وبلاگ

/

/

Sandbox چیست؟ | همه چیز درباره ی سندباکس

Sandbox چیست؟ | همه چیز درباره ی سندباکس

۲۱ اسفند ۱۴۰۱

Sandbox چیست؟

Sandbox چیست: Sandbox (سندباکس) یک دنیای مجازی است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از توکن نرم‌افزاری SAND این پلتفرم، تجربه بازی خود را در بلاک چین اتریوم بسازند، مالک آن شوند و از آن درآمد کسب کنند. مشکلات پرداخت ارزی نظیر خرید و فروش ارز دیجیتالاز صرافی‌های خارجی هنوز هم خسارات زیادی به کاربران می‌زند. ارز دیجیتال Sandbox را می‌توان از صرافی‌های مشهوری همچون بایننس (Binance) خریداری کرد اما برای کاربران ایرانی بهترین و مطمئن‌ترین راه، خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبر داخلی همچون کافه ارز است. شما تنها با چند گام ساده می‌توانید مقدار مورد نیاز ارز SAND خود را از کافه ارز خریداری کنید. برای خرید ارز دیجیتال سندباکس (SAND) ابتدا در وب‌سایت کافه ارز ثبت‌نام کنید سپس سفارشات خود را به کارشناسان ما بسپارید. امروز در این مطلب، پلتفرم سندباکس را مورد بررسی قرار داده و نحوه درآمد از آن را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با سندباکس با کافه ارز همراه باشید.

Sandbox (سندباکس) چیست؟

سندباکس شامل سه مولفه اصلی نرم افزار انیمیشن هنری VOXEDIT 3D voxel برای ساخت دارایی‌های بازی NFT، یک بازار برای خرید و فروش دارایی‌های NFT و ابزار GAME MAKER برای ایجاد تجارب بازی در سندباکس است، که ادامه به آنها می پردازیم. بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی را به صورت توکن غیر قابل معاوضه (NFT) ایجاد کنند، آن‌ها را در بازار بارگذاری کنند و با Game Maker در بازی‌ها ادغام کنند. این بنیاد از اکوسیستم The Sandbox پشتیبانی می‌کند و کمک‌های مالی را برای ایجاد انگیزه در تولید محتوای با کیفیت و بازی در این سیستم عامل ارائه می‌دهد.

سند باکس چیست

سندباکس (Sandbox) به معنی جعبه شن، یک پروژه بلاکچین و ارز دیجیتال است که در آن کاربران می‌توانند از تجارب خود در بازی کسب درآمد کنند. Sandbox که مبتنی بر شبکه اتریوم (Ethereum) است، در واقع می‌تواند به عنوان یک دنیای مجازی توصیف شود. در این دنیای مجازی، هر کاربر می‌تواند اکوسیستم خود را ایجاد کند و سپس آن را نشانه‌گذاری کند. بازیکنان می‌توانند در بازی توکن‌های قابل جمع آوری یا همان NFT ایجاد کنند.

SAND که توسط بایننس (Binance)، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان پشتیبانی و از طریق آن راه‌اندازی می‌شود، در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. SAND، با بسیاری از شرکت‌های پیشرو بازی و ارز دیجیتال مانند آتاری، Crypto Kitties ،Shaun the Sheep همکاری‌های مشترک امضا کرده است و سرمایه‌گذاران رمز ارزها را قادر می‌سازد تا با انجام بازی‌ها، توکن کسب کنند. سپس این توکن‌های NFT با ETH یا سایر ارزهای دیجیتال قابل فروش هستند. بازیکنان می‌توانند بازی‌های خود را در اکوسیستم تولید کنند و به توسعه اکوسیستم کمک کنند.

توکن غیرقابل معاوضه (NFT) چیست؟

توکن غیرقابل معاوضه (NFT) یا به عبارتی Non-Fungible Tokens توکن‌های مجازی است که به شما امکان ایجاد دارایی دیجیتال واقعی غیرقابل تکثیر و تعویض با استفاده از بلاکچین را می‌دهند.NFTها در حال حاضر در بازار بسیار مهم هستند. آن‌ها اجازه می‌دهند به عنوان مثال یک کار منحصر به فرد، یک عکس، یک علامت یا آرم، یک آهنگ، یک نقاشی، یک اثر هنری دیجیتال، و غیره، در زنجیره بلوک ضرب شود. استقبال از این فناوری توسط دنیای موسیقی و هنر، هیجان زیادی را ایجاد کرده است. NFT در سال ۲۰۲۱ به محبوب‌ترین بحث در بازار ارز دیجیتال تبدیل شده است. از آنجا که NFTها مورد توجه فناوری بلاکچین هستند، بلاکچین BitShares نیز در حال ارائه پیشنهاد NFT است. BitShares NFT با کمترین تغییر در نرم افزار اصلی ایجاد می‌شود.

بستر Sandbox از سه محصول یکپارچه تشکیل شده است که تجربه کاملی را برای تولید محتوای کاربر فراهم می کند.

  • شماره ۱: VoxEdit

VoxEdit یک بسته مدل voxel 3D است که به کاربران امکان می‌دهد اشخاص و اشیا 3D (سه بعدی) مانند افراد، حیوانات، اشیا حرکت ایجاد و طراحی کنند.

  • شماره ۲: بازار

بازار سندباکس (Sandbox Marketplace) به کاربران امکان می‌دهد انواع دارایی‌های (ASSETS) تولید شده در VoxEdit را بارگذاری، انتشار و به فروش برسنانند. دارایی‌ها در ابتدا در شبکه File InterPlanetary File (IPFS) بارگذاری می‌شوند و سپس برای اثبات مالکیت در بلاکچین اتریوم ثبت می‌شوند. اگر دارایی آن‌ها در بازار لیست شده باشد، ممکن است این دارایی معامله شود. دارایی‌ها را می‌توان با ارائه یک پیشنهاد فروش در بازار به فروش رساند.

پلتفرم بازی سندباکس

  • شماره ۳: ساخت بازی

ساخت بازی با سندباکس (Sandbox’s Game Maker) به بازیکنان امکان ساخت بازی‌های سه بعدی رایگان را می دهد که با کمک ابزارهای اسکریپت‌نویسی بصری، به هیچ دانش کدنویسی نیاز نیست.

 

رمز ارز SAND چیست و برای چه استفاده می شود؟

ارز SAND یک رمز ارز بومی در بستر سند باکس Sandbox است که برای فعالیت‌های این شبکه استفاده می‌شود. ارز SAND رمز ارز برنامه اصلی است که به عنوان پایه‌ای برای معاملات با Sandbox عمل می‌کند. این ارز دیجیتال همه کاره اتریوم ERC-20 به کاربران این امکان را می‌دهد تا به پلتفرم بازی دسترسی پیدا کنند، دارایی دیجیتال بخرند و بفروشند، در حاکمیت، استخراج سهام و معدن نقدینگی برای درآمد غیرفعال شرکت کنند و بسیاری موارد دیگر!

به طور خاص، ارز SAND برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  • مبادله: بازیکنان به طور بالقوه می‌توانند ارز SAND را از طریق بازی جمع کنند و متعاقبا ارز SAND را برای بازی کردن، خرید تجهیزات یا سفارشی کردن شخصیت‌های بازی (Avatar) خرج کنند. سازندگان می‌توانند SAND را برای به دست آوردن دارایی دیجیتال خرج کنند. هنرمندان هم می‌توانند ارز SAND را برای بارگذاری دارایی ها در بازار و خرید جم (GEM) خرج کنند.
  • حکمرانی: ارز SAND به دارندگان امکان شرکت در تصمیمات حکمرانی را می دهد. دارندگان ارز SAND می‌توانند خود رأی دهند یا حق رأی را به سایر بازیکنان مورد نظر خود واگذار کنند.
  • Staking: کاربران می توانند توکن‌های SAND را برای به دست آوردن جوایز استفاده کنند. همچنین جم‌ و CATALYST برای ایجاد دارایی‌ها به دست آورند.

 

درآمد از پلتفرم سند باکس

کاربرانم به 5 روش می‌توانند از بازی سندباکس کسب درآمد کنند که عبارتند از:

  1. فروش زمین:

مالک‌های سند باکس می‌توانند زمین‌ها را در حراجی‌ها به فروش برسانند و از این طریق کسب درآمد کنند.

۲. فروش NFT:

این شرکت علاوه بر توکن‌های NFT که کاربران می‌سازند خود شرکت هم توکن‌های NFT دارد که به بازار می‌فروشد.

بازی و ارز دیجیتال sandbox

3.هزینه اشتراک بازیکنان:

کاربران می‌توانند از این پلتفرم به‌صورت رایگان استفاده کنند. اما برای این که بتوانند از ویژگی‌های منحصر آن برخوردار باشند باید هزینه اشتراک را پرداخت کنید.

4.کارمزد تراکنش‌ها:

سند باکس برای هر تراکنش ۵ در صد کارمزد دریافت می‌کند.

5.درآمد تبلیغاتی :

انواع کسب‌وکارها می‌توانند در این پلتفرم محصول و خدمات خود را به فروش برسانند باید برای این تبلیغات هزینه بپردازند.

معایب رمزارز Sandbox

همان‌طور که دربارهٔ مزایای این رمزارز صحبت کردیم. این رمزارز دارای معایبی هم هست که باهم به آن می‌پردازیم:

کسب سود از با استیک کردن SAND فقط در محیط بازی امکان‌پذیر است. افرادی که به بازی‌های ویدئویی علاقه‌مند هستند می‌توانند از آن سود زیادی ببرند.

این توکن روی شبکه اتریوم است. بعضی افراد به این باورند که نداشتن یک بلاک‌چین اختصاصی می‌تواند محدودیت‌های را ایجاد کند.

روش خرید ارز سندباکس

کسب درآمد از بازی سندباکس

شما می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین ایرانی برای خرید ارز دیجیتال SANAD اقدام کنید.برای خرید از صرافی آنلاین کافه ارز کافی است در وب‌سایت کافه ارز ثبت‌نام کرده و پس از احراز هویت، به قسمت ثبت سفارش در پنل کاربری خود رفته و گزینه خرید ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید. سپس حساب ریالی خود را شارژ کنید. بعدازاین کار در قسمت جستجو، ارز Sandbox را جستجو کنید و بعد از تعیین مقدار موردنظر دکمه خرید را بزنید. در صورت راهنمایی بیشتر بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سخن آخر

امروزه در دنیای جدید بازی‌های بلاک‌چین طرف‌دار زیادی بین گیمرها و کاربران خوزه ارز دیجیتال پیدا کرده است. در این بازی‌ها به‌راحتی می‌توانید به در آمد برسید این بازی امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد شما می‌توانید در سایت کافه ارز رمزارز SAND را خریداری کنید.

4.7/5 - (18 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *