وبلاگ

/

/

همه چیز درباره بازی فانتون تلگرام؛ دریافت ارز TON در بازی Fanton

همه چیز درباره بازی فانتون تلگرام؛ دریافت ارز TON در بازی Fanton

بازی فانتون تلگرام: در دنیای امروز، تلگرام به عنوان یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های پیام‌رسانی و ارتباطی شناخته شده است. در حال حاضر، تعداد بازی‌ها و سرویس‌های مبتنی بر تلگرام نیز روز به روز به تعدادشان افزوده می‌شود. یکی از بازی‌های جدید که مبتنی بر فناوری Web3 و بلاکچین ارز دیجیتال TON می‌توان به آن اشاره کرد، بازی فانتون Fanton نام دارد که سطح جدیدی از بازی فوتبال مجازی را برای کاربران به ارمغان آورده است. اگر می‌خواهید بیشتر با این بازی آشنا شده و نحوه کسب درآمد از آن را نیز یاد بگیرید، تا انتهای این مطلب ما را دنبال کنید.

بازی فانتون تلگرام چیست

بازی فانتون چیست؟

آخرین نوآوری Web3 که تلگرام به تازگی به بازار عرضه کرده است، فانتون نام دارد که تجربه مدیریت مجازی یک تیم فوتبال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بازی زیر مجموعه اکوسیستم بلاک‌چین TON است و رویکردی نوآورانه مشابه با پلتفرم Open League دارد. تلگرام در یک‌ سال اخیر با توسعه بلاک‌چین The Open Network یا همان TON، خیز بلندی به سمت ارزهای دیجیتال برداشته است. اولین حرکت تلگرام در این زمینه، توسعه یک کیف پول داخلی بود که امکان خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین در یک ربات تلگرامی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. به این نکته باید توجه کنید که برای استفاده بهتر از این خدمات باید اکانت پریمیموم تلگرام را در اختیار داشته باشید.
سپس تلگرام پلتفرم Open League را معرفی کرد. این پلتفرم یک سامانه ارتباط محور مبتنی بر سیستم پاداش است که با هدف افزایش تعامل کاربران با پروژه‌های Web3 راه‌ندازی شد. مرحله اول اوپن لیگ شامل معرفی چند بازی نظیر نات کوین و فانتون است. بازی نات کوین که خیلی سریع توانست میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کند. بازی فانتون نیز تمرکز خود را بر روی ورزش فوتبال گذاشته است و شما می‌توانید با ساخت یک تیم فوتبال مجازی از بازیکنان و عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی به کسب درآمد بپردازید. لازم به ذکر است که در بازی تلگرام فانتون، بازیکنان به صورت کارت‌های NFT وجود دارند.

نقد درآمد دلاری

کسب درآمد از بازی تلگرام فانتون

بازی فانتون مشابه بازی نات کوین notcoin است و یک ربات تلگرامی دارد. وقتی وارد آن می‌شوید، با کلیک بر روی دکمه Start وارد بازی خواهید شد. سپس می‌توانید برای هر کدام از پست‌‌های تیم فوتبال فانتزی خود یک بازیکن انتخاب کنید. شما در این بازی یک تیم 5 نفره دارید. در واقع، شما بازیکنان را بر اساس بازی‌هایی که تیم آن‌ها در همان روز یا چند روز آینده دارند انتخاب می‌کنید. شما همچین می‌توانید آماری از عملکرد بازیکن در 5 بازی گذشته را با کلیک بر روی کارت مشاهده کنید. برای مثال، برای پست دروازه‌بان، آمار میانگین امتیاز (Average Score)، تعداد کلین شیت، تعداد نجات دروازه، تعداد گل خورده و دقایق بازی را می‌توانید مشاهده کنید.

بازی فانتون ترکیبی از ورزش فانتزی و دارایی‌های دیجیتال یا همان NFT است. در این بازی، شما می‌توانید یک تیم فوتبال مجازی بسازید و بر اساس عملکرد واقعی و روزانه بازیکنان خود در لیگ‌های فوتبال، امتیاز کسب کنید. بازیکنان به صورت کارت‌هایی در قالب NFT در این بازی وجود دارند و شما می‌توانید ستاره‌های فوتبال جهان را برای تیم خود انتخاب کنید. این کارت‌های NFT رایگان هستند. برای اینکه امتیاز بیشتری را کسب کنید باید در تورنومنت‌های مختلف شرکت کنید. همچنین، برای اطلاع از قیمت نات کوین می‌توانید به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

برای دریافت رایگان لینک بات فانتون fanton، کافی است از طریق این لینک وارد ربات فانتون شوید.

کسب ارز ton با بازی تلگرامی فوتبال فانتزی

پیروزشدن و عملکرد خوب تیم شما در این تورنومنت‌ها باعث می‌شود که به صورت رایگان ارز دیجیتال TON دریافت کنید یا کارت‌های NFT خاص (مثل کارت‌های آیکون و لجند در بازی فیفا) از بازیکنان برنده شوید. شما به عنوان مدیر تیم می‌توانید از این جوایز در تقویت تیم خود استفاده کنید یا این که آن‌ها را در بازار ارز دیجیتال TON به فروش برسانید.

بازی فانتون با کمک تلگرام تجربه منحصر‌به‌فردی از بازی‌های Web3 برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در حقیقت، بازی Fanton مرزها را در هم شکسته و قابلیت یک مینی اپلیکیشن (Mini App) را در خود دارا است که می‌تواند خیلی سریع آن را به یکی از بهترین بازی‌های تلگرام تبدیل کند؛ حتی بالاتر از نات کوین. همچنین، دیگر بازی جدید تلگرام بازی کتیزن تلگرام نام دارد برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود به مقاله آن مراجعه کنید.

بازی فانتون خیلی ساده است و این موضوع هم می‌تواند باعث رشد چشمگیر آن شود. جامعه کاربری بازیکنان فانتون در تلگرام از 200 هزار نفر عبور کرده است و حساب ایکس (توییتر سابق) این بازی بیش از 80 هزاز دنبال‌کننده دارد. تعداد کاربرانی که در این بازی ثبت‌نام کرده‌اند بیشتر از 710 هزار نفر بوده و بازیکنان فعال در آن از مرز 275 هزار نفر عبور کرده است. علاوه بر این، شما می‌توانید با شرکت‌ در تورنومنت‌‌های اوپن لیگ ارز دیجیتال FNTF نیز به عنوان پاداش دریافت کنید.

آینده بازی فانتون

فعالیت بازی فانتون fanton بر روی اکوسیستم بلاک‌چین TON مزایای زیادی را برای این بازی به ارمغان آورده است. اولین و مهم‌ترین نکته مثبت این است که بازی فانتون از حمایت مالی تلگرام برخوردار است. علاوه بر این، متخصصان تلگرام می‌توانند مشاوره اختصاصی برای پیشرفت بازی ارائه کنند. در حقیقت، فانتون به منبع نامحدودی از افراد پیشرو در زمینه صنعت بلاک‌چین متصل شده است که فرصت‌های طلایی در اختیار آن قرار می‌دهد.

بازی فوتبال تلگرام فانتون

الدار خیرتدینوف که سمت مدیرعامل فانتون را برعهده دارد درباره اهمیت همکاری خود با تلگرام گفته است که هدف اصلی ما فقط بازاریابی و کسب درآمد نیست بلکه می‌خواهیم فصل جدیدی در ورزش‌های فانتزی و مجازی باز کنیم و با شرکت در مسابقات اوپن لیگ استانداردهای این حوزه را بیشتر از پیش ارتقا دهیم.

صنعت Web3 خیلی گسترده است و یکی از شاخه‌های بسیار پردرآمد آن نیز ورزش فوتبال است. فوتبال حدود 5 میلیارد نفر طرفدار در دنیا دارد و توسعه بازی‌هایی ساده که امکان کسب ارز دیجیتال را نیز در اختیار کاربران قرار دهد، قطعاً افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. همرا‌ه‌شدن چنین بازی‌هایی با فناوری بلاک‌چین و پشتیبانی‌شدن از طرف برندهای معتبر نظیر تلگرام می‌تواند آینده بسیار روشنی را برای بازی فانتون رقم بزند. به نظر شما این بازی مانند بازی نات‌کوین مثل بمب منفجر می‌شود؟ یا این بازی فانتون هنوز جای پیشرفت دارد؟ نظر خود را با ما در زیر همین مقاله درمیان بگذارید. همچنین، ما مقاله‌ای در وبلاگ کافه ارز برای فروش نات کوین منتشر کرده‌ایم که به صورت تصویری و گام به گام آن را شرح داده‌ایم برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

بازی‌های تلگرام در این روزها به اوج محبوبیت خود رسیده‌اند. این بازی‌ها امکان کسب درآمد از بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بعد از بازی Notcoin بازی فانتون یکی دیگر از بازی‌های تلگرام است که امکان کسب ارز دیجیتال را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما باید یک تیم فوتبال فانتزی را با استفاده از کارت‌های بازیکنان که به صورت NFY در بازی وجود دارند را مدیریت کنید. سپس بازیکنان تیم شما بر اساس عملکرد خود در دنیای واقعی امتیاز کسب می‌کنند. برای این که بتوانید ارز دیجیتال TON دریافت کنید باید در تورنومنت‌های مختلف شرکت کنید و اگر تیم شما عملکرد خوبی داشته جوایز خوبی دریافت خواهید کرد. همچنین، دیگر بازی که اخیرا تلگرام رونمایی که بازی همستر کامبت هست که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی به مقاله آن مراجعه کنید.

3.9/5 - (9 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *