وبلاگ

/

/

آموزش برداشت پول از حساب پایر

آموزش برداشت پول از حساب پایر

۱۷ شهریور ۱۴۰۱

آموزش برداشت پول از حساب پایر: امروزه برای این‌که بتوانید انتقال‌های مالی خود را به‌صورت منظم و حرفه‌ای صورت دهید، باید حتما از یک سیستم مالی و پرداخت ارزی فوق‌العاده استفاده کنید که در نوع خود حائز اهمیت است. در حال حاضر سیستم مالی پایر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که تا به حال معرفی شده است و می‌توانید از آن نهایت بهره ممکن را ببرید. بر همین اساس به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای برداشت پول از حساب پایر خود از خدمات فروش پایر به کافه ارز به‌صورت ویژه بهره ببرید. طبق بررسی‌هایی که تا به حال صورت گرفته است، بسیاری از افراد از نحوه برداشت از پایر آگاهی ندارند که به همین علت؛ آموزش برداشت پول از Payeer در این مطلب از سایت کافه ارز عنوان خواهد شد و با هم می‌خوانیم چگونه از پایر پول برداشت کنیم.

اهمیت برداشت پول از Payeer

در حال حاضر سرویس‌های بسیاری در سراسر جهان راه‌اندازی شده‌اند که هر کدام آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. با این حال برخی از آن‌ها مانند سیستم پایر بیشتر با استقبال مردم مواجه شده‌اند که این مورد نشان‌دهنده میزان اهمیت بالای آن‌ها است. بررسی‌ها این موضوع را اثبات می‌کند که با برداشت پول از حساب پایر می‌توانید بسیاری از کارهای مالی خود را به راحتی انجام دهید. با توجه به اینکه افراد بسیار زیادی به دنبال برداشت پول از حساب پایر هستند، این کار با نهایت دقت و برنامه‌ریزی توسط شما صورت می‌گیرد.

به همین جهت شاهد آن هستیم که در آموزش برداشت پول از حساب پایر،‌ باید از یک سایت ایرانی معتبر استفاده نمود تا این کار به‌صورت امن و سریع برای ما انجام دهد. بر همین اساس به شما پیشنهاد می‌دهیم که از خدمات ویژه سایت کافه ارز برای فروش پایر بهره ببرید. کافه ارز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا برترین خدمات مالی را برای کاربران خود در نظر بگیرد که شما هم می‌توانید برداشت از پایر را برای خود انجام دهید.

بیشتر بخوانید: وریفای حساب پایر

آموزش تبدیل ارز پایر به ریال

تبدیل ارز پایر به ریال

کسانی که در انتقالات مالی سابقه دارند این موضوع را به خوبی می‌دانند که امکان استفاده از سیستم‌های مالی مختلفی برای آن‌ها فراهم است. در این بین شاهد آن هستیم که برخی از سرویس‌ها همچون پایر (PAYEER) امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند که امکان استفاده از آن برای شما فراهم خواهد بود. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که ارز پایر خود را به ریال تبدیل کنند. ذکر این نکته ضروری است که ارز پایر می‌تواند به شکل‌های مختلفی همچون دلار و یورو یا روبل باشد که هر کدام آن‌ها دارای اهمیت خاص خود هستند.

در صورتی که به دنبال یک روش آسان و سریع برای انجام تبدیل ارز پایر خود و برداشت از پایر هستید،‌ بهتر است که از سایت کافه ارز بهره ببرید. کافه ارز به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر انتقال‌های مالی خود و برداشت از Payeer را انجام دهید. همچنین تمامی خدمات مربوط به پایر همچون افتتاح حساب و شارژ آن،‌ توسط کافه ارز صورت می‌گیرد. ذکر این نکته ضروری است که دیدن آموزش برداشت پول از حساب پایر،‌ شما هم می‌توانید این کار ساده را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید: پایر چیست؟

نقد کردن درآمدهای ارزی با پایر

داشتن درآمد ارزی مسلما برای هر کسی یک امتیاز ویژه است که شما هم می‌توانید این امتیاز فوق‌العاده را برای خود در نظر بگیرید. زمانی که شما درآمد ارزی دارید، مسلما شرایط شما از هر جهت مناسب خواهد بود زیرا به دلیل اختلاف قیمت ریال با ارزهایی همچون دلار و یورو،‌ حتما درآمد دریافتی شما بسیار خوب است. طبق بررسی‌هایی که تا به حال صورت گرفته است، نقد کردن درآمدهای ارزی پایر به شما کمک می‌کند تا از نقدینگی بهتری در ایران برخوردار شوید. برای انجام این کار باید به سراغ یک سایت معتبر بروید که این کار را با نهایت دقت و سرعت برای شما صورت دهد.

تعداد زیادی از ایرانیان از طریق روش فریلنسری برای خود درآمدهای ارزی ایجاد کرده‌اند که این مورد در نوع خود بسیار حائز اهمیت است. اگر شما هم توانایی‌های خاصی در زمینه‌های مختلف دارید، این امکان را خواهید داشت که شما هم درآمد ارزی برای خود ایجاد کنید و بیشترین لذت ممکن را از آن ببرید. با توجه به موارد مهمی که برای شما گفته شد، همواره تمام تلاش خود را به کار ببندید تا یک راه مناسب برای نقد کردن درآمدهای خود پیدا کنید. در همین راستا سایت کافه ارز خدمات خود جهت نقد کردن درآمپد ارزی و همچنین برداشت از پایر را به‌صورت گسترده در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن به نحو احسن استفاده کنید. حال سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چگونه از پایر پول برداشت کنیم؟ در ادامه با آموزش برداشت پول از حساب پایر با کافه ارز آشنا می‌شویم

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت حساب پایر

مراحل برداشت پول از حساب پایر

حال که به اهمیت بالای آموزش برداشت پول از حساب پایر پی بردید، باید حتما به دنبال راهکاری باشید که این کار با سرعت بالایی صورت بگیرد. برداشت پول از پایر به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی خریدهای خود را انجام دهید. چگونه از پایر پول برداشت کنیم؟

برای این کار شما در ابتدا باید وارد سایت کافه ارز شوید و در آن یک اکانت بسازید. بعد از اینکه حساب خود را ایجاد کردید،‌ در پنل کاربری گزینه ثبت سفارش جدید را مانند تصویر زیر انتخاب کنید:

برداشت پول از payeer

برای برداشت از Payeer ، سپس خدمات پایر را از میان خدمات متعدد ارائه شده انتخاب کنید:

آموزش برداشت از پایر

برای برداشت پول از پایر و تبدیل آن به ریال گزینه فروش پایر را انتخاب کنید:

چگونه از پایر پول برداشت کنیم

مبلغی که قصد فروش و تبدیل آن به ریال را دارید وارد کرده و گزینه ثبت سفارش را بزنید:

آموزش برداشت پول از پایر

پس از ثبت سفارش نیاز است که به درگاه پایر متصل شوید:

آموزش برداشت وجه از پایر

در اینجا Invoice یا فاکتور خود را مشاهده کرده و تایید می‌کنید. سپس به حساب پایر خود منتقل می‌شوید.

برداشت از پایر

در نهایت پس از ورود به حساب شما می‌توانید نسبت به فروش دلار پایر خود به کافه ارز اقدام کرده و در نهایت گزینه تسویه ریالی را بزنید. در این مرحله شما پول خود را در حساب بانکی خود به‌صورت ریالی دریافت می‌کنید. خوشبختانه تمامی این مراحل در سریع‌ترین حالت ممکن اتفاق می‌افتد تا بهتر بتوانید به درآمدهای ارزی خود دسترسی پیدا کنید. این مراحل آموزش برداشت پول از حساب پایر با کمک کافه ارز بود.

بیشتر بخوانید: آموزش شارژ حساب پایر

فروش ارز پایر

در حال حاضر بسیاری از افراد قصد دارند که ارز پایر خود را با قیمت و شرایط مناسبی به فروش برسانند. معمولا تعداد زیادی از ایرانی‌های خارج از کشور درآمدهای ارزی خود را وارد حساب پایر می‌کنند تا از این طریق فرایند نقد کردن آن را صورت دهند. بررسی‌ها این موضوع را اثبات می‌کند که فروش ارز پایر در سال‌های اخیر بیشتر از گذشته شده است که نشان‌دهنده ارزش و اعتبار بالای این سیستم است. برای اینکه ایرانیان خارج از کشور بتوانند برای اقوام خود در ایران پول ارسال کنند، بهترین راه این است که از سیستم مالی پایر استفاده کنند.

با توجه به توضیحات ویژه‌ای که در این آموزش برداشت پول از حساب پایر داده شد،‌ بهتر است که شما هم از این بستر بهره ببرید. در حال حاضر سایت کافه ارز خدمات فوق‌العاده‌ای را برای حساب پایر مشخص کرده است که شما می‌توانید از این امکان برای برداشت از Payeer و سایر خدمات مربوط به پایر استفاده کنید. طبق بررسی‌هایی که تا به حال صورت گرفته است، تعداد کاربران پایر با توجه به آمارها به‌صورت مرتب در حال افزایش است که این امر محبوبیت بالای پایر را اثبات می‌کند. خوشبختانه انواع خدمات مربوط به پایر با بهترین شرایط ممکن ارائه می‌شود که شما هم می‌توانید از این امکان ویژه به نفع خود استفاده کنید.

در دنیای امروز استفاده کردن از سرویس‌های مالی نظیر پایر بسیار رونق پیدا کرده است و شاهد آن هستیم که بسیاری از کاربران به آن روی آورده‌اند. بخش زیادی از دارندگان حساب پایر به دنبال راهی هستند که با آن موجودی پایر خود را به آسانی نقد کرده و برداشت از Payeer انجام دهند. در همین راستا سایت کافه ارز خدمات نقد کردن موجودی پایر یا همان فروش پایر را ارائه می‌دهد. با توجه به آموزش برداشت پول از حساب پایر، حتما این مراحل را به‌صورت اتوماتیک در سایت کافه ارز انجام دهید.

4/5 - (23 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(4)
  1. ابراهیم گفت:

    سلام
    برای اینکه افراد به حساب payeerمن واریز داشته باشند چه شناسه ای را باید در اختیارشون بزارم؟

    1. محمد اسدی گفت:

      سلام، شناسه Payeer شما به صورت شماره حساب پرداختی Payeer شما در قالب P followed by 7 عدد می‌باشد. برای اینکه افراد بتوانند به حساب Payeer شما واریز کنند، شما باید این شماره حساب را به آنها ارائه دهید. ممکن است برخی از افراد از شما درخواست شماره کامل حساب Payeer شما را داشته باشند که شامل کد کشور، شماره تلفن همراه و شماره حساب Payeer شماست. برای هر دو مورد، شماره حساب پرداختی Payeer شما باید داده شود.

  2. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما

    خسته نباشید

    عذر خواهم مزاحم تان میشوم …

    جسارتاً آیا امکان برداشت دیگر ارز ها به تومان ایران همچون یورو در سایت کافه ارز امکان پذیر هستند یا خیر؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما همراه عزیز. خیر. برداشت فقط به صورت ریالی یا ارز دیجیتال امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *