وبلاگ

/

/

هر آنچه که باید درباره گیفت کارت توییچ بدانید.

هر آنچه که باید درباره گیفت کارت توییچ بدانید.

۲۱ فروردین ۱۴۰۲

گیفت کارت توییچ (Twitch): یکی از جذابترین صنایع، صنعت بازی و سرگرمی است. چه کسی می‌تواند بگوید در طول زندگی خود هیچ بازی انجام نداده و از آن لذت نبرده است؟ با پیشرفت تکنولوژی ظاهر همه چیز تغییر کرده است، بازی‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه بازی‌های ویدئویی و آنلاین جای بازی‌های قدیمی را گرفته اند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از پلتفرم‌های مطرح دنیا استفاده کنند. اما متاسفانه به خاطر محدودیت‌هایی که برای پرداخت‌های ارزی ایرانیان وجود دارند، عده‌ای گمان می‌کنند که از چنین امکاناتی محروم شدند.اما خوشبختانه با تلاش‌ها و امکاناتی که مجموعه‌هایی همچون کافه ارز مهیا کرده‌اند، می‌توانید با خرید گیفت کارت‌ها محدودیت‌ها را کنار بزنید و از سایت‌های مختلف خرید کنید. اگر اهل دنیای بازی باشید، احتمالا بارها اسم توییچ را شنیده باشید. توییچ یک پلتفرم نام آشنا بین گیمرها است. برخی از گیمرها از پلتفرم توییچ برای پخش آنلاین بازی های ویدئویی استفاده می‌کنند. در ادامه این پلتفرم جذاب را بررسی می‌کنیم و به سوالات شما در خصوص خرید گیفت کارت توییچ پاسخ می‌دهیم.

 

گیفت کارت توییچ (Twitch)

گیفت کارت توییچ (Twitch) چیست؟

فهرست مطالب

توییچ (Twitch) یک پلتفرم پخش زنده مخصوص گیمرها و علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری، ورزش، موسیقی و موارد دیگر محسوب می‌شود. در این پلتفرم می‌توانید از تماشای آنلاین بازی‌های گیمرها از سراسر جهان لذت ببرید، در گروه‌های مختلف شرکت کنید و با افراد دیگری در جریان بازی‌های آنلاین چت و گفتگو کنید.

در حال حاضر شما می‌توانید برای حمایت از یک گیمر خاص یا برای سهیم شدن در یک اتفاق بزرگ گیف کارت توییچ استفاده کنید. گیف کارت توییچ همچنین هدایایی عالی برای مدیران، هنرمندان یا دوستان شما در پلتفرم توییچ محسوب می‌شوند. این کارت‌های هدیه دارای نام تجاری توییچ هستند و مخصوص طرفداران پلتفرم توییچ طراحی شده‌اند.

شما هم می‌توانید از کارت‌های هدیه دیجیتال با طرح‌های خاص استفاده کرده و آن‌ها را به عنوان هدیه مناسب برای جشن‌هایی مانند تولد و فارغ تحصیلی و … انتخاب کنید.

گیفت کارت توییچ (Twitch) چیست؟

خرید گیفت کارت توییچ

این کارت‌های هدیه را می‌توانید در وب سایت توییچ در بخش giftcard بیابید، آن‌ها در رنج‌های مختلف قیمتی ۲۵، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ دلاری عرضه می‌شوند. همچنین می‌توانید این گیفت کارت را در فروشگاه‌های توییچ مرچ (Twitch Merch) یا دیگر شرکای تجاری پلتیفرم توییچ ماننند آمازون (Amazon)، وب سایت بست‌بای (Best Buy)، گیم استاپ (GameStop) و تارگت (Target) خریداری کنید. ساکنین ایالات متحده آمریکا می‌توانند گیفت کارت Twitch را به دلار آمریکا در این کشور خریداری کنند. لازم به ذکر است که انتقال و دسترسی این دسته از کارت‌های هدیه تنها برای شهروندان ایالات متحده آمریکا ممکن است. همچنین افراد مقیم در کشورهای اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی نیز می‌توانند گیفت کارت Twitch را به یورو خریداری کنند. لازم به ذکر است که انتقال و دسترسی این دسته از کات‌های هدیه تنها برای شهروندان لوکزامبورگ، مالت، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی و اسپانیا ممکن است.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت توییچ پرایم

خرید گیفت کارت از مرجعی معتبر و قابل اعتماد، یکی از مواردی است که افراد پیش از خرید کارت هدیه باید به آن توجه کنند. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات مالی بین‌المللی و فروش انواع گیفت‌کارت‌های مختلف از جمله خرید گیفت کارت توییچ ، این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد. شما می‌توانید پس از ثبت‌نام در وب‌سایت کافه ارز، از قسمت خرید گیفت کارت، کارت هدیه مورد نظر خود را انتخاب کرده و تنها با چند گام ساده گیفت کارت مورد نظر خود را به صورت اتوماتیک تهیه کنید.

خرید گیفت کارت توییچ (Twitch)

ردیم کردن گیفت کارت توییچ

اگر کارت توییچ را به عنوان هدیه دریافت کردید، برای استفاده از آن نیاز دارید که این کارت را ردیم کنید. برای این کارت به این آدرس (twitch. tv/redeem) بروید و وارد حساب کاربری توییچ خود شوید. وقتی وارد سیستم شدید، کد کارت هدیه خود را وارد کنید تا مبلغ گیفت کارت به طور خودکار در کیف پول شما اضافه می‌شود.

کارت‌های هدیه توییچ

شما می‌توانید از گیفت کارت توییچ برای خرید یک کالا مجازی، اشتراک کانال یا اشتراک هدیه، پشتیبانی از یک گیمر یا هنرمند خاص یا برای جشن گرفتن لحظات در گپ استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید مشترکینی که از تولیدکنندگان حمایت می‌کنند، دارای مزایای ویژه هستند.

برای هدیه دادن گیفت کارت Twitch باید بدانید که گیرنده هدیه شما باید دارای یک حساب توییچ باشد. پس از انتقال گیف کارت به فرد مورد نظر شما نیز، کل مبلغ کارت هدیه به کیف پول توییچ وی منتقل می‌شود. البته در حال حاضر نمی‌توان با استفاده از گیفت کارت توییچ ، کالای توییچ خریداری شود.

نحوه ارسال کارت هدیه دیجیتال

برای ارسال کارت هدیه دیجیتال، تنها چیزی که نیاز دارید آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه گیرنده است. البته استفاده از تلفن همراه تنها برای گیرنده‌های در ایالات متحده آمریکا ممکن است. پس از ارسال گیفت کارت Twitch از سوی شما، آن‌ها هدیه شما را دریافت خواهند کرد و شما پس از باز کردن کارت هدیه، یک ایمیل تایید دریافت خواهید کرد.

بیشتربخوانید: گیفت کارت استیم

خرید گیفت کارت پلتفرم توییچ

موارد استفاده‌ی کارت‌های هدیه توییچ

شما می‌توانید از این کارت‌های هدیه برای خوشامدگویی به اعضای انجمن خود استفاده کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که گیفت کارت توییچ دارای شرایط خاصی برای امکان استفاده هستند. شما می‌توانید از این کارت‌های هدیه برای قرعه‌کشی‌ها، هدایا، مسابقه‌ها یا رویدادهای مشابه استفاده کنید.

اضافه کردن کارت هدیه توییچ به کیف پول، بدون خرید

در حال حاضر تنها با خرید گیفت کارت Twitch می‌توانید موجودی کارت هدیه را به کیف پول خود اضافه کنید. شما می‌توانید با انتخاب گزینه تحویل ارسال به خودم از طریق ایمیل در صفحه خرید گیفت کارت توییچ ، یک کارت هدیه برای خود خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی و خرید بازی رد دد ریدمپشن ۲

موجودی کارت هدیه خود برای اعمال تراکنش‌ها

موجودی گیفت کارت Twitch در حال حاضر برای خریدهای درون برنامه‌ای تلفن همراه در دسترس نیست. بنابراین، نمی‌توانید موجودی کارت هدیه خود را برای خرید برنامه‌های iOS یا برنامه‌های اندروید استفاده کنید.

وقتی کل مبلغ مربوط به خرید شما از موجودی کارت هدیه شما بیشتر شود، فقط می‌توانید از روش‌های پرداخت آمازون پی، پی پال، کارت اعتباری برای مبلغ باقی مانده استفاده کنید:

آمازون پی (Amazon Pay)

این گزینه تنها در ایالات متحده آمریکا و برای استفاده از کارت اعتباری قابل دسترس است. اگر بخواهید از روش پرداخت دیگری استفاده کنید، موجودی کارت هدیه شما برای خرید اعمال نمی‌شود.

موجودی کارت هدیه به دلار آمریکا فقط توسط ساکنان ایالات متحده قابل استفاده است و موجودی کارت هدیه به یورو فقط توسط ساکنان این کشورها قابل استفاده است. اگر پلتیفرم توییچ متوجه شود که ارز کارت هدیه شما با موقعیت مکانی شما مطابقت ندارد، نمی‌توانید از موجودی کارت هدیه خود استفاده کنید.

موارد استفاده‌ی کارت‌های هدیه توییچ

اگر نمی‌توانید از کارت هدیه‌ای را که دریافت کرده‌اید استفاده کنید:

در چنین مواردی لطفا موارد زیر را امتحان کنید:

  • بررسی کنید که کد گیفت کارتی که می‌خواهید در صفحه ردیم وارد کنید با کد موجود در کارت هدیه شما مطابقت داشته باشد.
  • برای امنیت حساب شما، ممکن است نیاز باشد قبل از اجازه ردیم، 2FA در حساب شما فعال شود. بنابراین، لطفا 2FA را فعال کنید و دوباره امتحان کنید.
  • شما می‌توانید حداکثر موجودی کارت هدیه ۲۰۰۰ دلار یا ۲۰۰۰ یورو را در کیف پول توییچ خود نگه دارید. بنابراین، اگر ردیم کد کارت هدیه جدید منجر به موجودی کارت هدیه بیش از ۲۰۰۰ دلار یا ۲۰۰۰ یورو شود، نمی‌توانید آن را ردیم کنید.
  • کارت‌های هدیه به دلار آمریکا در حال حاضر فقط توسط ساکنان ایالات متحده و کارت‌های هدیه به یورو توسط ساکنان ۲۵ کشور اروپایی قابل استفاده است. اگر بین ارز کارت هدیه و کشور محل سکونت شما تطابق وجود نداشته باشد، نمی‌توانید گیف کارت توییچ خود را ردیم کنید.

سوالات متداول در خصوص کارت هدیه توبیچ

اگر قصد خرید کارت‌‌های هدیه Twitch را دارید و یا این کارت‌ها را به عنوان هدیه دریافت کردید، ممکن است سوالاتی برای شما به وجود بیاید. در ادامه سعی کردیم به تمامی این سوالات پاسخ بدهیم.

سوالات متداول در خصوص کارت هدیه توبیچ

1. اگر کارت هدیه توییچ را برای شهروند کشوری خریداری کرده‌اید که امکان دسترسی به این کارت‌های هدیه را ندارند، باید چه کرد؟

در حال حاضر امکان دسترسی به کارت‌های هدیه توییچ به دلار تنها برای ساکنان ایالات متحده ممکن است و امکان دسترسی به گیف کارت توییچ به یورو تنها برای ساکنان ۲۵ کشور وجود دارد. در صورتی که شخصی که کارت هدیه را به او داده‌اید به شما اطلاع دهد که نمی‌تواند از کارت هدیه استفاده کند، شما می‌توانید از گزینه‌های ذیل استفاده کنید:

  • می‌توانید از گیرنده بخواهید که کد کارت هدیه را به شما منتقل کند و خودتان از آن استفاده کنید.
  • می‌توانید کد را به یکی دیگر از اعضای انجمن توییچ که می‌دانید واجد شرایط است، انتقال دهید. البته شما نمی‌توانید کارت هدیه خریداری شده خود را بفروشید.

2. چگونه از موجودی کارت هدیه خود برای خرید استفاده کنم؟

اگر در کیف پول خود موجودی گیف کارت را نیز دارید، به طور خودکار این وجوه برای خریدهایی که در twitch. tv انجام می‌دهید اعمال می‌شود. اگر هزینه خرید شما بیشتر از موجودی کارت هدیه شما باشد، مبلغ اضافی از روش پرداخت ذخیره شده شما کسر می‌شود. چنانچه پرداخت ذخیره شده‌ای نداشته باشید، قبل از این‌که بتوانید خرید خود را ادامه دهید، از شما خواسته می‌شود که یک روش پرداخت را اضافه کنید.

3. آیا برای استفاده از کارت هدیه باید روش پرداخت ذخیره داشت؟

برای استفاده از موجودی کارت هدیه ردیم شده توییچ، نیازی به داشتن روش پرداخت ذخیره شده مرتبط با حساب خود ندارید. استفاده از روش پرداخت اضافی تنها در صورتی الزامی است که هزینه خرید شما بیشتر از موجودی کارت هدیه شما باشد.

4. چگونه اشتراک‌های موجود خود را به استفاده از موجودی کارت هدیه توییچ به جای روش پرداخت ذخیره‌شده خود استفاده کنیم؟

این کار به صورت خودکار انجام می‌شود. در صورت داشتن گیفت کارت توییچ ، برای تمدید حق اشتراک از وجه این کارت به صورت خودکار استفاده می‌شود. البته اگر هزینه اشتراک (های) شما بیشتر از موجودی کارت هدیه شما باشد، مبلغ اضافی از روش پرداخت ذخیره شده شما کسر می‌شود. البته اگر از ابزارهای خاصی برای پرداخت حق اشتراک خود استفاده می‌کنید، موجودی کارت هدیه شما اعمال نخواهد شد.

5. آیا می‌توانم از موجودی کارت هدیه خود در اپلیکیشن توییچ استفاده کنم؟

در حال حاضر موجودی کارت هدیه شما نمی‌تواند برای خرید در اپلیکیشن‌های تلفن همراه توییچ استفاده شود. با این حال، اگر از موجودی خود برای خرید محصول در وب‌سایت twitch. tv استفاده می‌کنید، آن خریدها و مزایا (مانند اشتراک emote، مزایای اشتراک، موجودی بیت‌ها) در اپلیکیشن‌های تلفن همراه شما نیز در دسترس خواهند بود.

با خرید گیفت کارت ایکس باکس، یک روشی ساده برای خرید بازی‌ها و محتواهای دیجیتالی است. در کافه ارز، با استفاده از پرداخت ارزی مانند بیتکوین یا اتریوم، می‌توانید این کارت‌ها را خریداری کنید. بلافاصله پس از پرداخت، کد گیفت کارت برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید آن را در فروشگاه ایکس باکس وارد کرده و از مبلغ معادل برای خرید مورد نظرتان استفاده کنید

گیفت کارت Twitch

سوالات متداول درباره گیفت کارت Twitch

از آنجایی که گیفت کارت های توییچ از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد که در بالا سوالاتی که در خصوص کارت‌های هدیه بود را بررسی کردیم در ادامه به برخی از سوالات متداول پیرامون این کارت پاسخ می‌دهیم:

1.آیا می‌توانم از موجودی گیفت کارت توییچ خود برای خرید اشتراک پرایم گیمینگ استفاده کنم؟

اشتراک پرایم گیمینگ (Prime Gaming) به عنوان یک مزیت برای مشتریان آمازون پرایم (Amazon Prime) که حساب آمازون خود را با حساب توییچ خود پیوند می‌دهند در دسترس است. بنابراین، نمی‌توانید با استفاده از موجودی کارت هدیه خود، اشتراک پرایم گیمینگ را خریداری کنید. البته اگر مشتری پرایم گیمینگ باشید، به طور خودکار از این مزیت برخوردار می‌شوید.

2.چگونه موجودی گیفت کارت Twitch خود را بررسی کنم؟

وقتی وارد سیستم شوید، می‌توانید موجودی کارت هدیه، سابقه پرداخت و موارد دیگر را در منوی کشویی حساب کیف پول خود پیدا کنید. همچنین در صورت امکان، هزینه موجودی کارت هدیه نیز در صورت‌حساب‌های توییچ شما نشان داده می‌شود.

3.اگر بیش از یک ارز در کیف پولم داشته باشم چه می‌شود؟

به طور خودکار موجودی قابل اجرا گیف کارت شما بر اساس ارز تعیین شده با استفاده از جزئیات مکان و روش پرداخت شما اعمال می‌شود.

4.آیا گیف کارت توییچ دارای تاریخ انقضا است؟

باید بدانید که گیف کارت های توییچ دارای تاریخ انقضا نیستند و این وجوه تا زمانی که حساب توییچ شما فعال باشد، متعلق به شما است.

5. چگونه می‌توانم کارت هدیه خود را در تلفن همراه ردیم و استفاده کنم؟

می‌توانید با کلیک بر روی کد گیفت کارت Twitch در ایمیلی که دریافت کرده‌اید یا با مراجعه به twitch. tv/redeem از طریق مرورگر تلفن همراه خود، کارت هدیه خود را ردیم کنید.

البته موجودی گیف کارت های توییچ در حال حاضر برای استفاده در اپلیکیشن‌های توییچ موبایل در دسترس نیست. با این حال، می‌توانید با مراجعه به صفحات زیر در مرورگر تلفن همراه خود به موجودی کارت هدیه خود دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید. البته ممکن است از شما خواسته شود به حساب کاربری توییچ خود وارد شوید:

  • bits.twitch.tv
  • subs.twitch.tv

اگر از موجودی گیفت کارت توییچ خود برای خرید یک محصول در مرورگر وب تلفن همراه خود استفاده کنید، آن مزایا (ماننداشتراک emote، مزایای اشتراک، موجودی بیت ها) در برنامه‌های تلفن همراه شما و همچنین در وب سایت twitch. tv در دسترس خواهند بود.

 

گیفت کارت twitch

 

نتیجه‌گیری:

اگر قصد استفاده از این گیفت‌ کارت‌ها را دارید و یا می‌خواهید به دوستان خود هدیه دهید، با استفاده از کافه ارز می‌توانید این هدیه ارزشمند را خریداری کنید. کافه ارز یک مجموعه‌ با سابقه است که شما می‌توانید تمامی امور پرداخت ارزی خود را، از جمله خرید گیفت‌ها را به آن بسپارید.

  • نظر شما درباره گیف کارت توییچ چیست؟
  • تجربه استفاده از گیفت کارت Twitch را داشته‌اید؟

 

5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *