وبلاگ

/

/

ثبت نام آزمون دولینگو چگونه است؟| نحوه ثبت نام آزمون Duolingo

ثبت نام آزمون دولینگو چگونه است؟| نحوه ثبت نام آزمون Duolingo

۲۷ فروردین ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون دولینگو یکی از کارهای مهمی است که شما می‌توانید در جهت تسلط یافتن کامل بر زبان انگلیسی از آن استفاده کنید. این آزمون کاملا مبتنی بر کامپیوتر است که می‌تواند میزان تسلط شما بر زبان انگلیسی را در هر زمان و مکان مورد سنجش و چالش قرار بدهد. اما متاسفانه دردسرهای پرداخت ارزی در ایران موجب شده که بسیاری از افراد برای ثبت نام دولینگو نیز با مشکلاتی روبه‌رو شوند. با استفاده از خدمات پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی در کافه ارز شما می‌توانید به آسانی پرداخت تمامی آزمون‌ها از جمله Duolingo را انجام دهید. حتما تا به این جای کار کنجکاو شده‌اید بدانید که این آزمون چگونه است و دارای چه مراحلی است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون دولینگو به شما توضیحاتی بدهیم. پس برای این که اطلاعات کافی در این زمینه یعنی ثبت نام دولینگو داشته باشید، می‌توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نحوه ثبت نام آزمون Duolingo

نحوه ثبت نام آزمون دولینگو

شاید در ابتدا این گونه تصور کنید که ثبتنام آزمون دولینگو ارزش و اعتبار زیادی ندارد. اما پس از همه‌گیری ویروس کرونا آزمون دولینگو یکی از مهم‌ترین آزمون‌های سنجش مهارت زیان محسوب می‌شود و در طی مدت زمان ۲ سال گذشته، در بیشتر از ۵۰۰ دانشگاه و کالج در سراسر جهان داشتن مدرک آن الزامی شده است. جالب است بدانید که این دانشگاه‌ها یکی از معیارهای پذیرش دانشجو را، داشتن مدرک آزمون دولینگو دانسته‌اند. همان‌طور که پیش‌تر نیز به این موضوع اشاره کردیم، ثبت‌نام در آزمون دولینگو از جمله کارهایی است که می‌تواند برای آینده تحصیلی و حتی کاری شما بسیار مهم و حساس باشد. دانشگاه‌های بزرگی مانند Yale , NYU , Columbia و همچنین UCLA نیز وجود این مدرک را از مهم‌ترین معیارهای پذیرش دانشجو قرار داده و همچنین ثبت نام در آزمون دولینگو را نیز مهم دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: دولینگو چیست

برای این که در این آزمون نام‌نویسی کنید احتیاج به طی کردن مراحلی خواهید داشت که قرار است در این قسمت به شما توضیح بدهیم. در قسمت پایین می‌توانید گام به گام این مرحله‌ها را مطالعه کنید و به صورت دقیق با آن آشنا شوید.

 ثبت نام آزمون Duolingo

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون دولینگو

اگر می‌خواهید در این آزمون ثبت نام کنید، لازم است پیش از ثبت نام مدارکی را آماده و شرایطی را مهیا کنید. در اینجا لیست تمام موارد مورد نیاز را برای شما آورده‌ایم:

  • مدارک شناسایی رسمی همچون پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی، گواهی نامه و یا هر مدرک شناسایی معتبر دیگر
  • فضای مناسب امتحان برای 60 دقیقه آزمون
  • دستگاه کامپیوتر و یا لپ تاپ با یک اینترنت با سرعت و با کیفیت
بیشتر بخوانید: قبولی در آزمون دولینگو

آموزش گام به گام ثبت نام آزمون Duolingo:

۱. برای ثبت نام در آزمون دولینگو در قدم اول شما باید وارد سایت اصلی به آدرس englishtest.duolingo.com آن شوید و سپس به بخش ساختن اکانت مراجعه کنید.

ثبت نام دولینگو

۲. پس از انجام این کار شما باید نام کاربری و ایمیل خود را وارد کنید و پسوردی را برای خود انتخاب کنید. پیش از این‌ها به یاد داشته باشید که همه این اطلاعات را در محلی یادداشت کرده و ذخیره کنید.

نحوه ثبت نام آزمون دولینگو

۳. از شما پرسیده می‌شود که به چه دلیلی قصد دارید در این آزمون ثبت نام کنید:

ثبت نام در آزمون دولینگو

۴. در این مرحله از شما خواسته می‌شود که مشخص کنید از چه طریقی با این آزمون آشنا شده‌اید و در نهایت گزینه ساخت اکانت (Create Account) را بزنید.

نحوه ثبت نام در آزمون دولینگو

۵. در مرحله بعد از ساخت اکانت، شما می‌توانید یا در آزمون تست شرکت کنید و یا آزمون را خریداری کنید:

ثبت نام آزمون زبان دولینگو

۶. اگر قصد خریداری آزمون را دارید، گزینه دوم را انتخاب کنید. صفحه‌ای دیگر به شما نشان داده می‌شود که در آن باید اطلاعات کارت یا حساب بانکی خود را وارد کنید و در نهایت گزینه BUY NOW را بزنید.

ثبت نام در آزمون زبان دولینگو

۷. پس از این که هزینه مورد نیاز را در این بخش پرداخت کردید می‌توانید از طریق لینک دریافتی وارد سایت شوید و در زمان تعیین شده آزمون دولینگو را انجام بدهید.

در قسمت بالا مرحله‌های ثبت نام در آزمون دولینگو ذکر شده است که می‌توانید با مطالعه آن، به راحتی متوجه شوید که چه کاری باید انجام بدهید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت دولینگو بدون نیاز به کارت یا حساب بین المللی نسبت به پرداخت ثبت نام آزمون دولینگو اقدام کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران برتر کافه ارز در تماس باشید.

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه دولینگو

ثبت نام در آزمون دولینگو

آزمون دولینگو از جمله آزمون‌های مهمی بوده که امروزه مورد توجه دانشگاه‌ها و مراکز آزموشی بسیاری قرار گرفته است. پس از ثبت نام دولینگو، شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید و هر مکانی که آمادگی آن را داشته باشید به صورت آنلاین این امتحان را بدهید.

پس از این که در این آزمون ثبت نام کردید، به مدت یک ساعت می‌توانید این آزمون را انجام داده و تا ۲ روز پس از آن نیز از نتیجه آن با خبر شوید. مرحله‌های ثبت نام در این آزمون بسیار کوتاه و آسان است که در بالا با راهنمای تصویری ثبت نام ازمون دولینگو آشنا شدید. به شکلی که شما می‌توانید با داشتن یک ایمیل معتبر و پرداخت هزینه تعیین شده، ثبت نام کرده و کارت ورود به آن آزمون را دریافت کنید.

نکته مهم و البته جالبی که در رابطه با ثبتنام در آزمون دولینگو وجود دارد این است که شما می‌توانید با پرداخت کردن هزینه بسیار پایین در مقایسه با سایر آزمون‌ها، در این امتحان مهم شرکت کنید. البته توجه ویژه داشته باشید که در هنگام انجام این آزمون، اینترنتی بدون قطعی داشته باشید. چرا که اگر در حین آزمون از صفحه خارج شوید، به منزله پایان آزمون بوده و نمی‌توانید مجددا به آن وارد شوید.

ثبت نام در آزمون دولینگو

مهم ترین نکات پیش از آزمون دولینگو

یکی از رایج‌ترین سوال‌هایی که به طور معمول کاربران دارند این است که برای شرکت در آزمون دولینگو و ثبت نام ازمون دولینگو چه نکاتی باید رعایت شود؟ از جمله کارهایی که پیش از این آزمون باید انجام بگیرد، مشاهده ویدیوهای آموزشی مربوطه است که تایم زیادی را نیز از شما نخواهد گرفت.

شما می‌توانید با مشاهده کردن این ویدیوها متوجه شوید که نحوه ثبت نام در آزمون دولینگو به چه صورت است و چگونه ثبت نام آزمون زبان دولینگو را انجام دهید. از دیگر نکته‌های مهمی که در رابطه با این آزمون وجود دارد این است که شما پیش از این امتحان حتما در آزمون رایگان دولینگو شرکت نمایید.

بیشتر بخوانید: تبدیل نمره دولینگو به آیلتس

این پیش آزمون نزدیک به ۸ دقیقه زمان داشته و باعث می‌شود که شما به راحتی با محیط آن آشنا شوید. با شرکت در این آزمون حتی شما می‌توانید نمره تخمینی خود را نیز مشاهده کنید و محدودیتی نیز برای شرکت در این آزمون آزمایشی نداشته باشید. به این معنا که آزمون آزمایشی دولینگو به هر تعداد که بخواهید قابل تکرار است و شما می‌توانید بارها و بارها در آن شرکت کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکته‌های مهم در آزمون دولینگو مکان برگزاری آزمون است. شنیدن این نکته شاید از نظر شما ضرورت چندانی نداشته باشد، اما از جایی که دارای اهمیت زیادی است به آن اشاره کرده‌ایم. برای شرکت در این آزمون حتما در یک مکان ساکت و آرام مشغول به کار شوید و از اتصال اینترنت خود اطمینان کافی را حاصل کنید.

موارد مهم در حین آزمون دولینگو

در قسمت‌های بالاتر به مواردی اشاره کردیم که در پیش از آزمون دولینگو و ثبت نام آزمون دولینگو دارای اهمیت فراوان است و همچنین با راهنمای تصویری ثبت نام ازمون دولینگو آشنا شدیم. اما مواردی نیز مهم است که در حین آزمون باید مد نظر قرار بگیرد. این آزمون به علت این که به صورت آنلاین برگزار می‌شود دارای قوانین مهمی است که اگر به آن‌ها توجه نکنید، متخلف شناخته خواهید شد و از مراحل آزمون نیز حذف می‌شوید. در اینجا مهم‌ترین این موارد ذکر شده است و در رابطه با آن‌ها نیز توضیحات مهمی برای شما داده شده است.

قوانین و مقررات آزمون Duolingo

  • برای این که در آزمون دولینگو شرکت کنید حتما باید از مرورگر اپرا و یا کروم استفاده کرده و با یک کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شخصی آزمون را شروع کنید.
  • برخی از افراد گمان می‌کنند که به وسیله تبلت و یا تلفن همراه نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. این در حالی است که به صورت کامل شرکت در آزمون دولینگو به وسیله تبلت و تلفن همراه مورد قبول واقع نشده است.
  • این نکته را نباید فراموش کنید که برای شرکت در این آزمون حتما اطلاعات خود را به درستی در زمان ثبت نام آزمون دولینگو وارد کنید. چرا که بر اثر تطابق نداشتن مدارک هویتی، از دور آزمون حذف خواهید شد.
  • پس از این که این آزمون به پایان رسید، تصحیح کنندگان دولینگو فیلم امتحان شما را بررسی خواهند کرد. پس به هنگام آزمون از هیچ گونه هدفون و یا تلفنی استفاده نکنید. همچنین مهم است که در حین برگزاری آزمون دولینگو چشم شما به هر وسیله‌ای مانند کلاه و عینک پوشیده نباشد.
  • جالب است بدانید که حتی یادداشت‌برداری نیز ممنوع بوده و استفاده نکردن از دفترچه یادداشت نیز در حین امتحان ضروری است.

در قسمت بالا تمام موارد مهمی که در حین برگزاری این آزمون باید رعایت شود ذکر کردیم. همچنین به این موضوع که چه مواردی در دولینگو تخلف محسوب می‌شود نیز اشاره کرده‌ایم.

آموزش تصویری ثبت نام دولینگو

نتیجه‌گیری:

اگر متن بالا را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که ثبت نام آزمون دولینگو چگونه انجام می‌شود. با راهنمای تصویری با نحوه ثبت نام در آزمون دولینگو نیز اشاره کردیم و مرحله به مرحله آن را نیز برای شما ذکر کردیم. نکته مهم این است که برای ثبت نام دولینگو و شرکت در آزمون Duolingo مواردی قابل اهمیت است که باید حتما رعایت شود. حال اگر قصد شرکت در آزمون دولینگو را دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات ثبت نام آزمون های بین المللی به آسانی نسبت به پرداخت هزینه آزمون دولینگو اقدام کنید.

4.8/5 - (29 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *