وبلاگ

/

/

ووچر آزمون PTE | چطور ووچر آزمون PTE بخریم؟

ووچر آزمون PTE | چطور ووچر آزمون PTE بخریم؟

ووچر آزمون PTE

ووچر آزمون PTE: با خرید ووچر آزمون PTE، بسیار سریع‌تر و ارزان‌تر در آزمون پی تی ای ثبت نام کنید. از آنجایی که برای ثبت‌نام در این آزمون به پرداخت ارزی نیاز دارید، باید از سایت‌هایی همچون صرافی کافه ارز برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی کمک بگیرید تا به آسانی پرداخت هزینه آزمون PTE را انجام دهید و یا با خرید ووچر PTE دبگر نیازی به کمک گرفتن از واسطه‌ها ندارید و خودتان می‌توانید با کمک ووچر پی تی ای در آزمون PTE ثبت نام کنید.

خرید ووچر آزمون PTE

آزمون PTE یکی از آزمون‏‌های بین‌المللی معتبری است که هر سال در خیلی از کشورهای سراسر جهان برگزار می‌‎شود و علاقه‌مندان با شرکت در این آزمون می‌‎توانند به این‌گونه سطح زبان انگلیسی خود را بسنجند. بهتر است که بدانید PTE به شکل آکادمیک و مبنی بر کامپیوتر برگزار می‎‌شود و تمام افراد به جز کسانی که زبان مادری آن‎‌ها انگلیسی است، می‌‏توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند و میزان استعداد و توانایی خود را در زبان انگلیسی بررسی نمایند.

بیشتر بخوانید: آزمون PTE چیست

حال این موضوع را هم باید افزود که افراد برای شرکت در آزمون PTE در ابتدا باید هزینه‌های ثبت‌نام در آزمون را بپردازند که البته این هزینه‌ها در کشورهای مختلف متفاوت است. اما ناگفته نماند که در کلیه پرداخت‌‎ها استفاده از ووچر آزمون PTE همواره بهتری راهکاری است که می‌‎توانید از آن استفاده کنید. ثبت‌نام در آزمون PTE در کشور ما نیز با خدمات پرداخت هزینه ثبت نام آزمون PTE در صرافی کافه ارز امکان‌پذیر است.

ووچر پی تی ای

اما لازم به ذکر است که این آزمون در ایران برگزار نمی‏‌شود و از این رو باید برای شرکت در آزمون به کشورهای دیگر سفر کنید که در این زمینه اغلب افراد با خرید ووچر آزمون PTE ترکیه به مبلغ هزار لیر برای شرکت در این آزمون به کشور ترکیه سفر می‎‌کنند. حال اگر شما هم اگر قصد خرید ووچر آزمون PTE و یا پرداخت هزینه‏‌های آن را دارید، می‌توانید از خدمات ثبت نام آزمون PTE هم بدون ووچر در آزمون ثبت نام کنید و یا با خرید ووچر PTE در این آزمون ثبت نام کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید با کارشناسان کافه ارز تماس بگیرید که در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک کنند.

آزمون PTE چقدر دقیق است؟

سیستم‌های امتیازدهی در آزمون پی‌تی‌ای از الگوریتم‌های پیچیده‌ و استانداردی استفاده می‌کنند که از همان ابتدا با استفاده از نمونه‌هایی که توسط انسان امتیازدهی شده بودند، آموزش داده شدند. بهتر است که بدانید هزاران نمره و نمونه عملکرد برای آموزش این سیستم‌های امتیازدهی خودکار استفاه شده‌ است تا زمانی که به سطوح بالای قابلیت اعتماد دست یافتند.

تست میدانی آزمون PTE آکادمیک شامل ارزیابی پاسخ‌‌های ارائه شده از طرف چندین هزار داوطلب و از بیشتر از ۱۲۰ گروه زبانی مختلف بود. برای مهارت صحبت کردن، تقریبا چهار صد هزار پاسخ جمع‌آوری شده و توسط ارزیاب‌های انسانی، نمره‌دهی شده‌ است. حال بهتر است که بدانید اختلاف میان امتیازهای داده شده توسط کامپیوترها و امتیازهای تعیین شده توسط انسان برای ارزیابی کلی مهارت صحبت کردن، ۰.۹۶ بوده ‎است. این موضوع قابل اعتماد بودن امتیازدهی به مهارت صحبت کردن در آزمون زبان PTE آکادمیک را اثبات کرد.

هچنین بهتر است که بدانید مقیاس به کار رفته برای سنجش میزان دقیق بودن یک آزمون زبان در ارزیابی مهارت‌های فرد (خطای استاندارد اندازه‌گیری) و یا همان SEM نامیده می‌شود. این موضوع را هم باید افزود که مقایسه داده‌های منتشر شده توسط بعضی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی که توسط نهادهای دولتی و همچنین موسسات آموزش عالی مورد قبول هستند نشان داده می‎‌شوند که بر اساس خطای استاندارد اندازه‌گیری همه آزمون‌های مهم انگلیسی آکادمیک، آزمون پی تی ای آکادمیک بالاترین قابلیت اعتماد را در هر دو بخش مهارت‌های ارتباطی و امتیاز کلی دارد. اگر قصد ثبت نام در آزمون PTE را دارید می‌توانید در کافه ارز نسبت به خرید ووچر آزمون PTE اقدام کنید و هم پرداخت هزینه آزمون PTE را به کافه ارز بسپارید.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام ماک آزمون PTE

انواع آزمون PTE

آزمون پی تی ای انواع مختلفی دارد که شما باید پیش از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون PTE با انواع آن و کاربردهای آن آشنا شوید تا متوجه شوید کدام آزمون مناسب شما است. آزمون PTE در سه نوع آکادمیک، عمومی و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شوید:

آزمون PTE آکادمیک

آزمون آکادمیک PTE پیشروترین آزمون مبنی بر رایانه در سراسر جهان برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی در راستای تحصیل در خارج از کشور و همچنین مهاجرت است که چهار مهارت Listening ، Speaking ، Reading و Writing را از طریق رایانه در یک جلسه آزمون 3 ساعته ارزیابی می‌کند.

در زمان آزمون، برای ارتباط با رایانه به شما هدست داده می‌شود. بهتر است که بدانید در این آزمون 20 قالب سؤال مختلف از انتخاب از میان گزینه‌ها تا مقاله‌نویسی و حتی تفسیر اطلاعات وجود دارد. مهم است که بدانید محتوای دانشگاهی و زندگی واقعی موارد ارزیابی سطح زبان در PTE است؛ از این رو می‌توانید گزیده‌هایی از مکالمات و جدول‌ها را در سوالات مشاهده کنید. این موضوع را هم باید افزود که در این تست از طیف وسیعی از لهجه‌هایی که در زندگی روزمره که احتمال دارد با آن‌ها برخورد داشته ‎باشید، از لحجه‌ استرالیایی و آمریکایی گرفته تا لحجه افراد غیربومی استفاده می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از آزمون آشنایی و مهارت لازم با لحجه‌ها را کسب کنید.

سوالات به طور معمول دو مهارت را در کنار هم ارزیابی می‌کنند، به عنوان مثال گوش دادن و خواندن یا خواندن و صحبت کردن. لازم به ذکر است که قسمت Speaking و یا همان مصاحبه آزمون نیز با رایانه انجام می‎‌شود. صدای شما ضبط می‌شود و برای نمره‌‎دهی به مصحح ارسال خواهد شد و در نهایت نمره کلی آزمون بین 10_90 نمره ارزیابی می‌شود. اگر قصد ثبت نام در آزمون PTE آکادمیک دارید می‌توانید با خرید ووچر آزمون PTE در کافه ارز به آسانی ثبت‌نام این آزمون را انجام دهید.

خرید ووچر آزمون PTE

آزمون PTE عمومی

جالب است که بدانید قبلا آزمون PTE عمومی با عنوان تست‌های انگلیسی لندن شناخته می‌شد. این آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی برای غیر بومیان است. شرایط این آزمون همانند آزمون PTE آکادمیک است، البته با این تفاوت که PTE عمومی مبتنی بر موضوع است. این آزمون برای ارزیابی سطح زبان‌آموز در هنگام ارتباط برقرار کردن در موقعیت‌های معتبر و واقع‌گرایانه است و برای چگونگی یادگیری واژگان و ساختارهای رسمی نمی‌باشد. از این رو، در آزمون PTE عمومی به‌ جای سوال موشکافانه از قواعد از اتفاقات زندگی واقعی سوال پرسیده می‌شود.

در این آزمون نیز چهار مهارت Listening، Speaking، Reading و Writing را از طریق رایانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این موضوع را هم باید افزود که نتیجه‌ آزمون در شش سطح اعلام می‌شود که این سطوح با توجه چارچوب مشترک مراجع اروپایی برای زبان‌ها تعیین شده‌اند. این چارچوب توسط شورای اروپا به منظور مقایسه ساده‌تر سطح زبان و صلاحیت زبان آموزان توسط معلمان، دانشگاه‌ها و همچنین کارفرمایان را ایجاد شده‌ است.

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه آزمون PTE

آزمون PTE کودکان و نوجوانان

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی برای کودکان خردسال (از 7 الی 12 سالگی) است که در حال یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی هستند. در این نوع از آزمون PTE نیز چهار مهارت Reading، Speaking، Listening و Writing ارزیابی می‌شود و نتیجه این آزمون در چهار سطح اعلام می‌شود. بهتر است که بدانید سوالات آزمون PTE در حول ماجراهای جالب و سرگرم‌کننده (خانواده Brown) قرار دارد. آزمون مبتنی بر موضوع است و به صورت سرگرم‌کننده و بسیار جالب طراحی شده‌اند.

توجه داشته باشید که این آزمون در سطوح پایین‎‌تر از آزمون PTE آمادمیک و عمومی قرار دارد. هدف اولیه این آزمون بررسی توانایی کودکان در استفاده از ساختارهای زبانی و هدف اصلی هم ارزیابی این است که کودکان چقدر خوب می‌توانند از زبان برای ارتباط برقرار کردن با دیگران استفاده ‌کنند. به همین دلیل در این آزمون از سناریوهای زندگی واقعی برای طراحی سوالات استفاده می‌کنند و در این آزمون قواعد سخت‌گیرانه استفاده نمی‌شود.

خرید ووچر آزمون پی تی ای

چرا بهتر است که خودمان در آزمون PTE ثبت نام کنیم؟

در خیلی از موارد این سوال پیش می‎‌آید که با وجود سایت‎‌هایپرداخت ارزی چرا بهتر است که خودمان در آزمون PTE ثبت نام کنیم؟ شاید فکر کنید تنها دلیل این اقدام کاهش هزینه‌ها است، اما در این باره می‌توان این گونه بیان کرد که این تنها دلیل ما برای انجام مراحل ثبت نام توسط خود شخص متقاضی نیست. همان‌طور که در قسمت قبل بیان کردیم، آزمون PTE در کشور ایران برگزار نمی‌شود و افراد باید برای شرکت در آزمون به سایر کشورهای برگزار کننده آزمون سفر کنند و به همین دلیل به متقاضیان توصیه می‌شود که برای انجام پرداخت‌‏ها حتما از ووچر آزمون PTE استفاده کنند تا پرداخت‌ها سریع‌تر و بدون واسطه و بدون استفاده از کارت‎‌های اعتباری بین‌المللی انجام شود.

البته با وجود چنین ویژگی‎‌های کاربردی ووچر دیگر متقاضی به راحتی می تواند در آزمون ثبت نام کند. انجام فرایند ثبت نام توسط شما می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد که از جمله آن‏‌ها می‏‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با حذف هزینه سایت‌های پرداخت ارزی واسطه می‌توانید هزینه‌های ثبت نام را کاهش دهید و به این گونه صرفه‌جویی داشته باشید.
  • زمانی که خودتان ثبت نام کنید، اطلاعات شخصی را بدون اشتباه در فرم وارد خواهید کرد و به این ترتیب از هرگونه اشتباه در فرم ثبت نام جلوگیری می‌شود. در واقع می‌توان این گونه بیان کرد که اگر خودتان ثبت نام کنید با ریسک بسیار پایین‌تری فرایند ثبت نام انجام خواهد شد.
  • خرید ووچر آزمون PTE فقط در سه ساعت امکان‌پذیر است و شما بعد از خرید ووچر PTE می‌‎توانید سریعا مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.
  • با توجه به این که کلیه مراحل از سیستم شخصی شما انجام می‌شود و هزینه ها را با ووچر رسمی PTE پرداخت کرده‌اید، ثبت نام شما با ایمنی و امنیت بالایی انجام خواهد شد.

خرید وچر PTE

در این مقاله بیان کردیم که آزمون PTE یکی از آزمون‏‌های بین‌المللی معتبری است که هر سال در اکثر کشورهای سراسر جهان برگزار می‎‌شود و علاقمندان با شرکت در این آزمون می‎‌توانند سطح زبان انگلیسی خود را بسنجند. ثبت نام در آزمون PTE در کشور ایران نیز با خدمات پرداخت هزینه ثبت نام آزمون PTE در کافه ارز امکان‌پذیر است، اما این آزمون در کشور برگزار نمی‌‏شود و برای شرکت در آزمون PTE باید به کشورهای دیگر سفر کرد. همچنین بیان کردیم که افراد برای شرکت در آزمون PTE در ابتدا باید هزینه‎‌های ثبت نام در آزمون را بپردازند که البته هزینه‎‌ها در هر کشور متفاوت است و برای کلیه پرداخت‎‌ها استفاده از ووچر آزمون PTE همواره بهترین راهکاری است که می‌‎توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از خدمات پرداخت ارزی و همچنین پرداخت هزینه آزمون PTE در کافه ارز می‌توانید هم نسبت به خرید ووچر پی تی ای اقدام کنید و یا پرداخت هزینه ثبت نام آزمون PTE را به کافه ارز بسپارید.

4.7/5 - (18 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *