وبلاگ

/

/

خرید از Freepik؛ راهنمای استفاده و خرید از فری پیک

خرید از Freepik؛ راهنمای استفاده و خرید از فری پیک

خرید از Freepik چگونه است؟ سایت فری پیک (Freepik) در سال ۲۰۱۰ ایجاد شد و خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سایت‌های جستجوی عکس، کارت ویزیت، وکتور، آیکون، موکاپ و بسیاری دیگر از انواع فایل‌های لایه باز شد. به همین دلیل خرید از سایت Freepik طرفداران زیادی دارد. اما به دلیل‌ عدم دسترسی به کارت اعتباری یا حساب بین المللی برای کاربران ایرانی، امکان دسترسی به بخش پریمیوم آرشیو این وب‌سایت نیاز به پرداخت ارزی دارد که با دشواری‌هایی همراه است. اما با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی و یا خرید اشتراک سایت های خارجی در سایت کافه ارز، خرید اکانت Freepik و به طور کلی خرید از فری پیک به آسانی چند کلیک است.

دانلود از فری پیک

دانلود از فری پیک برای طراحان سایت و طراحان گرافیکی و البته افرادی که در حوزه تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی و به طور کلی کسب و کارهای آنلاین فعالیت می‌کنند، بسیار محبوب و مفید است. دلیل این موضوع بسیار واضح است؛ عکس‌های با کیفیت بالا و فایل‌های از پیش آماده به این افراد در تسریع فرآیند فعالیت خود کمک می‌کند. این نوع فایل‌ها به صورت عکس، وکتور و فایل‌های لایه باز بوده و موتور جستجوی گوگل برای یافتن آن‌ها محلی مناسب نیست، زیرا به طور معمول عکس‌هایی با کیفیت پایین به وسیله موتور جستجوی گوگل قابل دسترس است. بنابراین خرید از Freepik (خرید عکس از فری پیک) می‌تواند گزینه مناسب برای دسترسی به عکس‌هایی با کیفیت بالا باشد.

در سایت Freepik می‌توانید عکس، وکتور و فایل‌های PSD در تمامی زمینه‌ها را به راحتی بیابید، آن‌ها را دانلود کنید و یا حتی مورد ویرایش قرار دهید. البته باید بدانید در زمان جستجوی طرح، عکس، بهترین طرح‌ها و عکس‌ها از سایت فری پیک دارای لوگو فری پیک بر روی تصاویر هستند، بنابراین برای امکان استفاده از آن‌ها باید حتما اشتراک سایت خریداری شود.

نکات مهم کار با سایت فری پیک

یکی از مواردی که باید در زمان کار با وب‌سایت فری پیک به آن توجه کنید، وجود انواع مختلف فایل‌های باز در این وب‌سایت است. شما باید توجه داشته باشید تا در میان انواع فایل‌های موجود در وب‌سایت فری پیک، گزینه‌های مناسب خود را به صورت رایگان دانلود یا خریداری کنید.

فایل وکتور

در این سایت تصاویری تحت عنوان وکتور (Vector) در دسترس کاربران قرار گرفته است. منظور از وکتور، تصاویری است که دارای فرمت‌های WMF، EPS، AI و… هستند. به بیان ساده‌تر وکتورها خروجی نرم افزارهای گرافیکی مختلفی نظیر کورل، ایلاستریتور و… هستند.

از جمله خصوصیات قابل توجه وکتورها می‌توان به کیفیت بالای آن‌ها و قابلیت زوم کردن بدون افت کیفیت اشاره کرد. علاوه بر این موارد، این نوع فایل‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا بخش‌های مختلف یک تصویر را به کمک نرم‌افزارهای گرافیکی حذف یا ویرایش کنند.

فایل موکاپ

فایل موکاپ (Mockup) به فایل پیش نمایش مورد استفاده گرافیست‌ها و یا طراحان سایت گفته می‌شود. . این دسته از فایل‌های گرافیکی آماده می‌توانند ابزاری مناسب برای طراحی کارت ویزیت، پوستر، لوگو یا قالب سایت باشند. این نوع فایل‌ها با فرمت PSD ذخیره می‌شوند. این نوع فرمت این امکان را فراهم می‌کند تا به سهولت تغییرات و ویرایش‌های لازم در آن به وجود بیاید. بنابراین می‌توان گفت که موکاپ‌ها شرایطی را برای طراحان فراهم می‌کنند تا به سادگی رنگ، سایز، فونت و… را در طرح‌های مدنظر خود تغییر دهند. خرید از Freepik (خرید عکس از فری پیک) برای استفاده و حتی ایده گرفتن برای طراحی موکاپ بسیار محبوب است.

خرید از فری پیک

فایل‌های PSD

فرمت PSD یکی از محبوب‌ترین فایل‌ها برای گرافیست‌ها به شمار می‌رود. این موضوع به این خاطر است که گرافیست‌ها در این نوع فایل می‌توانند تغییرات مد نظر خود را به سادگی برنامه‌ریزی کنند. بنابراین در زمان خرید از Freepik ، خرید این دسته از تصویر آماده برای استفاده در برنامه فتوشاپ در اولویت گرافیست‌ها قرار دارد.

آیکون

آیکون (Icon) به دسته‌ای از تصاویر گفته می‌شود که برای مخاطبین یادآور موجودیتی خاص و معنای ویژه‌ای هستند.

به طور معمول می‌توانید در تمام نرم‌افزارها و یا وب‌سایت‌ها رد پایی از آیکون را بیابید. این دسته از فایل‌ها برای نشان دادن ابزارها و منو استفاده می‌شود. در سایت فری‌پیک نیز می‌توانید تصاویر مربوط به انواع آیکون را بیابید و از آن‌ها برای برای طراحی سایت، کارت ویزیت و بسیاری از طرح‌های گرافیکی دیگر استفاده کنید.

اکانت هکی فری پیک

به طور معمول نمی‌توان با ساخت اکانت‌های جعلی فایل‌های این سایت را هک یا از آن‌ها سو استفاده کرد. این نوع اکانت‌ها عمر چندانی ندارند و خیلی زود شناسایی و بسته خواهند شد. البته می‌توان از اکانت‌های هکی برای مدت محدودی استفاده کرد و فایل‌های موجود در این سایت را دانلود کرد. اما بهترین و مطمئن‌ترین راه، خرید از سایت Freepik (خرید عکس از فری پیک) یا به طور کلی خرید اکانت پرمیوم فری پیک است.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع سایت برای گرافیست ها

پرداخت پول برای استفاده از فری پیک

هر چند این در این وب‌سایت تعداد قابل توجهی از فایل به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است، اما باید بدانید بیشتر فایل‌هایی که در این سایت وجود دارند اعم از تصاویر، وکتور، آیکون و… به صورت رایگان در دسترس شما قرار نمی‌گیرد و امکان دانلود آن‌ها وابسته به خرید از Freepik است. برای دسترسی به از فایل‌های رایگان این سایت می‌توانید از فیلتر Free استفاده کنید. این فیلتر در بالا و گوشه سمت راست سایت قرار گرفته است.

نحوه استفاده از سایت فری پیک

چگونه با سایت Freepik کار کنیم؟ برای استفاده از فایل‌های این وب‌سایت، ابتدا به به آدرس این وب سایت Freepik.com مراجعه کنید. البته به عنوان کاربر ایرانی باید توجه داشته باشید که محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی این وب‌سایت وجود دارد. بنابراین قبل از مراجعه به آدرس این وب سایت باید از فیلترشکن استفاده کنید. در این وب‌سایت برای سهولت کاربران فیلترهایی در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید برای جستجو فایل‌های مورد نظر خود از کمک بگیرد. همچنین در پایین تمامی فایل‌ها می‌توانید لینک دانلود را مشاهده کنید، در صورتی که فایل مورد نظر شما رایگان نباشد، شما برای دانلود آن به به درگاه پرداخت منتقل می‌شوید و باید نسبت به خرید از Freepik اقدام کنید.

یکی از نکات مهم در زمان استفاده از سایت فریپیک این است که شما می‌توانید به عنوان مهمان یا یکی از کاربران که در این وب‌سایت ثبت نام کرده به آن مراجعه کنید. اما باید بدانید که بین افرادی به عنوان مهمان یا کاربران وب‌سایت در این سایت وارد می‌شوند، تفاوت وجود دارد و میزان محدودیت‌های تعداد دفعات دانلود تصاویر بین آن‌ها به یک میزان نیست. به همین دلیل بسیاری ترجیح می دهند که نسبت به خرید از فری پیک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: خرید از Adobe stock

خرید عکس از فری پیک

خرید از سایت Freepik

برای خرید از فری پیک شما باید برای خود اکانت پرمیوم داشته باشید. البته، برای خرید این اکانت باید از کارت‌های اعتباری، دبیت کارت یا پی پال استفاده شود.

دبیت کارت و کارت های اعتباری

دفتر این وب‌سایت همان‌طور که در آن ذکر شده است در کشور اسپانیا قرار گرفته است. بنابراین برای تمدید اکانت خود یا خرید از Freepik می‌توانید از کارت‌های اعتباری و دبیت کارت یا پرداخت‌های ارزی و بین المللی سایت‌هایی همچون کافه ارز استفاده کنید.

پی پال

پی پال را می‌توان یکی دیگر از درگاه‌های مناسب برای خرید فایل‌های فری پیک در نظر گرفت. البته استفاده از پی پال برای خرید از فری پیک با توجه به موقعیت مکانی شما و کشور محل زندگی شما با دشواری همراه است.

پس از ثبت‌نام و خرید اکانت پریمیوم با مراجعه به سایت فری پیک و انتخاب تصویر مورد نظر خود، از نوار ابزار کناری بر روی گزینه پرمیوم کلیک کنید تا لینک دانلود تصویر را دریافت کنید.

دانلود فایل پریمیوم فری پیک و دانلود رایگان از فری پیک

در این وب سایت محدودیت‌هایی به صورت روزانه برای کاربران وجود دارد، البته این محدویت‌ها برای کاربران مختلف متفاوت است. به طور مثال اگر به صورت مهمان به این وب‌سایت وارد شده باشید، در طول روز تنها اجازه داربد سه بار اقدام به دانلود فایل‌های رایگان‌ این وب‌سایت کنید. اما اگر حساب کاربری خود را در این وب سایت ایجاد کرده باشید، محدودیت کمتری شامل شما می‌شود. اما همیشه می‌توانید از گزینه خرید از Freepik (خرید عکس از فری پیک) استفاده کرده و نسبت به دانلود فایل های پریمیوم فری پیک اقدام کنید.

دانلود رایگان از فری پیک

نحوه کسب درآمد با عضویت در فری پیک

یکی از خصوصیات جالب این سایت برای کاربران تشویق آن‌ها به همکاری و آپلود فایل‌های تازه است. شما می‌توانید برای این کار در قسمت منوی سایت نیز با عنوان فروش محتوا مراجعه کنید. در صورت تمایل به این کار شما از پنل مخصوص برای آپلود تصاویر خود استفاده می‌کنید و می‌توانید نظرات و پیشنهادات افراد را در مورد کارهای خود را مشاهده کنید یا با فروش آن‌ها کسب درآمد کنید.

همچنین در برنامه‌هایی با عنوان رشد و نمو نیز می‌توانید در کارگاه‌هایی که برای آموزش کاربران است، شرکت کنید و در جریان اتفاقات جهانی در مورد فعالیت‌های گرافیکی قرار گیرد. این وب‌سایت به طور معمول در هر ماه ۸۵ میلیون بازدید کننده دارد و ۳۰ میلیون کاربر فعال از هزاران منبع عکس رایگان بیشتر از سه میلیون تصویر وکتور، نه میلیون عکس JPG و بیشتر از ۳۸۲ هزار تصویر PSD استفاده می‌کند. این وب‌سایت با ۱۳ هزار طراح و عکاس نیز در سراسر جهان و چهار وب‌سایت محبوب دیگر برای تهیه فایل‌های خود همکاری می‌کند. بنابراین می‌توان گفت کار در این وب‌سایت امکانی مناسب برای رشد طراحان و عکاسان را فراهم کرده است.

هوش مصنوعی پیکاسو؛ ون‌گوگ، داوینچی و پیکاسو در یک ابزار

هوش مصنوعی پیکاسو یکی از محصولات بسیار جذاب کمپانی Freepik است که نیازهای تولیدکنندگان محتوای تصویری را به طور کامل رفع می‌کند. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید بدون کمترین میزان دخالت آثار هنری و گرافیکی بسیار جذابی را خلق کنید. سازمان‌ها با توجه به قابلیت‌های هوش مصنوعی Freepik Pikaso می‌توانند با سرعت و کیفیت بالا نیازهای تولید محتوای گرافیکی خود را رفع کنند. در ادامه به بررسی تخصصی هوش مصنوعی پیکاسو می‌پردازیم. لازم به ذکر است که برای استفاده از تمام امکانات هوش مصنوعی Pikaso AI باید اشتراک آن را خریداری کنید. برای خرید اشتراک این ابزار کاربردی می‌توانید از سرویس‌های پرداخت ارزی کافه ارز استفاده کنید.

هوش مصنوعی پیکاسو یکی از جدیدترین محصولات کمپانی Freepik است. فری‌پیک یک ابزار بسیار کاربردی است که وکتورها و طرح‌های گرافیکی آماده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Pikaso با دیگر محصولات هوش مصنوعی تولید محتوای گرافیکی و تصویری فرق می‌کند. در حقیقت، این ابزار قدرت تخیل شما را به طرز عجیبی چند برابر می‌کند. این هوش مصنوعی قابلیت خلق تصاویر و آثار هنری را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع، با کمک این محصول از فری‌پیک، شما بدون نیاز به یادگیری تکنیک‌های نقاشی می‌توانید ایده‌های ذهنی خود را به آثار قابل قبولی تبدیل کنید.

هزینه اشتراک در سایت فری پیک

در حال حاضر برای یک ماه عضویت هزینه عضویت معادل با ۱۴.۹۹ دلار و برای عضویت یک‌ ساله نیز هزینه عضویت برابر ۱۱۹.۹۹ دلار است. در صورت پرداخت هزینه عضویت برای اشتراک یک‌ ساله هزینه عضویت برای هر ماه حدودا ۱۰ دلار آمریکا است. البته هزینه‌هایی مانند مالیات منطقه و ارزش افزوده نیز وجود دارد که کاربران باید آن را بپردازند.

نتیجه‌گیری

برای خرید از Freepik شما باید یک حساب بین‌المللی یا یک کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشید. با استفاده از خدمات خرید ویزا کارت مجازی و خرید مستر کارت مجازی کافه ارز، شما می‌توانید تنها با چند گام ساده و به آسانی یک کارت مجازی بین‌المللی برای خرید و شارژ اکانت خود در دسترس داشته باشید. یا بدون داشتن کارت اعتباری و تنها با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی امکان خرید اشتراک از سایت های خارجی وب‌سایت کافه ارز به آسانی و تنها با چند گام ساده می‌توانید نسبت به خرید از فری پیک و یا خرید اکانت Freepik اقدام کنید.

4.7/5 - (38 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *