وبلاگ

/

/

خرید لایسنس فتوشاپ

خرید لایسنس فتوشاپ

خرید لایسنس فتوشاپ: فتوشاپ یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای ویرایش عکس است که با استفاده از آن می‌توانید از روتوش عکس برای پست‌های شبکه اجتماعی گرفته تا ساخت بنرها و وبسایت‌های زیبا و هر آنچه که در ذهن دارید را ایجاد کنید. خرید لایسنس فتوشاپ به شما امکان دسترسی به آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های فتوشاپ، فتوشاپ در iPad، فضای ذخیره‌سازی ابری و موارد دیگر را می‌دهد. در هنگام خرید لایسنس اورجینال فتوشاپ شما نیازمند پرداخت ارزی هزینه این نرم‌افزار هستید که باید از طریق یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی انجام شود. از آنجا که داشتن این کارت برای بیشتر افراد ساکن در ایران امکان‌پذیر نیست و خرید از سایت های خارجی و همچنین خرید فتوشاپ با مشکلات زیادی همراه است، در سایت کافه ارز می‌توانید نسبت به خرید اشتراک سایت های خارجی و خرید انواع لایسنس نرم‌افزارها اقدام کنید و یا سفارش خرید لایسنس فتوشاپ و یا هر یک از برنامه‌های ادوبی خود را به این سایت معتبر بسپارید.

کاربردهای برنامه فتوشاپ چیست؟

فتوشاپ (Photoshop) یکی از کامل‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس است که توسط کشور آمریکا و شرکت ادوبی (Adobe) ساخته شده ‌است. از برنامه فتوشاپ می‌توانید در ساخت برند، طراحی پوستر و چاپ تبلیغاتی، روتوش و ویرایش عکس‌ها، ساخت گرافیک‌های زیبا برای شبکه‌های اجتماعی، پس‌زمینه و گرافیک‌های مجازی و ایجاد یک سبک هنری منحصربه‌فرد استفاده کنید؛ برای استفاده کامل و بدون مشکل از آن هم نیاز به خرید فتوشاپ دارید. به طور کلی می‌توان کاربردهای اصلی این برنامه را به ترتیب زیر دانست:

  • ویرایش عکس
  • ترکیب کردن
  • طراحی و نقاشی
  • طراحی گرافیک

خرید فتوشاپ

قیمت خرید لایسنس فتوشاپ 2024 چقدر است؟

چندین برنامه Adobe Photoshop برای انتخاب وجود دارد که مدت کارکرد هر کدام از آن‌ها یک سال است. پرداخت هزینه خرید فتوشاپ را می‌توانید هر ماه انجام دهید، که برای هر ماه 20.99 دلار است. قیمت لایسنس فتوشاپ در صورت پرداخت این هزینه در هنگام خرید اولیه و برای یک سال، 239.88 دلار آمریکا است که 12 دلار کمتر از پرداخت ماهیانه آن خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید از دیگر برنامه‌های این شرکت که Creative Cloud All Apps و Photography نام دارند خریداری کنید که همراه با فتوشاپ و برنامه‌های اضافی ارائه می‌شود.

از آنجایی که برای خرید فتوشاپ نیاز به پرداخت ارزی بین المللی دارید، می‌توانید از خدمات متوع کافه ارز برای خرید اشتراک سایت های خارجی و خرید انواع لایسنس نرم‌افزارها اقدام کنید.

ویژگی‌های یک سیستم کامپیوتر برای نصب نسخه فتوشاپ 2024 چیست؟

فتوشاپ یک نرم‌افزار کاربردی است و نسخه جدید آن دارای قابلیت‌هایی پیشرفته و متفاوت است. اما بهتر است قبل از خرید لایسنس فتوشاپ از توانایی سیستم خود برای کار با این نسخه مطمئن شوید. برای نصب شدن این نسخه فتوشاپ باید حداقل ویندوز 10، 64 بیتی بر روی سیستم خود داشته‌باشید. سی پی یو سیستم شما باید اینتل دو هسته‌ای 2 گیگا هرتز، رم 8 گیگابایت و حافظه گرافیک 1.5 گیگابایت باشد. سایر ویژگی‌های سیستم باید DirectX : 12، فضای ذخیره‌سازی 4 گیگابایت و وضوح صفحه 1280×800 باشد. در واقع این موارد ویژگی‌هایی است که در صورتی که یک سیستم دارا باشد، نسخه جدید فتوشاپ بر روی آن قابل نصب و استفاده خواهد بود.

در مورد سیستم عامل مک نیز، داشتن حداقل‌هایی مانند سیستم عامل macOS 10.15، سی پی یو اینتل دو هسته‌ای 2 گیگا هرتز، رم 8 گیگابایت و حافظه گرافیک 1.5 گیگابایت ضروری است. سایر ویژگی‌های سیستم هم باید فضای ذخیره‌سازی 4 گیگابایت و وضوح صفحه 1280×800 باشد.

خرید نرم افزار فتوشاپ

مزایای خرید خرید لایسنس اصلی فتوشاپ چیست؟

به طور کلی بهتر است نسخه‌های اصلی و لایسنس برنامه‌های نرم‌افزاری کامپیوتر را خریداری کنید، به این ترتیب می‌توانید با دریافت کد اختصاصی یا پروداکت کی که همان لایسنس است، به طور قانونی از این نرم‌افزارها استفاده کنید. این یکی از مزیت‌های خرید لایسنس فتوشاپ است.

علاوه بر این می‌توان به مزیت‌های دیگری مثل امنیت، برخورداری از پشتیبانی رسمی نرم‌افزار فتوشاپ، دریافت آپدیت‌ها و به‌روز رسانی‌های نرم‌افزار فتوشاپ، آلوده نشدن سیستم به بدافزارهای مرتبط با نسخه‌های کرک‌شده و غیره اشاره کرد. اما شاید تنها مزیت خرید نسخه کرک شده فتوشاپ، قیمت کمتر آن نسبت به خرید فتوشاپ اورجینال باشد.

البته این نکته را در نظر داشته‌ باشید که این نسخه‌های رایگان و یا کرک شده تنها در ایران به دلیل عدم رعایت قانون کپی رایت استفاده می‌شوند و در سایر کشورها استفاده از آن‌ها جرم محسوب می‌شود و جزو حقوق شرکت سازنده محصول است.

آیا خرید اینترنتی نرم افزار فتوشاپ اورجینال از سایت‌های ایرانی امکانپذیر است؟

نسخه اورجینال فتوشاپ را تنها می‌توان از سایت رسمی آن یعنی adobe.com خریداری کرد و سایر نسخه‌های عرضه‌شده در سایت‌های ایرانی نسخه کرک‌شده و غیراصلی این نرم‌افزار است. متاسفانه با توجه به تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران، کاربران ایرانی امکان دسترسی به این سایت و خرید نرم افزار فتوشاپ را بدون فیلتر شکن ندارند.

علاوه بر این شما در هنگام خرید لایسنس فتوشاپ از ایران، نیازمند پرداخت ارزی از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی هستید. اما با مراجعه به سایت معتبر کافه ارز می‌توانید با خرید کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزاکارت و یا مسترکارت برای خرید لایسنس فتوشاپ اورجینال اقدام کنید و یا کلیه مراحل این کار را با خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی به کافه ارز بسپارید.

مراحل خرید برنامه فتوشاپ از طریق کافه ارز چیست؟

برای خرید فتوشاپ از طریق کافه ارز شما ابتدا لازم است تا در سایت کافه ارز ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید و ثبت سفارش را انتخاب کنید. از میان متعدد کافه ارز، خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی را انتخاب کرده و سپس درخواست خرید لایسنس فتوشاپ را ثبت کنید. با تکمیل اطلاعات مورد نظر و پرداخت هزینه به تومان، لایسنس موردنظر در کمترین زمان برای شما خریداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت پرمیوم canva از صفر تا صد

خرید برنامه فتوشاپ

برنامه فتوشاپ یکی از بهترین برنامه‌ها برای ویرایش عکس‌ها و طراحی گرافیکی است و پیشرفته‌ترین ابزارها را برای این کار دارد. این برنامه توسط شرکت ادوبی در کشور آمریکا ساخته شده‌ است. برای دانلود نسخه اورجینال این نرم‌افزار باید آن را از طریق سایت رسمی این شرکت به آدرس adobe.com خریداری کنید. این سایت به علت تحریم ایران توسط آمریکا، برای کاربران ایرانی مسدود شده ‌است و باید با فیلترشکن وارد آن شوید.

درواقع شما برای اینکه به طور قانونی بتوانید از این نرم‌افزار استفاده کنید و همچنین از مزایای استفاده از نسخه اصلی فتوشاپ بهره‌مند شوید، باید اقدام به خرید لایسنس فتوشاپ کنید. قیمت لایسنس فتوشاپ در صورت پرداخت این هزینه در هنگام خرید اولیه و برای یک سال 239.88 دلار آمریکا است و در صورت پرداخت ماهیانه، هر ماه 20.99 دلار است. با پرداخت این هزینه شما به مدت یک سال می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید و همچنین از مزایای آپدیت‌ها و پشتیبانی ادوبی نیز بهره‌مند شوید.

همانطور که اطلاع دارید خرید فتوشاپ و به طور کلی خرید از سایت‌های خارجی نیاز به پرداخت ارزی دارد که شما را نیازمند داشتن یک کارت اعتباری بین‌المللی مانند ویزاکارت و یا مسترکارت می‌کند. در کافه ارز شما می‌توانید نسبت به خرید اشتراک سایت های خارجی اقدام کنید و درخواست خرید لایسنس فتوشاپ خود را در این سایت وارد کنید تا کارشناسان کافه ارز در سریع‌ترین زمان ممکن خرید شما را انجام دهند.

3/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *