وبلاگ

/

/

بازی League of Legends | معرفی و نحوه بازی لیگ آو لجندز 🎮

بازی League of Legends | معرفی و نحوه بازی لیگ آو لجندز 🎮

۲۲ فروردین ۱۴۰۲

بازی League of Legends (بازی لیگ آو لجندز) یا بازی LOL یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان از سال ۲۰۱۲ تاکنون است. اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید غیرممکن است که نام این بازی را نشنیده باشید. استودیو رایت گیمز (Riot Games) یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های آنلاین در جهان، این بازی را منتشر کرده است. در ادامه این مطلب با کافه ارز همراه باشید تا بخوانیم بازی League of Legends چیست و نحوه بازی لیگ آو لجندز چگونه انجام می‌شود. لازم به ذکر است که برای پیشرفت در بازی لیگ آف لجندز نیاز به خرید درون بازی دارید. از آنجایی که پرداخت ارزی در ایران با مشکلات زیادی همراه است، آسان‌ترین راه استفاده از گیفت کارت است. با استفاده از خدمات خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز در کافه ارز شما می‌توانید به آسانی این نوع خرید و پرداخت‌های درون بازی را انجام دهید.

 

بازی League of Legends

بازی League of Legends چیست؟

بازی League of Legends (بازی لیگ آو لجندز) یک بازی موبایل یا نبرد آنلاین چندنفره است و عناصر منحصربه‌فرد خود را دارد. در این بازی که توست رایت گیمز منتشر شده است، دو تیم ۵ نفره برای رسیدن به یک هدف با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این بازی علاوه بر سرعت عمل به مهارت و استراتژی نیاز دارد.

بازی League of Legends از یک چشمه شروع می ­شود و هر باری که بازیکن در طول بازی کشته شود، دوباره باید از همان چشمه شروع کند. سپس در طول بازی لازم است برای رسیدن به پایگاه ابتدا برجک­ ها را که در سه خط تعبیه شده ­اند را مورد هدف قرار داد. هر زمان که بازیکن بخواهد می­ تواند به چشمه بازگشته و سلامتی خود را افزایش دهد ضمن آنکه با کشتن هر مینیون نیز طلا کسب کرده و می­ تواند آیتم ­هایی را برای افزایش انعطاف ­پذیری و قدرت خویش خریداری نماید. همچنین، شما می‌توانید یکی دیگر از گیفت کارت های محبوب کنسول های بازی گیفت کارت نیتندو را در کافه ارز خریداری کنید و از بازی خود لذت ببرید.

نحوه بازی League of Legends

همان‌طور که گفته شد بازی لیگ آف لجندز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در سراسر دنیا است که نسخه موبایلی آن نیز عرضه شده است. بازی LOL قهرمانان زیادی دارد که آشنایی با هرکدام از آن‌ها برای ادامه بازی لیگ آف لجندز ضروری است. قهرمانانی که ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در بازی ارائه می‌کنند.استراتژی‌ها، مراحل و شخصیت‌های این بازی مدام در حال تغییر است و دلیل محبوب ماندن این بازی در سالهای اخیر است.این بازی چندین اژدها دارد که هرکدام ویژگی خاص خود را دارد. هر تیمی که بتواند اژدها را بکشد می‌تواند امتیاز آن را به دست بیاورد. هر اژدها یکی از عناصر چهارگانه است. اژدهای آب، باد، خاک و زمین که هرکدام امتیاز و ویژگی خاصی به تیم می‌دهد. با کشتن اژدهای آب، قدرت کشتن بازیکنان افزایش می‌یابد. با کشتن اژدهای زمین، میزان آسیب به برجک‌های حریف و هیولاهای دشمن بیشتر می‌شود.

کشتن اژدهای آب باعث می‌شود نوار قدرت و سلامتی شما زودتر پر شده و به حالت اول برگردد. اژدهای هوا نیز سرعت بازکنان در بازی را افزایش می‌دهد. هر بار که اژدها تخم‌ریزی می‌کند بازیکنان به دنبال کشتن اژدها هستند. هر تیمی که بتواند به‌اندازه کافی اژدها بکشد روح اژدها را به دست می‌آورد.

بیشتربخوانید: گیفت کارت استیم

نحوه بازی League of Legends

آشنایی با بازی League of Legends

هدف دربازی League of Legends از بین بردن پایگاه دشمن است که این پایگاه از چندین برجک و مینیون تشکیل شده که دائماً در حال تخم­‌ریزی هستند. در ابتدا نمی ­توان به پایگاه حمله کرد زیرا قهرمان­ ها در ابتدای بازی ضعیف بوده و کم­کم بر قدرتشان افزوده می­گردد و همچنین باید توجه کنید که دشمن در طول بازی هر کاری انجام می­دهد تا مانع رسیدن شما به پایگاه و از بین بردن آن شود. در این بازی، هر بازیکن از سطح 1 شروع کرده و با گذشت زمان تجربه کسب کرده و طلا به دست می­ آورد تا بتواند آیتم­ های مختلف را خریداری کرده و قوی­تر شود. هر دو تیم در طول بازی افزایش قدرت تدریجی خواهند داشت و در طی جنگ برتری یک گروه بارز بوده و به پیروزی می ­رسد. همچنین اگر قصد خرید گیفت کارت پابجی را دارید، می‌توانید از خدمات ارزی کافه ارز استفاده کنید.

 

قهرمانان بازی League of Legends

برای انتخاب ترکیب تیم در بازی League of Legends باید به توانایی‌ها و امتیازات هر یک از قهرمانان توجه کرد. معمولاً بازیکنان تازه‌کار به دلیل عدم آشنایی درست با قهرمانان بازی، در مبارزه شکست می‌خورند. درحالی‌که بازیکنان باتجربه با ساعت‌ها بازی می‌تواند بهترین انتخاب را برای یک مسابقه داشته و درک بالایی از شرایط و محیط بازی دارند. هر قهرمان و بازیکن یک نقش دارد که باید بتواند آن را به‌خوبی ایفا کند.

Assassins: یکی از قهرمانان سریع بازی که به شما کمک می‌کند به دشمن آسیب زیادی وارد کنید. در مبارزات سریع با سرعت بالا و رسیدن به مکان امن این قهرمان حریف ندارد. Zed و Fizz از قهرمانان این دسته هستند.

Fighters/Bruisers: فایتر یا مبارزان برای نبردهای طولانی بسیار مناسب هستند. این مبارزان در بازی لیگ آف لجندز قدرت زیادی دارند و آسیب‌های زیادی را تحمل می‌کنند. قهرمانان این دسته به دو گروه Juggernauts و Divers تقسیم می‌شوند.

Mages: این بازیکنان با استفاده از سحر و جادو با دشمن مبارزه می‌کنند. آن‌ها با استفاده از سحر و جاده ضربات زیادی را می‌توانند به دشمن وارد کنند البته به محافظت زیادی نیاز دارند زیرا دشمن به دنبال نابود کردن آن‌هاست. جادوگران معمولا از فاصله دور با دشمن قرار می‌گیرند.

Marksmen: تیراندازان مانند جادوگران می‌توانند از فاصله دور آسیب زیادی به دشمن وارد کنند. این دسته از مبارزان نیز به محافظت زیادی احتیاج دارند زیرا آسیب‌پذیرند و در نبردهای طولانی کارایی خوبی دارند. Vayne و Ashe دو قهرمان معروف این دسته هستند.

Tank: این دسته نیز مانند فایتر ها قدرت بالایی در مبارزه دارند و به‌سختی آسیب می‌بینند. این تیم وظیفه حمایت از دیگر اعضای تیم و مهیاکردن شرایط مبارزه برای آن‌ها را دارد و Support ها وظیفه پشتیبانی از تیم تقویت بازکنان و توانایی‌های آن‌ها را دارد.

سکه های طلا در بازی لیگ آو لجندز

سکه‌های طلا به بازیکنان این امکان را می‌دهد که اقلام و تجهیزاتی را برای خود بخرند. این بازی بیش از ۲۰۰ آیتم برای خرید تجهیزات و ساخت آن‌ها دارد و کار را برای افراد تازه‌کار سخت کرده است. معمولاً برای بازیکنان جدید توصیه‌هایی برای ساخت آیتم‌ها ارائه می‌شود. در بازی هزاران استراتژی ساخت وجود دارد که هرکدام برای یک سبک بازی مناسب است. در فصل جدید بازی لیگ آف لجندز، روند ساخت تجهیزات برای بازیکنان جدید آسان‌تر شده است. یکی از این تغییرات، ارائه پیشنهاد خرید تجهیزات و نشان دادن مزیت‌های آن است. همچنین، می‌توانید برای خرید گیفت کارت روبلاکس از طریق کافه ارز اقدام کنید.

هدف بازی League of Legends

اهداف اصلی بازی League of Legends

یکی از اهداف اصلی بازی لیگ آو لجندز خراب کردن سازه‌های دفاعی دشمن مانند برجک‌ها است. همیشه قهرمانان خود را از برجک دور نگه‌دارید، زیرا آسیب زیادی به آن‌ها وارد می‌کند. هر قهرمانی که به برجک حمله کند تبدیل به هدفی برای برجک می‌شود و در معرض آسیب زیادی قرار می‌گیرد. در این مرحله بازیکنان کوچکی به نام مینیون به کمک قهرمانان می‌آیند.

هر دو تیم مینیون های کمکی دارند که کشتن هر یک از مینیون های حریف امتیاز و سکه طلا دارد. اگر بتوانید تیم دفاعی دشمن را از بین ببرید یک سوپر مینیون به مدت ۵ دقیقه برای شما فعال می‌شود که قدرت بالایی دارد. Nexus نیز قلب تپنده هر تیم است که باید به‌خوبی از آن حفاظت شود. هر تیمی که قلب خود را از دست بدهد شکست می‌خورد.

حرفه ای شدن در بازی League of Legends

حرفه ای شدن در بازی League of Legends

برای داشتن یک مبارزه خوب در مقابل دشمن، قهرمانان باید توانایی و قدرت خود را ارتقا دهند. این کار فقط با مبارزه مستمر و کشتن حریفان به دست می‌آید. کشتن مینیون‌ها امتیاز و سکه کمی دارد درحالی‌که کشتن مبارزان حریف می‌تواند سکه طلای زیادی را نصیب مبارز کند.در مراحل ابتدایی بازی، تنها راه جمع‌کردن امتیاز و کسب تجربه، کشتن مینیون است. در مراحل بعدی بازیکن با داشتن امتیاز بیشتر می‌تواند توانمندی خود را ارتقا دهد. سکه‌های طلا به بازیکنانی داده می‌شود که به قهرمان دشمن و برجک‌ها ضربه زده‌اند.

مسابقات قهرمانی جهان در بازی League of Legends (بازی لیگ آف لجندز) یکی از مسابقات حرفه‌ای جهانی است که هر سالانه توسط Riot Games برگزار می‌شود. هر تیمی که بتواند به مقام قهرمانی برسد جایزه یک میلیون دلاری مسابقات را به دست می‌آورد. در سال ۲۰۱۷ بیش از 60 میلیون نفر برای تماشای مسابقات قهرمانی حضور داشتند که رکورد 50 میلیون نفر تماشاچی مربوط به سال قبل را شکست.

کسب درآمد از بازی League of Legends

Mid-Season Invitational (MSI) یک تورنمنت سالانه برای League of Legends است که از سال ۲۰۱۵ برگزار می‌شود. این مسابقه دومین مسابقه مهم این بازی در کنار مسابقات قهرمانی جهان است. مبلغ جایزه مسابقات این بازی بسیار زیاد است و برخی از بازیکنان ماهانه 15000 دلار از بازی در League of Legends به عنوان یک گیمر حرفه ای کسب کرده اند. گیمر های حرفه ای تمایل دارند درآمد خود را با استریم بازی از طریق حمایت مالی تکمیل کنند.

پلیر هایی که به این تیم ها راه می یابند در سطح حرفه ای رقابت می کنند. اگر می خواهید به این سطح برسید و یک گیمر حرفه ای League of Legends باشید، باید مقدار زیادی تمرین و پشتکار زیاد داشته باشید. پشنهاد می شود که به زودی بازی هایی مانند League of Legends می توانند در المپیک گنجانده شوند.

خرید گیفت کارت LEAGUE OF LEGENDS

خرید گیفت کارت LEAGUE OF LEGENDS

خرید گیفت کارت لیگ آو لجندز از مرجعی معتبر و قابل اعتماد، یکی از مواردی است که افراد پیش از خرید کارت هدیه باید به آن توجه کنند.گيفت كارت ليگ آف لجند ( League Of Legends ) به نام های ديگری همچون بالانس کارت لیگ آف لجند ، Riot کارت ( رويت كارت ) و گیفت کارت LOL نيز مشهور می باشد.گیم کارت لیگ آف لجند يا گیفت کارت LOL همان Riot Point ها هستند که ميتوان با خريد گیفت کارت League Of Legends بآن را شارژ کرد همچنين گیفت کارت League Of Legend قابلیت افزایش RP یا امتیاز گیم کارت يا ریوت پوینت می باشد.

کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات مالی بین‌المللی و فروش انواع گیفت کارت های مختلف، این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد. شما می‌توانید پس از ثبت‌نام در وب‌سایت کافه ارز ، از قسمت خرید گیفت کارت، کارت هدیه LEAGUE OF LEGENDS را انتخاب کرده و تنها با چند گام ساده، از میان مبالغ مختلف آن گیفت کارت مورد نظر خود را به صورت اتوماتیک تهیه کنید.

نتیجه گیری

نظر شما درباره بازی League of Legends چیست؟ بازی لیگ آو لجندز یک بازی نبرد آنلاین چندنفره است که دو تیم ۵ نفره برای رسیدن به یک هدف با یکدیگر مبارزه می‌کنند.چطور تجهیزات درون بازی LOL را خریداری کنم؟ شما می‌توانید با خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز از کافه ارز به آسانی هر خریدی را درون بازی انجام دهید. کافه ارز خرید گیفت کارت را برای شما با کم‌ترین کارمزد و سریع ترین پاسخگویی برای شما انجام می دهند.

4.7/5 - (17 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *