وبلاگ

/

/

MicroStrategy:غول فناوری به جمع‌آوری بیت کوین ادامه می‌دهد

MicroStrategy:غول فناوری به جمع‌آوری بیت کوین ادامه می‌دهد

۲۲ مرداد ۱۴۰۳

شرکت MicroStrategy ، یکی از بزرگترین طرفداران بیت کوین، قصد دارد دوباره دست به جیب شود. این شرکت اعلام کرده که ممکن است تا 2 میلیارد دلار برای خرید بیت کوین بیشتر جمع‌آوری کند. این خبر در دنیای ارزهای دیجیتال سروصدای زیادی به پا کرده است.
MicroStrategy قبلاً هم نشان داده بود که به بیت کوین علاقه زیادی دارد. این شرکت تاکنون 226,500 ارز دیجیتال بیت کوین خریداری کرده که ارزش آن بیش از 13 میلیارد دلار است. با این خرید جدید می‌خواهد سهام خود را در بازار بیت کوین به طرز قابل توجهی بیشتر کند.

خرید بیت کوین

اوایل این ماه، MicroStrategy با اعلام برنامه‌هایی برای تزریق تا 2 میلیارد دلار به پرتفوی بیت‌کوین خود، خبرساز شد. در نتایج مالی سه‌ماهه دوم، این شرکت اعلام کرد که در این دوره 12,222 بیت‌کوین به مبلغ 805,2 میلیون دلار خریداری کرده و تعداد کل دارایی‌های بیت‌کوین خود را به 226,500 عدد رسانده است.
خیلی‌ها فکر می‌کنند که این خرید بزرگ می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود. چون وقتی تقاضا برای چیزی زیاد می‌شود، معمولاً قیمت آن هم بالا می‌رود. با این حال، عوامل دیگری هم روی قیمت بیت کوین تاثیر می‌گذارند و نمی‌توان با قطعیت گفت که این اتفاق حتماً رخ خواهد داد.
MicroStrategy برای تامین بودجه این خرید بزرگ قصد دارد سهام خود را بفروشد. این شرکت در حال حاضر در حال بررسی این موضوع است و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

شرکت نرم‌افزاری MicroStrategy، در تاریخ یک آگوست، اعلام کرد که قصد دارد با فروش سهام خود، تا سقف دو میلیارد دلار سرمایه جمع‌آوری کند. این شرکت می‌خواهد از این پول برای مصارف مختلفی از جمله خرید بیت کوین بیشتر استفاده کند. این تصمیم با هدف گسترش سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین، صورت گرفته است.
خبر خرید احتمالی بیت کوین توسط MicroStrategy نشان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ به بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری جذاب نگاه می‌کنند. این موضوع می‌تواند به افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به بیت کوین کمک شایانی کند.

داغ ترین اخبارات کافه ارز

برای آگاهی از آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های کافه ارز، می‌توانید به بخش اخبار در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید. در این بخش، جدیدترین و داغ‌ترین خبرها را برای شما قرار داده‌ایم تا همیشه از تغییرات و اطلاعات جدید مطلع باشید. با ما همراه باشید و هیچ خبری را از دست ندهید!

    1. ایردراپ داگز لیست شد! (DOGS) نحوه فروش و نقد توکن داگز
    2. بازگشت ترس به بازار بیت کوین؛ دلایل سقوط اخیر
    3. سقوط ناگهانی بیت کوین به زیر 62,000 دلار؛ دلایل و پیامدها
    4. ووچر 600 دلاری برای بازیکنان تپ‌سواپ(TapSwap)
    5. فروش همستر کامبت در صرافی معتبر کوکوین
    6. تایید غیرمنتظره صندوق ETF اتریوم
    7. Notcoin در صرافی کافه ارز لیست شد
    8. کسب درآمد دلاری از تلگرام
به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *