وبلاگ

/

/

خرید لایسنس نود 32 | چطور آنتی ویروس ESET بخریم؟

خرید لایسنس نود 32 | چطور آنتی ویروس ESET بخریم؟

خرید لایسنس نود 32:‌ یکی از آنتی ویروس‌های معروف و امن آنتی ویروس نود ۳۲ است. همواره به‌خاطر تحریم‌ها و مشکلات پرداخت ارزی، خرید لایسنس نود32 در ایران نیز مشکلاتی ایجاد کرده است. خرید از سایت های خارجییکی از خدمات مورد نیاز افراد در همه حوزه‌ها است. با استفاده از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی می‌توانید نسبت به خرید لایسنس آنتی ویروس همچون خرید لایسنس آنتی ویروس نود ۳۲ اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم تا خرید لایسنس نود 32 ارزان را آموزش دهیم. به این منظور با خرید لایسنس ESET با کمترین هزینه می‌توانید از امکانات آن استفاده نمایید. به‌علاوه یک راهنمایی جامع برای استفاده کامل از این آنتی ویروس در این مقاله ارائه می‌شود تا بتوانید به ‌راحتی خرید لایسنس ‌nod32 را تجربه نمایید. با کافه ارز همراه باشید.

خرید آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس ESET یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین آنتی‌ویروس‌ها در دنیا است که در ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. با خرید آنتی‌ویروس ESET nod32 امنیت دیجیتال خود را تقویت کنید و حملات را قبل از وقوع آن‌ها متوقف کنید. این نرم‌افزار محافظتی پیشرفته در برابر طیف وسیعی از تهدیدات آنلاین، از جمله حملات باج‌افزار و مبتنی بر اسکریپت از طریق مرورگر شما ارائه می‌کند و بدافزار را بدون کاهش سرعت سیستم شما دور نگه می‌دارد. این نسخه دارای یک اشتراک ۱ساله برای 1 دستگاه است.

خرید لایسنس ESET Internet Security 13 می‌تواند از شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها، جاسوس‌افزارها، شرکت‌کنندگان رمز عبور و سایر تهدیدات بدافزار محافظت کند. معمولا خرید لایسنس ESET Internet Security 14 می‌تواند پیش از این‌که فروشندگان دیگر شما را دریافت کنند، در برابر تهدیدات جدید محافظت کند. در مورد خطرات جدید و ناشناخته هشدار دهید. همچنین می‌توانید ایمیل رمزگذاری شده SSL خود را به‌روز کرده و پاک کنید تا مطمئن شوید ایمیل شما همیشه ایمن است. به‌علاوه، وقتی سیستم را استخراج و تعریف می‌کنید، از ابزارهای SysRescue و SysInspector با استفاده آسان بهره می‌برید. نرم‌افزار جالب دیگر اینجا Avira Internet Security Suite است.

 

خرید لایسنس eset

خرید نود 32

به‌عنوان یک توضیح کلی در مورد لزوم خرید لایسنس eset internet security و خرید نود32 باید گفت که این نرم‌افزار قابلیت‌های زیادی دارد و تقریبا همه می‌دانند که در این کارایی این نرم‌افزار شکی وجود ندارد. با خرید لایسنس eset smart security premium همه کارها و محافظت‌ها صادقانه انجام می‌شود. همچنین خرید ESET از بروز شرایط غیرمنتظره برای کاربران جلوگیری می‌کند. انتی ویروس ایست برای هر دو نوع کاربر، یعنی کاربران خانگی و شخصی و تجارت‌ها مناسب است.

باید بدانید که با خرید لایسنس نود 32 (خرید آنتی ویروس nod32) تمام ویژگی‌ها و ابزارهای امنیتی در یک مکان واحد ادغام شده‌اند تا بتوانید از آن‌ها برای استفاده شخصی و همچنین تجاری استفاده کنید. لازم است بدانید که برای خرید لایسنس نود 32 نیاز به داشتن کارت اعتباری همچون ویزا کارت و مستر کارت دارید که این امر بدون داشتن کارت‌های ویزا و مستر و تنها با خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس ها در کافه ارز امکان‌پذیر خواهد بود. علی‌رغم مزایای خرید اکانت nod32 که در بالا توضیح داده شد، برخی از ویژگی‌های دیگر این آنتی ویروس مانند ابزار ضدسرقت دستگاه‌های دزدیده شده نیز موجب محبوبیت آن شده‌اند.
بیشتر بخوانید: خرید لایسنس آنتی ویروس

دریافت لایسنس نود 32

با خرید اکانت ESET و خرید Node 32 ارزان، می‌توانید موتورهای آنتی‌ویروس و ضد جاسوس‌افزار خود را برای شناسایی سریع تهدیدات بداهه‌سازی کنید. این نرم‌افزار از فایل‌های میزبان در برابر منابع غیرمجاز محافظت می‌کند. همچنین هنگام خرید nod32 یک مدیا کنترلر (کنترل رسانه) قابل جابجایی وجود دارد که از اتصال کلیدهای USB یا درایوهای خارجی نامناسب به رایانه شما جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توانید تمام گزینه‌های موردنیاز خود را از پنل خود فعال کنید. با خرید nod32 اصلی (خرید nod32) با ویژگی ThreatSense، به جدیدترین و به‌روزترین نوع تجزیه و تحلیل دست خواهید یافت. ویژگی هوشمند ESET NOD32 Antivirus License Key 2022 مانند آنتی اسپم و کنترل والدین به صورت سریع عمل می‌کند.

خرید اکانت نود 32

با خرید نود 32 خواهید دید که این نرم‌افزار یک اسکن اولیه از رایانه شما، از جمله تمام دیسک‌های متصل به آن را انجام می‌دهد تا دقیق‌ترین و به ‌روزترین اطلاعات را در مورد وضعیت سلامت فعلی آن ارائه دهد. هنگامی که گزارش اسکن به شما ارائه شد و تمام تهدیدات احتمالی را حذف کردید یا از بین بردید، برنامه به ‌آرامی در بک گراند باقی می‌ماند و هرگونه فعالیت مشکوکی را که ممکن است به امنیت سیستم و یا حریم خصوصی شما آسیب برساند، زیر نظر خواهد داشت و هنگامی که سیستم شما ایمن شد، وقت آن است که ابزارهای مختلف دیگر این برنامه را بررسی کنید.

لایسنس نود 32 خرید

نحوه خرید لایسنس آنتی ویروس ESET

اگرچه خرید نود ۳۲ عمدتا به خصوصی و ایمن نگه ‌داشتن سیستم شما اختصاص‌ داده ‌شده است، اما این برنامه به بسیاری از کاربران خود یک پاکسازی سیستم قدرتمند را نیز ارائه می‌دهد. درحالی‌که این ویژگی در خرید لایسنس نود 32 معمولا به حذف فایل‌های ناخواسته و فایل‌های غیرضروری منجر می‌شود، در این مورد فرآیند پاکسازی بیشتر به فایل‌های مشکوک و تنظیمات سیستم ویندوز مربوط می‌شود که ممکن است برای امنیت رایانه و حریم خصوصی شما خطرناک باشند. با خرید انتی ویروس نود ۳۲ همچنین گزارش امنیتی جامعی در اختیار شما قرار می‌گیرد که تمام برنامه‌ها، صفحات وب و سایر اشیا اسکن شده توسط این ابزار در 24 ساعت گذشته و همچنین داده‌های جالب دیگر در مورد سایر تهدیدات احتمالی را نشان می‌دهد. برای دسترسی کامل به همه امکانات می‌توانید لایسنس نود 32 را خرید کنید.

نحوه خرید لایسنسن آنتی ویروس ESET به این صورت است که ابتدا با توجه به نیاز خود یکی از پکیج‌ها را انتخاب کرده و گزینه BUY NOW را انتخاب کنید. همه پکیج‌ها دارای دوره آزمایشی هستند که شما می‌توانید از دوره آموزشی استفاده کنید و سپس نسبت به خرید لایسنس نود 32 اقدام کنید. با خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز می‌توانید بدون حساب یا کارت بین المللی نسبت به خرید لایسنس ESET اقدام کنید.

قیمت لایسنس نود 32 ورژن 12

باید گفت که هیچ نرم‌افزار امنیتی ماژول آموزشی ارائه نمی‌دهد. همان‌طور که همه ما می‌دانیم، به طور متوسط اسکن‌های آنتی ویروس‌ها 2 ساعت طول می‌کشد، اما ESET تنها با استفاده از تکنیک‌های تکنولوژی بالا، این کار را با 20 تا 30 دقیقه به طور کامل اسکن می‌کند. بیشتر نرم‌افزارهای امنیتی هوشمند، زمان بوت را به طور متوسط 17.2 ثانیه کاهش می‌دهند. اما با خرید آنتی‌ویروس ESET NOD32 در مقایسه با نرم‌افزارهای اسکن دیگر، میانگین اسکن پنج ثانیه سریع‌تر را ارائه می‌دهد. این یک نرم‌افزار قدرتمند است که کار اسگنرا با حداقل زمان ممکن انجام می‌دهد.

پیش از خرید لایسنس نود 32 قیمت‌ها را بررسی کنید. قیمت لایسنس نود ۳۲ جدیدترین ورژن‌های آن را می‌توانید در وب‌سایت آن به آدرس eset.com مشاهده کنید اما قیمت پکیج‌‌های آنتی ویروس برای بیزنس‌ها به شرح زیر است:

حداقل تعداد دستگاه

قیمت سالانهنام پکیج

۵

۱۹۰ دلارProtect Entry
۵۲۴۸.۴۰ دلار

Protect Advanced

۵۳۸۲.۵۰ دلار

Protect Complete

قیمت لایسنس نود 32

ESET NOD32 Antivirus یک ابزار حفاظتی جذاب و کارآمد است که برای طیف وسیعی از کاربران، از کاربران خانگی و دانشجویان گرفته تا گیمرها و حرفه‌ای‌ها مفید است. این احتمالا اساسی‌ترین ابزار حفاظتی در دنیا است، اما با همان استانداردهای قابل اطمینان و قابلیت استفاده مشترک در کل فهرست ابزارهای امنیتی ESET طراحی شده است.

قیمت لایسنس نود ۳۲ برای مصارف خانگی به شرح زیر است:

تعداد دستگاه

قیمت

۱

۳۹.۹۹ دلار
۳

۵۹.۹۹ دلار

۵

۷۹.۹۹ دلار

خرید اشتراک نود 32

همه کاربرانی که روزانه با دنیای آنلاین پیوند دارند به‌خوبی می‌دانند که تهدیدات، کلاهبرداری‌ها، ویروس‌ها و بدافزارهای زیادی در دنیای دیجیتال وجود دارد؛ بنابراین محافظت از دستگاه‌های عامل خود در برابر ویروس‌ها و تهدیدهای آنلاین ضروری است. بدون شک ESET Internet Security Crack قدرتمندترین نرم‌افزاری است که به‌ شدت با تهدیدات مخرب، باج‌افزار و بدافزار مبارزه می‌کند. اما بدون خرید لایسنس eset نمی‌توانید از همه این تهدیدات محفوظ بمانید. بنابراین، خرید لایسنس eset برای بهره‌مندی از تمام ویژگی‌ها الزامی است. بعد از خرید لایسنس eset راه‌اندازی رایگان را برای انجام فعال‌سازی معتبر دریافت می‌کنید.

شما می‌توانید برای خرید لایسنس نود 32 از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز استفاده کنید تا در کمترین زمان و با امنیت بتوانید یک لایسنس اورجینال در اختیار داشته باشید.

خرید ESET

ESET NOD32 Antivirus 15.2.11.0 Crack یک ابزار عالی با آخرین فناوری‌های جدید در برابر تهدیدات سیستم عامل و همچنین محافظت از مرورگر است. ماژول ضد فیشینگ از شما در برابر وب‌سایت جعلی محافظت می‌کند؛ متاژول‌هایی که سعی می‌کنند داده‌های شما را از بین ببرند. با ویژگی‌های جدید اسکن رسانه‌های اجتماعی به بررسی محتوای مخرب پرداخته و امنیت را به‌حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما مانند حساب‌های فیسبوک و توییتر باز می‌گرداند.

با خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز می‌توانید نسبت به خرید لایسنس نود ۳۲ و خرید لایسنس ESET اقدام کنید. با توجه به اطلاعاتی که در اینجا مطرح شد بهتر است همین امروز لایسنس نود ۳۲ خرید و از خود در برابر تهدیدهای آنلاین محافظت کرد.

خرید لایسنس نود 32 ارزان

خرید لایسنس ESET internet security

برای خرید ESET Internet Security و نصب لایسنس آنتی‌ویروس ESET NOD32 نیازی به پر کردن فرم ثبت‌نام و ورود ندارید. اسکنر UEFI از تهدیداتی که قبل از شروع ویندوز به رایانه شما در سطح عمیق حمله می‌کنند محافظت می‌کند. نصب این آنتی ویروس سریع است، و نیازی به ثبت‌نام هم نیست و آخرین نسخه آن از طرح‌بندی جذاب‌تری نسبت به قبل برخوردار است. برای خرید لایسنس eset mobile security ابتدا قیمت آن را در سایت ESET بررسی کنید چرا که ممکن است قیمت آن تغییر کند و یا تخفیفی روی آن اعمال شود. در حال حاضر قیمت ESET Internet Security میزان ۴۹.۹۹ دلار در سال برای یک دستگاه است.

این قیمت ممکن است با افزایش تعداد دستگاه تغیر می‌یابد. به عنوان مثال برای خرید لایسنس ESET Internet Security برای ۵ دستگاه شما سالیانه مبلغ ۸۹.۹۹ دلار پرداخت خواهید کرد.

خرید لایسنس نود 32 ورژن 14

با خرید لایسنس نود 32 خواهید دید که ESET NOD32 Antivirus Crack یک تنظیمات پیشرفته را ارائه می‌دهد که برای نشان‌دادن و ارزیابی نرم‌افزار مطابق با خواسته و الزامات امنیتی سیستم بسیار عالی است. رنگ پیش‌فرض سبز با برچسب حداکثر حفاظت است. وقتی برنامه هشداری با چنین حفاظت شبکه یا امنیت سیستم پیدا کند، رنگ سبز قرمز می‌شود. دکمه navigation سمت چپ به شما امکان دسترسی به سایر ویژگی‌های افزودن، اسکن رایانه، راه‌اندازی، راهنما، ابزارها و به‌روزرسانی‌ها را می‌دهد. همچنین یک راهنمای ابزار ماوس وجود دارد که به روشن شدن تفاوت بین عناصر مختلف کمک می‌کند. از طرف دیگر، دو اسکن پیش‌فرض نیز در این لایسنس آنتی‌ویروس ESET NOD32 وجود دارد. یکی Smar Scan و دومی Custom Scan است. بهترین کار برای انتخاب ورژن قبل از خرید لایسنس نود32 این است که جدیدترین ورژن را انتخاب کنید؛ چرا که نسخه‌های جدیدتر شامل جدیدترین بدافزارها و باج‌افزارها است که ممکن است نسخه‌های قدیمی‌تر آن‌ها را پوشش ندهد.

همچنین خرید لایسنس نود 32 برای ایجاد محافظی که به‌سرعت فضای تهدید را تغییر می‌دهد، اهمیت بالایی دارد. یکی از ویژگی‌های این آنتی‌ویروس است که استفاده از آن آسان است و با انواع بدافزارها، هرزنامه‌ها و تهدیدها مقابله می‌کند. می‌توانید با خرید لایسنس نود 32 به خود در برای تهدیدات آنلاین کمک کرده و تجربه استفاده از فضایی امن را برای خود به ارمغان آورید.

خرید لایسنس نود32

در این مطلب درباره خرید لایسنس نود 32 خواندیدم و فهمیدیم خرید لایسنس انتی ویروس نود 32 چگونه است. همچنین دیدیم که با خرید لایسنس نود ۳۲ می‌توان از چه امکانات ناشناخته‌ای استفاده نمود. به علاوه مزیت‌های این انتی ویروس را بررسی نمودیم و اینکه خرید لایسنس ایست اینترنت سکیوریتی چه قابلیت‌های منحصربه ‌فردی ارائه می‌دهد و در مورد قیمت آنتی ویروس نود 32 یکساله نیز اطلاعاتی به دست آوردیم. صرافی کافه ارز خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به آسانی خرید لایسنس ایست را انجام دهید. خرید لایسنس اورجینال نود 32 از شما در برابر انواع تهدیدهای آنلاین روز دنیا محافظت می‌کند.

4.2/5 - (12 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *