وبلاگ

/

/

بهترین کشور سرور مجازی کدام است؟

بهترین کشور سرور مجازی کدام است؟

بهترین کشور سرور مجازی:موقعیت مکانی سرور مجازی یک فاکتور بسیار مهم در ارائه سرعت و کیفیت سرویس‌دهی آن به شمار می‌رود. در واقع، برای خرید سرور مجازی نباید فقط به قیمت آن توجه کرد، بلکه موقعیت جغرافیایی آن نیز در رفع نیاز شما بسیار موثر است. شاید از خود بپرسید که از کجا می‌توان فهمید که بهترین کشور سرور مجازی کدام است؟ امروز در این مقاله قصد داریم بهترین کشورها برای سرور مجازی را معرفی کرده و هر کدام را از لحاظ عملکرد مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که برای خرید هاست و دامنه خارجی، می‌توانید از سرویس‌های کافه ارز استفاده کنید.

بهترین کشور سرور مجازی

سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟

سرورهای مجازی با موقعیت مکانی مختلفی ارائه می‌شوند که از بین آن‌ها کشورهایی نظیر انگلستان، فنلاند، لهستان، هلند، فرانسه و کانادا طرفداران زیادی دارند. در ادامه هر کدام از سرورهای مجازی متعلق به این کشورها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز یک مطلب درباره سرور مجازی vps2day تهیه کرده‌ایم که بهتر است قبل از خرید سرور به مطالعه آن بپردازید.

خرید سرور های خارجی

سرور مجازی فرانسه؛ بهترین آی پی ثابت در اروپا

سرورهای فرانسه دارای پورت اختصاصی 1 گیگابایت بر ثانیه است که باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌شود. سرورهای فرانسه معمولاً در شهرهای استراسبورگ و گریولاینز قرار دارند و به لطف پورت اختصاصی نهایت سرعت و امنیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. خیلی از افراد برای دسترسی به حساب‌های بین‌المللی مانند پی پال از سرور مجازی فرانسه استفاده می‌کنند. سرور مجازی فرانسه برای میزبانی سایت، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و دسترسی به حساب‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرورهای مجازی فرانسه بر روی دیتاسنتر OVH قرار دارد. دیتاسنتر OVH یک ارائه‌دهنده خدمات ابری بین‌المللی است که زیرساخت‌های بسیار قدرتمندی دارد.

ویژگی‌های سرور مجازی فرانسه:

  • استفاده از زیرساخت‌های OVH
  • دارای CPU بسیار قدرتمند
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت بارگذاری بسیار بالا

سرور مجازی انگلیس

سرور مجازی انگلیس؛ بهترین برای انتقال پول

با اجاره سرور مجازی انگلستان می‌توانید به راحتی از خدمات اینترنت بین‌المللی استفاده کنید. سرورهای مجازی انگلیس نیز بر روی دیتاسنتر OVH قرار دارد که سرعت و پایداری بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار دارد. دیتاسنتر OVH یکی از قدیمی‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ابری در دنیا است که پیشرفته‌ترین خدمات وب را ارائه می‌دهد. سرور مجازی انگلیس یکی از بهترین گزینه‌ها برای میزبانی وب‌سایت و اپلیکیشن به شمار می‌رود. علاوه بر این، سرور انگلیس برای انتقال بین‌المللی ارز و دارایی هم بهترین گزینه موجود است.

سرورهای انگلستان معمولاً با قابلیت‌های جانبی نظیر فایروال برای جلوگیری از حملات DDoS، کنترل کیفیت شبانه‌روزی، سخت‌افراز آپدیت و پنل مدیریت اختصاصی است. علاوه بر این، شما قبل از خرید می‌توانید سیستم عامل سرور را نیز انتخاب کنید. در واقع، شما می‌توانید سرور انگلستان میکروتیک، ویندوز و لینوکس را خریداری کنید.برای پیدا کردن بهترین هاست خارجی، با مطالعه این مقاله می‌توانید تصمیم بهتری برای خرید خودتان بگیرید.

بهترین کشور سرور مجازی

سرور مجازی آلمان؛ رمزنگاری اطلاعات

سرور مجازی آلمان در بسیاری از مواقع بهترین کشور سرور مجازی است. سرور مجازی آلمان به سرور مجازی OVH نیز معروف است چون این دیتاسنتر در شهرهای فرانکفورت، نورنبرگ و فالکن‌اشتاین قرار دارد. به طور کلی، سرور مجازی آلمان برای اهداف زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • رمزنگاری اطلاعات
  • برای سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های با ترافیک بالا
  • برای کنترل سیستم‌ها

علاوه بر مواردی که گفته شد، شما می‌توانید از سرور مجازی آنلاین برای میل سرور و دیتابیس سرور استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از سرور مجازی آلمان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنید.می‌توانید بهترین هاستینگ وردپرس مناسب با وبسایت خود را از طریق کافه ارز تهیه کنید.

 

سرور اختصاصی فنلاند

سرور مجازی فنلاند؛ بهترین گزینه برای ترید

سرور مجازی فنلاند در شهر هلسینکی و بر روی دیتاسنتر OVH قرار دارد. این دیتاسنتر قابلیت‌ امنیتی بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و عملاً از حملات هکری نظیر DDoS جلوگیری می‌کند. بیشتر افرادی که به دنبال بهترین کشور سرور مجازی هستند، در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و بازار فارکس فعالیت دارند. سرورهای مجازی برای ترید استفاده می‌شوند اما چون دیتاسنتر از لحاظ فیزیکی دور است، سرعت پینگ بسیار بالا خواهد رفت. البته، سرور مجازی فنلاند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترید در صرافی بایننس به شمار می‌رود که امنیت بسیار بالایی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، شما برای خرید سرور اختصاصی Webtropia می‌توانید از طریق سایت کافه ارز اقدام کنید، درصورت نیاز به مشاوره می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

سرور مجازی کانادا؛ بهترین گزینه برای دسترسی به اینترنت بین‌المللی

سرورهای کانادا (vps-canada) در مناطق مختلف جهان پراکنده هستند اما بیشتر در شهر مونترال قرار دارند. کاربرانی که سرور مجازی کانادا خریداری می‌کنند از مزایایی نظیر سخت‌افزار جدید، شبکه پرسرعت، پورت نامحدود و آدرس IP اختصاصی بهره‌مند می‌شوند. توجه داشته باشید که سرور مجازی کانادا معمولاً با پنل اختصاصی ارائه می‌شود که قابلیت مدیریت و کنترل بخش‌های مختلف سرور در هز ساعت از شبانه‌روز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرور مجازی هلند

سرور مجازی هلند؛ کم هزینه و سریع

سرور مجازی هلند در شهر آمستردام قرار دارد و خدمات بسیار با کیفیتی به کاربران ارائه می‌دهد. سرورهای هلند محبوبیت بسیار زیادی دارند چون امکان استفاده از سرور هلند مانند یک شهروند هلندی را در اختیار شما قرار می‌دهند. سرورهای هلند با هزینه کمتر در مقایسه با سرورهای دیگر کشورها، امکان مدیریت و ایجاد تغییرات را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. فضایی که این سرور ارائه می‌دهد کاملاً اختصاصی است بنابراین امنیت بسیار بالایی دارد و یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال در بایننس است.اگر نیاز به سرویس VPS دارید، می‌توانید به سایت VPSDime ، یک ارائه‌دهنده میزبانی VPS، مراجعه کنید.

سرور مجازی لهستان؛ سخت‌افزار قدرتمند

سرور مجازی لهستان عملکرد بسیار قدرتمند و منحصربه‌فردی دارد. در واقع، سخت‌افزار قوی و هارد SSD با ظرفیت و سرعت بالا یکی از ویژگی‌های سرور مجازی لهستان به شمار می‌رود که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. منابع سخت‌افزاری که در سرورهای لهستان استفاده می‌شوند بدون افت کیفیت هستند و همواره تجربه بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. دسترسی‌های مدیریتی و نظارتی در این سرور خارجی به صورت کامل بر عهده کاربر است. به طور کلی، سرور لهستان برای میزبانی وب و اپلیکیشن، خرید و فروش ارز دیجیتال، افتتاح حساب بین‌المللی مثل پی پال و کاهش سرعت پینگ بازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای شناخت سرور مجازی Time4VPS میتوانید این مطلب دنبال کنید.

نکات مهم در خرید vps

نکات مهم برای انتخاب بهترین کشور سرور مجازی

در زمان خرید سرور مجازی، مخصوصاً اگر می‌خواهید از سرور مجازی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در بایننس استفاده کنید باید یک‌سری نکات که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم را مد نظر قرار دهید. شما می‌توانید اطلاعات زیادی درباره بهترین سرور مجازی از طریق مطالب موجود در این مقاله به دست آورید.

  1. بایننس کشور آلمان را تحریم کرده است سرور مجازی شما از کشورهای تحت تحریم مثل آلمان نباشد.
  2. سعی کنید بهترین کشور نظیر لهستان یا فنلاند را برای خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب کیند
  3. رم سرور مجازی باید حداقل 4 گیگ و دارای پردازنده 2 هسته‌ای باشد، این مورد باعث افزایش عملکرد، سرعت و جلوگیری از هنگ کردن سرور می‌شود.
  4. از ثابت ماندن آی پی اطمینان حاصل کنید.
  5. فراموش نکنید که امکان اتصال به سرور مجازی با گوشی اندروید، آیفون و لپ تاپ وجود داشته باشد.

نتیجه‌گیری

خرید سرور مجازی یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کار یا افرادی است که با پرداخت‌های بین‌المللی سروکار دارند. خیلی از کاربران مبتدی در زمان خرید سرور مجازی فقط به جنبه قیمتی آن توجه می‌کنند اما افراد باتجربه‌تر به موقعیت جغرافیایی سرور مجازی نیز دقت می‌کنند. در حقیقت، اگر می‌خواهید در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال خرید و فروش کنید یا این که پرداخت‌های بین‌المللی خود را در فضایی امن انجام دهید، باید از یک سرور مجازی استفاده کنید. بهترین کشور برای سرور مجازی یا بهترین کشور برای vps بستگی به این دارد که شما بخواهید چه استفاده‌ای از آن داشته باشید. برای مثال، سرور مجازی انگلستان و آلمان برای میزبانی وب و اپلیکیشن مناسب است، در حالی که سرور لهستان و فنلاند برای ترید و انجام پرداخت‌های بین‌المللی به کار می‌روند.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *