وبلاگ

/

/

نقد درآمد گرافیک ریور💸چطور درآمد گرافیک ریور را نقد کنیم؟

نقد درآمد گرافیک ریور💸چطور درآمد گرافیک ریور را نقد کنیم؟

۲۱ مهر ۱۴۰۱

نقد درآمد گرافیک ریور: آیا تاکنون به چگونگی نقد درآمد گرافیک ریور اندیشیده‌اید؟ چقدر با کسب درآمد ارزی آشنایی دارید؟ با روی کار آمدن استارتاپ‌های گوناگون هم اکنون شما محدودیت خاصی برای به‌دست‌آوردن درآمدهای ارزی نخواهید داشت چرا که این استارتاپ‌ها فضایی را برای شما فراهم نموده‌اند که به لطف آن یافتن یک شغل که بتوان از طریق آن درآمد ارزی به دست آورد را تسهیل بخشیده‌اند.

در واقع به بیان ساده‌تر شما قادر خواهید بود تا متناسب با شغل اصلی خود یک راه درآمد برای کسب درآمدهای ارزی داشته باشید. نکته‌ای که وجود دارد این است که شرایط فعلی کشور ما به‌گونه‌ای است که امکان اتصال به بانک‌های جهانی وجود ندارد و این امر برای نقد درآمد گرافیک ریو نیز صدق می‌کند. از آنجایی که پرداخت ارزی در ایران با مشکلات زیادی همراه است، اگر درآمد ارزی دارید می‌توانید با خدمات نقد کردن درآمد دلاری در کافه ارز به سادگی درآمدهای ارزی خود را به ریال تبدیل کنید.

ممکن است بپرسید گرافیک ریور چیستدر پاسخ به این پرسش باید بگوییم گرافیک ریور بستری بسیار جامع و عالی برای افرادی است که قصد دارند تا از طریق طراحی سایت به درآمدهای دلاری برسند. تمام افرادی که در این بستر فعالیت دارند با مشکل نقد درآمد گرافیک ریور مواجه هستند؛ اما توجه داشته باشید شما به‌واسطه شرکت‌هایی که در حوزه پرداخت‌های ارزی فعالیت دارند می‌توانید به‌راحتی این قبیل مشکلات را برطرف سازید.

نقد کردن درآمد دلاری گرافیک ریور

برای آشنایی هرچه بیشتر با گرافیک ریور لازم است بدانید گرافیک ریور امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سایت‌ها، تصاویر استوک، آرم‌ها و دیگر طراحی‌های منحصربه‌فردی را که حتی در گذشته هم انجام داده‌اید را به فروش برسانید.

در حال حاضر افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا از این بستر برای کسب درآمد استفاده می‌کنند و همین موضوع موجب شده است تا گرافیک ریور به محبوبیت قابل‌توجهی دست یابد. تمام محصولاتی که شما در این بستر به فروش می‌رسانید باتوجه‌به فاکتورهای مهمی همچون میزان پیچیدگی، کیفیت و کاربردی بودن محصول قیمت‌گذاری شده و به فروش می‌رسند.

نقد کردن درآمد گرافیک ریور
نقد کردن درآمد گرافیک ریور

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت های فریلنسری

مراحل فروش در گرافیک ریور

شما برای فروشنده شدن در گرافیک ریور نیاز به طی نمودن مراحل مشخصی دارید که این مراحل به شرح زیر هستند.

  • وارد سایت اصلی گرافیک ریور شده و گزینه sign up را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی بایستی تمام ایمیل‌هایی را که از سوی سایت گرافیک ریور برای شما ارسال می‌شوند را تأیید نمایید.
  • در مرحله بعد نیاز دارید تا بر روی حساب کاربردی خود که به‌تازگی ایجاد شده است کلیک نموده و گزینه Become an Author را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب این گزینه بایستی مشخص کنید که محصولات خود را تنها در این سایت به فروش می‌رسانید یا قصد فروش آن‌ها را در دیگر سایت دارید.
  • پس از طی نمودن این مراحل شما می‌توانید از حساب خود به‌عنوان فروشنده استفاده نموده و به کسب درآمد بپردازید.

افرادی که قصد دارند تا در این بستر به‌صورت حرفه‌ای عمل نمایند لازم است تا محصولاتی حرفه‌ای را نیز به فروش برسانند؛ بنابراین توصیه داریم در این راستا حتماً قوی عمل نمایید.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

نحوه نقد کردن درآمد گرافیک ریور

حال که با نحوه فروش و کسب درآمد از طریق گرافیک ریور آشنا شدید قصد داریم تا به تشریح چگونگی نقد درآمد گرافیک ریور اشاره‌ای داشته باشیم. همان گونه که در بخش‌های قبل نیز بیان نمودیم درآمدهایی که شما از این طریق به دست می‌آورید دلاری هستند و به دلیل عدم اتصال بانک‌های داخلی به بانک‌های جهانی شما امکان استفاده از آن‌ها را نخواهید داشت تا زمانی این ارزها را به پول داخلی تبدیل کنید. آیا تاکنون به فکر راهکاری مناسب برای حل این مشکل بوده‌اید؟

شرکت‌های معتبری همچون کافه ارز که در زمینه نقد درآمد ارزی فعالیت دارند می‌توانند به‌راحتی این مشکل را برطرف ساخته و به شما در نقد درآمد گرافیک ریور کمک کنند. در ادامه به تشریح راهکارهای نقد این درآمدها خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید شما برای استفاده از این روش‌ها بایستی پس از درآمدزایی وارد بخش داشبورد حساب خود در سایت گرافیک ریور (GraphicRiver) شده و بر روی گزینه‌ای با عنوان Set Account کلیک کنید تا بتوانید با یکی از این روش‌ها از حساب خود برداشت کنید. روش‌هایی که با انتخاب این گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرند شامل حواله بانکی سوئیفت، حساب پی پال، حساب پایونیر می‌شوند که شما در کافه ارز می‌توانید از طریق حساب پی پال درآمد ارز خود را نقد کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از DesignCrowd

 

نقد کردن درآمد دلاری گرافیک ریور
نقد کردن درآمد دلاری گرافیک ریور

حواله سوئیفت

در حال حاضر این روش از رایج‌ترین روش‌ها برای ارسال حواله‌ها به بانک‌های مختلف به شمار می‌رود. در واقع به بیان ساده‌تر می‌توان گفت که سیستم سوئیفت برای دریافت و ارسال واحدهای ارزی میان بانک‌های مختلفی که در سراسر دنیا فعالیت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته‌ای که باید بدانید این است که در حال حاضر امکان استفاده از سیستم حواله سوئیفت برای کاربران ایرانی وجود ندارد. به جای این گزینه شما با استفاده از خدمات نقد درآمد ارزی ما در کافه ارز می‌توانید به نقد درآمد گرافیک ریور پرداخته و راحتی و امنیت قابل‌توجهی را تجربه نمایید.

حساب پی پال

اگر با حساب پی پال آشنایی داشته باشید قطعاً می‌دانید که سرویس مالی کاملا امن برای انجام تراکنش‌های مالی در سراسر دنیا به شمار می‌رود که با امنیت بسیار بالای خود می‌تواند هرآنچه را که مشتریان به آن نیاز دارند فراهم سازد.

کشور ما در حال حاضر از سوی شرکت پی پال تحریم بوده و شما تنها زمانی می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید که با IP غیرایرانی وارد سایت شوید و هویت غیرایرانی را احراز کرده باشید. اما بد نیست بدانید شما به‌واسطه خدمات پی پال کافه ارز قادر خواهید بود درآمدهای کسب شده از سوی پی پال را دریافت و به ریال تبدیل نمایید.

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد یوتیوب

حساب پایونیر

از پایونیر با عنوان یک شرکت خدمات مالی یاد می‌شود که امکانات لازم برای خدمات پرداخت دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما اگر به این حساب دسترسی داشته باشید می‌توانید به‌صورت آنلاین به مسترکارت‌، کیف پول‌ها و حساب‌های بانکی خود، پول انتقال دهید.

همچون دیگر روش‌ها شما امکان دسترسی به این حساب را نیز در داخل ایران نخواهید داشت و برای دسترسی بایستی از شرکت‌ها و وب‌سایت‌هایی که خدمات پرداخت‌های ارزی را انجام می‌دهند کمک بگیرید. خدمات پرداخت ارزی ما در کافه ارز می‌تواند به شما در نقد درآمد گرافیک ریور کمک‌های شایانی نماید.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم بسیاری از افراد می‌توانند از طریق سایت گرافیک ریور به کسب درآمد دلاری بپردازید؛ بدین طریق که طراحان محصولات خود شامل افزونه‌های Adobe، فایل‌های لایه باز فتوشاپ، وکتور، آیکون و الگوهای طراحی را به فروش رسانده و سپس درآمد دلاری ناشی از فروش این محصولات را به ریال تبدیل کنند. از آنجایی که نقد کردن درآمد دلاری گرافیک ریور و تبدیل آن به ریال برای ایرانیان با مشکلاتی همراه است، شما می‌توانید به آسانی با خدمات نقد درآمد ارزی در کافه ارز نسبت به نقد کردن درآمد گرافیک ریور بپردازید.

4.8/5 - (22 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *