وبلاگ

/

/

اکانت پی پال کرک شده (روش جلوگیری از اکانت هکی PayPal)

اکانت پی پال کرک شده (روش جلوگیری از اکانت هکی PayPal)

۲۳ بهمن ۱۴۰۰

اکانت پی پال کرک شده

اکانت پی پال کرک شده چیست؟ امروزه در بیش از 200 کشور دنیا از ساخت حساب پی پال به عنوان یکی از محبوب ترین شیوه های پرداخت ارزی استفاده می‌کنند. شما بعد از ساخت حساب پی پال باید از امنیت آن نیز مطمئن باشید؛ در این صورت است که می توانید از ایجاد اکانت هکی PayPal و ساخت پی پال فیک جلوگیری کنید. کاربران این نوع حساب بین المللی می توانند به نقاط گوناگون دنیا پول می فرستند و پرداخت در فروشگاه های اینترنتی خارجی را به ساده ترین شکل انجام دهند. امنیت کیف پول پی پال بسیار بالا است؛ ولی باز هم امکان هک شدن و کرک شدن اکانت PayPal وجود دارد.

افتتاح حساب پی پال

اگر نگاهی به سیستم‌های پرداخت آنلاین بیندازید،‌ متوجه خواهید شد که هیچ‌کدام از آن‌ها محبوبیت پی پال را ندارند. با توجه به تعداد بالای کاربران در سراسر جهان،‌ هر روزه میلیون‌ها دلار از طریق این سیستم جابجا می‌شود. چند وقتی است که تبلیغاتی درباره خرید اکانت پی پال کرک شده انجام می‌شود. این حساب‌ها همراه با موجودی خود با قیمت بسیار ارزانی فروخته می‌شوند که جای تعجب دارد. اگر شما هم به چنین تبلیغاتی برخورد کردید مراقب باشید. بهترین کار افتتاح حساب پی پال در صرافی‌های مطمئنی همچون کافه ارز است. در این مطلب از وبسایت کافه ارز شما را با اکانت‌های کرک شده پی پال و روش های جلوگیری از فعالیت های مجرمانه هکرها آشنا می کنیم.

اکانت پی پال کرک شده چیست؟

در حال حاضر نرم‌افزارهای زیادی وجود دارد که به وسیله آن می‌توان حساب پی پال افراد را هک کرد و از حساب آن‌ها برداشت کرد. مجرمان سایبری از طریق این نوع نرم‌افزارها می‌توانند به صورت غیرقانونی اقدام به کسب درآمد آنلاین کنند. هکرها با دسترسی به حساب افراد می‌توانند ضررهای جبران ناپذیری به آن‌ها بزنند.

بررسی اکانت های کرک شده پی پال

پی پال جزو امن‌ترین سیستم‌های پرداخت در دنیا است و پروتکل‌های امنیتی بسیار زیادی بر روی آن قرار داده شده است. با این وجود با یک بررسی ساده می‌توان به این موضوع پی برد که بعضی از بدافزارها و هکرها می‌توانند به حساب‌ها دسترسی پیدا کنند. در واقع هکرها بعد از این‌که کنترل کامل اکانت را در دست گرفتند،‌ اقدام به فروش آن به افراد ناآگاه می‌کنند. از آنجا که بسیاری از مردم نیز اطلاعی از اکانت پی پال کرک شده (اکانت فیک پی پال) ندارند، این اکانت را خریداری می‌کنند که بعدها با مشکلات متعددی روبرو خواهند شد.

در صورتی که قصد دارید یک اکانت معتبر خریداری کنید،‌ حتما از منابع مشخص و مورد اعتماد کمک بگیرید. بررسی‌ها نشان می‌دهد متأسفانه بسیاری از افراد به سراغ خرید اکانت پی پال فیک رفته‌اند که با ضرر و زیان مواجه شده‌اند. با توجه به اهمیت بالای این موضوع، همواره تلاش کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و این اکانت را از منابع معتبر تهیه کنید.

مخرب ترین بدافزارها برای کرک کردن حساب PayPal

از طریق 3 بدافزار امکان کرک شدن حساب پی پال وجود که به شرح زیر است:

  • PayPal Money Marker: نوعی از بدافزار است که غیرمجاز و غیرقانونی است و با هک کردن حساب افراد دارایی آن ها را به سرقت می‌برند. استفاده از طریق نرم افزار موجب از دست دادن موجودی حساب و مشکلات حقوقی می‌شود.
  • PayPal Money cracker: استفاده از این نوع بد افزار موجب اکانت پی پال کرک شده می شود. از طریق این نرم افزار می توان به ایمیل و پسورد فرد دسترسی پیدا کرد. از این رو کاربرانی که از پسوردهای ساده استفاده می کنند؛ موجب در معرض قرار دادن اکانت خود می شوند.
  • PayPal Money Adder: کار کردن با یان برنامه بسیار آسان است و این ادعا را دارد که به حساب اشخاص پول واریز می‌کند. از این طریق کاربران اغفال شده و با دادن اطلاعات حساب شان موجب به سرقت رفتن دارایی خود می‌شوند.
بیشتر بخوانید: حساب پی پال برای PS4

اکانت هکی پی چال

خطرات خرید اکانت فیک پی پال

شاید در مرحله اول با خود بگویید که استفاده از اکانت پی پال کرک شده نمی‌تواند خیلی خطرساز باشد در حالی که اصلا این‌گونه نیست. زمانی که یک هکر یا بدافزار یک اکانت را هک می‌کند، صاحب اصلی اکانت این موضوع را متوجه می‌شود و آن را به پیپل گزارش می‌کند. معمولاً هکرها تلاش می‌کنند تا با قیمت‌های وسوسه‌انگیز اکانت‌های هک شده را قبل از اقدام پی پل به فروش برسانند. حال کسی که پی پال فیک را خریداری کرده است، دچار مشکلات متعددی می‌شود.

بعد از اینکه گزارش سرقت به پیپل برسد، این شرکت تمامی حساب‌هایی که پول سرقتی در آن جریان دارد را مسدود خواهد کرد و در این حالت؛ تمامی دارایی شما در داخل این اکانت مسدود می‌شود. از آنجا که شما یک فرد ایرانی هستید،‌ دسترسی دوباره شما به این دارایی‌ها بسیار سخت خواهد بود و با مسائل بسیاری مواجه می‌شوید. درواقع پول سرقتی به صاحب اصلی برگردانده می‌شود و شما یک حساب مسدود شده خالی خواهید داشت که هیچ کاری با آن نمی‌توانید انجام دهید. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل مسدود شدن حساب پی پال می‌توانید به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کرده و آن را مطالعه فرمایید در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مخاطرات نرم افزار‌های ارائه دهنده پی پال رایگان

در سال‌های اخیر شاهد رشد روزافزون نرم‌افزارهایی هستیم که ادعای ارائه حساب پی پال رایگان را می‌کنند. باید بدانید که این موارد هم عملکردی مشابه هکرها دارند و در صورت نداشتن دقت، آسیب‌های زیادی به شما وارد خواهند کرد. این نرم‌افزارها برای واریز وجه به حساب پی پل از شما بعضی از اطلاعات شخصی را دریافت می‌کنند؛ مواردی همچون ایمیل و رمز عبور پی پل توسط این نرم‌افزارها از شما گرفته می‌شود. زمانی که سودجویان به این اطلاعات دسترسی داشته باشند، به‌راحتی در هر زمان که بخواهند حساب شما را خالی می‌کنند. امکان دارد که در ابتدای کار این بدافزارها مقدار کمی ارز به داخل حساب شما وارد کنند تا اعتمادسازی انجام شود. البته بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد از دست رفتن سرمایه خود خواهید بود. با توجه به توضیحات داده شده، به هیچ عنوان به سراغ ساخت اکانت پی پال فیک نروید زیرا خطرات بسیاری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

بهترین روش جلوگیری از اکانت هکی PayPal

با توجه به توضیحاتی که تابه‌حال به شما داده شد، حتما به فکر امنیت حساب خود هستید. درست است که هکرها فعالیت‌های بسیار زیادی در این بخش دارند ولی شما می‌توانید با کمی دقت از خطرات موجود در این بخش رها شوید. ایجاد یک حساب پی پال فیک می‌تواند دردسرهای زیادی داشته باشد پس به هیچ عنوان به سراغ آن نروید. در صورتی که دارای اکانت اصل و وریفای شده پی پال هستید، باید اقدامات امنیتی را برای جلوگیری از هک شدن انجام دهید. در ادامه این مقاله از کافه ارز، به بررسی کامل بهترین روش های جلوگیری از به وجود آمدن اکانت پی پال کرک شده خواهیم پرداخت.

انتخاب یک رمز مناسب برای حساب پی پال

زمانی که شما در حال ساختن اکانت پیپل هستید، در انتهای کار از شما خواسته می‌شود که یک رمز برای اکانت خود انتخاب کنید. حتماً رمزی را برای این حساب انتخاب کنید که امکان فراموشی آن وجود نداشته باشد. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در بحث رمزگذاری این است که از رمزهای قابل حدس استفاده کنید. متأسفانه بسیاری از افراد، آگاهی لازم در این زمینه را ندارند و از مواردی همچون شماره تلفن، اسم یا تاریخ تولد برای رمزگذاری حساب خود استفاده می‌کنند.

زمانی که شما به سراغ چنین رمزهایی می‌روید، احتمال هک شدن حساب شما به‌شدت افزایش پیدا می‌کند پس به این مورد دقت لازم را داشته باشید. در صورتی که رمز شما قابل حدس باشد، موجودی حساب شما به خطر می‌افتد پس برای آن برنامه‌ریزی داشته باشید. به کار بردن کاراکترهای زیاد و متعدد می‌تواند امکان حدس زدن رمز شما را از بین ببرد. نکته جالب این است که در حال حاضر ارائه شماره کارت پی پال فیک هم انجام می‌شود که به همین علت باید مراقبت‌های لازم در این مورد را هم انجام دهید.

بررسی دوره ای اکانت پیپل

یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از هک شدن این است که آمار موجودی حساب خود را داشته باشید. بعضی از افراد دارای موجودی حساب بالایی هستند و جابجایی‌های کوچک را متوجه نمی‌شوند. این افراد طعمه‌های خوبی برای هکرها هستند و در بسیاری از مواقع قربانی می‌شوند. برای اینکه این مشکل به وجود نیاید، حتماً شرایط حساب خود را چک کنید و در صورتی که انتقال مشکوکی انجام شده بود حتماً آن را مورد بررسی قرار دهید. برخی دیگر از افراد نیز هستند که خیلی دیربه‌دیر از پیپال استفاده می‌کنند.

این اشخاص نیز ممکن است تا مدت زمان زیادی حساب خود را چک نکنند و بعد از برگشت به حساب با اکانت خالی خود روبرو شوند. همان‌طور که می‌بینید خطرات زیادی در این حالت به وجود می‌آید پس چک کردن اکانت را فراموش نکنید. حتی در برخی موارد؛ شماره حساب فیک پی پال هم ارائه می‌شود که شما باید دقت زیادی داشته باشید. در صورتی که با پیشنهاد‌های خرید اکانت PayPal هک شده مواجه شدید به هیچ عنوان این کار را نکنید زیرا مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد.

چک کردن گزارش های فعالیت

تمامی فعالیت‌های شما در پی پال در این سامانه ثبت می‌شود که به آسانی قابل مشاهده است. شما می‌توانید برای این کار به قسمت Activity Login بروید تا تمامی فعالیت‌های مالی برای شما به نمایش دربیاید. اگر به غیر از خود شما فرد دیگری وارد حسابتان شده باشد، در این بخش می‌توانید از حضور شخص دیگر آگاه شوید و گزارش‌ سرقت را پی پل ارائه دهید. همچنین در صورت دیدن ورود شخص دیگر، در اولین فرصت رمز عبور خود را تغییر دهید تا امنیت حساب شما تأمین شود. با توجه به اینکه کرک پی پال توسط هکرها انجام می‌شود، باید دقت زیادی داشته باشید تا گرفتار آن‌‌ها نشوید. تعداد زیاد اکانت‌های کرک شده پی پال نشان می‌دهد که افراد زیادی از این طریق قربانی شده‌اند.

فعال کردن سوال امنیتی

از این طریق امنیت حساب شما افزایش می یابد و در صورت دسترسی هکرها به رمز ورودتان، دیگر امکان ورود به حساب تان امکان پذیر نیست.

عدم استفاده از ایمیل های اصلی

با توجه به این که بیشتر افراد دارای چندین ایمیل هستند و انجام کارهای گوناگون نیاز به استفاده از آن هستند؛ باید از ایمیل جداگانه برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده از آمریکا خود داشته باشند. در این صورت شما می‌توانید از ایجاد اکانت پی پال کرک شده جلوگیری کنید.

انتخاب کردن پسورد مناسب

از انتخاب کردن پسوردهای قابل حدس و خیلی راحت بپرهیزید و حتما در آن از حروف کوچک و بزرگ و علائم نگارشی استفاده نمایید.

چک کردن مداوم موجودی حساب

اگر میزان موجودی و تراکنش های شما بسیار زیاد است؛ باید به طور مرتب تراکنش ها و موجودی حساب خود را بررسی نمایید. زیرا احتمال دارد تا هکرها به صورت دوره ای وارد حساب شما شده و آز ان پول برداشت کنند.

اکانت پی پال کرک شده

دقت به آدرس لینک ها

در صورتی که شما وارد حساب پی پال شما می‌شود به آدرس سایت اصلی آن باید دقت کنید. به طور کلی آدرس اصلی سایت آن www.paypal.com است. ممکن است که بعضی از هکرها برای ایجاد اکانت پی پال کرک شده؛ اقدام به ایجاد حساب های جعلی کنند. در این صورت بدون دقت به این نوع آدرس دامنه ها شما اطلاعات خود را در اختیار آنان قرار می‌دهید.

هر شخصی باید بداند که با استفاده از سیستم پی پال نمی‌توان به صورت رایگان پولی را داشت و حتی اقدام به شارژ حساب پی پال خود کرد. پس شما اصلا به دنبال نرم افزارها و آموزش کرک پی پال نباشید. البته هوش مصنوعی حساب PayPal بسیار قوی است و در صورت وجود عوامل هک، به سرعت اقدام به لیمیت حساب پی پال می‌کند.

به دلیل وجود هکرها در فضای وب، شما باید برای افزایش امنیت حساب پی پال بعد از افتتاح حساب پی پال تمامی نکات امنیتی را رعایت کنید.

در صورتی که تبلیغاتی همچون کرک پیپال را مشاهده کردید، حتماً از آن دوری کنید زیرا مشکلات بسیاری برای شما به وجود خواهد آورد. درواقع اکانت‌ پی پال کرک شده، امنیت کافی را ندارد و احتمال مسدود شدن آن بسیار زیاد است. بر همین اساس به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً اکانت وریفای شده و امن را خریداری کنید. در همین راستا؛ کافه ارز بهترین اکانت‌های پیپل را با امنیت بالا و به‌صورت وریفای شده در اختیار شما قرار می‌دهد تا تمامی پرداخت‌های خود را به‌راحتی انجام دهید. در این مطلب از سایت کافه ارز شما را با اکانت پی پال کرک شده و روش های افزایش امنیت PayPal آشنا کردیم. اگر نیاز به اکانت پی پل دارید می‌توانید با استفاده از خدمات افتتاح حساب پی پال در کافه ارز یک حساب پی پل امن داشته باشید.

4.7/5 - (23 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. سارا لویی گفت:

    حالا ینی اگه گفتن نخریم از این اکانت ها؟ آخه میگفت خوبه طرف که میفروخت

    1. سارا لویی گفت:

      شما میفروشید من چکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *