وبلاگ

/

/

پرداخت edx|خرید دوره edx|نحوه ثبت‌نام در سایت edx

پرداخت edx|خرید دوره edx|نحوه ثبت‌نام در سایت edx

پرداخت edx : این روزها خرید دوره edx به طور گسترده‌ای افزایش‌یافته است چرا که از جامعیت قابل‌توجهی برخوردار بوده و یک سیستم آموزش آنلاین معتبر به شمار می‌رود. طی سال‌های گذشته دوره‌های آموزش آنلاین توانسته‌اند به محبوبیت بسیار زیادی میان عموم مردم دست یابند. همین امر موجب شده است تا شاهد افزایش روزافزون سایت‌های آموزش آنلاین نیز باشیم. سایت آموزشی edx از جمله وب‌سایت‌های فعال در این حوزه شناخته می‌شود که از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است.برای شرکت کردن در آزمون بین‌المللی باید حتما هزینه آن را نیز به‌صورت پرداخت ارزی انجام دهید. با خدمات پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی در کافه ارز شما می‌توانید به آسانی پرداخت edx را انجام دهید.

این سایت خدمات و امکانات ویژه‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا به این طریق بتوان تمام نیازمندی‌های آن‌ها را پاسخگو بود. نکته‌ای که درباره این سایت وجود دارد این است که بایستی هزینه‌های مربوط به دوره‌ها را به‌صورت ارزی پرداخت نمود. باتوجه‌به تحریم‌هایی که هم اکنون علیه کشور ما وجود دارد و عدم ارتباط بانک‌های داخلی با بانک‌های بین‌المللی، امکان پرداخت مستقیم هزینه‌های این دوره‌ها به‌صورت ریالی وجود ندارد. حال پرسشی که مطرح می‌گردد این است که چگونه می‌توان پس از خرید دوره edx هزینه‌های آن را پرداخت نمود؟

خرید دوره edx

سایت edx پلتفرمی جامع برای آموزش آنلاین

بله درست متوجه شدید، در حال حاضر سایت edx به‌عنوان پلتفرمی بزرگ و معتبر در راستای ارائه دوره‌های آموزشی فعالیت دارد. دسترسی به این وب‌سایت و خرید دوره edx محدودیتی نداشته و شما به‌راحتی می‌توانید در این دوره‌ها ثبت‌نام کنید. اگر بخواهیم خیلی اجمالی اشاره‌ای به تاریخچه راه‌اندازی این سایت داشته باشیم می‌توان گفت، در سال 2012 این سایت با سرمایه‌ای 30 میلیون دلاری فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. تمام اساتیدی که در این دوره‌ها تدریس می‌کنند از اساتید بزرگ جهانی هستند و از ابزارها و امکانات گسترده‌ای برای آموزش‌های خود استفاده می‌کنند.

شما پس از پایان هر دوره می‌توانید موفق به دریافت مدرک معتبر از این وب‌سایت شوید و نکته‌ای که لازم است بدانید این است که دوره‌های این سایت تنوع بسیار بالایی دارند. این دوره‌ها حوزه‌های مختلفی اعم از علوم کامپیوتر، علوم اجتماعی، مهندسی، مدیریت و بیزینس، فناوری اطلاعات و اقتصاد را در برمی‌گیرند. شما با خرید دوره و پرداخت edx می‌توانید تمام مباحث را به‌صورت کاملاً تخصصی و ویژه از اساتیدی دریافت کنید که سوابق درخشانی در حوزه‌های کاری خود دارند.

بیشتر بخوانید: آزمون ACCA چیست؟

 پرداخت edx

دوره‌های وب‌سایت edx

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی انواع دوره‌های قابل‌خرید در سایت edx پرداخته و در این راستا اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم. به‌طورکلی این دوره‌ها به 5 دسته تقسیم می‌گردند و شامل موارد زیر می‌شوند.

دوره‌های آموزشی

دوره‌های آموزشی را می‌توان از مهم‌ترین و یا بهتر بگوییم اصلی‌ترین دوره‌های این سایت دانست. خرید دوره edx از نوع دوره آموزشی شرایطی را پیشروی شما قرار می‌دهد تا بتوانید دروس دانشگاهی خود را به طور جامع و مفیدی آموزش ببینید. لازم به ذکر است که برخی از این دوره‌ها رایگان هستند و شما بدون پرداخت هزینه خاصی می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

دوره‌های حرفه‌ای

همان گونه که از نام این دوره‌ها پیداست به‌صورت حرفه‌ای ارائه می‌گردند. در واقع به بیان ساده‌تر شما پس از پایان هر دوره حرفه‌ای آماده حضور در بازارها خواهید بود. برای شرکت در دوره‌های حرفه‌ای بایستی خرید و پرداخت edx را انجام دهید چرا که این دوره‌ها رایگان نیستند.

دوره‌های میکرومستر

دوره‌های میکرومستر در وب‌سایت آموزشی edx معمولاً دوره‌هایی را شامل می‌شوند که تخصصی بوده و طی مدت‌زمان کوتاهی نیز به پایان می‌رسند. طی این دوره‌ها شما می‌توانید مدرک معتبر نیز دریافت نمایید.

دوره‌های کسب‌وکار

خدمات دوره‌های کسب‌وکار در سایت edx به‌صورت شخصی ارائه می‌گردند. به بیان ساده‌تر کسب‌وکارها و شرکت‌هایی که قصد دارند تا آموزش‌های لازم را برحسب نیاز خود دریافت کنند می‌توانند از این دوره‌ها استفاده نمایند. با این تفاسیر می‌توان به این نتیجه دست‌یافت که دسترسی عموم مردم به دوره‌های کسب‌وکار در سایت edx امکان‌پذیر نیست.

دوره‌های فوق‌لیسانس

توجه داشته باشید، دوره‌های فوق‌لیسانس در این وب‌سایت هزینه‌های کمتری نسبت به دانشگاه‌ها برای شما به دنبال خواهد داشت. شما در این دوره‌ها می‌توانید 10 تا 12 دوره در حوزه‌های مختلف را پشت سر بگذارید. این دوره‌ها را می‌توان طولانی‌ترین دوره در سایت edx دانست چرا که حدود 3 سال طول می‌کشد. پس از پایان این دوره شما می‌توانید مدرک کاملاً معتبری را از این سایت دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون پرومتریک

 پراخت edx

چگونگی پرداخت edx

همان گونه که در بخش‌های قبل نیز بیان نمودیم برای ثبت‌نام و پرداخت edx بایستی از ارز دلار استفاده کنید. بدین منظور سایت آموزشی edx برای کاربرانی که امکان پرداخت مستقیم هزینه‌ها را ندارند شرایط و یا بسترهایی را فراهم نموده است تا به هدف نهایی خود دست یابند. از مهم‌ترین روش‌هایی که شما می‌توانید در این وب‌سایت برای پرداخت‌های خود مورداستفاده قرار دهید می‌توان پی پال، ویزاکارت و مسترکارت را نام برد.

شما برای خرید دوره‌های آموزشی edx ابتدا بایستی در این سایت ثبت‌نام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از پی پال برای خرید دوره edx برای کاربران ایرانی وجود ندارد؛ اما شما می‌توانید با ip غیرایرانی نیز می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. علاوه بر پی پال شما می‌توانید از ویزاکارت و مسترکارت نیز برای پرداخت edx استفاده کنید. ما در کافه از بسترهایی را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید این دوره‌های خریداری نموده و به‌راحتی پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: سایت‌های آموزشی آنلاین رایگان

نحوه ثبت‌نام در سایت آموزشی edx

پس از ورود به سایت از طریق لینک اصلی بایستی حتماً یک ایمیل و یا اکانت گوگل را در اختیار این سایت قرار دهید. سایت edx برای ثبت‌نام کاربران فرم‌هایی را ایجاد نموده است. در این فرم‌ها اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و پس از پذیرفتن این قوانین و تأیید آن‌ها مراحل ثبت‌نام شما به پایان می‌رسد. پس از ثبت‌نام می‌توانید باتوجه‌به نیازمندی‌های خود دوره‌های مختلفی را انتخاب نموده و در آن‌ها شرکت کنید. توجه داشته باشید، امکان ثبت‌نام رایگان در دوره‌هایی که طی آن‌ها به شما مدرک ارائه می‌گردد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: آزمون LSAT

 خرید دوره edx

خرید دوره edx فرمت آن‌ها

شما پس از خرید دوره edx می‌توانید فرمت‌های خاصی را برای این دوره‌ها شاهد باشید. به‌طورکلی این دوره‌ها ترکیبی از متن، ویدئو و پرسش هستند که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید، دوره‌های edx از نظر نوع دسترسی نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌گردند. این دسته‌ها به شرح زیر هستند.

Current

دوره‌هایی را شامل می‌شوند که در حال حاضر امکان دسترسی به آن‌ها وجود دارد.

Discussion

در این دوره‌ها به‌صورت هفتگی حجم مشخصی از مطالب در وب‌سایت قرار می‌گیرد.

Starting soon

به دوره‌هایی گفته می شود که تا یک ماه آینده آغاز می‌گردند.

Upcoming

خرید دوره edx از این نوع به دوره‌هایی اشاره دارد که تا چندماهه آینده شروع می‌شوند.

5/5 - (38 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *