وبلاگ

/

/

✅وریفای حساب پایر | وریفای Payeer چگونه است؟

✅وریفای حساب پایر | وریفای Payeer چگونه است؟

بهترین سیستم جامع و کامل پرداخت الکترونیکی و پرداخت ارزی در دنیا حساب پایر است که به وسیله‌ آن می‌توانید در بیشتر از 200 کشور جهان در زمینه انجام تبادلات پولی از آن بهره‌مند شوید. وریفای پایر یکی از مهم‌ترین اقدامات بعد از افتتاح حساب پایر است. از این حساب در بسیاری از سایت‌های معتبر کلیکی و کسب درآمدهای خارجی به‌صورت یکی از روش‌های پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجربه نیز این را نشان می‌دهد که به کار گرفتن حساب پایر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. یکی از دلایل محبوبیت حساب پایر برای ایرانیان این است که می‌توانند بدون محدودیت از آن‌ استفاده نمایند. درصورتی که قصد دارید تا بیشتر با آموزش نحوه وریفای حساب Payeer آشنا شوید، این مطلب ویژه از سایت کافه ارز را تا انتها دنبال کنید.

ویژگی های حساب Payeer

از آنجایی که حساب پایر (PAYEER) به‌ طریقی کیف پولی الکترونیکی محسوب شده و در جابه‌جایی سرمایه‌های مجازی کاربرد بسیار زیادی دارد، باید از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این حساب الکترونیکی به‌طور کامل مورد استفاده قرار گیرد. حساب پایر از آن دسته کیف پول‌های مجازی است که از میزان اعتبار و درجه امنیت کاربری قابل قبولی برخوردار است؛ در ضمن کارمزد انتقال پول کوین‌های دیجیتالی در حساب‌های پایر، معقول و کاملا اقتصادی به‌ شمار می‌رود. پیگیری چنین سیاستی در کیف پول پایر موجب شده است تا انتقال وجه داخلی میان کلیه کاربران پایر، با کارمزد صفر درصد انجام شود.

  • درگاه پرداخت پایر بسیار ساده و رایگان است.
  • دارای اعتبار و امنیت بالایی است.
  • حساب وریفای شده پییر دارای 4 کیف پول روبل، یورو، روسیه و بیت کوین است.
  • کارمزد حساب پی یر بسیار مقرون به صرفه است. انتقال پول از حساب پایر با کارمزد صفر درصد است و انتقال وجه به سیستم‌های دیگر با حداکثر کارمزد 3 درصد دارد.
  • این نوع حساب امکان استرداد ندارد و هر نوع انتقالی نهایی است.
  • امکان سرمایه‌گذاری در یک بازه شش ماهه یا حتی کنتر نیز صورت می‌گیرد.
  • یکی از امکانات متفاوت حساب Payeer، توانایی تبدیل مستقیم با کارمزد پایین به ارزهای دیگر مانند بیت کوین، پاکسوم و اوکی پی است. به این معنا است که شما به راحتی می‌توانید اقدام به بازیابی حساب پایر کرده و موجودی حساب خود را به ارزهای گوناگون تبدیل کنید.
  • شما با داشتن حساب پایر می‌توانید بین حساب‌های گوناگون انتقال وجه کنید.
بیشتر بخوانید: آموزش ساخت حساب پایر

وریفای پایر

همچنین در صورت نیاز به انتقال وجه از طریق سیستم‌های دیگر، این عملیات با کارمزدی تا حداکثر ۳٪ انجام می‌شود. تا این قسمت از مطلب سایت کافه ارز به توضیح در مورد حساب پایر و مزایای افتتاح حساب در آن پرداختیم؛ حال لازم است که اطلاعات بیشتری در مورد وریفای حساب Payeer کسب کنید. خوشبختانه وریفای کردن حساب پایر به آسانی توسط تیم حرفه‌ای کافه ارز صورت می‌‌گیرد که به همین جهت هیچ جای نگرانی در این بخش باقی نمی‌ماند.

آموزش وریفای پایر (Payeer)

عدم محدودیت پایر برای ایرانیان موجب ده که این سیستم به ایرانیان اجاره فعالیت و استفاده از حساب را بدهد. همچنین وریفای کردن حساب برای ایرانیان امکان‌پذیر است. در حال حاضر شما برای وریفای پایر باید مراحل زیر را طی نمایید:

  1. از منوی فوقانی بر روی آیکون چرخ دنده کلیک نمایید و وارد بخش تنظیمات شوید.
  2. سر برگ PROFILE مربوط به وریفای حساب Payeer است.
  3. برای امن تر کردن حساب، بعد از کلیک روی آیکون چرخ دنده کلیک نمایید و به سر برگ SECURITY بروید.
  4. در انتها این بخش گزینه MASTER KEY را فعال کنید. می‌توانید شماره موبایل خود را نیز وارد کنید؛ که توصیه نمی‌شود؛ زیرا ممکن است در دریافت پیامک‌ها با مشکل مواجه شوید.
  5. امکان اتصال تلگرام به حسابتان است؛ پس در صورتی که شما مایل به استفاده از این امکان هستید؛ آیدی تلگرام خود را وارد نمایید و با توجه به مراحل دستورالعمل‌ها را طی نمایید.
  6. در ضمن در سربرگ CHANGE PASSWORD می‌توانید به مدیریت و تغییر رمز خود بپردازید.
بیشتر بخوانید: آموزش شارژ حساب پایر

مزیت وریفای حساب Payeer

پیش از وریفای حساب Payeer، بد نیست با برخی ویژگی‌های حساب‌هایی که وریفای می‌شوند آشنا شوید تا با خیال آسوده‌تر و با آگاهی کامل به این موضوع، اکانت پایر خودتان را احراز هویت کنید. با یک حساب وریفای شده پایر، این امکان را خواهید داشت که هر میزانی که نیاز دارید برای دیگران، پول ارسال کنید؛ در واقع درصورت احراز هویت پایر در زمینه دریافت و ارسال پول با پایر محدودیتی وجود نخواهد داشت. این مورد برای افرادی که معاملات و خرید و فروش اینترنتی انجام می‌دهند بسیار کاربردی و مهم است که بدون سقف مشخصی بتوانند به فعالیت‌های خودشان در بازارهای خارجی بپردازند و نگران دریافتی پول خودشان از شخص خارجی نشوند. برای اکانت‌های وریفای شده پایر، تمامی پروسه خارج کردن پول از حساب به‌صورت یکپارچه صورت خواهد گرفت.

این بدین معنی است که اگر روزی شما برای انجام کاری فوری به تمامی پول خودتان در پایر نیاز داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی تمامی پول خودتان را از آن خارج کنید. آموزش برداشت پول از حساب پایر به شما در این راه کمک خواهد کرد. پس حتما این نکته را فراموش نکنید که اکانت احراز هویت شده پایر، این ویژگی را دارد و شما باید برای استفاده از این آیتم حتما اکانت خودتان را وریفای کنید. پس از وریفای کردن حساب Payeer، با سقف اعتبار بیشتری می‌توانید به معاملات روزانه خود بپردازید. شما با وریفای حساب پایر خود می‌توانید به عنوان صاحب یک کسب ‌وکار، تراکنش‌های مالی خود را با خیال راحت انجام دهید و اعتبار خود را در بین مشتریان افزایش دهید.

آموزش وریفای کردن حساب Payeer

چرا وریفای حساب Payeer مهم است؟

همان‌طور که می‌دانید برای افزایش امنیت انواع کیف پول‌های الکترونیکی مانند کیف پول پی پال، کیف پول پرفکت مانی، کیف پول وبمانی و پایر اولین کاری که بعد از افتتاح حساب باید انجام دهید، وریفای کردن آن‌ها است. در حال حاضر کمپانی پایر برخلاف پی پال تحریمی علیه ایران در نظر نگرفته‌ است و این مسئله به این معنا است که شما می‌توانید بدون استفاده از خدمات شرکت‌های واسط حساب، یکی از انواع کیف پول‌ها را افتتاح کرده و سپس وریفای نمایید. احراز هویت در سایت‌های مختلف نه‌تنها موجب افزایش امنیت حساب شما می‌شود؛ بلکه امکان انجام امور مختلف مالی را نیز به شما می‌دهد. به عبارت دیگر تا زمانی که حساب پایر شما وریفای نشده باشد، شما قادر به دریافت و انتقال ارز نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: پایر چیست؟

کاهش محدودیت‌ها با وریفای پایر

وریفای کردن حساب Payeer از این ویژگی برخوردار است که این حساب، محدودیت‌هایی که در حساب‌های تایید نشده پایر قرار می‌گیرند را ندارد و تمام خدمات موجود سیستم پایر در اکانت‌های وریفای شده Payeer به‌طور کامل قابل استفاده خواهد بود. به‌طور مثال مواردی همچون کمترین میزان ارسال و محدودیت در مبلغ قابل انتقال، هزینه‌ها و کارمزدهای بالاتر در یک حساب وریفای شده پایر وجود ندارند.

اکنون شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که آیا در صورت اینکه حساب پایر خود را وریفای نکنیم همچنان می‌شود از این حساب وریفای نشده استفاده کرد؟ البته که می‌شود، اما به عنوان مثال تا زمانی که شما ابزار به‌روزرسانی یک نرم‌افزار یا سیستم را به‌راحتی در اختیار دارید، آیا مایل نیستید آن ابزار را به یک وسیله بهتر تبدیل کنید که هم باعث سهولت در کارتان شود و هم از امکانات جدید آن به‌طور کامل استفاده کنید؟ قطعا پاسختان مثبت است. وریفای کردن حساب پایر نیز مانند همین مثال است. با تایید کردن حساب پایر از مزایای بیشتر آن استفاده کرده و از سادگی و راحتی در روند تبادلات مالی خود بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: آموزش برداشت پول از حساب پایر

بهترین راه برای احراز هویت حساب پایر

تا این جای مطلب از سایت کافه ارز به دفعات درباره ضرورت وریفای حساب پایر صحبت کردیم که حتما به اهمیت بالای آن پی برده‌اید. حالا ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای انجام وریفای حساب Payeer خودتان حتما از خدمات ویژه صرافی کافه ارز در این زمینه استفاده کنید. این صرافی آنلاین، کارمزد بسیار کمتری نسبت به سایر صرافی‌ها دارد و قیمت خدماتی که ارائه می‌کند بسیار مناسب و به‌صرفه است. همچنین با استفاده از طرحی نو و کاربرپسند این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که به آسانی به تمامی خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند؛ همچنین صرافی آنلاین کافه ارز در فرایند وریفای حساب پایر ، بهترین پشتیبانی را از شما انجام داده و به پیشرفت و ارائه خدمات نو برای کاربران فعال خود بپردازد.

 احراز هویت Payeer

اگر دوست دارید کارهای مالی خودتان را به بهترین نحو در سیستم مالی پایر انجام دهید، ساخت حساب پایر و از آن مهم‌تر وریفای کردن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با استفاده از حساب وریفای شده‌ پایر خواهید توانست از تمامی سایت‌های پذیرنده درصورتی که درگاه پایر داشته باشند، نسبت به خرید و پرداخت وجه محصول یا خدمت مورد نظر خود از این طریق اقدام کنید.

4.5/5 - (6 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(4)
  1. سلام،هزینه ی وریفای حساب پایر چقدر است؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. با بخش پشتیبانی سایت cafearz.com تماس بگیرید

  2. سلام درود ببخشید من میخواستم از حالت عادی پایر استفاده کنم ولی میگه اکانت شما وریفای نشده میخواستم ترون واردش کنم میشه راهنماییم کنید 🙏

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. با پشتیبانی سایت کافه ارز Cafearz.com تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *