وبلاگ

/

/

خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime

خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime

خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime برای افرادی که اهل بازی‎های ویدئویی هستند، ضرورت دارد. در واقع توییچ پرایم بخشی از سرویس اشتراکی بزرگ آمازون پرایم است که شامل آیتم‌های داخلی زیادی برای بازی به صورت رایگان می‌شود. برای خرید اکانت توییچ پرایم نیاز به پرداخت دلاری دارید، نگران محدودیت ها نباشید. شما میتوانید از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی کافه ارز استفاده نمایید

 اکانت Twitch prime چیست

اکانت توییچ پرایم Twitch prime چیست؟

تمام افرادی که به دنیای گیم علاقه مند هستند و از استریم‌ها طرفداری می‌کنند، به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند پخش آنلاین بازی‌های گیمرها را از نزدیک مشاهده کنند. یکی از نرم افزارهای پرطرفدار در این زمینه توییچ که سرویس‌های ویژه را ارائه می‌کند و یکی از این سرویس‌های ویژه و خاصTwitch prime می‌باشد. توییچ پرایم با توجه به گیم مورد نظر جوایز گران‌بهایی را در ازای مبلغ کمی برای تهیه اکانت آن به کاربران می‌دهد و می‌توانید از بین انواع اسکین یا اسلحه و سایر موارد دیگر جوایز خود را انتخاب کنید. اکانت توییچ پرایم به همراه یوزر و پسورد است و تمام کاربرانی که قصد دارند بالاتر از سطح عادی باشند، باید اکانت پرایم تهیه نمایند.

مزیت های داشتن اکانت توییچ پرایم

به دلیل همکاری خوبی که میان آمازون پرایم و توییچ وجود دارد، مزیت‌ها و ویژگی‌هایی برای اعضای آمازون و توییچ که حساب کاربری مرتبط داشته باشند. در نظر گرفته‌اند برخی از این مزیت‌ها شامل موارد ذیل است:

  • آوردن شانس دریافت اسکین و جوایز مختلف
  • به دست آوردن فرصت دیدن استریم‌های بدون تبلیغات
  • بهره مند شدن از تخفیفات در نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها
  • امکان استفاده از بازی‌هایی با آیتم‌های رایگان
  • بهره مند شدن از استریم نامحدود فیلم و برنامه‌های تلویزیونی و استریم موسیقی بدون تبلیغات
بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره گیفت کارت توییچ بدانید

 ساخت اکانت Twitch prime

ساخت اکانت توییچ پرایم

برای افرادی که اهل بازی‌های ویدیویی هستند خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime لازم است. یک پلتفرم استریم محتوای ویدیویی بوده و در زمینه‌های گیمینگ، آشپزی و برخی از موارد دیگر فعالیت دارد. البته عمده فعالیت و شهرت توییچ، گیمینگ است به همین جهت با این نام در بین استریمرها شهرت پیدا کرده است.

توییچ اکانت‌های مختلفی دارد که هر کدام از این اکانت‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌باشد و قابلیت‌های متفاوتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. نسخه استاندارد اکانت توییچ یک حساب ساده و بدون امکانات خاص است. اما با ساخت اکانت توییچ پرایم امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار می‎‌گیرد که از طریق آن می‌تواند تجربه کاربری بهتری را به دست آورد.

برای ساخت اکانت توییچ پرایم ابتدا باید اکانت اصلی توییتر را بسازید، بعد از آن توییچ قابلیتی را به شما عرضه می‌کند که از طریق آن با پرداخت هزینه می‌توانید اکانت توییچ پرایم خود را فعال کنید. پس برای ساخت اکانت توییچ مراحل خاصی وجود ندارد و مسئله مهم پرداخت هزینه آن است که می‌توانید از مجموعه کافه ارز در این زمینه کمک بگیرید.

دلایل خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که از تجربه بازی آنلاین لذت می‌برید و به دنبال پیدا کردن راه حل‌های ارزان‌تر برای دریافت لوت داخل بازی هستید، بدون شک توییچ پرایم یکی از بهترین اشتراک‌های گیمینگ به شمار می‌رود که در حال حاضر برای بسیاری از بازی‌های محبوب می‌توانید از آن استفاده کنید.

ویژگی‌های خاص اکانت توییچ پرایم این است که آیتم‌ها و لوت‌های داخل هر بازی مختص یک بازی نبوده و برای چندین بازی مختلف می‌توانید از آنها استفاده کنید و به طور ماهیانه این آیتم‌ها تغییر پیدا می‌کنند که با انتخاب بازی‌های مورد علاقه خود می‌توانید محتویات فرآیند گیمینگ را بررسی کنید.

از دلایل مهم خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime توسط کاربران ایرانی امکان استفاده طولانی مدت از لوت‌ها و آیتم‌های داخل بازی است. چرا که گیمرها به خوبی می‌دانند این سرویس ارزش بالایی داشته و خرید هر کدام از آیتم‌ها به طور مجزا مقدور نیست؛ زیرا هر کدام قیمت بسیار بالایی دارند.

مراحل خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime 

مراحل خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime

در صورتی که از قبل اشتراک آمازون پریم یا پریم ویدئو داشته باشید، به راحتی می‌توانید اکانت توییچ پرایم را به آن لینک کنید. اما اگر هیچ گونه اکانتی نداشته باشید، ابتدا باید در آمازون یک ثبت نام ساده انجام داده و اکانت خود را بسازید. سپس به سایت پریم گیم رفته و بر روی Try Prime کلیک کنید و بقیه مراحل را به ترتیب طی کنید.

طی کردن مراحل خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime ممکن است کمی پیچیده باشد و به دلیل نیاز داشتن به کارت اعتباری بین‌المللی برای پرداخت هزینه به دلار همه افراد به تنهایی نمی‌توانند این کار را انجام بدهند. چرا که ایران در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته و کارت‌های بانکی آن قابل استفاده در کشورهای دیگر نیست.

اما مسئله مهم امکان استفاده از از سایت‌های واسطه است که با شناخت آنها به راحتی می‌توانید اشتراک توییچ پرایم را تهیه کنید. ویژگی‌های خاص برخی از این مراکز می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته و تضمین ساخت اکانت اصلی است که تمامی مراکز فعال سازی اشتراک بر روی ایمیل شخصی شما صورت می‌گیرد.

قابلیت درآمدزایی سرویس توییچ پرایم

یکی از قابلیت‌های مهم خرید اکانت توییچ پرایم برای کاربران لیست اولویت‌ها قرار می‌گیرد، قابلیت درآمدزایی این سرویس است. سیستم شباهت زیادی به سیستم یوتیوب دارد و کاربران می‌توانند با قرار دادن تبلیغات در ویدئوهای خود به کسب درآمد بپردازند. هر چقدر که بازدید کننده بیشتری داشته باشید، مبلغ بیشتری هم دریافت خواهید کرد.

با تلفن‌های هوشمند می‌توانید اقدام به نصب اپلیکیشن توییچ پرایم از وب سایت و فروشگاه‌های آنلاین نمایید. همچنین این سیستم شرایطی را فراهم کرده که کاربران به برخی از بازی‌ها و آیتم‌های داخل آنها دسترسی داشته باشند که این قابلیت برای اکانت‌های رایگان قابل استفاده نیست.

مراحل خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime 

نکات مهم قبل از خرید اکانت توییچ پرایم

همان طور که گفته شد فعال سازی اکانت توییچ پرایم بر روی ایمیل شخصی فرد انجام می‌شود و ایمیل فعالسازی برای شخص ارسال می‌گردد. در این صورت به هیچ عنوان اکانت کرک شده یا هک شده خارجی برای شما فعال نمی‌شود.

در هنگام انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime به راحتی می‌توانید مجموعه کافه ارز را برای انجام این کار در نظر بگیرید. اما به طور کلی چند نکته مهم قبل از خرید اکانت وجود دارد که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم:

  • پس از خرید اکانت امکان دریافت آیتم و لوت بازی‌های پرایم گیمینگ در ماه و خریداری سرویس را به دست می‌آورید.
  • هیچ نیازی به ارسال اطلاعات اکانت شخصی شما برای خرید توییچ پرایم نیست و ایمیل شما برای ساخت اکانت کافی است.
  • ست‌ها و آیتم‌های اکانت برای گیمینگ در ماه‌های مختلف تغییر پیدا می‌کند و درصورت خرید در یک ماه می‌توانید از تخفیفات و آیتم‌های متنوع دیگر آن استفاده کنید. پس هیچگاه محتوای داخل پرایم ثابت و تکراری نبوده و هزینه شما از بین نمی‌رود.
  • با خرید اکانت توییچ حق اشتراک دو دلاری رایگان در سرویس توییچ را هدیه دریافت می‌کنید که از آن می‌توانید برای حمایت از استریمر دلخواه خود استفاده کنید.
  • به دلیل وجود تحریم‌ها برای دریافت لوت‌های توییچ نیازمند ابزارهای گذر از تحریم هستید؛ اما در داخل بازی هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌شود.

سخن آخر

خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime برای بسیاری از گیمرها و افراد علاقمند به دنبال کردن استریمرها لازم است که با خرید این اکانت به خدمات زیادی دست پیدا می‌کنند. اما راه اندازی این اکانت برای همه افراد به راحتی میسر نمی‌باشد. زیرا باید هزینه‌های مربوط به آن را به صورت دلار پرداخت کرده و نیاز به کارت‌های بین المللی است. کافه ارز خدمات حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان بدون هیچ مشکلی اقدام به گرفتن اشتراک توییچ پرایم نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *