وبلاگ

/

/

گیفت کارت ایکس باکس چیست و استفاده از آن چگونه است؟

گیفت کارت ایکس باکس چیست و استفاده از آن چگونه است؟

۱۸ دی ۱۴۰۲

گیفت کارت ایکس باکس: اگر اهل بازی هستید و کنسول مورد علاقه شما ایکس باکس است، حتماً با گیفت کارت ایکس باکس آشنایی دارید. مایکروسافت، کمپانی سازنده ایکس باکس، ببیشتر بازی‌های این کنسول بازی را به صورت رایگان به بازار عرضه کرده است. البته، برخی از جدید‌ترین بازی‌های ایکس باکس رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید پول پرداخت کنید. یکی از بهترین روش‌های خرید بازی برای Xbox، استفاده از گیفت کارت ایکس باکس است. در این مقاله قصد داریم درباره این که خرید گیفت کارت ایکس باکس چیست صحبت کنیم و نحوه خرید آن از کافه ارز با استفاده از پرداخت ارزی را نیز توضیح خواهیم داد. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت ایکس باکس (Xbox) یک کارت هدیه است که یک کد منحصربه‌فرد دارد. شما با وارد کردن این کد می‌توانید حساب کاربری ایکس باکس خود را افزایش داده و از طریق آن خرید از فروشگاه مایکروسافت را به راحتی انجام دهید. درواقع، شما با گیفت کارت ایکس‌باکس می‌توانید بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و تمام برنامه‌های موجود در Microsoft Store را خریداری کنید. گیفت کارت ایکس‌باکس به خصوص برای کاربران ایرانی خیلی مفید است چون خرید از مایکروسافت به دلیل محدودیت در پرداخت‌های ارزی امکان‌پذیر نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین گیفت کارت‌های بازی می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبری که در حوزه‌ی بازی‌ها و گیفت کارت‌ها فعالیت دارند مراجعه کنید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس

در حقیقت، کاربران ایرانی نمی‌توانند از حساب بانکی داخل ایران، هزینه خرید بازی یا اپلیکیشن برای ایکس باکس را پرداخت کنند. این کار مستلزم داشتن یک حساب بین‌المللی است. متاسفانه، افتتاح حساب بین‌المللی نیز از داخل ایران امکان‌پذیر نیست و کاربران ایرانی به ناچار باید گیفت کارت ایکس باکس را از سایت‌های پرداختی نظیر کافه ارز خریداری کرده و با استفاده از آن خرید از مایکروسافت را انجام دهند. یکی دیگر از مزیت‌های گیفت کارت ایکس باکس این است که این کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند و می‌توانید آن‌ها را به دوستان گیمر یا اعضای خانواده خود از هدیه دهید.

مزایای استفاده از گیفت کارت Xbox

خیلی از کاربران با کاربردهای گیفت کارت ایکس‌باکس آشنا نیستند. در واقع، شما با خرید گیفت کارت ایکس باکس، دسترسی به تمامی خدمات محصولات و سرویس‌های شرکت مایکروسافت را دارا خواهید بود. به طور کلی، با خرید گیفت کارت ایکس‌باکس، امکان استفاده از خدمات زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید نظرات کاربران و تجربیات آن‌ها را در ارتباط با استفاده از گیفت کارت‌های بازی مانند گیفت کارت استیم مطالعه کنید تا تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

  • دسترسی به فروش‌های ویژه: از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در فروشگاه ایکس‌باکس بهره‌مند شوید.
  • پیش خرید بازی‌های ایکس باکس: شما با گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید بازی‌های جدید را قبل از انتشار رسمی به صورت پیش فروش خریداری کنید.
  • دسترسی به موزیک، فیلم و اپلیکیشن‌ها: شما با استفاده از گیفت کارت می‌توانید از خدمات سرگرمی مایکروسافت نظیر موزیک، فیلم و اپلیکیشن‌های دیگر نیز استفاده کنید. در واقع، هر محتوایی که دوست داشته باشید را می‌توانید با گیفت کارت ایکس باکس خریداری کنید.
  • خرید شارژ برای بازی‌ها: با گیفت کارت Xbox به راحتی می‌توانید اکانت ایکس‌باکس خود را شارژ کرده و از آن برای خرید موارد مختلف در بازی‌ها استفاده نمایید.
  • استفاده از سرویس‌های گلد: با گیفت کارت ایکس‌باکس، به سرویس‌های گلد ایکس‌باکس دسترسی پیدا کرده و از امکانات اشتراکی آن برخوردار شوید.
  • امکان دسترسی به EA (شرکت Electronic Arts ): خرید گیفت کارت Xbox، امکان تجربه و لذت از بازی‌های شرکت Electronic Arts را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
  • هدیه دادن به دوستان و نزدیکان: گیفت کارت ایکس‌باکس تاریخ انقضا ندارد و شما می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن اعتبار، آن را به دوستان و عزیران خود هدیه دهید.

به طور کلی، با خرید گیفت کارت ایکس‌باکس، فقط محدود به استفاده از سرویس‌های Xbox نخواهید شد، بلکه امکان استفاده از تمامی خدمات و محصولات مایکروسافت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین، گیفت کارت Razer Gold این امکان را در اختیار شما گیمرها قرار می‌دهد تا به‌راحتی انواع بازی ملزومات مربوط به بازی را خریداری نمایید

xbox gift card چیست

نحوه خرید گیفت کارت ایکس باکس از کافه ارز

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، گیفت کارت Xbox به دلیل عدم داشتن تاریخ انقضا، بهترین گزینه برای هدیه دادن محسوب می‌شود. اگر قصد خرید گیفت کارت ایکس‌باکس را دارید، می‌توانید آن را از سایت کافه ارز با کارمزد بسیار ناچیزی خریداری کنید. قیمت گیفت کارت ایکس‌باکس بر اساس نرخ روز دلار محاسبه می‌شود و شما می‌توانید با ثبت نام در کافه ارز به راحتی و به صورت آنی گیفت کارت Xbox را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که برخی از سایت‌ها، گیفت کارت ایکس‌باکس را از منابع نامعتبر خریداری می‌کنند که ممکن است مشکلاتی برای اکانت ایکس‌باکس شما ایجاد کند. شما با خرید از کافه ارز خیالتان از این بابت راحت خواهد بود و به راحتی می‌توانید از سرویس‌هایی مانند Xbox Live Gold و Xbox Game Pass نیز استفاده کنید.
گیفت کارت‌ توییچ مانند گیفت کارت‌های استیم عمل می‌کنند. این گیفت کارت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که مبلغی را به حساب توییچ خود اضافه کرده و از آن برای خرید بازی‌ها، محتواهای دیجیتالی و خدمات دیگر در فروشگاه توییچ استفاده کنید. این کارت‌ها به شما فرصت می‌دهند تا از محتواهای مختلف و خدماتی که توسط توییچ ارائه می‌شود، بهره‌مند شوید.

آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

برای وارد کردن کد گیفت کارت و بهره‌مندی از سرویس‌های آن فقط کافی است مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

1. در قدم اول، به وب‌سایت Microsoft مراجعه کنید. اگر پیش‌تر در این سایت حساب کاربری دارید، کافی است ایمیل، شماره موبایل یا نام کاربری اسکایپ خود را وارد کنید. در غیر این صورت، با کلیک بر روی گزینه Create one یک حساب جدید افتتاح کنید.

2. به بخش Microsoft Store در سمت چپ صفحه بروید و روی Redeem a Code کلیک کنید.

3. کد منحصر به‌فرد روی گیفت کارت را وارد کنید.

4. با وارد کردن کد گیفت کارت، حساب کاربری شما شارژ می‌شود و سپس می‌توانید بازی‌های دلخواه خود را دانلود و بر روی کنسول خود نصب کنید.

به همین سادگی می‌توانید از گیفت کارت ایکس‌باکس در سایت مایکروسافت بهره‌مند شده و حساب کاربری خود را به راحتی شارژ کنید.

همچنین می‌توانید از گیفت کارت Red Dead Redemption 2برای خرید بازی Red Dead Redemption 2 استفاده کنید. این کارت به شما امکان می‌دهد بازی را به صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه‌های مجازی مانند PlayStation Store یا Xbox Store خریداری کنید و از تجربه‌ی این بازی پرطرفدار لذت ببرید.

ردیم کردن گیفت کارت در کنسول xbox

آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس‌باکس در کنسول

شما همچنین می‌توانید از گیفت کارت ایکس‌باکس (Xbox) بر روی کنسول نیز استفاده کنید. این روش یکی از ساده‌ترین راه‌های استفاده از گیفت کارت ایکس باکس است که با دنبال کردن مراحل زیر به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید.

1. وارد کنسول Xbox شوید و منوی Home را انتخاب کنید.
2. دکمه RB را 4 بار فشار دهید و به تب Store بروید. سپس روی redeem a code کلیک کنید.
3. کد 25 رقمی گیفت کارت خود را وارد کنید.
4. دکمه Menu را فشار دهید.
5. برای افزودن بازی یا محصول مورد نظر، آن را انتخاب کرده و روی ok کلیک کنید.

با این روش، به سادگی می‌توانید از گیفت کارت ایکس‌باکس خود استفاده کرده و بازی‌ها یا محصولات مورد نظر خود را به کنسول Xbox اضافه کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به این مطلب پرداختیم که گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه کاربردی دارد. علاوه بر این، نحوه خرید گیفت کارت ایکس باکس از کافه ارز و نحوه ردیم کردن آن در فروشگاه مایکروسافت و کنسول بازی ایکس‌باکس را نیز به شما آموزش دادیم. شما با ثبت نام در سایت کافه ارز می‌توانید برای خرید گیفت کارت ایکس‌باکس اقدام کنید. لازم به ذکر است که گیفت کارت‌های ارائه‌شده در کافه ارز بسیار معتبر بوده و خرید آن به هیچ عنوان اکانت ایکس باکس شما را دچار چالش نخواهد کرد. علاوه بر این، خرید گیفت کارت ایکس باکس در کافه ارز با کارمزد بسیار کم و به صورت آنی انجام می‌شود.همچنین، شما برای خرید گیفت کارت دیزنی از کافه ارز کافیست درخواست خود را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *