وبلاگ

/

/

خرید اکانت Midjourney | هوش مصنوعی Midjourney چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟

خرید اکانت Midjourney | هوش مصنوعی Midjourney چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟

۲۹ فروردین ۱۴۰۲

هوش مصنوعی Midjourney: یک ابزار رایگان برای تبدیل متن به عکس است که استفاده از آن برای همه کاربران امکان‌پذیر است. توسعه‌دهندگان حوزه هوش مصنوعی (AI) از سال‌های قبل اهداف بلندپروازانه‌ای در سر داشتند و می‌خواستند زندگی بشر مدرن را تحت تاثیر قرار دهند. توانایی هوش مصنوعی به جایی رسیده است که در زمینه هنر و طراحی نیز قله‌های پیشرفت را فتح کرده است. سرویس‌های تولید تصویر از روی متن یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این تکنولوژی به شمار می‌رود و خرید اکانت هوش مصنوعی،میدجورنی یکی از سرویس‌های رایگان طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در اختیار عموم قرار دارد. البته، استفاده از تمام قابلیت‌های Midjourney رایگان نیست و دارای محدود مشخصی است. بنابراین، برای استفاده از تمامی امکانات حرفه‌ای میدجورنی باید اکانت آن را خریداری کنید. برای پرداخت ارزی و خرید اشتراک سایت های خارجی نظیر تهیه اشتراک هوش مصنوعی Midjourney می‌توانید بر روی وب‌سایت کافه‌ارز حساب کنید. اگر در رابطه با Midjourney و خرید اکانت آن سوال دارید می‌توانید با شماره‌های 91014920-021 تماش بگیرید تا کارشناسان کافه ارز شما را راهنمایی کنند.

همه چیز درباره هوش مصنوعی Midjourney

ساخت اثر هنری و تیدبل متن به آثار هنری یکی از داغ‌ترین موضوعات حوزه تولید محتوا و هوش مصنوعی به شمار می‌رود. برای مثال هوش مصنوعی Dall-E، هوش مصنوعی Ideogram ساخته شده توسط شرکت OpenAI یکی از معروفترین نمونه‌های چنین ابزارهایی است که خروجی با دقت و بسیار با کیفیتی دارد. البته، استفاده از این ابزار رایگان نیست و عموم کاربران نمی‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند. بنابراین، بیبشتر کاربران به سرویس‌های Midjourney رو می‌آورند. در این میان، کار با Craiyon خیلی راحت‌تر است به شکلی که با مراجعه به سایت آن و حتی بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری می‌توان متن مورد نظر خود را تبدیل به عکس کنید.

هوش مصنوعی طراحی عکس در دیسکورد

البته، خروجی‌های ابزار کرایون دقت و ظرافت بالایی ندارد و همین مسئله باعث شده تا اکثر کاربران به Midjourney روی آورند. نکته جالب توجه در زمینه هوش مصنوعی میدجورنی و Craiyon این است که می‌توان از تصویر آدم‌های معروف نیز خروجی گرفت. بیشتر تصاویر طراحی شده در این هوش مصنوعی یک سبک و استایل خاص دارد که خیلی واقعی به نظر نمی‌رسند. البته، هرچه جزییات دقیق‌تری برای طراحی وارد شود، خروجی‌ها به استایل واقع‌گرایانه نزدیک‌تر می‌شوند. نکته حائز اهمیت این است که تنها 25 تصویر اول که در هوش مصنوعی Midjourney طراحی شوند به صورت رایگان قابل دانلود هستند و برای ادامه کار باید به ازای 200 فایل در ماه حدود 10 دلار پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه و خرید اکانت میدجورنی می‌توانید از خدمات وب‌سایت کافه ارز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Synthesia.io

چطور می تونم با هوش مصنوعی Midjourney کار کنم؟

هوش مصنوعی میدجرنی در بستر پیامرسان دیسکورد (Discord) فعالیت دارد و هیچ وب‌سایت جداگانه‌ای برای استفاده از خدمات آن در نظر نگرفته است. دلیل این امر، تاکید توسعه‌دهندگان میدجرنی بر اجتماعی بودن آن است؛ به گونه‌ای که کاربران آن می‌توانند تصاویر طراحی شده یکدیگر را مشاهده کنند و از آن‌ها برای ساخت تصاویر خود الهام بگیرند. به طور کلی، برای استفاده از میدجرنی باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا وارد وبسایت Discord.com شوید و یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید، سپس وارد پلتفرم شوید. در نظر داشته باشید که دیسکورد نسخه وب، دسکتاپ و موبایل نیز دارد.
  • در مرحله بعد وارد وبسایت Midjourney.com شوید و روی گزینه Join The Beta کلیک کنید. با لمس این گزینه، به صورت خودکار یک دعوتنامه در دیسکورد برای شما ارسال می‌شود.

ثبت نام میدجورنی در دیسکورد

  • درخواست دعوتی که از هوش مصنوعی Midjourney دریافت کردید را با انتخاب گزینه Accept Invite قبول کرده و سپس دکمه Continue to Discord را لمس کنید.
  • بعد از باز شدن دیسکورد به صورت خودکار، بر روی آیکون قایق سفید در سمت چپ (لوگوی میدجرنی) کلیک کنید.
  • در کانال‌ های Midjourney به دنبال Newcomer rooms و سپس یکی از آن‌ها، مثلاً Newbie 102 را انتخاب کنید.

بات midjourney در discord

  • اکنون می‌توانید از قابلیت تبدیل متن به تصویر میدجورنی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که تنها 25 تصویر اول به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • در چت باکس، عبارت imagine/ را تایپ کنید. سپس در باکس prompt می‌توانید اطلاعات تصویری که می‌خواهید آن را طراحی کنید را بنویسید. توجه داشته باشید که هر چه جزییات بیشتری درباره تصویر بنویسید، تصاویر بهتری را دریافت خواهید کرد. پس از اتمام توضیحات، کلید Enter را لمس کنید تا پیام ارسال شود.

عملکرد میدجورنی در دیسکورد

  • کمی صبر داشته باشید تا تصویر با جزییات گفته شده تکمیل شود. پس از اتمام تصویر، چند حالت از تصویر در صفحه گفتگو برای شما ارسال خواهد شد.
  • در پایین تصویر چند کلید با عناوین U و V مشاهده می‌شود که به ترتیب برای بزرگنمایی عکس و یا ساخت یک عکس بر اساس مورد انتخاب شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال، با فشردن کلید U2، تصویر دوم بزرگتر می‌شود و با انتخاب کلید V4، تصویر جدیدی بر اساس عکس دوم تولید خواهد شد.
بیشتر بخوانید: بهترین زبان برنامه نویسی هوش مصنوعی

چطور عکس را در میدجورنی دانلود کنم

  • یک کلید برای رفرش کردن صفحه و دیدن تصاویر جدید نیز در پاییت عکس مشاهده می‌شود که با فشردن آن می‌توانید گزینه‌های جدید طراحی شده توسط هوش مصنوعی Midjourney را ببینید. در نظر داشته باشید که با هر بار فشردن کلید V یک واحد از اعتبار شما کاسته خواهد شد.
  • اگر روی کلید U کلیک کنید، چندین گزینه مشاهده خواهید کرد که هر کدام عملکرد متفاوتی با یکدیگر دارند. برای مثال، گزینه Upscal to Max، تصویر تولید شده را تا حداکثر ممکن (1664*1664) بزرگ خواهد کرد و گزینه Light Upscale Redo نیز تصویر را با جزییات کمتری بزرگنمایی می‌کند.
  • پس از اینکه کار را انجام دادید، با فشردن آیکون «پاکت نامه» می‌توانید تصویر نهایی را برای خود ارسال کرده و بعداً آن را دانلود کنید. علاوه بر این، تصاویری که بزرگنمایی شده‌اند در گالری وبسایت Midjourney نیز قابل مشاهده هستند.

خرید از سایت های خارجی

آشنایی با دستورات کاربردی میدجورنی

هنگام کار با هوش مصنوعی میدجورنی می‌توانید از دستورها و پارامترهای مختلف برای بهبود کیفیت خروجی خود کمک بگیرید. در ادامه مهم‌ترین دستورات میدجورنی و عملکرد هرکدام را بررسی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید. همچنین، اگر علاقه‌مند هستید در زمینه نقاشی و طراحی فعالیت کنید یک مطلب برای شما ارائه کرده‌ایم بنام هوش مصنوعی برتر برای نقاشی برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

آموزش midjourney

 

    • imagine/ مهم‌ترین دستور (Prompt) در هوش مصنوعی Midjourney است که با استفاده از آن می‌توان توضیحات اولیه برای ساخت عکس را مطرح کرد.
    • help/ برای مشاهده اطلاعات و نکات کاربردی مربوط به بات Midjourney استفاده می‌شود.
    • info/ برای نمایش اطلاعات کاربری، باقی‌مانده موجودی و پروفایل می‌توان از آن استفاده کرد.
    • subscribe/ یک لینک اختصاصی از دیسکورد برای شما ایجاد می‌کند و نیاز به ورود جداگانه از طریق وب‌سایت را از بین می‌برد.
    • relax/ اگر حساب کاربری فعال داشته باشید با این دستور می‌توانید بدون کم شدن از اعتبار به کار خود ادامه دهید، با این تفاوت که سرعت ساخت تصاویر کاسته خواهد شد.
    • private/ به شما این امکان را می‌دهد تا فقط خودتان تصاویر تولید کرده را مشاهده کنید که البته برای شما ماهانه 20 دلار هزینه می‌تراشد.
بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی bard

کلام آخر

هوش مصنوعی Midjourney یکی از بهترین ابزارهای تبدیل متن به عکس به شمار می‌رود که در پلتفرم دیسکورد می‌توان از آن استفاده کرد. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا 25 عکس را به صورت مجانی از آن استخراج کنید و پس از تمام شدن اعتبار رایگان باید ماهانه 10 دلار هزینه بابت خرید اکانت Midjourney هزینه کنید. شیوه کار با این هوش مصنوعی کمی پیچیده است و به راحتی نمی‌توان از آن خروجی گرفت. امیدواریم مطلبی که برای شما آماده کردیم پاسخ نیازها و دغدغه‌های شما را داده باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که برای خرید اشتراک هوش مصنوعی Midjourney نیز می‌توانید از خدمات کافه ارز استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *