وبلاگ

/

/

گیفت کارت ریوت اکسس (Riot Access) چیست؟

گیفت کارت ریوت اکسس (Riot Access) چیست؟

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

گیفت کارت ریوت اکسس: اگر اهل بازی و گیم هستید یا این که جزو طرفداران پروپا قرص بازی لیگ آف لجندز به‌شمار می‌روید احتمالاً نام استودیو ریوت (Riot) را شنیده‌‌اید. برای این که بتوانید خیلی زود به درجه گرندمستر یا چلنجر در بازی لیگ آف لجندز دست پیدا کنید، تنها راه چاره شما این است که از گیفت کارت ریوت اکسس استفاده کنید. در این مقاله گیفت کارت ریوت اکسس را معرفی کرده و مزایای خرید گیفت کارت ریوت اکسس را نیز با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کارت هدیه بازی ریوت اکسس

گیفت کارت ریوت اکسس چیست؟

گیفت کارت ریوت اکسس همانند کارت شارژ است و شما برای خرید‌های درون‌برنامه‌ای بازی لیگ آف لجندز (League of Legends) به آن نیاز دارید. با خرید این گیفت کارت شما می‌توانید جلوتر از بقیه پیشرفت کنید و حتی حرفه‌ای‌ترین بازیکنان این بازی را به چالش بکشید. در حقیقت، شما با خرید گیفت کارت Riot Access می‌توانید حساب ریوت خود را شارژ کنید و از داخل اکانت خود، خریدهای درون‌برنامه‌ای مثل تهیه اسکین‌ها، ریوت پوینت‌ها (سکه‌های بازی) و DLCها را با چند کلیک انجام دهید.

ریوت اکسس 3 مدل گیفت کارت دارد که مربوط به ریجن‌های مختلف اروپا، آمریکا و انگلستان است. البته، گیفت‌کارت‌هایی که در کافه ارز موجود هستند، همگی متعلق به ریجن آمریکا بوده و شما هنگام استفاده از آن باید به آدرس آی پی خود دقت داشته باشید؛ بهتر است هنگام ردیم کردن گیفت‌کارت ریوت اکسس، آی پی آدرس اینترنتی خود را به آمریکا تغییر دهید. شما با گیفت‌کارت ریوت اکسس می‌توانید از 3 فروشگاه اینترنتی Valorant، League of Legends و Legends of Runeterra بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی و به‌راحتی خرید کنید.

استودیو ریوت گیمز یک کمپانی آمریکایی است که از سال 2006 در زمینه توسعه بازی‌های ویدیویی و مسابقات بازی‌های الکترونیکی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت بیشتر محبوبیت خود را مدیون بازی لیگ افسانه‌ها یا همان League of Legends است. لیگ آف لجندز در سال 2009 به بازار عرضه شد و درآمد بسیار بالایی را برای این کمپانی به ارمغان آورد. این بازی سبک جنگی چندنفره آنلاین (Multiplayer Online Battle Arena) دارد و گیم‌پلی اصلی خود را از بازی وارکرافت الهام گرفته است. شما با خرید گیفت کارت ریوت اکسس می‌توانید قهرمان خود در بازی لیگ آف لجندز را با خرید آیتم‌های جانبی تقویت کرده و حتی برترین بازیکنان را به چالش بکشید.
همچنین، بازی Prince of Persia که یک سه‌گانه نوستالژی و محبوب برای گیمرهاست، اخیراً به یکی از ترندترین بازی‌ها تبدیل شده است. آخرین نسخه این بازی توسط استودیو یوبیسافت در تاریخ 28 دی‌ماه منتشر شده است که می‌توانید برای خرید نسخه اورجینال آن از طریق کافه ارز اقدام کنید.

حساب ریوت و لیگ آف لجندز

مزایای گیفت کارت Riot Access

  • گیفت کارت‌های ریوت اکسس عمدتا تاریخ انقضا ندارند و می‌توانید آن‌ها را با خیال راحت به دوستان آشنایان خود هدیه دهید.
  • شما می‌توانید از این گیفت کارت در بازی‌های مختلف نظیر لیگ آف لجندز، Wild Rift، League of Runeterra و Teamfigth Tactics استفاده کنید.
  • با خرید گیفت کارت‌ ریوت اکسس، انجام تمام خریدهای درون‌ برنامه‌ای بازی‌های ذکرشده بسیار ساده خواهد شد.

خرید گیفت کارت ریوت اکسس

همان‌طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، استودیوی ریوت برای بازی‌های مختلف خود، گیفت‌ کارت‌ نیز به فروش می‌رساند. این گیفت‌کارت‌ها در اصل شکل فیزیکی ندارند و به صورت کدهای اینترنتی ارائه می‌شوند و شما می‌توانید خریدهای درون‌برنامه‌ای و درون بازی خود نظیر خرید اسکین‌ها و تسلیحات را با استفاده از آن انجام دهید. شما با خرید این گیفت کارت می‌توانید حساب ریوت خود در چند بازی که در بخش قبلی به آن‌ها اشاره کردیم را شارژ کنید. برای مثال، در بازی لیگ آف لجندز می‌توانید آیتم‌های جدید و DLCهای محتلف را به راحتی و در هر کجا که هستید خریداری کنید؛ بازی لیگ آف لجندز بسیار شبیه به بازی وارکرافت است و گیم‌پلی بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین گیفت کارت‌های بازی می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبری مانند کافه ارز که در حوزهٔ بازی‌ها و گیفت‌کارت‌ها فعالیت دارند مراجعه کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت ریوت اکسس

قبل از هر گونه استفاده از گیفت کارت ریوت اکسس باید در سایت Riot Games یک حساب کاربری ایجاد کنید. این کار بسیار ساده است و برای انجام آن، فقط باید حساب گوگل خود را به ریوت گیمز متصل کنید. کد گیفت کارت Riot Games معمولاً با حرف RA شروع می‌شود و شامل 16 کاراکتر ترکیبی از اعداد و حروف هستند. پس از ساخت حساب ریوت و ورود به آن باید مراحل زیر را طی کنید.

  • برای فعالسازی گیفت کارت ریوت اکسس، باید به لینک redeem.riotgames.com مراجعه کنید. پس از ورود به این لینک و قبل از وارد‌کردن کد گیفت کارت، باید بر روی گزینه Login کلیک کنید تا به صورت خودکار وارد حساب کاربری خود شوید.
  • پس از ورود به حساب کاربری، در کادر Enter Code، کد گیفت کارت Riot Games را وارد کنید. پس از آن باید بر روی گزینه Redeem a Code کلیک کنید.
  • در مرحله بعد، حساب ریوت شما به اندازه مبلغ گیفت کارت شارژ می‌شود و شما می‌توانید از ریوت پوینت‌های خود در بازی‌ها استفاده کنید.

برای انتقال ریوت پوینت‌های که با ردیم کردن گیفت کارت به حساب ریوت اضافه می‌شوند باید ایمیل حساب ریوت با ایمیل ثبت‌شده در بازی یکسان باشند. در این صورت اعتبار خریداری‌شده در گیفت کارت به صورت اتوماتیک به بازی مورد نظر منتقل می‌شود. فراموش نکنید که برای شارژ حساب کاربری بازی League of Legends می‌توانید از گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز نیز استفاده نمایید. شما همچنین می‌توانید از داخل بازی نیز حساب کاربری خود را شارژ کنید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • پس از ورود به بازی به بخش Store وارد شوید.
  • بر روی گزینه Codes & Prepaid Cards را انتخاب کنید.
  • در این بخش کد گیفت کارت را وارد کنید.
  • سپس بر روی دکمه Submit کلیک کرده و خرید خود را به پایان برسانید.

خرید گیفت کارت riot access در ایران

نکات مهم درباره گیفت کارت ریوت اکسس

در هنگام وارد کردن کد گیفت کارت، حتماً به کشور مرتبط با گیفت کارت توجه کنید. اگر آدرس آی پی شما با کشور گیفت کارت مطابقت نداشته باشد، امکان استفاده از کد گیفت کارت دریافتی وجود نخواهد داشت. گیفت کارت‌های ریوت اکسس در کافه ارز، تنها در ریجن‌های آمریکا قابل استفاده هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی از کافه ارز خریداری کنید. همچنین، در کافه ارز می‌توانید انواع گیفت کارت‌های محبوب کنسول‌های بازی مانند گیفت کارت نیتندو را خریداری کنید و از بازی لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

گیمرها اکنون امکان دسترسی به تمام امکانات بازی‌های Riot Games را از طریق گیفت کارت Riot Games دارند. یکی از راه‌های مؤثر برای پیشرفت سریع در بازی‌های این شرکت، خرید ریوت پوینت است که با استفاده از سرویس Riot Access به واقعیت پیوسته است. کاربران با داشتن ریوت پوینت می‌توانند قهرمانان بازی را با سرعت بیشترین ارتقا داده و شانس پیروزی خود را افزایش دهند. به دلیل، محدودیت خرید مستقیم از سایت‌های خارجی، سایت کافه ارز بهترین گزینه برای خرید گیفت کارت ریوت اکسس برای کاربران ایرانی به شمار می‌رود. شما با ثبت‌نام در سایت کافه ارز می‌توانید به راحتی انواع گیفت کارت بازی را در کمترین زمان خریداری کنید. همچنین، می‌توانید برای خرید گیفت کارت روبلاکس از طریق کافه ارز اقدام کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، سوالات خود را در زیر همین مقاله با ما در میان بگذارید.

 

4/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *