وبلاگ

/

/

معرفی گیفت کارت پابجی PUBG و آموزش استفاده از آن

معرفی گیفت کارت پابجی PUBG و آموزش استفاده از آن

۴ بهمن ۱۴۰۲

گیفت کارت پابجی: بازی PUBG مخفف (Player’s Unkown Battleground) یکی از بهترین محصولات استودیو بازی‌سازی Tencent Games است که سبکی بتل رویال و اکشن دارد. اولین نسخه این بازی ابتدا توسط کمپانی Bluehole به بازار عرضه شد و توانست محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. این بازی داخل ایران خیلی محبوب است و کاربران ایرانی آیتم‌های زیادی را درون بازی خریداری می‌کنند. برای خرید آیتم‌های درون بازی پابجی باید حساب‌ بین‌المللی داشته باشید. اگر به هر دلیلی به این نوع حساب دسترسی ندارید می‌توانید با خرید گیفت کارت پابجی از کافه ارز به‌راحتی آیتم‌های موردنظر خود را خریداری نمایید. در این مقاله به بررسی گیفت کارت پابجی و نحوه استفاده از آن می‌پردازیم، پس اگر تمایل دارید بیشتر با این نوع کارت هدیه آشنا شوید، تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

خرید گیفت کارت پابجی موبایل

گیفت کارت پابجی چیست؟

گیفت کارت پابجی که با نام کارت شارژ یوسی پابجی موبایل (UC همان اعتبار موردنیاز در بازی پابجی است) نیز شناخته می‌شود، امکان خرید اسکین‌ها و اسلحه‌های پریمیوم و کمیاب بازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در واقع، با خرید گیفت کارت PUBG می‌توانید آیتم‌های بیشتری به‌حساب خود اضافه کرده و از این طریق با قدرت بیشتری در بازی ظاهر شوید. اگر می‌خواهید با بهترین گیفت کارت‌های بازی آشنا شوید می‌توانید به مقاله مربوطه در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید. برای خرید گیفت کارت نیز باید به وب‌سایت‌های معتبری مانند کافه ارز که در حوزهٔ بازی‌ها و گیفت کارت‌ها فعالیت دارند مراجعه کنید.

کاربرد گیفت کارت PUBG

زمانی که بازی پابجی را شروع می‌کنید، هیچ‌چیزی ندارید و باید بازی را از صفر شروع کنید. خیلی از بازیکنان با خرید UC در همان ابتدای بازی، مهمات و لباس‌های خاص را خریداری می‌کنند و از این طریق اعتبار حساب خود را بالا می‌برند. برای خرید یوسی روش‌های مختلفی نظیر استفاده از حساب پی پال و کارت‌های اعتباری وجود دارد اما خرید گیفت کارت و واردکردن کد اختصاصی آن درون بازی یکی از ساده‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. پس از این‌که حساب خود را با گیفت کارت پابجی شارژ کردید می‌توانید به‌راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

خرید گیفت کارت بازی

مزایای خرید گیفت کارت پابجی

با خرید گیفت کارت پابجی، می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی، اعتبار حساب خود را افزایش دهید. خریدوفروش در این بازی با استفاده از یک واحد پولی اختصاصی به نام یوسی (UC) که مخفف اصطلاح Unkown Cash است انجام می‌شود. گیفت کارت‌ها مقدار خاصی اعتبار دلاری یا یورویی در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید مقدار مشخصی یوسی با آن تهیه کنید. سپس می‌توانید یوسی‌ها را برای خرید اسلحه، مهمات، لباس‌ها و دیگر ملزومات درون بازی خرج کنید.

ازآنجایی‌که دسترسی بازیکنان ایرانی پابچی به سرویس‌های پرداخت ارزی محدود است و نمی‌توانند به‌راحتی یوسی خریداری کنند. خیلی از بازیکنان، لباس‌ها و تجهیزات خود را به یوسی تبدیل کرده و آن را به دیگران می‌فروشند. البته، این روش ریسک بالایی دارد؛ چون ممکن است بعد از واریز وجه، فرد یوسی‌ها را به شما انتقال ندهد؛ بنابراین، بهترین و امن‌ترین روش برای خرید یوسی استفاده از گیفت کارت پابجی است که می‌توانید آن را از کافه ارز خریداری کنید. همچنین ما در کافه ارز به معرفی گیفت کارت گیم استاپ پرداخته‌ایم که می‌توانید در وبلاگ کافه ارز آن را مشاهده کنید.

استفاده از گیفت کارت pubg

ویژگی‌های بازی پابجی

بازی پابجی با داشتن ویژگی‌ها و نکات بسیار مثبت توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان بازی پیدا کند. اما شاید از خود بپرسید چه چیزی دقیقاً باعث محبوبیت این بازی شده است؟ در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی پابجی PUBG اشاره خواهیم کرد.

  • گرافیک عالی و حرفه‌ای: بازی پابجی گرافیک بسیار بالایی دارد که تجربه یک‌دنیای واقعی و جذاب را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در حقیقت، جزئیات دقیق و طراحی حرفه‌ای گرافیکی، تجربه بصری و سبک بازی را چند پله ارتقا داده است.
  • اسلحه‌های متنوع و زیاد: وجود مجموعه‌ای از اسلحه‌ها با امکانات متنوع، بازیکنان را به انتخاب‌های فراوان در هنگام بازی دعوت می‌کند. این تنوع از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلف در بازی به وجود می‌آورد.
  • استفاده از وسایل حمل‌ونقل متفاوت: حضور وسایل حمل‌ونقل گوناگون از اتومبیل‌ها تا هلیکوپترها، تجربه متنوعی از حرکت در دنیای بازی فراهم می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت به مناطق مختلف بروند.
  • صدای بسیار عالی و جلوه‌های صوتی سه‌بعدی: سیستم صوتی پیشرفته باعث می‌شود که بازیکنان حس کنند دقیقاً در کجای دنیای بازی قرار دارند. صداهای واقعی و جلوه‌های صوتی سه‌بعدی یکی از نقاط قوت این بازی در مقایسه با رقبای دیگر به شمار می‌رود.
  • بازی‌کردن گروهی با دوستان: این امکان در اختیار بازیکنان پابجی قرار دارد تا با دوستان خود به‌صورت گروهی و تیمی و از طریق گوشی‌های موبایل در بازی شرکت کنند و با کمک سیستم صوتی پیشرفته با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و تاکتیک‌های گروهی را استفاده کنند.
  • هیجان بسیار زیاد بازی: جنگ‌ها و مسابقات هیجان‌انگیز باعث می‌شود که بازیکنان جو بسیار هیجان‌انگیزی را تجربه کنند. در واقع، بازی پابجی به‌گونه‌ای است که خیلی از بازیکنان فکر می‌کنند که در دنیای واقعی در حال مبارزه و جنگ هستند.
  • بازی آسان و جذاب: پابجی رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد به‌گونه‌ای که بازیکنان جدید هم به‌راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. این سهولت استفاده به بازیکنان امکان می‌دهد تا خیلی سریع با قوانین و مکانیزم‌های بازی آشنا شوند و از آن لذت ببرند.

همچنین کافه ارز خدماتی مانند خرید گیفت کارت بازی League of Legends را به کاربران خود ارائه می‌دهد، اگر شما علاقه‌مند به این بازی هستید یا در این زمینه فعالیت می‌کنید، می‌توانید از خدمات ارزی کافه ارز استفاده کنید.

خرید کارت شارژ یوسی پابجی

نحوه ساخت اکانت پابجی و شارژ کردن آن

ساخت اکانت در بازی پابجی بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه می‌توانید به راحتی آن را بسازید. برای ساخت حساب پابجی باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

1. وارد سایت Midasbuy شوید.
2. در بالای صفحه، روی “Login” کلیک کنید.
3. بر روی گزینه “Register” کلیک کنید.
4. اطلاعات خود را وارد کنید. فراموش نکنید که حتماً یک ایمیل معتبر برای دسترسی به اکانت خود وارد کنید.
5. بعد از وارد کردن اطلاعات، روی “Register” کلیک کنید.
6. در این مرحله یک ایمیل از طرف پابجی برای شما ارسال می‌شود. به آن ایمیل رجوع کرده و حساب خود را تایید کنید.

پس از ساخت حساب پابجی باید برای شارژ PUBG Mobile آن اقدام کنید. شارژ اکانت بازی پابجی نیز بسیار ساده است و از طریق مراحل زیر می‌توانید آن را به راحتی انجام دهید.

1. ابتدا از طریق سایت کافه ارز گیفت کارت پابجی را خریداری کنید.
2. پس از دریافت کد پابجی، وارد سایت pubgmobile شوید.
3. در بالای صفحه، روی “Redeem” کلیک کنید.
4. کد گیفت کارت پابجی را که از سایت کافه ارز دریافت کرده‌اید، Copy/Paste کنید.
5. وقتی کد گیفت کارت را وارد می‌کنید، سایت به صورت خودکار نام “Player Name” را نمایش می‌دهد تا از اشتباه وارد کردن کد دیگران جلوگیری شود.

با خرید گیفت کارت پابجی از کافه ارز می‌توانید به راحتی حساب بازی خود را شارژ کرده و با خرید آیتم‌های درون بازی به بهترین بازیکن تبدیل شوید. همچنین اگر قصد خرید گیفت کارت ایکس باکس را دارید، همین حالا می‌توانید از خدمات ارزی کافه ارز استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

بازی پابجی یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها بین گیمرها به خصوص گیمرهای موبایل به شمار می‌رود که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال بازی‌کردن آن هستند. این بازی آیتم‌های بسیار جذابی نظیر مهمات، اسلحه و لباس‌های خاص و جذابی دارد که برای همه بازیکنان در دسترس نیست. در حقیقت، شما تنها در صورتی که برای آن‌ها پول (یوسی) پرداخت کنید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. خرید یوسی از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که گیفت کارت پابجی سریع‌ترین و امن‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. شما می‌توانید به راحتی گیفت کارت پابجی را از سایت کافه ارز خریداری کنید.همچنین، می‌توانید برای خرید گیفت کارت روبلاکس از طریق کافه ارز اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *