وبلاگ

/

/

خرید زمین در Upland آپلند 💥 آموزش نحوه خرید زمین متاورس آپلند

خرید زمین در Upland آپلند 💥 آموزش نحوه خرید زمین متاورس آپلند

۲۱ اسفند ۱۴۰۱

خرید زمین در Upland آپلند

خرید زمین در Upland چگونه است؟‌ سیر تکامل دنیای پرداخت ارزی ابتدا با صعنت خرید و فروش ارز دیجیتال شروع شد و امروزه پای خود را فراتر از استانداردهای موجود گذاشته است. متاورس ایتسگاه بعدی سفر سفینه پیشرفت دنیای کریپتوکارنسی است. علاقمندی کاربران به دنیای پر رمز و راز متاورس روز به روز در حال افزایش است. بازی Upland ( آپلند) یک متاورس دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است و ساختار دنیای مجازی و دنیای واقعی را با هم ادغام می‌کند. برای بسیاری از ما خریدن یک ملک در یک کشور اروپایی یک رویای دست نیافتنی و بزرگ است اما امروزه با ورود به دنیای متاورس هیچ چیز برای هیچ‌کس غیرممکن نیست. اگر شما هم به خرید زمین مجازی در متاورس فکر می کنید، در این مطلب از کافه ارز با هم نحوه خرید زمین مجازی در آپلند به صورت مرحله به مرحله و تصویری را مرور می‌کنیم. همچنین با نحوه فروش زمین در Upland و این‌که چگونه Uplander شویم و یا نحوه ثبت نام در آپلند و چگونه زمین ارزان در اپلند پیدا کنیم صحبت خواهیم کرد.

آپلند Upland چیست؟

بازی آپلند (Upland.me) یک بازی متاورس است که از فناوری بلاکچین برای کاربران استفاده می‌کند تا NFTها را با توکن های UPX خود معامله کنند و در نتیجه اقتصاد مجازی را شکل دهند. بازیکنان در Upland می‌توانند اموال مجازی را با پول واقعی معامله کنند. دارایی های مجازی در Upland به دنیای واقعی در سرتاسر جهان شباهت یکسانی دارد. علاوه بر این، اندازه یک ملک نیز در نظر گرفته می‌شود یعنی قیمت هر زمین به نسبت اندازه و موقعیت مکانی متغییر است. Upland به بازیکنان این امکان را می‌دهد که جهان را در یک متاورس دیجیتال و منحصر به فرد بازسازی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های متاورس

اولین شهر آپلند سانفرانسیسکو است و به دنبال آن شهر نیویورک راه‌اندازی می‌شود. این بازی از طریق مرورگر بر روی کامپیوتر، اندروید و iOS قابل اجرا است و از توکن UPX برای معاملات در بازی و خرید زمین در آپلند استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری بلاکچین، ارزهای دیجیتال و پدیده Web 3.0 و در نهایت مقوله بسیار جذاب متاورس، علاقه مردم به بازی‌های بلاک چینی دو چندان شده است. بازی Upland یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چینی محسوب می‌شود که قابلیت خرید و فروش ملک و مستغلات و کسب درآمد واقعی از آن را برای کاربران فراهم کرده است.

در حقیقت، املاکی که در بازی اپلند خریداری می‌کنید به صورت 100% متعلق به خود شما هستند و هر زمان که بخواهید می‌توانید آنها را به فروش برسانید. بلاکچین و توکن های بازی Upland توسط تیم توسعه‌دهنده ایاس (EOS) توسعه داده شده است. توکن اختصاصی این بازی UPX نام دارد که برای خریدهای درون برنامه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بازار آزاد قابل معامله نیست.

توکن UPX چه کاربردی دارد؟

توکن UPX فقط در بازی قابلیت خرید و فروش دارد. شما از طریق باین توکن می‌توانید با بازیکنان دیگر بازی معامله انجام داده و املاک مورد نظر خود را خرید و فروش کنید. این توکن فقط در داخل بازی Upland عرضه شده یا ماهانه به‌صورت جایزه به کاربران فعال داده می‌شود. علاوه بر این، ارز upx با دلار (usd) نیز قابل خریداری است و بازیکنان برای بهره‌مند شدن از برخی امکانات جانبی بازی آن را خریداری می‌کنند.

زمانی که تقاضا برای توکن UPX افزایش می‌یابد کاربران می‌توانند با استفاده از دلار اقدام به خریداری آن کنند. آپلند به کاربران این امکان را می‌دهد که املاکی را بخرند که در فضای واقعی نیز وجود دارند. هر زمین در قالب یک NFT به کاربران عرضه می‌شود و آز انجایی که املاک در دنیای واقعی محدود و کمیاب هستند، بنابراین NFTهای آپلند نیز به مرور کمیاب خواهند شد. درست مشابه با بازار واقعی، میزان عرضه و تقاضای UPX روی قیمت NFT تأثیرگذار است یعنی هر چه تقاضا بیشتر شود قیمت توکن‌ها نیز بیشتر می‌شود.

ویژگی‌های بازی Upland

بازی Upland فضایی کاملا کاربرپسند دارد و در لپ‌تاپ و موبایل نیز قابل‌ دسترس است. بازیکنان حرفه‌ای و مبتدی می‌توانند این بازی را نصب‌ کرده و از آن کسب درامد واقعی و دلاری داشته باشند. کسب سود و درآمد باعث می‌شود کاربران برای ادامه بازی انگیزه بیشتری داشته باشند زیرا اکثر بازی‌های سنتی به بازیکنان اجازه کسب درآمد نمی‌دهند. برای ورود به بازی آپلند کاربر باید ایمیل خود را ارائه دهد. در ابتدای بازی به بازیکن مأموریتی داده می‌شود که در صورت موفقیت ۳ هزار UPX به‌عنوان جایزه به دست می‌آورد. در ادامه بازی، بازیکنان باید UPX خریداری کنند تا بتوانند املاک بیشتری برای خود بخرند.

املاک داخل بازی همه دارای NFT هستند. این ویژگی باعث می‌شود همه دارایی‌های بازیکن کاملا نشان‌گذاری شده و منحصربفرد باشد. هیچ فردی نمی‌تواند اموال و دارایی دیگران را تغییر داده یا حذف کند. بازی آپلند از شیوه‌های مختلفی برای قیمت‌گذاری NFT های خود استفاده می‌کند. افراد می‌توانند دارایی‌های خود را با دلار آمریکا مبادله کنند و یا آن‌ها را به شکل کلکسیون برای خود نگه دارند. بازی آپلند انقدر واقعی و هیجان‌انگیر است که حتی برخی از بازیکنان به فضای داخلی بازی و دارایی‌های خود وابستگی عاطفی نیز پیدا می‌کنند.

 

نحوه ثبت نام در آپلند

در مرحله اول وارد سایت آپلند به آدرس Upland.Me شوید. سپس به قسمت ثبت نام آپلند (r.upland.me/C9i4) بروید و مراحل زیر را مطابق با تصویر تکمیل کنید:

  • یک نام یا User Name برای خود انتخاب کنید.
  • ایمیل خود را وارد کنید.
  • یک پسورد یا رمز عبور برای خود انتخاب کنید.
  • وقتی تمام اطلاعات را وارد کردید روی گزینه Sign Up کلیک کنید.
ثبت نام در Upland
ثبت نام در Upland

در مرحله دوم از نحوه خرید زمین متاورس آپلند ، یک لینک برای تایید ایمیلی که وارد کرده‌اید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. به ایمیل خود بروید و روی لینک ارسال شده برای تایید کلیک کنید.

خرید زمین مجازی در آپلند
خرید زمین مجازی در آپلند

پس از تایید ایمیل روی گزینه Login کلیک کرده و با وارد کردن ایمیل و پسورد وارد اکانت آپلند خود شوید. پس از ورود شما 4500 ارز UPX به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

خرید زمین در متاورس Upland
خرید زمین در متاورس Upland

آموزش انجام بازی UPLAND

نحوه انجام بازی آپلند چندان پیچیده نیست. کاربران پس از ثبت‌نام در آپلند و ورود به بازی شروع به خرید توکن UPX با ارز فیات کرده و اقدام به خرید و فروش املاک مجازی می‌کنند. آن ها به منظور سود بیشتر همواره دارایی خود را ارتقا می‌دهند و آن‌ها را با ارز فیات مبادله می‌کنند. راه اصلی نقد کردن توکن های UPX فروش املاک است. کاربران می‌توانند املاک خود را در ازای ارز فیات بفروشند. همچنین آپلند هر ماه مقداری توکن UPX عرضه می‌کند تا کاربران را تشویق به نگهداری اموال خود کند. درآمد ماهیانه کاربران به حساب UPX آن‌ها واریز می‌شود.

بازی Upland به کاربران اجازه می‌دهد NFTها را با استفاده از توکن UPX یا دلار خریداری کنند. اگر شما املاک خود در بازی را در ازای دلار بفروشید می‌توانید پول خود را از بازی برداشت کنید. برای برداشت دلاری از این بازی، باید به صورت داخلی احراز هویت کنید. در این صورت، بعد از فروش املاک، می‌توانید دارایی خود را به حساب Paypal منتقل کنید. یکی از اصطلاحات این بازی کالکشن (Collection) یا همان کلکسیون است که توسط توسعه‌دهندگان این بازی طراحی شده است. ارزش توکن های UPX زمانی زیاد می‌شود که کاربر بتواند تمام بخش‌های مجموعه مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را تکمیل کند. برخی از کالکشن‌های موجود در بازی، قیمت بالایی داشته و تکمیل آن‌ها کار بسیار سخت و پر هزینه‌ای است.

برخی از کاربران برای تکمیل مجموعه خود با مالکان وارد مذاکره می‌شوند. آپلند یک بازار دارد که خریداران می‌توانند برای خرید ملک به آنجا مراجعه کنند. قیمت و مشخصات تمام املاک در این بازار در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. یک ربات کاوشگر نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این ربات مانند یک کارشناس املاک کاربر را به محله‌های مختلف برده و املاک را به او نشان می‌دهد. به طور کلی، به طور کلی، بازی آپلند دارای 5 سطح است که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

بازدیدکننده یا Visitor:بازیکنان Upland چندین حساب EOS دارند که به آن‌ها اجازه آشنایی با بازی را می‌دهد. اگر بازیکنی به‌صورت مهمان وارد بازی شود و به مدت ۷ روز غیرفعال باشد حساب کاربری مسدود شده و به بازیکنان دیگر واگذار می‌شود. تمامی توکن ها و مالکیت‌های حساب مسدود شده نیز پاک می‌شوند. بازدیدکنندگان متاورس باید هر هفت روز یک‌بار وارد بازی شوند تا ویزای آن‌ها برای ارتقا در بازی تمدید شود. در این حالت، قابلیت خرید و فروش املاک برای کاربران قفل است. در حقیقت، چون بازدیدکننده ویزا ندارد نمی‌تواند به خرید و فروش در آپلند ادامه دهد.

شهروند آپلند یا Uplander:آپلندرها بازیکنانی هستند که دارایی آن‌ها شامل توکن و املاک، بیش از ۱۰ هزار UPX باشد. در این سطح کاربر ویزا دریافت کرده و مجاز به فعالیت در بازی خواهد شد. در این سطح، شما می‌توانید مالک قانونی املاک خود باشید. علاوه بر این، قابلیت معاملات همتا به همتا برای شما باز خواهد شد و می‌توانید با بازیکنان دیگر به خرید و فروش بپردازید.

شهروند Pro یا حرفه ای:برای رسیدن به این سطح باید ارزش کل دارایی‌های کاربر بیش از 100 هزار UPX باشد. اگر در این سطح قرار داشته باشید امکانت ویژه از قبیل تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهید شد. علاوه بر این سطوحهدایت کننده (Director)با بیش از 1 میلیون UPX ومدیر اجرایی (Executive)با بیش از 10 میلیون دارایی از سطح بسیار بالای بازی آپلند هستند که رسیدن به آنها امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

نحوه خرید زمین در Upland

در جواب سوال اینکه چگونه Uplander شویم باید با روش بازی آپلند آشنا شویم که به این صورت است که برای خرید زمین مجازی در آپلند شما حداقل به 10000 ارز UPX نیاز دارید تا به یک Uplander تبدیل شوید و بتوانید در آپلند به خرید و فروش بلوک‌های موجود بپردازید. از آنجایی که شما 4500 ارز UPX رایگان دریافت کرده‌اید و حالا باید در Upland از بخش Get UPX اقدام به خرید بیشتر توکن UPX کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شما در مرحله اول باید بلوک مورد نظر خود را پیدا کنید. قیمت بلوک‌ها مطابق شکل زیر با توجه به موقعیت مکانی و اندازه آن‌ها متغییر است.

خرید زمین در آپلند
خرید زمین در آپلند

وقتی زمین مورد نظر خود را که انتخاب کنید می‌توانید تمام جزئیات آن را بررسی و در صورت تمایل نسبت به خرید زمین در Upland اقدام کنید.

خرید زمین در آپلند
خرید زمین در آپلند

پس از انتخاب زمین مورد نظر می‌توانید با پرداخت مبلغ مشخص شده آن را خریداری کنید. بعضی از زمین های آپلند با قیمت دلاری خرید و فروش می‌شوند و مابقی زمین‌ها با ارز UPX مبادله می‌شوند. برای خرید زمین های دلاری آپلند مطابق با شکل زیر شما باید از یک حساب پی پال استفاده کنید.

روش پرداخت در آپلند

اما برای خرید زمین در Upland با UPX شما می‌توانید از ۲ روش استفاده کنید. روش اول پرداخت با پی پال و روش دوم پرداخت با ارزهای دیجیتال است.

پرداخت در آپلند

برای پرداخت با ارز دیجیتال می‌توانید از ارزهایی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید استفاده کنید.

زمین ارزان در اپلند
زمین ارزان در اپلند

توجه داشته باشید که تمامی ارزها بر بستر شبکه اتریوم (ERC-20) هستند که در حال حاضر کارمزد بالایی دارند.

خرید زمین در متاورس Upland

حال که با نحوه خرید زمین در آپلند آشنا شدیم، ممکن است بسیاری نیاز به خرید زمین در متاورس upland داشته باشند اما راهی برای پرداخت آن نداشته باشند. خرید زمین در متاورس upland با کافه ارز بسیار آسان خواهد بود. شما کافی است زمینی که قصد خرید آن را دارید را از روی نقشه پیدا کنید و تنها پرداخت آن را به کافه ارز بسپارید. برای خرید زمین در متاورس upland چند راه وجود دارد که در ادامه شما را با آن آشنا می‌کنیم.

خرید زمین در آپلند به دلیل مقرن‌به‌صرفه بودن در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این نکته را در نظر بگیرید که انتقادهایی بر روند رشد قیمت زمین های آپلند وجود دارد؛ بنابراین پیش از اقدام به سرمایه‌گذاری در آپلند، روند رشد و آینده خرید زمین در آپلند را بررسی کنید و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

خرید زمین در آپلند با کافه ارز

برای خرید زمین مجازی در آپلند با کافه ارز شما چند گزینه پیش رو دارید:

۱. شما می‌توانید از طریق خدمات خرید با پی پال کافه ارز خرید زمین های دلاری آپلند خود را انجام دهید. برای این کار به قسمت ثبت سفارش در کافه ارز بروید و در قسمت خدمات مربوط به پی پال سفارش خرید با پی پال را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

۲. برای خرید زمین در آپلند با ارز UPX هم می‌توانید از خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال کافه ارز استفاده کنید و از قسمت ثبت سفارش خدمات مربوط به خرید ارزهای دیجیتال اقدام به پرداخت در سایت آپلند کنید.

۳. اما آسان‌ترین روش خرید زمین آپلند با استفاده از خدمات خرید زمین مجازی در متاورس سایت کافه ارز است. برای این‌کار تنها کافی است در آپلند ثبت‌نام کرده و باقی مراحل را به کافه ارز بسپارید تا در کمترین زمان ممکن هر تعداد زمین مجازی آپلند را خریداری کنید.

فروش زمین در Upland آپلند

پس از خرید زمین در Upland هر زمان که قصد فروش زمین اپلند خریداری شده خود را داشتید فقط کافی است روی گزینه Sell کلیک کنید.

فروش زمین در آپلند
فروش زمین در آپلند

در مرحله بعد شما انتخاب می‌کنید که با چه روشی زمین خود را به فروش برسانید و قیمت مورد نظر خود را وارد می کنید؛ سپس روی گزینه Offer for Sell کلیک می‌کنید.

فروش زمین در آپلند
فروش زمین مجازی در آپلند

نکته مهمی که در نحوه خرید زمین متاورس آپلند باید به آن بپردازیم این است که اگر شما با ارز UPX زمین خود را خریداری کرده‌اید به راحتی می‌توانید آن را با همان ارز UPX به فروش برسانید. اما اگر قصد فروش زمین آپلند را به دلار دارید باید حدود ۳۰ روز ملک خود را نگه دارید و پس از آن قادر خواهید بود آن ملک را به دلار به فروش برسانید.

از آنجایی که کسب درآمد از Upland در ایران محبوب شده است، در اینجا با آموزش نحوه خرید زمین در Upland آشنا شدیم. نظر شما درباره Upland چیست؟ خرید زمین مجازی در آپلند را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ تجربه خرید زمین در متاورس upland را داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h5″ question-0=”امکان خرید زمین رایگان آپلند وجود دارد؟” answer-0=”خیر. اما می‌توانید زمین ارزان در اپلند برای خرید یافته و از طریق کافه ارز خریداری کنید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آموزش بازی آپلند را از کجا پیدا کنم؟” answer-1=”شما می‌توانید در وبلاگ کافه ارز بازی آپلند را جستجو کرده و با نحوه بازی آپلند آشنا شوید.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

4.7/5 - (57 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *