وبلاگ

/

/

معرفی بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال 💵 رو دست اخبار بازار ترید کن!

معرفی بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال 💵 رو دست اخبار بازار ترید کن!

۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال: پیدا کردن بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال برای آن دسته از معامله گرانی که به تازگی وارد بازار شده اند یک دغدغه محسوب می شود. اخبار روز بخصوص اخبار اقتصادی جهان تاثیر بسیار زیادی بر روی روند بازار کریپتوکارنسی می گذارد بنابراین افرادی که اخبار دسته اول و موثق را دریافت کنند می توانند تصمیمات بهتری در زمینه خرید یا فروش یک ارز دیجیتال بگیرند. نکته مهم دیگر این است که بازار ارز دیجیتال تعطیلی ندارد و هر روز شاهد اخبار مهم و نوسانات قیمتی قابل توجه است بنابراین یک معامله گر باید با بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال آشنا باشد. امروز در این مطلب به معرفی بهترین سایت های خبری در زمینه کریپتوکارنسی می پردازیم، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید ارزدیجیتال

سایت های خبری کریپتوکارنسی

برای موفقیت در زمینه معامله گری ارزهای دیجیتال دانش، سرمایه و تجربه فاکتورهای طلایی به شمار می روند. هیچ فردی بدون سرمایه اولیه مناسب نمی تواند وارد بازار ارز دیجیتال شود و از طرفی اگر فردی سرمایه داشته باشد اما دانش و آگاهی کافی نداشته باشد نیز خیلی سریع در این بازار شکست می خورد. دانشی که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید به آن مسلط بود به دو دسته تکنیکال و فاندامنتال دسته بندی می شود. دانش تکنیکال درباره نمودار و الگوهای قیمتی است در حالی که تحلیل فاندامنتال بر پایه اخبار به خصوص خبرهای اقتصادی در سراسر جهان است. شایان ذکر است که این اخبار باید داغ و دسته اول باشند تا بتوانند یک تریدر را در مسیر سودآوری قرار دهند. این نوع اخبار در وبسایت های خبری یا شبکه های اجتماعی منتشر می شوند بنابراین باید با کانال های دسترسی به آن آشنا باشید.

بیشتر بخوانید: 15 الگوی کندل استیک پرکاربرد در تحلیل تکنیکال

بهترین رسانه های خبری ارز دیجیتال

معرفی بهترین پلتفرم های خبرهای ارز دیجیتال

قبل از هر چیز باید ویژگی های یک سایت خبری خوب را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. رسانه های خبری در سراسر جهان دو اصل صداقت و داغ بودن اخبار را سرلوحه کار خود قرار می دهند. در واقع، هر چه رسانه خبری بی طرفانه و بی تعصب تر باشد، به قوه تصمیم گیری و ادراک مخاطب بیشتر احترام گذاشته می شود. در ادامه این مطلب معروفترین و معتبرترین سایت های خبری را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. سایت هایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد جزو معتبرترین رسانه های خبری در حوزه ارز دیجیتال به شمار می روند که رتبه بهتری در مقایسه با دیگر سایتها دارند. همچنین اگر علاقه‌مند هستید درباره مسدود شدن ارز دیجیتال بیشتر بدانید پیشنهاد می‌شود به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید

کریپتو پنیک (Crypto Panic)

یکی از بهترین سایت های خبری کریپتو پنیک است اما ورود به آن در وهله اول ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد. اخبار و تیترهای زیاد که با یک فونت ابتدایی و بدون تصاویر جذاب پیشت هم قرار گرفته اند ظاهری بسیار شلوغ و گمراه کننده برای کاربر ایجاد می کنند. البته پس از کمی جستجو در سایت و آشنا شدن با رابط کاربری آن متوجه می شوید که حجم اخبار ورودی آن به شدت بالاست و یکی از سریعترین سایت ها در زمینه انتشار خبر به شمار می رود. در واقع، اغلب مخاطبان این سایت جزو کسانی هستند که دوست دارند در کمترین زمان ممکن، بیشترین میزان اطلاعات از بازار را بدست آورند و خیلی به شکل ظاهری اخبار اهمیت نمی دهند. شیوه کار کریپتو پنیک به این صورت است که خلاصه ای از خبر و منبع آن را به نمایش می گذارد و اگر کاربر یک کلمه کلیدی را در سایت جستجو کنند به سرعت تمامی اخبار مربوط به آن در دسترس وی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: کندل استیک چیست
کوین تلگراف

کوین تلگراف (Cointelegraph) ؛ بهترین سایت خبرهای ارز دیجیتال از لحاظ گرافیکی

کاربرانی که به دنبال اخبار با کیفیت و تحلیل های ارزشمند هستند، کوین تلگراف را به عنوان بهترین سایت انتخاب می کنند. کوین تلگراف برخلاف کریپتوپنیک ظاهر بسیار زیبایی دارد و برای هر پست خبری تصاویر جذابی طراحی می کند. بهترین ویژگی کوین تلگراف احترام به وقت مخاطب است. در واقع، برای این که وقت کاربر خیلی گرفته نشود، این وب سایت اخبار و مقالات خود را به صورت صوتی نیز در وبسایت به نمایش می گذارد تا مخاطب به راحتی بتواند اخبار را دنبال کند.

قیمت لحطه ای ارزدیجیتال

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال

کوین دسک (Coindesk)

معامله گران قدیمی و با تجربه کامل با کوین دسک آشنا هستند. این وب سایت از بهترین رسانه های خبری ارزهای دیجیتال به شمار می رود که اعتبار بسیار زیادی در این حوزه دارد. دسته بندی اخبار در این سایت بسیار مطلوب است و پادکست و مقالات آموزشی بسیار با کیفیتی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد؛ در حقیقت کاربر هر چه از یک سایت خبری انتظار داشته باشد در کوین دسک پیدا می کند. علاوه بر این، اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید نیز در بخش آموزشی Crypto Explainer می توانید با الفبای حوزه ارز دیجیتال در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته آشنا شوید. در بخش TV هم مصاحبه های جدید با افراد تاثیرگذار در زمینه ارزهای دیجیتال در دسترس شما قرار دارد.

رسانه cryptopotato

کریپتو پوتیتو (Crypto potato)

احتمالاً تا الان متوجه شدید که رقابت بین بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال بسیار شدید است. بنابراین هر کدام از رسانه ها سعی کرده اند امکانات منحصر بفردی در اختیار کاربران خود قرار دهند. یکی از وبسایت هایی که با همین ترفند موفق شده مخاطبان زیادی را به خود جذب کند، کریپتو پوتیتو است. کریپتو پوتیتو فعالیت خود را از سال 2016 آغاز کرد و با این که سابقه کمتری به نسبت رقبای خود دارد اما با کمی خلاقیت و اضافه نمودن بخش های تحلیل بیت کوین و اتریوم توانسته خود را جا بیاندازد.

بیشتر بخوانید: بهترین آی پی ثابت برای ترید

بیت کوین مگزین (Bitcoin Magazine)

مجله خبری بیت کوین مگزین فعالیت خود را از سال 2012 شروع کرد و جزو قدیمی ترین رسانه های خبری محسوب می شود. اگرچه سایت Bitcoin Magazine جزو قدیمی ترین و معتبرترین سایت های خبری ارز دیجیتال به شمار می رود اما با یک نگاه کلی به آن متوجه می شوید که انتظارات از این سایت بسیار بالاتر است. البته، بخش مقالات علمی این وبسایت درباره تغییرات بلاکچین بسیار با کیفیت و کارآمد است.

مجله خبری فوربس (Forbes) ؛ بهترین سایت خبری ارز دیجیتال از لحاظ سرعت انتشار اخبار

وبسایت خبری فوربس فهرستی از بهترین ارزهای دیجیتال را به همراه مشاوره تخصصی درباره سرمایه گذاری منتشر می کند. فوربس هر چه در فضای ارز دیجیتال و بازارهای مالی اتفاق می افتد را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. علاوه بر این، لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را با کمک تحلیل تیم تخصصی خود منتشر می کند.

این سایت خبری برای افرادی که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اند بسیار مناسب است و کاربران در هر سطح از دانش که باشند می توانند از این پایگاه خبری استفاده کنند.

فروش ارز دیجیتال

سایت خبری کریپتو اسلیت (Cryptoslate)

رسانه خبری کریپتو اسلیت در سال 2017 راه اندازی شد و مانند دیگر رقبای خود در کنار اخبار روز، چارت ها و نمودارهای تحلیلی بلاکچین را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از نکان قوت کریپتواسلیت موتور جستجوی پیسرفته آن است که ردیابی رویدادهای مختلف را آسان تر می کند. در حقیقت، شما می توانید تمام کنفرانس ها و رویدادهای اجتماعی مربوط به یک پروژه و اطلاعات مربوط به عرضه اولیه و میزان کل توکن های در گردش آن را در این وبسایت به راحتی مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: سایت کریپتو اسلیت؛ کشف ترندهای روز ارز دیجیتال

نتیجه گیری

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال در سال های اخیر به یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال پرسودترین نوع معامله تبدیل شده است. بیشتر افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند بر اساس تحلیل فاندامنتال یا همان رصد اخبار روز به صورت لحظه ای تصمیم به خرید یا فروش یک ارز دیجیتال می گیرند. برای اطلاع از آخرین اخبار وبسایت هایی بسیاری در اینترنت وجود دارند اما خیلی از آنها به اعتبار و کیفیت اخبار توجه ندارند و ممکن معامله گران را گمراه کنند. به همین دلیل، ما در کافه ارز تصمیم گرفتیم، بهترین و معتبرترین سایت های خبری ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار داده و بهترین گزینه های موجود را در اختیار شما قرار دهیم، امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *