وبلاگ

/

/

خرید از علی بابا | راهنمای خرید و فروش در Alibaba

خرید از علی بابا | راهنمای خرید و فروش در Alibaba

۲۳ مرداد ۱۴۰۱

خرید از علی بابا: سایت Alibaba یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین چین و از بزرگ‌ترین عمده‌فروشی‌های دنیا است. خرید از سایت علی بابا در ایران نیز محبوب بوده اما مشکلات حمل و نقل و همچنین پرداخت ارزی مانع از خرید ایرانیان می‌شود. با خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز مشکل پرداخت به آسانی قابل حل است. در این مطلب از کافه ارز با هم می‌خوانیم که چطور از علی بابا کالا خریداری کنیم و نحوه فروش در سایت علی بابا چگونه است.

سفارش از علی بابا

علی‌بابا (Alibaba) یک سایت معروف و معتبر خرید و فروش کالا است که می‌توانید هنگام جستجوی کالاهای مورد نیاز خود، تامین کنندگان آن‌ها را در چین از طریق این سایت پیدا کنید. امروزه خیلی از افراد به سفارش و خرید از علی بابا می‌پردازند، چرا که خرید مستقیم از سایت علی بابا بی‌خطر و بدون هیچ‌گونه مشکلی است و تمام کالاهای موجود در این سایت از کیفیت بالایی برخوردار است.

سایت Alibaba از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در جهان و بزرگ‌ترین عمده‌فروشی آنلاین چینی است که بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. از مزایای این فروشگاه این است که حتی بسیاری از تولیدکنندگان برای فروش کالاهای خود و بسیاری از بازرگانان جهت تامین کالا و مواد اولیه خود، اقدام به خرید از سایت علی بابا می‌کنند. خرید از Alibaba در ایران با مشکلات حمل و نقل همراه است بنابراین برای خرید از سایت Alibaba باید آدرس دوست و آشنایی مطمئن در خارج از ایران را برای دریافت کالا وارد کنید تا آن‌ها برای شما ارسال کنند. با خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز نیز می‌توانید بدون داشتن کارت اعتباری نسبت به خرید از Alibaba اقدام کنید.

سایت خرید علی بابا

سایت خرید علی بابا

گروه علی‌بابا یک شرکت تجارت الکترونیک چینی است. لازم به ذکر است که هولدینگ علی‌بابا شامل سایت Alibaba (وب‌سایتی برای افراد خارج از چین برای خرید)، تااوبااو (نسخه چینی سایت آمازون) و هم چنین علی اکسپرس و وب سایت تیمال (زیر مجموعه‌های خرده فروشی) است. حال شاید تا به اکنون برای شما هم سوال به وجود آمده‌ باشد که سایت علی بابا چیست؟ بهتر است که بدانید سایت Alibaba در اصل سایت اصلی کارخانه‌ها و همچنین شرکت‌های بازرگانی چینی در کشور چین است. این سایت برای پیدا کردن تامین کنندگان در کشور چین فعالیت گسترده‌‎ای می‌کند و حتی شرکت‌های چینی نیز از آن بهره می‌برند.

سفارش از سایت علی بابا

از آن‌جایی که در سایت Alibaba کاربران می‌توانند هر گونه کالایی که مدنظرشان است و جای دیگر پیدا نمی‌کنند را سفارش و خریداری کنند، به همین دلیل این روزها خرید از سایت Alibaba مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته‌ است و خیلی از کاربران به خرید از علی بابا می‌پردازند، چرا که می‌دانند با خرید کالا از علی بابا خیالشان راحت خواهد بود که یک کالای معتبر و اصلی را خریداری می‌کنند.

اما این سایت ارسال به ایران ندارد؛ بنابراین بسیاری هنگام خرید از علی بابا آدرس یکی از دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور مثل ترکیه را جهت خرید محصول ثبت کرده تا این کالا به آن‌ها تحویل داده شده و سپس آن‌ها برایشان ارسال کنند.

چگونه از سایت علی بابا خرید کنیم؟

باید در ابتدا به ساخت اکانت بپردازید، حال برای ساخت اکانت، شما باید در مرحله اول در سایت علی‌بابا ثبت‌نام کنید.

خرید از Alibaba

برای انجام این کار به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. زمانی که شما تصمیم می‌گیرید که خرید خود را از طریق سایت علی‌بابا انجام دهید باید یک تامین‌کنندۀ قابل اعتماد را از طریق جست وجو در این فروشگاه انتخاب کنید. خریداران در ابتدا باید نوع تامین‌کننده مناسب با کسب و کار خود را تعیین کنند. تامین‌کنندگان به دو صورت در علی‌بابا دیده می‌شوند: کارخانه و شرکت بازرگانی! بعد از ورود به سایت از طریق اکانتی که ساختید، می‌توانید محصول مورد نظرتان را از روش‌های متعددی جستجو کنید. بهتر است که در مورد شرایطی که باعث موفقیت جست وجوی شما می‌شوند اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید (علی بابا چیت شیت) را گوگل کنید. هم‍‎چنین انجام تحقیقات بازار با گروه‌های مختلف از مخاطبان هدف، بهترین روش است.

بیشتر بخوانید: چطور از سایت ایکیا خرید کنیم؟

مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان خرید از Alibaba باید در نظر بگیرید، قیمت محصول و گزینه تحویل برروی عرشه کشتی (FOB) است و بدین معنا است که فروشنده، بار را بدون هیچگونه هزینه به بندر منتقل می‌کند و مشتری فقط باید هزینه حمل ونقل را از بندر مبدا تا بندر مقصد پرداخت کند. حداقل مقدار سفارش به معنی حداقل مقدار سفارشی است که یک تامین‌کننده در علی‌بابا مایل به تحویل آن است. بعد از مذاکره بر سر حداقل مقدار سفارش و قیمت باید روش پرداخت را انتخاب کنید. مشتریان باید تمام جزئیات مربوط به روش‌های پرداخت و پرخطر بودن و یا نبودن آن‌ها را بدانند.

خرید عمده از سایت علی بابا

از بهترین روش‌ها جهت خرید کالای خارجی به صورت آنلاین، خرید از Alibaba است. خیلی از بازرگانان جهت تامین کالا و مواد اولیه، اقدام به خرید از علی بابا می‌کنند. خرید از سایت Alibaba می‌تواند بسیار مقرون به‌صرفه و پرسود باشد. علی بابا یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های عمده فروشی در کشور چین است، همچنین یکی از قدرتمندترین و شناخته شده‌‎ترین شرکت‌های تجارت الکترونیکی به حساب می‌آید. حال این موضوع را هم باید افزود که این سایت معروف و شناخته شده در زمینه فروش آنلاین محصولات هم به صورت عمده و هم خرده فروشی فعالیت می‌کند. به این گونه خریداران می‌توانند در هنگام سفارش در صورت تمایل به خرید عمده از سایت علی بابا اقدام نمایند.

خرید مستقیم از علی بابا

خریداران می‌توانند به راحتی به خرید مستقیم از سایت علی بابا بپردازند. حال این موضوع را هم باید افزود که جهت یافتن تامین کننده مناسب، حتما بعد از ایجاد کد کاربری که به طور معمول باید با شماره تلفنی غیر از شماره‌های ایرانی باشد ایجاد و به این گونه با تامین کنندگان در قسمت چت علی بابا مذاکره کنید و قیمت دقیق برای حداقل سفارش خود را دریافت کنید. بعد از آن قیمت‌های دریافت کرده را با یکدیگر مقایسه و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید. هم‌چنین برای دریافت نمونه نیز همین روند را می‎توانید پیش ببرید. به این ترتیب شما می‌توانید به خرید مستقیم از سایت علی بابا اقدام کنید.

خرید کالا از علی بابا

علی بابا فروشگاه

علی بابا فروشگاه اینترنتی است که به خریداران امکان خرید و فروش محصولات را به صورت بین المللی و همچنین محلی می‌دهد. نحوه خرید از فروشگاه آنلاین Alibaba بسیار ساده است و در چندین مرحله خلاصه می‌شود. در ابتدا کافی است به دنبال کالای مورد نظرتان و یک عرضه‌کننده مورد اطمینان با سابقه خوب در تراکنش‌های اخیر بگردید، بعد از آن با عرضه کننده بر سر جزئیات معامله به توافق برسید.

واسطه خرید از سایت علی بابا

مهم است بدانید بعد از این که با عرضه کننده بر سر جزئیات معامله به توافق رسیدید، به عنوان روش پرداخت می‌توانید از پی پل و یا سایر سرویس دهندگان پرداخت استفاده کنید. اما با توجه به این که در پرداخت هزینه سفارش محدودیت‌هایی برای مشتریان ایرانی وجود دارد، به همین دلیل بهتر است مراحل خرید توسط یک صرافی آنلاین معتبر همچون کافه ارز صورت بگیرد. شما با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز می‌توانید پرداخت در Alibaba را به آسانی انجام دهید اما برای حمل و نقل آن نیاز به آدرس دوست یا آشنایی که امکان ارسال بار به شما دارند را وارد کنید.

خرید کالا از سایت علی بابا

روش های متعددی برای جستجوی کالا و خرید کالا از علی بابا وجود دارد. اما بهتر است که بدانید ساده ترین روش این است که کلیدواژه و یا عبارتی را در بخش جستجوی کالا در صفحه اصلی سرچ کنید. سربرگ (Products) را انتخاب و بعد از آن عبارت مورد نظر را در بخش جستجو آن وارد نمایید. در همین بخش باید کشور خود را از منوی آبشاری انتخاب و بعد از آن روی دکمه Search کلیک کنید. سپس می‌توانید با توجه به توضیحاتی که در قسمت قبل بابت خرید کالا از علی بابا دادیم، به خریداری کالای مورد نظر خود اقدام نمایید.

خرید از سایت alibaba

سفارش کالا از علی بابا

باتوجه به این که در سایت Alibaba خریداران می‌توانند هر گونه کالایی که مدنظرشان است را سفارش و خریداری کنند، به همین دلیل به ثبت سفارش کالای خود از سایت Alibaba می‌پردازند. با خرید کالا از علی بابا خیالشان آسوده خواهد بود که یک کالای معتبر و اصل را خریداری می‌کنند. ممکن است بسیاری برای پرداخت کالاهایی که قصد خریداری آن را دارند با مشکل مواجه شوند؛ چرا که برای این کار نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بین المللی است. کافه ارز با ارائه خدمات خرید از سایت های خارجی این امکان را فراهم کرده که شما بدون دغدغه نسبت به خرید از علی بابا اقدام کنید.

سایت خرید از علی بابا

سایت Alibaba فعالیت خود را از سال ۱۹۹۹ و توسط جک ما Jack Ma آغاز کرد و در مدت زمان کمی توانست در بین شرکت‎‌های تجارت الکترونیک رشد کند و این گونه سایت Alibaba تبدیل به سایتی شد که کارخانه‌های کشور چین و تجارت دنیا، را به مشتریان بزرگ و حتی کوچک وصل می‌کرد. امروزه سایت خرید علی بابا به یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید و فروش در سراسر دنیا تبدیل شده است که در این سایت خرید و فروش هرگونه کالا و بر اساس ضوابط سایت صورت می‌گیرد. بهتر است که بدانید قیمت‌ها بسیار نازل، کیفیت مناسب و در خور قیمت و نیز امنیت بالای این سایت در حین انجام قرارداد باعث رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این سایت شده است.

نحوه فروش در سایت علی بابا

برای خیلی از افراد سوالی که به وجود می‌آید، این است که چگونه می‌توانند محصولات خود را در سایت Alibaba به فروش برسانند؟ در این باره بهتر است که بدانید در مرحله اول برای حساب کاربری خود باید ثبت نام کنید، سپس مشخصات شرکت خود را ایجاد کنید. محصولات خود را فهرست کنید و یک ارتباط دهنده با کیفیت باشید. همچنین عضویت طلایی را در نظر بگیرید و از منابع علی بابا استفاده کنید.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود به ریال می‌توانید از خدمات پرداخت

خرید گوشی از سایت علی بابا

علی‌بابا یک سایت بسیار بزرگ و معتبری است که تمام کالاهایی که مورد نظرتان است را می‌توانید در این سایت جستجو کنید. بهتر است که بدانید این سایت اینترنتی به فروش گوشی همراه نیز می‌پردازد و شما می‌توانید گوشی همراه مورد نظر خود را باتوجه به نحوه خرید کالا که در قسمت قبل آن‌ها را بیان کردیم سفارش خود را ثبت کنید. شما با خرید گوشی از سایت علی بابا خیالتان آسوده و راحت خواهد بود که کالای شما اصل و تضمین شده‌است.

خرید از سایت علی بابا

علی بابا یک فروشگاه آنلاین چینی معتبر است که می‌توانید هنگام جستجوی کالاهای مورد نیاز خود، تامین کنندگان آن‌ها را در چین از طریق این سایت پیدا کنید. خیلی از مردم در سراسر جهان به سفارش و خرید از علی بابا می‌پردازند، چرا که خرید مستقیم از سایت علی بابا بی‌خطر است و همچنین تمام کالاهای موجود در این سایت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بعد از ثبت سفارش برای پرداخت هزینه سفارش محدودیت‌هایی برای ایرانیان وجود دارد، به همین دلیل بهتر است مراحل خرید توسط یک صرافی معتبر آنلاین همچون کافه ارز انجام شود. خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز به شما جهت پرداخت ارزی در این سایت یاری خواهد رساند. در نهایت باید افزود که افراد می‌توانند با طی کردن مراحلی به فروش کالای خود در این سایت نیز بپردازند.

4.6/5 - (22 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *