وبلاگ

/

/

آموزش گام به گام شارژ حساب پایر

آموزش گام به گام شارژ حساب پایر

آموزش شارژ حساب پایر

آموزش شارژ حساب پایر (Payeer) در واقع پیش نیاز انجام هر نوع معامله یا انتقال پول و یا خرید آنلاین است. پایر یا پی یر که یک سیستم پرداخت ارزی است به دلیل داشتن امکانات متعددی که دارد و همچنین امکان ایجاد حساب کاربری بدون محدودیت برای کاربران ایرانی، در میان ایرانیان بسیار محبوب است. اگر شما هم قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بستری امن و آسان دارید و یا می‌خواهید به شخصی خارج از ایران با حفظ امنیت پول ارسال کنید، پیش از هر چیز بهتر است باید حساب پایر خود را شارژ کنید که این کار با خدمات شارژ حساب پایر در کافه ارز به صورت اتوماتیک و آنی انجام می‌شود. در این مطلب از کافه ارز با نحوه شارژ حساب PAYEER آشنا می‌شویم.

پایر (Payeer) چیست؟

سیستم پرداخت پایر (PAYEER) یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پول، انجام خرید‌های آنلاین و همچنین خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد. استفاده از پایر مزایای متعددی دارد که از جمله آن می‌توان به ارسال پول حتی به شخصی که حساب پایر ندارد، تنها با ایمیل و موبایل اشاره کرد. همچنین امنیت تراکنش‌های پایر بسیار بالا بوده و کارمزد پایینی دارد. پایر یک کیف پول جهت نگهداری رمز ارزها نیز هست که در میان تریدرها از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ چرا که امکان مدیریت ارزهای دیجیتال (بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و غیره) به صورت مستقل در یک حساب کاربری را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: آموزش شارژ حساب پایر

آموزش نحوه شارژ حساب پایر

پیش از شروع نیاز به افتتاح حساب پایر دارید که مقاله آموزش آموزش ساخت حساب پایر به شما در این راه کمک خواهد کرد. پایر بخش‌های مختلفی برای مدیریت و انجام معاملات دارد که از جمله آن می‌توان به میزان موجودی (Balance)، نقل و انتقال (Transfer)، تبدیل ارز (Exchange) و تاریخچه تراکنش‌ها (History) اشاره کرد. برای افزایش موجودی پایر این مراحل را دنبال کنید:

۱. ابتدا به آدرس Payeer.com بروید و گزینه Login را انتخاب کنید.

نحوه شارژ حساب پایر

۲. یوزر و پپسورد خود را ثبت کرده و وارد حساب کاربری پایر خود شوید.

نحوه شارژ حساب پایر

۳. در منوی سمت چپ روی گزینه میزان موجودی (Balance) کلیک کنید.

نحوه شارژ حساب پایر

۴. در اینجا موجودی یورویی، دلاری، روبل و موجودی ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم، تتر، بیت کوین کش ، لایت کوین، دش و ریپل را مشاهده خواهید کرد. برای شارژ هر یک از آن‌ها روی گزینه Deposite کلیک کنید.

نحوه شارژ حساب پایر

۵. برای افزایش موجودی پایر روش‌های متفاوتی همچون ویزا کارت، مستر کارت، مایسترو (Maestro) و همچنین ارزهای دیجیتال وجود دارد. باید بدانید که برای افزایش موجودی با ویزا کارت، مستر کارت و مایسترو نیاز به حساب وریفای شده دارید.

نحوه شارژ حساب پایر

بیشتر بخوانید: وریفای حساب پایر

با این آموزش شارژ حساب پایر شما خواهید توانست حساب خود را شارژ کنید اما باید بدانید که اگر قصد شارژ حساب PAYEER خود با ویزا کارت یا مستر کارت دارید، پیش از هرچیز توجه داشته باشید که تعدادی از کشورها در فهرست تحریم این وب‌سایت قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به آمریکا، کانادا، ژاپن، نیوزلند، مکزیک، هند و تعدادی دیگر اشاره کرد. اگر ویزا کارت یا مستر کارت شما صادره از کشوری غیر این فهرست و از میان ۱۳۸ کشور مجاز فهرست پایر است، می‌توانید با این روش حساب پایر خود را شارژ کنید. ویزا و مستر کارت مجازی کافه ارز تنها کارت‌های صادره از آمریکا و کانادا هستند.

کارمزد شارژ حساب PAYEER با ویزا کارت یا مستر کارت ۳/۹۹ دلار است که این مبلغ اگر میزان تراکنش‌های ماهیانه بیشتر از ۱۰ هزار دلار (۱۰ هزار یورو یا ۶۰۰ هزار روبل) باشد به ۴/۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.

نحوه شارژ حساب پایر

برای شارژ پایر با پرفکت مانی نیز می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی کافه ارز استفاده کنید و پس از شارژ حساب پرفکت مانی به مبلغ مورد نیاز، می‌توانید از این روش برای افزایش موجودی حساب پایر خود استفاده کنید. اما آسان‌ترین راه استفاده از خدمات شارژ حساب پایر در کافه ارز است که به صورت اتوماتیک و آنی انجام می‌شود.

شارژ حساب PAYEER با کافه ارز

در صورتی که ویزا کارت یا مستر کارت صادره از کشورهای مجاز پایر ندارید، و یا به حساب پرفکت مانی دسترس ندارید، می‌توانید شارژ حساب PAYEER خود را به کافه ارز بسپارید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت ارزی بین المللی حساب پایر شما را به صورت دلاری شارژ خواهد کرد. برای این کار در وب‌سایت کافه ارز ثبت‌نام کرده و پس از احراز هویت، از قسمت داشبورد گزینه ثبت سفارش را بزنید:

بیشتر بخوانید: پایر چیست؟

نحوه شارژ حساب PAYEER

در این قسمت از میان کلیه خدمات ارائه شده در کافه ارز گزینه خدمات پایر را انتخاب کنید.

نحوه شارژ حساب PAYEER

گزینه شارژ حساب پایر را انتخاب کنید:

نحوه شارژ حساب PAYEER

در اینجا تنها کافی است شماره کیف پول خود را که حرف P آغاز می‌شوید و همچنین میزانی را که قصد دارید حساب پایر خود را شارژ کنید وارد کرده و در نهایت ثبت سفارش را برای انجام پرداخت بزنید.

نحوه شارژ حساب PAYEER

تبدیل ارز در پایر

در ادامه آموزش شارژ حساب پایر به شما نحوه تبدیل ارز در پایر را آموزش خواهیم داد. پس از شارژ دلاری حساب پایر ، اگر نیاز به شارژ یورویی یا روبل و … دارید، می‌توانید از منوی سمت چپ داشبورد خود، گزینه Exchange را انتخاب کنید. قسمت Exchange برای تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر است. در اینجا تنها کافی است که ارز مورد نظر خود را برای تبدیل انتخاب کنید.

نحوه شارژ حساب PAYEER

با شارژ حساب PAYEER خود می‌توانید از خدمات متعدد این سیستم پرداخت ارزی استفاده کنید. نظر شما درباره پایر چیست؟ آیا استفاده از کیف پول پایر را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ آموزش شارژ حساب پایر به شما کمک خواهد کرد که حساب خود را شارژ کنید اما برای این کار به حساب یا کارت بین‌المللی نیاز خواهید داشت. آسان‌ترین راه برای این کار استفاده از خدمات شارژ پایر در کافه ارز است که به صرت آنی و اتوماتیک انجام خواهد شد.

4.8/5 - (66 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(1)
  1. اسماعیل گفت:

    سلام من مقداری بیت کویین تو برنامه سرور ماینینگ دارم چطور انتقال بدهم به پاییر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *