وبلاگ

/

/

شماره مجازی برای پی پال | خرید شماره مجازی پی پال در سال 1402

شماره مجازی برای پی پال | خرید شماره مجازی پی پال در سال 1402

۲۰ فروردین ۱۴۰۲

شماره مجازی برای پی پال : شرکت پی پال یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات مالی آنلاین است که دفتر مرکزی آن در کشور آمریکا قرار دارد. اگر شما نگاهی به پرداخت‌ ارزی داشته باشید،‌ متوجه خواهید شد که بخش زیادی از آن‌ها توسط سیستم پی پال صورت می‌گیرد. برای ثبت‌نام در سیستم پیپل شما به شماره مجازی برای افتتاح حساب پی پال نیاز دارید.لازم به ذکر است که این شماره‌ها برای افتتاح حساب پی پال یک بار مصرف بوده و تنها برای ساخت اکانت جهت فعال شدن حساب کاربرد دارند.از جمله این شماره‌های مجازی می‌توان به گوگل ویس و اسکایپ (ترجیحا آمریکا) اشاره کرد. خوشبختانه امکان خرید شماره مجازی پی پال توسط کافه ارز فراهم شده است که می‌توانید از این امکان برای خود استفاده کنید. در این مطلب از سایت کافه ارز، ضرورت و نحوه خرید شماره مجازی پی پال را بیان خواهیم کرد.

شماره مجازی برای پی پال

بسیاری از افراد هنوز اطلاعات کافی درباره شماره مجازی ندارند که به همین علت، از بسیاری از خدمات مالی محروم می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید کشور ایران تحت تأثیر محدودیت های بین‌المللی است و برای انجام بسیاری از خدمات مالی دچار مشکل می‌شوند. در چنین شرایطی حتماً باید راه‌های جایگزین تعریف شود تا شخص بتواند به‌راحتی انتقال‌های مالی خود را انجام دهد. شرکت پی پال (PayPal) یکی از بزرگ‌ترین درگاه‌های پرداخت بین‌المللی را ایجاد کرده است که روزانه تعداد زیادی از تراکنش‌ها بر روی این بستر انجام می‌گیرد.

برای ثبت‌نام در پی پال باید یک شماره تلفن ثبت کنید. ازآنجا که کشور ایران شامل یک سری محدودیت ها است، نمی‌توانید شماره تلفن ایران را ثبت کنید. در چنین وضعیتی شما باید از شماره مجازی برای پی پال استفاده کنید.شماره مجازی ابتدا برای اولین‌بار در آمریکا از این شماره‌ها استفاده شد که هدف از خرید شماره مجازی کم‌شدن هزینه‌های ارتباط بود. شما می‌توانید از طریق کافه ارز پزداخت هزینه شماره تلفن مجازی را انجام بدید و برای ایجاد حساب در پی پال از آن بهره ببرید. اما همان‌طور که اشاره شد، این شماره‌های مجازی یک بار مصرف هستند و تنها جهت ساخت حساب کاربرد دارند.

خرید شماره مجازی paypal

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی در واقع یک شماره مجازی یکبار مصرف است که فقط جهت افتتاح حساب به کار می‌رود .در واقع تلفنی محسوب می‌شود که محدودیت مکانی ندارد و این مورد بزرگ‌ترین مزیت آن به شمار می‌آید. با شماره مجازی پی پال می‌توانید تماس‌های خود را با سایر افراد برقرار کنید و یا این‌که به تماس‌های دریافتی خود در این زمینه پاسخ دهید. اما با خرید شماره مجازی پی پال تنها یک بار امکان استفاده خواهید داشت، که آن هم جهت افتتاح حساب پی پال خواهد بود.

در واقع زمانی که شما شماره مجازی خود را در اکانت پی پال ثبت می‌کنید، این سیستم متوجه ایرانی بودن شما نخواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، مخفی ماندن هویت شما در پی پال paypal بسیار مهم است و حتما باید به این نکته مهم دقت لازم را بکنید. خوشبختانه با خرید شماره مجازی برای حساب پی پال نیازی به استفاده از سیم‌کارت نخواهید داشت و شما می‌توانید به‌صورت مجازی از این شماره استفاده کنید.

شماره مجازی

مزایای شماره مجازی پی پال چیست؟

با فعالسازی این سرویس از طریق شماره مجازی پی پال شما به مزایای زیادی دسترسی خواهید داشت. با داشتن یک اکانت معتبر پی پال گوشی یا لپ تاپ خود را به یک بانک همراه تبدیل کرده‌اید و از طریق فعالسازی پی پال با شماره مجازی پی پال به راحتی می‌توانید مرزها را بشکنید.

مهمترین مزیت شماره‌های مجازی این است که برای استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و نیازی نیست که به هر شکلی احراز هویت کنید. دسترسی به این شماره‌ها بسیار آسان است و از امنیت خوبی برخوردار می‌باشند بنابراین نیازی نیست که نگران اطلاعات شخصی خودتان باشید و اکثر کاربران پی پال سوابق خوبی داشته اند که هنوز فعالند. پی پال برای دانشجویان و تجار که قصد انتقال پول بین ایران و کشورهای دیگر را دارند نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید: تغییر پسورد پی پال

لازم به ذکر است که شماره‌های مجازی که به صورت رایگان ارائه می‌شوند یا توسط نرم‌افزار‌های رایگان ساخته می‌شوند هیچ‌گونه حریم خصوصی برای کاربرد در آن وجود نداشته و آن شماره می‌تواند در اختیار افراد بیشمار دیگری نیز قرار بگیرد. در صورتی که از شماره‌های مجازی رایگان استفاده کنید اطلاعات شما کاملاً در خطر بوده و نمی‌توانید روی پایدار بودن اکانت و شماره خود حساب باز کنید.

پرداخت ارزی

ساخت شماره مجازی برای پی پال

زمانی که شما می‌خواهید برای باز کردن حساب خود برای پی پال اقدام کنید، باید در وارد کردن اطلاعات هویتی دقت زیادی به خرج دهید. شما در هنگام ثبت‌نام باید یک ملیت را انتخاب کنید. نکته مهم این است که ملیت وارد شده باید با شماره تلفنی که ارائه می‌دهید مطابقت داشته باشد. به‌طور مثال اگر در فرم ثبت‌نام کشور آمریکا را وارد می‌کنید،‌ شماره وارد شده نیز حتماً باید پیش شماره آمریکا را داشته باشد. عدم تطابق این موارد به‌راحتی قابل تشخیص است و در چنین شرایطی حساب شما مشکوک شناخته شده و محدودیت‌هایی بر روی آن اعمال می‌شود. با وجود شماره مجازی برای پی پال، این مشکل به آسانی قابل حل است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تنها با داشتن یک شماره مجازی برای پی پل می‌توانید اقدام به افتتاح حساب PayPal کنید. اگر می‌خواهید با مشکلات کمتری ساخت حساب پی پل را انجام دهید،‌ شماره مجازی برای حساب پی پل را از کافه ارز تهیه کنید. در حال حاضر شماره‌مجازی بسیاری از کشورهای معتبر در سایت‌های فروش شماره مجازی همچون گوگل ویس و اسکایپ موجود است که شما می‌توانید از این شماره‌ها برای اکانت پی پال خود استفاده کنید و خرید آن را به کافه ارز بسپارید.

"خرید

خرید شماره مجازی پی پال

خرید شماره مجازی شرایطی را فراهم می کند که همه مردم دنیا از تمامی شبکه های اجتماعی و سایت ها استفاده کنند. ایجاد حساب کاربری اقدامی است که همه افراد برای ورود به شبکه ها و سایت های مختلف باید انجام دهند. گاهی اوقات بنا بر دلایلی برخی از افراد دوست ندارند برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی با استفاده از شماره شخصی خود اکانت ایجاد کنند به همین دلیل ترجیح می دهند به سراغ شماره های مجازی برود. در واقع شماره مجازی ابزاری است که با استفاده از آن می‌ توان در همه از وب سایت ها و برنامه هایی که جهت استفاده نیاز به حساب کاربری دارند حضور یافت.

با توجه به توضیحاتی که در مطلب قبلی ارائه شد می ‌توان نتیجه گرفت که شماره مجازی ابزاری مفید و ارزشمند است که اگر کاربران به درستی از آن استفاده کنند، بسیاری از امور خود را با سهولت بهتری انجام خواهند داد. در حال حاضر تقریباً تمامی کشورها شماره مجازی دارند و افراد به راحتی می ‌توانند شماره مجازی کشور مدنظر خود را بخرند. خوشبختانه سایت های معتبر و مطرحی وجود دارند که امکان خرید شماره مجازی از آنها به راحتی فراهم است.

شماره های مجازی بسیار متنوع هستند و نظر از کیفیت و قیمت نیز با یکدیگر تفاوت دارند. هر فرد می‌تواند بر حسب نیاز و بودجه خود از بین آنها گزینه مورد نیاز را انتخاب کرده و خرید کند. البته در حالت کلی شماره مجازی قیمت چندان بالایی ندارد و در مقایسه با شماره های عادی با صرف هزینه کمتری می توان به آنها دسترسی داشت.

بیشتر بخوانید: حساب پی پال برای زیر 18 سال

شماره مجازی رایگان

از طرف دیگر آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند با استفاده از شماره مجازی به سرویس های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند ترجیح می دهند به جای ساخت شماره مجازی رایگان آن را خریداری کنند. زیرا شماره های مجازی رایگان تنوع بسیار پایینی دارند و سایت ها و نرم افزارهایی که در این باره در دسترس هستند فقط شماره مجازی یک کشور را ارائه می دهند. در صورتی که با ارائه مراجعه به سایت هایی که در زمینه فروش شماره مجازی فعالیت دارند به راحتی می توان به شماره های مجازی بیش از ۱۰۰ کشور دسترسی پیدا کرد.

پس می توان نتیجه گرفت که یکی دیگر از دلایل خرید شماره مجازی دسترسی به امکانات بیشتر است. به عبارت دیگر آن دسته از کاربرانی که تمایل به خرید شماره مجازی متنوع و دسترسی به سرویس های بیشتری دارند ترجیح می دهند به جای ساخت شماره مجازی رایگان در کمترین زمان ممکن آن را از سایت های معتبر خریداری کنند.

شماره مجازی پی پال

شماره مجازی پی پال کشور های مختلف

همان‌طور که قبلاً هم به آن اشاره کردیم، شرکت پی پال محدودیت های بین‌المللی را اجرا می‌کند که به همین علت به‌صورت مستقیم به ایرانیان خدمت ارائه نمی‌کند. در چنین شرایطی برای ثبت‌نام به هیچ عنوان نباید اطلاعات ایرانی داده شود. در صورتی که هویت ایرانی شما افشا شود،‌ حساب شما با محدودیت مواجه می‌شود و امکان فعالیت شما در پی پال از بین خواهد رفت. حال اگر شما شماره تلفن ایرانی با پیش شماره ۰۹۸ را وارد کنید، سیستم پی پال شما را شناسایی کرده و حسابتان در خطر قرار می‌گیرد. در چنین وضعیتی بهترین کار ممکن، استفاده از شماره مجازی برای حساب پی پال است.

در این حالت شماره تلفن یک کشور دیگر مانند امریکا در اکانت پیپال ثبت می‌شود که در نتیجه شما از خطرات تحریم نیز در امان خواهید بود.ثبت شماره های مجازی از اغلب کشور ها انجام می شود . بسته به مبلغ از ۳ ال ۴ دلار شروع میشه تا ۲۰دلار ماهانه برای کشور امارات متحده عربی امکان افزایش دارد.

جمع بندی

امروزه سیستم‌های پرداخت آنلاین بسیاری مانند پی پال مشغول به فعالیت هستند که البته بخش زیادی از آن‌ها به دلیل مشکل محدودیت ها به ایرانیان سرویس نمی‌دهند. برای اینکه بتوان این شرایط را در PayPal پشت سر گذاشت‌ بهترین راه، خرید شماره مجازی برای پی پال است. شما در هنگام ثبت‌نام در پی پال، این شمـاره‌مجازی را که متعلق به کشور دیگری است وارد می‌کنید و به‌آسانی اکانت خود در پی پال را ایجاد خواهید کرد.

سایت کافه ارز به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت ارزی، به شما کمک می‌کند که به‌راحتی پرداخت شماره مجازی برای حساب پی پال خود را انجام دهید و انتقالات مالی خود را از طریق این سیستم به انجام برسانید. همچنین با استفاده از خدمات افتتاح حساب پی پال در کافه ارز می‌توانید ساخت حساب را به تیم حرفه‌ای کافه ارز بسپارید.

4.9/5 - (25 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *