وبلاگ

/

/

ایردراپ Major🪂مورد حمایت تلگرام و پاول دوروف

ایردراپ Major🪂مورد حمایت تلگرام و پاول دوروف

۱۶ تیر ۱۴۰۳

ایردراپ Major: اگر جز کسانی هستید که از ایردراپ‌ تلگرامی نات کوین جا مانده‌اید، اصلا نگران نباشید چرا که تلگرام پروژه دوم خود را معرفی کرده است. ایردراپ Major که مدت زیادی از رونمایی آن نگذشته است، توانسته تیک آبی تلگرام را دریافت کند. برای آشنایی با ایردراپ ماژور و آموزش شرکت در آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Major اینجا کلیک کنید


نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
Majorلینکرفرال گیریمورد حمایت تلگرام و پاول دوروفنامشخص

معرفی ایردراپ Major

ایردراپ Major به‌عنوان دومین پروژه مورد حمایت و متعلق به تلگرام، توانسته در همین مدت کوتاه اعتبار زیادی را بدست آورد. علاوه بر آن، این بازی تلگرامی از همان روز رونمایی توانسته تیک آبی تلگرام را بدست آورد. اگر بخواهیم از معتبر بودن این پروژه بگوییم، باید گفت که پاول دوروف، مالک تلگرام نیز این ایردراپ را تایید کرده است. همچنین، CoinDesk و Tonkeeper هم از این بازی حمایت کرده‌اند.
توکن این بازی Stars است که فعلا از راه‌های کمی می‌توان آن را بدست آورد. مهم‌ترین راه آن دعوت از دوستان یا رفرال گیری است.
لازم به ذکر است که هر 100 star تقریبا معادل 2 دلار بوده که این موضوع نشان دهنده ارزشمند بودن این توکن است. با استفاده از این توکن می‌توان خرید‌های درون برنامه‌ای تلگرام مثل خرید اکانت پریمیوم تلگرام، شماره مجازی و … را انجام داد.

اعتبار ایردراپ ماژور

آموزش شرکت در ایردراپ Major

همانطور که گفتیم، مهم‌ترین راه کسب توکن star در این بازی از راه دعوت از دوستان و رفرال گیری است. در ادامه می‌خواهیم بخش‌های مختلف این بازی را به شما آموزش دهیم.
ابتدا باید از طریق لینک ربات بازی وارد تلگرام شوید. سپس با انتخاب گزینه Start وارد صفحه اصلی ربات می‌شوید.

این ربات سه بخش دارد که شامل Top، friends و Earn است. در ادامه هر کدام را توضیح می‌دهیم.

Top
این قسمت صفحه اصلی ربات شما است. در این بخش، قسمت Your star امتیازها و توکن‌های بازی را نشان می‌دهد. هر چقدر که در این بازی امتیاز بدست آورید، در این بخش قابل مشاهده است.
قسمت Your rank نیز مخصوص رتبه‌بندی شماست. علاوه بر آن، قسمت Wallet نیز برای وصل کردن کیف پول طراحی شده است.
از قسمت Boost Rank هم می‌توانید با پرداخت star امتیازهای خود را افزایش دهید.

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Major اینجا کلیک کنید

ایردراپ ماژور

Friends
این قسمت که مهم‌ترین بخش بازی نیز به شمار می‌رود مخصوص ارسال لینک دعوت و رفرال گیری است. در واقع، در صورت دعوت از دوستان 15 star و در صورت دعوت از کسانی که تلگرام پریمیوم دارند حدود 50 star دریافت می‌کنید.

ایردراپ Major

Earn
در بخش Earn نیز می‌توانید با انجام وظایف و task های بازی امتیاز بیشتری کسب کنید. این قسمت شامل 3 وظیفه است. در مجموع 170 توکن با انجام وظایف بازی در این بخش می‌توانید بدست آورید.

ایردراپ معتبر Major

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Major اینجا کلیک کنید

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی
ایردراپ ماژور به علت حمایت تلگرام و مالک خود یعنی پاول دوروف، آینده درخشانی را در انتظار دارد. روش جمع آوری این بازی در زمان نگارش این مقاله از طریق رفرال گیری بوده و ممکن است در آینده بخش‌های جدیدی به آن اضافه شود. در این مقاله سعی کردیم به بررسی این این ایردراپ و نحوه بازی در آن بپردازیم. همچنین، دیگر ایرداپ های جدیدی که ما در وبلاگ کافه ارز به آن پرداخته‌ایم می‌توان به ایردراپ Cyber Base، ایردراپ Cat Gold Miner، ایردراپ BUMP، ایردراپ Matchain، ایردراپ Toon Nation، ایردراپ ONUS اشاره کرد.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *