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت کلودفلر

بلو هاست

اگر با یک برنامه هاست استاندارد شروع کرده‌اید و می‌خواهید وردپرس را نصب کنید، نگران نباشید زیرا نصب آن بسیار آسان است. اگر هم سایت شما به رشد خود ادامه می‌دهد و می‌خواهید برای سرعت بخشیدن به این رشد و بهبود امنیت آن، سایت را به هاست مدیریت شده وردپرس ارتقا دهید، Bluehost برای شما هم راه حلی دارد. حتی اگر می‌خواهید با ارتقا به VPS یا هاست اختصاصی کنترل بیشتری به دست آورید، این سایت برای هر دو برنامه دارند.

Bluehost هر چیزی را که احتمالا از یک هاست نیاز دارید را پوشش می‌دهد. این همان چیزی است که آن‌ها را برای سازندگان وب‌سایت مبتدی تبدیل به بهترین گزینه می‌کند. اگر با این هاست شروع کنید، هرگز نیازی به تغییر به سرویس دیگری نخواهید داشت. اگر قصد دارید که برای بهبود سایت خود از بلو هاست استفاده کنید، می‌توانید از خدمات هاست خارجی در کافه ارز بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : افزایش امنیت سرور مجازی

۳. دریم هاست (DreamHost)

در رتبه سوم معرفی بهترین هاست خارجی سایت DreamHost قرار دارد که قطعا یکی از بهترین سایت های هاست خارجی است. این سایت دو پکیچ را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید نسبت به انتظاراتی که از هاست خود دارید، هر کدام یک از این پکیج‌ها را انتخاب کنید و در مدت زمانی ماهانه، سالانه و یا سه ساله تهیه کنید.

قیمت ماهانه این سایت، برای کسانی که به هر دلیلی از تعهد طولانی مدت مطمئن نیستند، گزینه مناسبی است، اما به طور کلی بسته‌های سالانه این سایت به صرفه‌تر است. علاوه برقیمت‌های عالی، DreamHost همچنین به دلیل نحوه مدیریت هاست وب خود متمایز است. آن‌ها از cPanel استانداردی که اکثر هاست‌ها استفاده می‌کنند، استفاده نمی‌کند. در عوض، DreamHost یک کنترل پنل کاملا سفارشی برای مدیریت وب‌سایت شما ارائه می‌دهد.

این برای توسعه دهندگانی که می‌خواهند کنترل بیشتری بر روی وب‌سایت خود داشته باشند، فوق العاده است. همچنین می‌توانید با رشد سایت خود، هاست خود را افزایش دهید. اگر یک سازمان غیرانتفاعی دارید، DreamHost به شدت برای شما توصیه می‌شود. آن‌ها یک طرح هاست مشترک نامحدود را برای برخی سازمان‌های غیرانتفاعی ارائه می‌دهند. خرید از این سایت که می‌تواند برای این دسته از سازمان‌ها بسیار سودمند باشد.
بیشتر بخوانید: تفاوت سرورهای مجازی لینوکس و ویندوز

معرفی هاست خارجی خوب

DreamHost یکی از بهترین سایت های هاست خارجی و یکی از سه هاست پیشنهادی وردپرس است و شامل برخی از هاست‌های مدیریت شده وردپرس در برنامه‌های اصلی خود است. همچنین این سایت یک طرح مدیریت شده با امکانات بیشتری به نام DreamPress ارائه می‌دهد که یک دوره آزمایشی رایگان پیشرو در صنعت به همراه ۹۷ روز ضمانت بازگشت وجه کامل دارد.

در خصوص خدمات پشتیبانی، دریم هاست عملکرد خوبی دارد. پشتیبانی ایمیل آن ۷ روز هفته به صورت شبانه‌روزی در دسترس است، اما چت آنلاین فقط در ساعات کاری فعال است. اگر پشتیبانی فنی از طریق تلفن می‌خواهید، باید هزینه‌ای اضافی‌تر بپردازید. با این حال، اگر برنامه‌های وردپرس مدیریت شده DreamPress Plus یا Pro را انتخاب کنید، پشتیبانی بهتری دریافت می‌کنید.

۴. هاست گیتور (HostGator)

در رتبه چهارم معرفی بهترین هاست خارجی سایت HostGator قرار دارد. هاست گیتور برای هر کسب و کاری که به دنبال وب‌سایت‌های ساده است، بهترین انتخاب بوده. اگر انتظار شما از امکانات سایت فقط نمایش اطلاعات تماستان باشد یا به یک صفحه‌ فرود برای جمع آوری سرنخ‌ها نیاز داشته باشید، و به طور کلی به ویژگی‌های اضافی ارائه‌دهنده هاست وب خود نیاز ندارید، HostGator گزینه خوبی برای شما است.

HostGator لیست گسترده‌ای از راهنماهای نحوه کار برای پشتیبانی فنی ارائه می‌دهد. اگر پاسخ‌های مورد نیاز خود را پیدا نکردید، می‌توانید به پشتیبانی تلفن، چت آنلاین و ایمیل مراجعه کنید. برخلاف برخی از هاست‌ها، HostGator پشتیبانی را در تمام برنامه‌های خود گنجانده است. اگر می‌خواهید یک طرح هاست ارزان و شامل پشتیبانی داشته باشید، این هاست گزینه مناسبی برای شما است.

بهترین هاست های خارجی

HostGator علاوه بر لینوکس، هاست ویندوز و گزینه‌های مختلفی برای ارتقا ارائه می‌دهد، از جمله هاست ابری، هاست VPS، وردپرس مدیریت شده و سرور اختصاصی. برنامه‌های هاست از ۲.۶۴ دلار در ماه با قرارداد سه ساله شروع می‌شود. اگر علاقمند به امتحان کردن HostGator هستید، توصیه می‌شود از ۴۵ روز ضمانت بازگشت وجه استفاده کامل را ببرید و قبل از انجام تعهد، پشتیبانی آن را به طور کامل HostGator را آزمایش کنید. همچنین می‌توانید برای ذخیره اطلاعات از ذخیره‌سازی ابری رایگان استفاده کنید که فایل‌ها را به صورت آنلاین و بدون هزینه در فضای ابری ذخیره می‌کند.

۵. گرین گیکس (GreenGeeks)

GreenGeeks جایگزین سازگار با محیط زیست برای سایر ارائه دهندگان هاست وب است. این بدان معنا است که در رتبه پنجم معرفی بهترین هاست خارجی، سایتی قرار می‌گیرد که از انرژی‌های تجدیدپذیر برای تامین خدمات هاست وب خود استفاده کرده‌اند. جدا از این‌که این مجموعه برای کره زمین خوب هستند، خدمات هاست وب آن‌ها درجه یک بوده و یکی از بهترین سایت های هاست خارجی است. این سایت سرعت‌های سریع، زمان کار ثابت و راه حل‌های عالی را برای موارد زیر ارائه می‌دهند:

  • هاست وردپرس
  • هاست ووکامرس
  • هاست وب نمایندگی فروش
  • سرورهای خصوصی مجازی
  • هاست اشتراکی

بهترین هاست خارجی کدام است

گرین گیکس یک گزینه فوق‌العاده برای کسب و کارها و وب سایت‌های آگاه به محیط زیست هستند. مانند سایر هاست‌ها، این سایت یک نصب‌کننده خودکار وردپرس با یک کلیک و بروزرسانی خودکار برای به روز نگه داشتن سایت وردپرس شما ارائه می‌دهند. همچنین پشتیبانی روزانه و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته را ارائه می‌دهند تا به شما کمک کنند تا داده‌های خود را ایمن نگه دارید.

GreenGeeks همچنین با آخرین فناوری مانند PHP7، SSD، CDN و … به‌روز می‌ماند و یکی از بهترین سایت های هاست خارجی خوب است. این کمک می‌کند مطمئن شوید که وب‌سایت شما همیشه سریع و ایمن باقی می‌ماند. این سایت همچنین پشتیبانی ۷ روز هفته به صورت شبانه‌روزی را از طریق تلفن، چت یا از طریق سیستم تیکت خود ارائه می‌دهند. آن‌ها معمولا بسیار سریع پاسخ می‌دهند و می‌توانند در طیف گسترده‌ای از مسائل کمک کنند. اگر به دنبال شرکتی هستید که به طبیعت احترام بگذارد، GreenGeeks همان چیزی است که شما نیاز دارید. در این مقاله به معرفی بهترین کشور سرور مجازی پرداختیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما این مطلبی را مطالعه کنید.

۶. سایت گروند (SiteGround)

اگر می‌خواهید وب سایت شما جذابیت بیشتری پیدا کند و زمان بارگذاری سریع بسیار مهم است، آشنایی با ششمین سایت از لیست معرفی بهترین هاست خارجی برای شما بسیار مفید خواهد بود. SiteGround برای ارائه سرعت بالا به مشتریان خود و همچنین امنیت بسیار بالا ساخته شده است و به خصوص برای سایت‌های وردپرسی یکی از بهترین سایت های هاست خارجی به شمار می‌رود. با فناوری ساخت هاست آن‌ها شروع می‌شود. این سایت از Google Cloud برای حفظ اتصالات سریع و پایدار استفاده می‌کند و ذخیره‌سازی داده‌های پایدار SSD آن‌ها تأخیر کم را تضمین می‌کند.

نه تنها این، بلکه توسعه‌دهندگان نوآور این سایت راه حل PHP خود را در اواخر سال ۲۰۲۰ ارائه کردند. از طریق آن، SiteGround سرعت سایت را ۳۰٪ سریع‌تر از PHP استاندارد ارائه می‌دهد و استفاده از حافظه را تا ۱۵٪ کاهش می‌دهد. SiteGround سایت شما را چنان سریع می‌کند که زمان بارگذاری صفحه را در کسری از ثانیه شمارش می‌کنید. همچنین سرور مجازی Sunucun یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه سرویس‌های سرورهای خارجی به شمار می‌رود که اخیراً بین کاربران ایرانی به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

هاست های رایگان خارجی
بیشتر بخوانید: بهترین سرورهای DNS

PHP فوق سریع همچنین نشان‌دهنده تعهد SiteGround به امنیت فعال است. آن‌ها قوانین فایروال را در این PHP اختصاصی به صورت هفتگی به روز می‌کنند. SiteGround حساب‌ها را روی سرورهای خود جدا می‌کند، بنابراین حتی مشتریان هاست مشترک هرگز نگران تأثیر منفی یک حساب در معرض خطر روی دیگران نیستند. فراتر از آن، آن‌ها همیشه مراقب حفظ امنیت و پایداری سایت مشتریان خود هستند. SiteGround هر ۰.۵ ثانیه بررسی سلامت سرور را انجام می‌دهد و سیستم آنتی‌ربات مبتنی بر هوش مصنوعی آن بین ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون حمله brute force را در هر ساعت مسدود می‌کند.

این ترکیب سرعت و امنیت می‌تواند برای اکثر سایت‌ها کار کند. اما، به عنوان یکی از هاست وب‌های توصیه شده وردپرس، SiteGround به ویژه در ارائه این عملکرد برای سایت‌های وردپرس مناسب است. آن‌ها با اسکن دائمی آسیب‌پذیری‌های پلتفرم اضطراری و ارائه به‌روزرسانی‌های خودکار، سطح امنیتی بیشتری را در آنجا اضافه می‌کنند. به علاوه، تمام برنامه‌هایSiteGround نه فقط گزینه‌های هاست وردپرس آن‌ها شامل نصب وردپرس با یک کلیک است بلکه سازنده سایت WP Starter و بروزرسانی خودکار برای پلتفرم وردپرس و افزونه‌های آن در دسترس است. در مجموع، هزینه‌ها به صورت زیر است :

  • راه اندازی‌: ۳.۹۹ دلار در ماه برای یک سال
  • رشد: ۶.۶۹ دلار در ماه برای یک سال
  • توسعه: ۱۰.۶۹ دلار در ماه برای یک سال

 هاست خارجی خوب

به خاطر داشته باشید که هر طرح پس از یک سال با نرخ نسبتا بالاتری تمدید می‌شود. SiteGround همچنین در هنگام تسویه حساب گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بجای آن هزینه را برای مدت ۲۴ ماهه یا ۳۶ ماهه پرداخت کنید. با این حال، SiteGround برای تمدید بیش از یک سال تخفیف‌های خوبی ارائه می‌دهد. تمدید دو ساله ۲۰ درصد تخفیف و تمدید سه ساله ۳۰ درصد تخفیف دارد. بنابراین، از نظر ارزش بلندمدت، با استفاده از نرخ اولیه عالی آن‌ها برای یک سال قبل، می‌تواند بهترین معامله برای شما باشد. در مجموع، SiteGround بهترین فناوری و خدمات را برای هاست سایت وردپرس شما ارائه می‌دهد و آن را برای همه بازدیدکنندگان سریع و ایمن نگه می‌دارد و یکی از بهترین سایت های هاست خارجی است.

۷. هاست A2

هاست A2 به دلیل سرعت عالی و قیمت پایین خود متمایز بوده و در هفتمین جایگاه از لیست معرفی بهترین هاست خارجی است. در هر سطح هاست (اشتراک‌گذاری شده، VPS، اختصاصی)، هاست A2 از نظر سرعت هاست‌های دیگر را شکست می‌دهد. اگر قبلا از هاست وب دیگری استفاده می‌کردید، پس از مهاجرت به A2 احتمالا شاهد بهبود سرعت بارگذاری خواهید بود و این سایت یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده هاستینگ است. با برنامه های Turbo Boost و Turbo Max این سایت، به سرورهای Turbo آن‌ها دسترسی خواهید داشت که ۲۰ برابر سریع‌تر از سایر سرورهایشان است و شامل:

  • عملکرد CPU AMD EPYC چهل درصد سریع‌تر
  • ۲ برابر سریع‌تر به بایت اول
  • ۹ برابر ترافیک بیشتر را مدیریت کنید
  • سرعت خواندن یا نوشتن ۳ برابر بیشتر با درایوهای NVMe

بهترین هاست های رایگان

هاست A2 همچنین دارای تعهد ۹۹.۹ درصدی بروزرسانی در همه برنامه‌ها است، بنابراین اگر از این مجموعه خرید کنید می‌دانید که هاست قابل اعتمادی خواهید داشت که اغلب از کار نمی‌افتد. بدون علت نیست که این سایت جایگاه خوبی در لیست معرفی بهترین هاست خارجی دارد.

اگر سایت خود را روی یک هاست بد تنظیم کرده‌اید و می‌خواهید به این سایت مهاجرت کنید، این یک معامله فوق العاده است؛ زیرا این باعث می‌شود ده‌ها ساعت تلاش شما برای بازسازی سایت صرف‌جویی شود.

مانند بسیاری از هاست‌ وب‌های دیگر، تنها با یک کلیک همه ابزارهای CMS محبوب مانند WordPress، Magento و Drupal در دسترس شما قرار خواهد داشت. البته توجه کنید که طرح راه‌اندازی آن‌ها فقط شامل یک وب‌سایت است. اگر قصد دارید چندین وب‌سایت را مدیریت کنید، باید طرح Drive را دریافت کنید که پس از پایان دوره تبلیغاتی ۲ دلار در ماه به قیمت آن اضافه می‌شود.

شرکت‌های ارائه‌دهنده هاستینگ

یک ترفند برای صرفه‌جویی در هزینه با هاست A2:

قیمت‌های تبلیغاتی با تمدید به پایان می‌رسد. برای قفل کردن تخفیف ۶۳ درصدی تا زمانی که ممکن است، به سراغ صورتحساب ۳ ساله بروید، به این صورت که شما هزینه سه سال را یک جا با هم پرداخت می‌کنید و ۲ سال هاست رایگان دریافت خواهید کرد که به عنوان یکی از مشهورترین هاست های رایگان خارجی محسوب می‌شود.

 

۸. این موشن (InMotion)

سایت InMotion فناوری واقعا عالی و مجموعه وسیعی از طرح‌ها را برای مشتریان ارائه می‌دهد و در هشتمین جایگاه از لیست معرفی بهترین هاست خارجی است. InMotion همچنین پایگاه دانش خودیاری عظیمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر مشکلی وجود دارد، احتمالاً یک راهنما برای کمک به شما در دسترس است. پشتیبانی مشتری این سایت نیز از بهترین‌ها است که آن را در میان فهرست بهترین سایت های خرید انواع هاست های خارجی قرار داده است. سعی کنید از دوره آزمایشی رایگان ۹۰ روزه InMotion که برای هاست مشترک طراحی شده است و توسط تیم پشتیبانی این سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید. این دوره آزمایشی یکی از بهترین هاست های رایگان خارجی است.

برنامه‌های InMotion واقعا ساده و تقریبا یکسان هستند. با ارتقا، سرورهای سریع‌تر و پایگاه‌های داده، وب‌سایت‌ها و زیردامنه‌های اضافی دریافت خواهید کرد. این یک رویکرد ساده است، به خصوص برای مشاغل کوچک و وب‌سایت‌هایی که بیش از حد پیچیده نیستند. بدون افزایش فروش یا سطوح گیج‌کننده که نگران آن باشید.

هاست خارجی

حتی برنامه‌های سطح ابتدایی نیز از پشتیبانی مشتری عالی برخوردار هستند. پشتیبانی ۷ روز هفته به صورت شبانه‌روزی از طریق ۵ کانال ارتباطی تلفن، چت، ایمیل، آموزش و پرسش و پاسخ است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین هیچ یک از این پشتیبانی‌ها سخت نیست. شماره تلفن در بالای صفحه پخش می‌شود و ورود به سیستم پشتیبانی چت به راحتی در پنل مدیریت شما یافت می‌شود.

این سایت همچنین برخی از بهترین گزینه‌های هاست VPS را دارد. آن‌ها حتی دو نوع هاست VPS دارند تا بتوانید میزان دقیق پشتیبانی یا انعطاف پذیری مورد نظر خود را دریافت کنید. InMotion مرتبا قیمت‌های تبلیغاتی را با معاملاتی که از ۵ دلار در ماه شروع می‌شوند اجرا می‌کند. قیمت‌گذاری معمولی برای هاست مشترک بین ۸ تا ۹ دلار در ماه پس از اتمام قرارداد اولیه افزایش می‌یابد. علاوه برهاست اشتراکی، InMotion ارتقاهایی را در هاست مدیریت شده وردپرس، هاست VPS و سرورهای اختصاصی ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید هاست این موشن را داشته باشید، کافه ارز به شما کمک می‌کند که این هاست را تهیه کنید.

۹. دبیلیو پی انجین (WP Engine)

WP Engine در نهمین جایگاه از لیست معرفی بهترین هاست خارجی و از بهترین ارائه دهندگان هاست‌های وردپرس موجود است و امکانات این سایت یک محصول واقعا عالی ارائه می‌دهند که برای وب سایت‌های وردپرس بسیار بهینه شده است. اگر تمام فضای ذخیره سازی و سرعتی را که می‌توانید برای وبلاگ WP یا فروشگاه آنلاین خود به دست آورید می‌خواهید، این هاست گزینه خوبی برای شما است. هاست وردپرس مدیریت شده به طور قابل توجهی گران‌تر از ارائه دهندگان هاست اشتراکی است.

کم‌هزینه‌ترین طرح WP Engine سی دلار در ماه است و این فقط برای یک سایت ۱۰ گیگابایتی با حداکثر ۲۵۰۰۰ بازدیدکننده در ماه است. اگر برای اشتراک سالانه ثبت‌نام کنید، مقدار زیادی پول پس‌انداز خواهید کرد زیرا سه ماه رایگان به شما فرصت می‌دهند که همین موضوع این شرکت هاستینگ یکی از بهترین هاست های رایگان خارجی محسوب می‌شود. درست است که قیمت بالاتری نسبت به هاست‌های دیگر دارد، اما کاری که WP Engine انجام می‌دهد را در نظر بگیرید، این یک گزینه فوق العاده جذاب برای صاحبان سایت وردپرس است.

معرفی بهترین هاست خارجی

به عنوان یک هاست وردپرس مدیریت شده، WP Engine فقط به کاربران وردپرس خدمات ارائه می‌دهد، به این معنی که کل زیرساخت آن را می‌توان برای وردپرس بهینه کرد. یعنی عملا هیچ خرابی برای سایت شما وجود نخواهد داشت، و بسیاری از کارهای تعمیر و نگهداری به طور خودکار انجام می‌شوند. اگر می‌خواهید یک سایت سریع و فوق‌العاده داشته باشید که در آن همه چیز به طور خودکار مراقبت شود، WP Engine گزینه بسیار عالی برای شما است.

پشتیبانی مشتری همچنین بر روی وردپرس متمرکز است، که باعث می‌شود کارکنان پشتیبانی با دانش بسیار از طریق چت زنده ۷ روز هفته به صورت شبانه‌روزی در دسترس باشند. برای اینکه امکانات بیشتری به دست آورید، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. WP Engine انتخاب نهایی برای هر کسب و کاری است که در وردپرس اجرا می‌شود. اگر نمی‌خواهید زمان خود را برای مدیریت بخش هاست وب سایت خود تلف کنید، این همان سایتی است که باید به آن‌ مراجعه کنید.

۱۰. نکسز (Nexcess)

در دهمین جایگاه از لیست معرفی بهترین هاست خارجی، یک هاست وب از Liquid Web است. Nexcess ارائه دهنده‌ای است که بهترین هاست وب اختصاصی ، بهترین هاست VPS و بهترین هاست وردپرس را در اختیار دارد. بنابراین می‌توان گفت که Nexcess در میان بهترین سایت های هاست خوب که تا به الان گفته شد بهترین هاست‌ وب‌ها را ارائه می‌دهد. جایی که این سایت واقعا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، هاست تجارت الکترونیک مدیریت شده است. در واقع، این سایت، هاست تجارت الکترونیک را برای موارد زیر ارائه می دهند :

  • مجنتو
  • ووکامرس
  • وردپرس
  • دروپال
  • تجارت بزرگ
  • سیلیوس

بنابراین اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید، باید توجه ویژه‌ای به این سایت داشته باشید. این سایت همچنین Nexcess Cloud Accelerator را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود سرعت بارگذاری وب‌سایت شما افزایش یابد. این یک موهبت بزرگ است زیرا سرعت، گزینه بسیار مهمی برای حفظ مشتریان در وب‌سایت شما است.

هاست خارجی خوب

این سایت همچنین مجموعه عظیمی از برنامه‌ها را برای هر یک از هاست‌وب‌های خود ارائه می‌دهند. این باعث می‌شود Nexcess برای هر کسب‌وکار در حال رشدی که به دنبال مقیاس‌پذیری است، عالی باشد. مهم نیست که در کجای تجارت خود هستید، احتمالا برنامه‌ای برای شما در Nexcess وجود دارد.

علاوه بر این، این سایت یک تیم پشتیبانی اختصاصی ۷ روز هفته به صورت شبانه‌روزی در دسترس دارند تا به شما در رسیدگی به هر گونه مشکل فنی در زمان وقوع کمک کنند. اگر یک وب‌سایت تجارت الکترونیک دارید که می‌دانید به سرعت رشد می‌کند، Nexcess قطعا باید در نظر گرفته شود. بسته به این‌که از کدام پلتفرم CMS می‌خواهید استفاده کنید، قیمت‌ها متفاوت است. اما برنامه‌های وردپرس آنها از ۱۵.۸۴ دلار در ماه شروع می‌شود.

چگونه بهترین هاست خارجی را برای خود پیدا کنیم ؟

برای دریافت هاست نیازی نیست در مورد توسعه وب چیزی بدانید. اما دانستن چگونگی ارزیابی چند فاکتور کلیدی کمک زیادی می‌کند. می‌توانید گزینه‌های خود را ارزیابی کنید، چیزی را دریافت کنید که برای شما مفید باشد و برای مدتی نگران هاست‌مجدد نباشید. علاوه بر آشنایی با معرفی بهترین سایت هاست ، مواردی را که باید ارزیابی کنید به صورت زیر است:

زمان آپدیت سایت

Uptime مهم‌ترین مؤلفه یک هاست خارجی خوب است. اگر سایت شما راه‌اندازی نشود، نه پولی در می‌آورید و نه مخاطبی به دست خواهید آورد. اول از همه، شما یک هاست‌وب با آپتایم عالی می‌خواهید. این بدان معنا است که سایت شما همیشه در دسترس است و هرگز خراب نمی‌شود. اکثر هاست‌ها نوعی تضمین حداقل ۹۹.۹ درصد آپتایم را ارائه می‌دهند.

با این حال، این چندان تضمینی نیست. این فقط به این معنی است که صورتحساب شما می‌تواند در صورت خرابی برنامه‌ریزی نشده تخفیف داده شود. در مورد این ضمانت‌ها نیز نکات ظریفی وجود دارد، از جمله نپذیرفتن داده‌های خود گزارش یا شخص ثالث، و عدم بازپرداخت برای زمان خرابی که خارج از کنترل هاست بوده است.

چگونه بهترین هاست خارجی را برای خود پیدا کنیم ؟

سرعت سایت

علاوه بر خریداری هاست خوب از بهترین سایت های هاست ، سرعت سایت تاثیر قابل توجهی بر سایت شما دارد. وقتی به هاست‌ وب‌های مختلف نگاه می‌کنید، مطمئن شوید که هاستی را انتخاب می‌کنید که می‌تواند هر تقسیم صفحه را ارائه دهد. سرعت سایت تفاوت‌هایی دارد. در روزهای اولیه، به‌هاستی نیاز دارید که «به اندازه کافی» سریع باشد. به آمازون فکر کنید.

در زمانی که آمازون فقط کتاب می‌فروخت، سایت آن‌ها باید سریع می‌بود، اما با این حال نیازی به سرعت خیلی زیاد نداشت. اکنون که بسیاری از مردم از آن برای خریدخود استفاده می‌کنند، سایت آمازون باید به اندازه کافی سریع باشد. هر چه سایت شما بزرگ‌تر شود، باید سریع‌تر باشد. اگر قصد دارید یک سایت پربازدید بسازید،به‌هاستی نیاز دارید که بتواند سرعت فوق العاده بالایی را در سایت‌های بزرگ حفظ کند.

پشتیبانی مشتری

هنگام اجرای سایت خود، پشتیبانی مشتری هاست وب تنها مهم‌ترین چیزی است که یک هاست‌وب می‌تواند ارائه دهد. برای این‌که بفهمید آیا سایتی کیفیت پشتیبانی خوبی دارد یا نه باید خودتان امتحان کنید و به تعریف و تمجید نشریات توجهی نکنید؛ زیرا آن‌ها بیشتر اوقات واقعیت را بیان نمی‌کنند. یک آزمون واقعی برای ارزیابی کیفیت پشتیبانی مشتری در هرهاستی وجود دارد و آن تست پشتیبانی مشتری آزمایشی رایگان است.

تقریبا هر هاست وب دارای نوعی ضمانت بازگشت پول در برنامه‌های هاست خود است، به این معنی که می‌توانید وب سایت خود را راه‌اندازی کنید و نظر خود را در مورد این سرویس با هزینه‌های نسبتا کم مشاهده کنید. فقط زمان و هزینه‌های اضافی را انتخاب کنید، مانند پرداخت هزینه برای ثبت دامنه. سعی کنید در چت زنده شرکت کنید و تا آنجا که ممکن است با تلفن تماس بگیرید تا ببینید آیا آنچه را که به شما ارائه می‌شود دوست دارید یا خیر. اکثر هاست‌ وب‌ها نوعی دوره آزمایشی رایگان را ارائه می‌دهند.

هاست‌وب بهترین

حجم ترافیک

میزان ترافیکی که دریافت می‌کنید تأثیر زیادی برهاست مورد نیاز شما دارد. برای سایتی که هر ماه ۳۰۰ بازدیدکننده دارد، تقریبا هر هاست استانداردی به اندازه کافی خوب خواهد بود. تا زمانی که هاست وب شما از پشتیبانی مشتری قوی برخوردار باشد، شما مورد اعتمادتر خواهید بود. هرچه سایت شما بزرگتر می‌شود، انواع جزئیات کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند.

  • PHP سرور شما به طور مرتب به روز می‌شود؟
  • برای محتوای خود CDN دارید؟
  • روزانه از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می‌شود و اگر مشکلی پیش آمد می‌توانید آن را در عرض ۱۵ دقیقه بازیابی کنید ؟
  • گواهی SSL دارید؟
  • سرور شما می‌تواند از پس افزایش ترافیک زیاد در حین تبلیغات بازاریابی برآید؟

اگر سایت بزرگی دارید، به دنبال هاست‌پریمیومی باشید که همه این‌ها را برای شما انجام دهد. و اگر قصد دارید یک سایت بزرگ بسازید، به دنبال هاستی‌باشید که به راحتی بتواند به میلیون‌ها بازدیدکننده در ماه برسد. اگر قصد دارید کمتر از ۵۰۰۰۰ بازدیدکننده در ماه بمانید، از یک بسته هاست مشترک استاندارد استفاده کنید.

قیمت

اگر نمی‌خواهید هزینه هاستینگ بیش از حد پرداخت کنید و همچنین نمی‌خواهید کمتر از آن پرداخت کنید، از انتخاب هاست منحصرا بر اساس قیمت خودداری کنید. اکثر برنامه‌های هاست وب اولیه در محدوده ۱۰ تا ۲۰ دلار در ماه هستند. گزینه‌های ارزان‌تری وجود دارد. برخی از آن‌ها پیشنهادهای تبلیغاتی هستند که در زمان تمدید از بین می‌روند. اگر قیمت خیلی خوب و ارزان به نظر برسد ممکن است خیلی از امکانات را نداشته باشد. بنابراین اگر هاستی را دارید که از آن راضی هستید، تغییر برای صرفه‌جویی چند دلاری ارزشش را ندارد.

انتقال و جابجایی

توانایی انتقال آسان و سریع یک سایت، هفته‌ها در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. حتی یک سایت اصلی وردپرس می‌تواند یک دردسر واقعی برای مهاجرت باشد. ابتدا باید یک نصب جدید وردپرس در هاست جدید خود راه‌اندازی کنید. سپس باید پایگاه داده محتوا را از سایت قدیمی خود صادر کرده و آن را به سایت جدید خود وارد کنید. در نهایت باید همه چیز را در وردپرس مانند تم، افزونه‌ها و تنظیمات پیکربندی مجدد کنید. این یک مشکل بزرگ است ولی می‌توان از همه این‌ها گذشت. برخی از هاست‌ها برای سازندگان سایت محبوب مانند وردپرس، مهاجرت با یک کلیک را ارائه می‌دهند. اگرهاست خود را تغییر می‌دهید و خودتان این انتقال را انجام می‌دهید، به دنبال یک ویژگی مهاجرت آسان باشید.

معرفی بهترین هاست وب

معرفی بهترین هاست خارجی|هاست‌وب

در اینجا نحوه عملکرد یک وب‌هاست معمولی آمده است :

  • پس از ثبت نام، یک لاگین دریافت می‌کنید.
  • ورود شما را به سی پنل می‌برد. cPanel یک برنامه در سرور شما است که به شما امکان می‌دهد آن را از طریق یک رابط کاربری بدون نیاز به دانستن نحوه کدنویسی مدیریت کنید.
  • شما سرور خود را هر طور که می‌خواهید پیکربندی می‌کنید.
  • یک گزینه FTP برای آپلود فایل‌ها به صورت دستی در سرور شما وجود دارد.
  • همچنین در صورت تمایل گزینه‌های سریعی برای نصب وردپرس و سایر نرم افزارهای سایت وجود دارد.
  • شما دسترسی کامل دارید و می‌توانید هر کاری را که بخواهید انجام دهید. سپس وردپرس، دروپال، مجنتو را نصب کنید یا کل سایت خود را با دست کدنویسی کنید.

روش دیگری برای هاست‌وب مدیریت شده وجود دارد. این هاست‌ها محیط را سفارشی می‌کنند و تعداد بیشتری از آن را برای شما مدیریت می‌کنند. WP Engine بهترین مثال است، آن‌ها یک هاست‌مدیریت شده برای وردپرس هستند. هنگامی که یک هاست‌وب منحصرا برای وردپرس بهینه‌سازی می‌شود، سه اتفاق کلیدی رخ می‌دهد:

اتفاق اول:

سریع‌تر از آن چیزی است که هر ارائه دهنده‌هاست اشتراکی می‌تواند تصور کند. همه چیز را می‌توان به گونه‌ای تنظیم کرد که وردپرس به بهترین شکل کار کند.

اتفاق دوم:

سایت‌ها امن‌تر و پایدارتر می‌شوند. یک هاست مدیریت شده وردپرس می‌تواند سیستمی بسازد که تمام آسیب پذیری‌های وردپرس را پیش‌بینی، تطبیق و اصلاح کند. این به معنای حملات مخرب کمتر و خرابی کمتر است.

اتفاق سوم:

مدیریت و نگهداری سایت بسیار آسان‌تر می‌شود و این سرویس حیاتی است زیرا هاست‌مدیریت شده وردپرس به طور قابل توجهی گران‌تر از خدمات هاست وب اشتراکی است. اگر یک سایت کسب و کار کوچک دارید، یک هاست‌معمولی خوب است. اگر در حال ساخت یک سایت بزرگ‌تر هستید، یک هاست‌مدیریت شده در دراز مدت زمان زیادی را برای شما صرفه جویی می‌کند و ارزش هزینه اضافی را دارد.

بهترین هاستینگ

سخن آخر معرفی بهترین هاست خارجی

از بین صدها شرکت هاست وب، ما آن را به ۱۰ مورد از بهترین سایت های هاست خارجی محدود کرده‌ایم و در معرفی بهترین هاست خارجی به سراغ بهترین‌ها رفتیم. اگر بی‌تجربه هستید یا می‌دانید که به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، به سراغ Bluehost نروید. SiteGround یک انتخاب برتر برای سایت‌های وردپرسی است که به سرعت و امنیت قابل اعتماد نیاز دارند.

اگر به دنبال به حداکثر رساندن بودجه خود هستید، DreamHost بهترین نرخ‌ها را برای هاست‌ماه به ماه ارائه می‌دهد، در حالی که هاستینگر کمترین قیمت‌ها را در برنامه‌های هاست بدون صرفه‌جویی در منابع یا ویژگی‌ها ارائه می‌دهد. اگر می‌دانید که به هیچ امکانات اضافی از ارائه دهنده‌هاست خود نیاز ندارید، HostGator بهترین گزینه برای وب‌سایت ساده شما است. برای وب‌سایت‌هایی که باید روی سرعت بارگذاری سریع حساب کنید، هاستA2 و Inmotion گزینه‌های عالی هستند، به‌ویژه برای هاست‌مشترک و هاستVPS. اگر فکر جدی در ذهن خود دارید Nexcess ارائه دهنده وب‌هاستی است که به بهترین وجه برای مقیاس در کنار سایت شما مناسب است.

Bluehost یکی از هاست‌ وب‌های پیشنهادی وردپرس است، اما می‌توانید هاست‌مدیریت شده وردپرس را نیز از متخصصان WP Engine دریافت کنید، که وردپرس نیز به شدت توصیه می‌کند. همچنین برای هر شرکت یا عملیاتی که به محیط زیست احترام می‌گذارند وب‌هاست سازگار با محیط زیست وجود دارد، GreenGeeks ارائه دهنده‌ای است که ارزش‌های آن با ارزش‌های شما مطابقت دارد.

نظر شما درباره بهترین سایت های هاست خارجی چیست؟ پیش از انتخاب هاست و خرید آن، پیش از هر چیز باانواع هاست و کاربردهای آن آشنا شوید. برای خریدهاست از سرویس‌دهنده‌های خارجی نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی خواهید داشت. با استفاده از خدمات هاست خارجی در کافه ارز می‌توانید هاست مورد نظر خود را از شرکت های هاستینگ خارجی خریداری کنید.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h5″ question-0=”بهترین سایت های هاست خارجی کدامند؟” answer-0=”برای معرفی بهترین سایت هاست خارجی می‌توان به بلوهاست، هاستینگر و هاست گیتور اشاره کرد.” image-0=”” count=”1″ html=”true” css_class=””]

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h5″ question-0=”چگونه بهترین هاست خارجی را برای خود پیدا کنیم؟” answer-0=”مواردی همچون زمان آپدیت سایت، حجم ترافیک و امکان انتقال و جابجایی را بررسی کنید.” image-0=”” count=”1″ html=”true” css_class=””]

4.6/5 - (20 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *