وبلاگ

/

/

چگونه حساب پی پال بسازیم؟ آموزش ساخت حساب پی پال

چگونه حساب پی پال بسازیم؟ آموزش ساخت حساب پی پال

۸ شهریور ۱۴۰۱

این روز ها بیشترین پرسش بین کسانی که به پرداخت های ارزی نیاز دارند این است که چگونه حساب پی پال بسازیم؟ پی پال یک درگاه پرداختی بین المللی است که بهترین انتخاب برای خرید های آنلاین و پرداخت های ارزی است. پی پال این سرویس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از هزاران فروشگاه های آنلاین بدون اینکه نیاز باشد اطلاعات کارت بانکی خود را به کسی بدهند، به راحتی خرید کنند. برای این‌که شما بتوانید به‌ آسانی از سرویس‌های پرداخت ارزی مختلف استفاده کنید،‌ در قدم اول باید در آن‌ها ثبت‌نام اولیه انجام دهید. از آنجاکه پی پال یک سیستم مالی فوق‌العاده برای انتقال ارز است،‌ به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما از این روش برای انجام مبادلات مالی خود کمک بگیرید. با پشت سر گذاشتن آموزش ساخت حساب پی پال می‌توانید از بهترین شرایط در این مورد برخوردار شوید.

با توجه به اهمیت بالای این موضوع،‌ تصمیم داریم که در این مطلب از سایت کافه ارز بیاموزیم چگونه افتتاح حساب پی پال بسازیم تا راحت‌تر بتوانید این کار را انجام دهید. اما با توجه به سختی‌های این کار، خدمات افتتاح حساب پی پال در کافه ارز در اختیار شما برای ساخت پی پال به صورت آسان است.

چگونه حساب PayPal بسازیم؟

در بین انواع بسترهای مالی که تا به امروز مشغول به فعالیت بوده‌اند،‌ هیچ‌کدام از آن‌ها به‌اندازه پی پال دارای محبوبیت نبوده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این سیستم دارای بیشترین تعداد کاربران در سراسر دنیا است. حدود 450 میلیون نفر از پی پال استفاده می‌‌کنند که این مورد می‌تواند امتیاز و محبوبیتی که پی پال دارد را به شما نشان دهد. تمامی نکات مثبتی که در پی پال وجود دارد شما را مجاب خواهد کرد تا در آن یک حساب ویژه باز کنید. خوشبختانه با آموزش افتتاح حساب پی پال خواهید توانست که بهترین شرایط را برای حفظ و انتقال ارزهای خود داشته باشید.

بسیاری از افراد از خود می‌پرسند که چگونه حساب پی پال درست کنیم؟ دلایل زیادی برای استفاده از حساب پی پال وجود دارد که هرکدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت است. همچنین شما بعد از یاد گرفتن نحوه ساخت حساب پی پال می‌توانید موجودی حساب خود را شارژ کرده و از سایت‌های اینترنتی مختلف خرید خود را انجام دهید. تعداد زیادی از ایرانیان به‌صورت فریلنسری درآمدهای ارزی دارند و این افراد همیشه نگرانی خاصی برای نقد کردن درآمدهای خود دارند. علی رغم محدودیت های موجود خوشبختانه راه هایی برای خنثی کردن آن نیز وجود دارد. برای ساخت حساب پی پال از شما اطلاعات دقیقی در خصوص محل سکونتتان خواهد خواست که به شرح زیر اند:

  • وارد کردن آدرس جیمیلتان
  • ارائه اطاعات شخصی و شناسنامه ای نظیر: نام، نام خانوادگی، تاری تولد و…
  • وارد کردن آدرس دقیق محل سکونتتان
  • چنانچه دانشجو بودید نیاز به ارائه اطلاعات دانشجوییتان نظیر: محل تحصیل دارید
  • وارد کردن یک حساب بانکی
  • کد و پسوند تلفن ثابت

همچنین، اگر می‌خواهید اطلاعات جدیدی درباره زمان بهترین زمان افتتاح پی پال داشته باشید، حتماً مقاله‌ای که ما در این زمینه منتشر کرده‌ایم را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.
چگونه حساب PayPal

محدودیت های درست کردن حساب پی پال

بسیاری از افراد می‌پرسند که با وجود تحریم‌ها، چگونه پی پال بسازیم ؟اگر شما به دنبال راه آسانی برای درست کردن حساب پی پال خود هستید، باید حتما هویت ایرانی خود را مخفی نگهدارید تا مشکلات بیشتری برای شما ایجاد نشود.

کشورهای ایران ، سوریه ، سودان ، کوبا ، میانمار ، کره شمایل ، ونوزيلا ، روسیه از دریافت خدمات ازطریق پی پال محدودیت دارند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از حساب‌ها بعد از دریافت آموزش ساخت حساب پی پال و استفاده از آن‌ها دچار مشکل می‌شوند. با توجه به حساسیت‌های شدید پی پال بر روی فعالیت ایرانیان،‌ حتما باید با آی پی غیر از ایران وارد این سایت شوید. هنگام آموزش ساخت حساب پی پال و خواندن این‌که چگونه حساب پی پال بسازیم حتما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که بعد از ورود با آی پی ایران بلافاصله شناسایی می‌شوید و امکان مسدود شدن اکانت شما بسیار بالا خواهد رفت. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است که حتماً از راهکارهای مناسب برای ساخت اکانت پی پال خود بهره ببریم. در حال حاضر تعداد زیادی از ایرانیان از خدمات پی پال استفاده می‌کنند که شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید.
همچنین، برای تغییر رمزعبور حساب پی‌پال خود، آموزش کاملی را در وبلاگ کافه ارز منتشر کرده‌ایم. با مراجعه به مقاله “تغییر پسورد پی‌پال“، کلیه مراحل لازم را دریافت و اجرا کنید

پرداخت با پی پال

آموزش ساخت اکانت پی پال paypal

هنگامی که مراحل ثبت‌نام در سایت پی پل آغاز می‌شود، از همان ابتدا باید این موضوع را بدانید که هویت ایرانی شما باید مخفی باقی بماند. از همین رو باید ثبت‌نام به‌عنوان یک خارجی در این مورد انجام گیرد تا مشکلات به کمترین حد خود برسد. در همین راستا در هنگام ثبت‌نام مواردی همچون نام،‌ محل اقامت،‌ تحصیلات و شماره تلفن از شما خواسته خواهد شد. نکته مهم این است که این اطلاعات وارد شده از طرف شما باید از هر نظر با هم همخوانی داشته باشند تا پی پال به فعالیت شما مشکوک نشود.

شما برای ساخت حساب پی پال در ایران باید وارد بخش افتتاح حساب پی پال کافه ارز شوید. تیم کافه ارز تمام خدمات و پرداخت های بین المللی تان را بدون دغدغه بر عهده می گیرد؛ از افتتاح حساب پی پال در ایران گرفته تا شارژ حساب و انجام خرید و فروش های بین المللی. شما با ساخت درست و اصولی یک اکانت در پی پال، می‌توانید به‌آسانی موجودی ارزی آن را مدیریت نمود و از این نظر شرایط فوق‌العاده‌ای را برای شما ایجاد خواهد کرد. با توجه به مسائل خاصی که در نحوه ساخت حساب پی پال وجود دارد، بهتر است که انجام آن را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. در همین راستا شاهد آن هستیم که سایت کافه ارز خدمات افتتاح اکانت پی پال را ارائه می‌دهد. بیایید ببینیم در کافه ارز چگونه حساب پی پال بسازیم؟
همچنین، اگر نگران احتمال لیمیت شدن حساب پی‌پال خود هستید، کافه ارز این نگرانی را برای شما حل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، حتماً به مقاله مربوطه در وبلاگ ما سر بزنید و در صورت نیاز، با ما تماس بگیرید.

پش از هر چیز در کافه ارز یک حساب کاربری بسازید. سپس مانند تصویر زیر در پنل کاربری خود گزینه خدمات پی پال را انتخاب کنید:

چگونه حساب پی پال بسازیم

سپس از میان خدمات پی پال کافه ارز، گزینه افتتاح حساب پی پال را انتخاب کنید:

چگونه حساب پی پال بسازیم

در صفحه بعد شما در گزینه «پلن» مشخص می‌کنید که چه نوع حسابی را می‌خواهید بسازید. سایر فیلدهای مربوطه را پر کرده و اسکن پاسپورت خود را از قسمت فایل پیوست آپلود کنید. گزینه ثبت سفارش را بزنید. پس از پرداخت مبلغ نوع اکانت درخواستی خود، مراحل افتتاح حساب شما توسط کارشناسان کافه ارز شروع خواهد شد.

چگونه حساب پی پال درست کنیم PayPal

حال که خواندیم چگونه حساب پی پال بسازیم، بهتر است بدانید که نحوه استفاده از حساب پی پال برای شما ارسال خواهد شد؛ پس از این جهت نگرانی به خود راه ندهید.
همچنین، برای دریافت اطلاعات کامل درباره تفاوت‌های حساب بیزینسی و حساب عادی در پی‌پال، به وبلاگ کافه ارز سر بزنید. ما این تفاوت‌ها را به طور جامع در مقاله “تفاوت حساب بیزینسی و شخصی پی‌پال” برای شما توضیح داده‌ایم.

خرید انواع اکانت پی پال (PayPal)

به طور کلی شما در زمان افتتاح و ساخت حساب پی پال بدون پاسپورت و با آن باید نوع حساب پی پال خود را انتخاب نمایید. در ادامه شما را با انواع اکانت پی پال آشنا کرده تا به راحتی بتوانید مناسب ترین آن را در زمان خرید اکانت پی پال و ساخت حساب paypal وریفای شده انتخاب نمایید.

حساب پرسونال (Personal)

این نوع حساب جز پایین ترین سطح حساب پی پال و مناسب افرادی با نرخ گردش پایین مالی است. اگر هدف اصلی شما فقط پرداخت آنلاین پول یا ارسال و درخواست پول از دوستان و خانواده است، می توانید اقدام به خرید پی پال وریفای شده از نوع شخصی نمایید. علاوه بر این، در صورت فروش آنلاین کالا و خدمات با کارمزد کم، یک حساب شخصی نیز می تواند پول را دریافت کند. همچنین، ما راهنمایی کامل خرید با پی پال را برای شما ارائه کرده‌ایم برای راهنمایی بیشتر مقاله آن را مطالعه کنید.

افتتاح حساب پی پال

حساب پریمیر (Primier)

Paypal pro مناسب ترین نوع حساب پی پال برای مشاغل بزرگ است که معمولاً روزانه تعداد زیادی تراکنش دارند و برای بهبود جریان نقدی به ویژگی های Paypal pro نیاز دارند. این نوع مناسب افرادی با نرخ گردش بالای مالی است. اساساً، Paypal Pro فرآیندی برای پذیره نویسی یک حساب تجاری است، بنابراین شما می توانید از تمام مزایای یک حساب تجاری بهره مند شوید و توانایی دریافت پرداخت از طریق تلفن، فکس و پست را داشته باشید. همچنین، اگر علاقه‌مند هستید درباره حساب اجاره ای پی پال بدانید به مقاله حساب پی‌پال اجاره‌ای در وبلاگ کافه ارز سر بزنید.

حساب بیزینس یا تجاری (Businees)

این نوع اکانت برای شرکت ها و کسب و کارهای تجاری مناسب است. در ضمن اشخاص برای درست کردن یک وب سایت فروشگاهی باید حساب های بیزینس داشته باشند تا کسب و کار راحت تری را تجربه کنند. اگر هدف شما فروش محصولات و خدمات آنلاین است، یک حساب تجاری پی پال برای شما طراحی شده است تا از مشتریان خود پرداختی دریافت کنید. ایجاد حساب پی پال تجاری شامل تمام مزایای یک حساب شخصی و موارد دیگر است:

  • اگر مشتریان شما حساب پی پال نداشته باشند، به شما امکان می دهد پرداخت های خود را با کارت اعتباری نیز بپذیرید.
  • می توانید با نام تجاری خود حساب کاربری داشته باشید که به محافظت از حریم خصوصی شما کمک می کند.
  • این به شما امکان می‌دهد که پرداخت‌ها را پیگیری کنید و از پشتیبانی مستقیم مشتری برخوردار شوید.
  • این اکانت اجازه می دهد تا حداکثر 200 کارمند برای استفاده از ویژگی های آن به حساب تجاری شما دسترسی داشته باشند.

همچنین، اگر می‌خواهید اطلاعات کامل در مورد معرفی انواع حساب پی پال را بدست آورید، ما آن را به طور جامع در وبلاگ توضیح داده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید این مقاله را در وبلاگ ما مشاهده کنید.

انواع حساب پی پال

عوامل موثر بر قیمت حساب پی پال

هزینه‌های مربوط به ساخت پی پال به عوامل مختلفی بستگی دارد که هرکدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند.هزینه ها بسته به نوع ارز انتقال، شیوه ی انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند. برای ساخت حساب شما نیاز به اطلاعاتی با هویت غیرایرانی دارید و تهیه این موارد هزینه ساخت اکانت پی پال PayPal را مشخص می‌کنند. یکی از این موارد تعیین‌کننده، قیمت مربوط به نوع حساب درخواستی خواهد بود. به این نکته دقت داشته باشید که پی پال دارای حساب‌های متنوعی است هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. به همین علت نوع حساب به‌صورت مستقیم بر روی هزینه‌های شما تاثیر می‌گذارد. هزینه حساب پی پال بیزینس با حساب پرسونال تفاوت دارد؛ زیرا اطلاعاتی که در حساب بیزینس لازم است تهیه شوند کمی با اطلاعات حساب پرسونال تفاوت داشته که همین موضوع باعث اختلاف قیمت می‌شود.

افتتاح حساب پی پال وریفای شده آمریکا

پی پال یکی از مطمئن ترین شیوه های پرداخت ارزی می باشد. از این نوع حساب برای انجام خریدهای آنلاین، ارسال حواله های ارزی و خرید از سایت های خارجی استفاده می کنند. PayPal از جمله کیف پول های است که نیاز به احراز هویت یا همان وریفای شدن دارد. در ادامه از فروشگاه اینترنتی کافه ارز شما را با ساخت حساب پی پال آمریکا و افتتاح حساب PayPal وریفای شده آمریکا آشنا می کنیم. افرادی که نیاز دارند تا از حساب پی پال خود به عنوان یک درگاه پرداخت استفاده کنند، نیاز به تایید اطلاعات خود دارند. شما با تایید و احراز هویت حساب خودتان، به راحتی می توانید هر دو عملیات ارسال و دریافت را به صورت مستقیم انجام دهید. با این روش شما به آسانی می توانید در اسرع وقت پرداخت های خود را به صورت مستقیم انجام دهید.

حساب پی پال آمریکا این نوع اکانت دارای دو نوع حساب شخصی و حساب تجاری است. شما برای استفاده های شخصی مانند خریدهای شخصی؛ می توانید از حساب شخصی و برای کارهای تجاری و شخصی باید از حساب تجاری استفاده کنید. با توجه به وجودمحدودیت ها علیه ایرانیان، بسیاری از ایرانیان برای داشتن اکانت پی پال اماده با اطلاعات حقیقی دچار مشکل هستند. برای رفع این نوع محدودیت باید اقدام به ساخت حساب پی پال کشوری جز ایران که شامل محدودیت نباشد مثل آمریکت و امارات بکنند.
همچنین، ما به دغدغه‌های شما اهمیت می‌دهیم و در مقاله “اکانت پی پال کرک شده” با روش‌های جلوگیری از فعالیت‌های مجرمانه هکرها برای حساب پی‌پال آشنا کرده‌ایم. برای مشاهده این مطلب، کافی است در وبلاگ ما آن را مطالعه کنید.

افتتاح حساب پی پال وریفای شده آمریکا

چگونه حساب پی پال بسازیم؟ هر روزه تعداد زیادی از شهروندان ایرانی این سؤال را از خود می‌پرسند که چگونه اکانت PayPal بسازیم. برای انجام این کار باید احتیاط زیادی انجام دهید تا شامل محدویت های بین‌المللی نشوید. خوشبختانه صرافی آنلاین کافه ارز خدمات پی پال فوق‌العاده‌ای همچون افتتاح حساب پی پال ارائه می‌دهد که شما هم می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. شما می‌توانید بعد از ثبت‌نام و احراز هویت در سایت کافه ارز، برای افتتاح حساب پی پال خود درخواست مورد نظر را ثبت کنید. بعد از اینکه درخواست شما نهایی شد، کارشناسان کافه ارز با پشت سر گذاشتن نحوه ساخت حساب پی پال شما،‌ ساخت حسابتان را با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.

4.3/5 - (701 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. تشکراماچطورپول درپی پل اکونت بندازیم چطوربیکریم

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما با بخش پشتیبانی سایت Cafearz.com تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *