وبلاگ

/

/

استخراج لایت کوین رایگان با اپلیکیشن Freelitecoin

استخراج لایت کوین رایگان با اپلیکیشن Freelitecoin

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

استخراج لایت کوین رایگان:یکی از روش‌های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال خرید و سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزهایی نظیر لایت‌کوین (LiteCoin) است. خبر خوش این است که بدون سرمایه نیز می‌توانند به صورت رایگان ارز دیجیتال لایت کوین استخراج کنند. لایت کوین بر اساس الگوریتم اثبات کار (Proof of Work) تولید می‌شود، بنابراین شما می‌توانید با دستگاه ماینر آن را استخراج کنید. البته، برای خرید دستگاه ماینر نیاز به یک سرمایه اولیه دارید، اما شما بدون دستگاه ماینر هم می‌توانید لایت کوین بدست آورید. می‌پرسید چطور؟ با این اپلیکیشن به نام Freelitecoin می‌توانید ارز دیجیتال لایت کوین LTC رایگان بدست آورید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا نحوه استخراج لایت کوین رایگان با اپلیکیشن Freelitecoin را با یکدیگر یاد بگیریم. توجه داشته باشید که این مطلب به هیچ وجه یک پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و صرفاً با هدف آموزش نگارش شده است. کافه ارز اپلیکیشن Freelitecoin یا نرم‌افزارهای دیگر مربوط به استخراج لایت کوین را تایید نمی‌کند.

خرید ارزدیجیتال

آیا استخراج لایت کوین ارزش دارد؟

در قدم اول بگذارید بررسی کنیم که اصلاً استخراج لایت کوین از لحاظ اقتصادی منطقی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. لایت کوین با نماد معاملاتی LTC یکی از برترین ارزهای دیجیتال بازار به شمار می‌رود و در زمان نگارش این مقاله در رتبه 20 جدول با ارزش‌ترین ارزهای دیجیتال قرار دارد. حالا شاید از خود بپرسید که استخراج لایت کوین در مقابل خرید لایت کوین چه مزایایی دارد؟ به طور کلی، از مزایای استخراج لایت کوین در برابر خرید آن می‌توان به 3 مورد مهم اشاره کرد.

عدم نیاز به سرمایه اولیه

برای این که بتوانید از خرید لایت کوین سود کنید باید یک سرمایه اولیه قابل قبول داشته باشید. حتی اگر سرمایه اولیه کافی داشته باشید، اما دانش و آگاهی لازم از بازارهای مالی و ترید را نداشته باشید، ممکن است باز هم سرمایه خود را از دست دهید. البته، این مشکل در استخراج لایت کوین رایگان با اپلیکیشن Freelitecoin وجود ندارد و شما نیازی به سرمایه اولیه یا دانش از بازار ارزهای دیجیتال ندارید.
استخراج لایت کوین رایگان با اپلیکیشن Freelitecoin

عدم نیاز به دستگاه ماینر

دستگاه ماینر لایت‌کوین گران قیمت است. علاوه بر این، ممکن است بعد از مدتی مستهلک شود و هزینه برق بسیار زیادی نیز روی دست شما می‌گذارد. حتی برخی از دستگاه‌های ماینر آلودگی صوتی و محیطی بسیاری نیز ایجاد می‌کنند که باعث آزار و اذیت دیگر افراد می‌شود.

عدم نیاز به دانش فنی

برای کار با اپلیکیشن استخراج رایگان لایت کوین نیاز به دانش فنی خاصی ندارید. در واقع، شما فقط باید نرم‌افزار Freelitecoin را نصب کرده و چند کار ساده که از شما خواسته می‌شود را انجام دهید تا به شما لایت کوین رایگان دهد. شما همچنین در این روش در معرض ریسک‌های ناشی از معاملات و نوسانات بازار ارزهای دیجیتال قرار نمی‌گیرید.

ماین لایت کوین رایگان

معرفی اپلیکیشن Freelitecoin

اپلیکیشن فری لایت‌کوین یکی از بهترین روش‌های استخراج Litecoin به شمار می‌رود که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن با نام Litecoin Giveaway در فروشگاه گوگل‌پلی موجود است. تیم توسعه‌دهنده این اپلیکیشن Bitcoin Aliens نام دارد و سابقه درخشانی در زمینه ساخت بازی‌های بلاکچین مبتنی بر درآمد و کسب پاداش دارد. این تیم از برنامه‌نویسان تاکنون بازی‌هایی نظیر Bitcoin Cash Giveaway یا Blockchain Game را به بازار عرضه کرده است، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این اپلیکیشن از اعتبار قابل قبولی برخوردار است و می‌توان به این نرم‌افزار اعتماد کرد. علاوه بر این، اپلیکیشن Freelitecoin در گوگل پلی بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است و این موضوع نشان می‌دهد که با یک اپلیکیشن معتبر و محبوب روبرو هستیم.

نحوه نصب نرم‌افزار فری لایت‌کوین

این نرم‌افزار فقط بر روی گوشی‌های موبایل اندرویدی قابل نصب است و کاربرانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند امکان استفاده از این اپلیکیشن را ندارند. برای استفاده از اپلیکیشن فری لایت‌کوین کافی است که آن را از گوگل‌پلی به این آدرس دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید. پس از این که اپلیکیشن با موفقیت بر روی گوشی موبایل شما نصب شد، آن را باز کنید تا صفحه اولیه آن به شما نمایش داده شود. همان‌طور که می‌بینید، رابط کاربری این اپلیکیشن خیلی پیچیده نیست.

 

در این صفحه، از شما خواسته می‌شود که آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. سپس باید آدرس کیف پولی که می‌خواهید لایتکوین‌های رایگان در آن ذخیره شود را وارد کنید. در حقیقت، هر پاداشی که در آینده از نرم‌افزار Litecoin Giveaway به شما داده شود به آدرس این کیف پول واریز می‌شود. دقت داشته باشید که آدرس کیف پول را به درستی و با رعایت تمام نکات امنیتی وارد کنید. پس از اتمام فرآیند نصب و ثبت‌نام، اجازه دهید با هم به سراغ مرحله بعدی برویم. همچنین، برای کسب اطلاعات درباره امن ترین کیف پول ارز دیجیتال به مطلب آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

آموزش استخراج لایت‌کوین رایگان در اپلیکیشن Freelitecoin

پس از این که برنامه را نصب کرده و ثبت‌نام را به پایان رساندید، با صفحه زیر مواجه خواهید شد. این صفحه در نگاه اول شاید کمی گیج‌کننده باشد چون چند دکمه در آن وجود دارند. نگران نباشید، در ادامه هر کدام از دکمه‌ها را توضیح خواهیم داد. در بالای صفحه نیز موجودی لایت‌کوین‌‌های رایگانی که بدست آورده‌اید قابل مشاهده است و با فعالیت بیشتر می‌توانید آن را زیادتر کنید. کوچکترین واحد لایت‌کوین، لیتوشی است و موجودی شما در این برنامه نیز بر مبنای واحد Litoshi به شما نمایش داده می‌شود. در حقیقت، هر یک میلیون لاتوشی معادل یک لاین‌کوین است و برای این که بتوانید به صورت ‌دقیق موجودی خود را بدست آورید باید آن را بر 100 میلیون تقسیم کنید. شما همچنین می‌توانید تاریخچه لایت‌کوین‌های دریافتی افراد دیگر را نیز در این صفحه مشاهده کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن litecoin giveaway

 

در ادامه هر یک از بخش‌های صفحه اصلی این اپلیکیشن و نحوه کسب درآمد از بخش‌های مختلف آن را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گزینه Hourly Claim Available

اگر بر روی گزینه “Hourly Claim Available” کلیک کنید، صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود. ساز و کار این صفحه بسیار ساده است و شما برای دریافت لایت‌کوین رایگان باید هر یک ساعت یکبار به این صفحه مراجعه کرده و شانس خود را امتحان کنید. در واقع، شما باید بر روی دکمه Spin Prizes کلیک کرده و منتظر بمانید تا به صورت تصادفی به شما لیتوشی هدیه داده شود. اگر لوگوی لایت کوین یعنی حرف “L ” بر روی شانس شما باشد، می‌توانید یکی از مقادیر روی صفحه را به صورت دلخواه انتخاب کنید.

کسب لایت کوین رایگان با اپلیکیشن freelitecoin

دکمه Bonus Claim Available

اگر بر روی گزینه بونوس کلیک کنید به صفحه زیر هدایت می‌شوید. در این صفحه یک گردونه شانس وجود دارد و شما با کلیک بر روی گزینه “Claim Reward” وارد یک فرآیند قرعه‌کشی می‌شوید. به طور کلی، به دریافت جایزه در اپلیکیشن‌های استخراج رایگان، “کلیم‌کردن” می‌گویند. این بخش برخلاف گزینه قبلی هر چهار ساعت یکبار در دسترس کاربران قرار دارد و زودتر از این زمان امکان استفاده از آن را ندارید. در حقیقت، اگر زودتر از زمان گفته‌شده به این بخش مراجعه کنید، دکمه ” Claim Reward ” در دسترس نخواهد بود. کسب لایت کوین رایگان در این صفحه خیلی آسان است. شما پس از کلیک بر روی دکمه دریافت جایزه باید یک ویدیوی تبلیغاتی مشاهده کرده تا شانس دریافت لایت‌کوین رایگان در اختیار شما قرار بگیرد. همچنین اگر شما علاقه‌مند هستید درباره استخر استخراج چیست اطلاعات کسب کنید به مطالعه مطلب آن بپردازید.

claimکردن لایت کوین رایگان

گزینه Earn More LTC: Adgem Offerwall

این گزینه با دکمه چهارم مشابه هستند و توضیحاتی که در این بخش ارائه می‌شود برای گزینه چهارم نیز صدق می‌کند. با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که با انجام برخی از وظایف که در آن گفته‌شده می‌توانید لایت‌کوین رایگان بدست آورید. برای مثال، با انجام بازی‌ها که در این صفحه پیشنهاد شده است می‌توانید شانس دریافت لایت‌کوین رایگان را بدست آورید. یا این که برخی از شرکت‌ها، نظرسنجی‌های خود را در این بخش قرار می‌دهند، بنابراین شما با شرکت در این نظرسنجی‌ها می‌توانید لایت‌کوین رایگان دریافت کنید. با فعالیت در این دو زمینه می‌توانید تعداد لایت‌کوین‌های خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

دکمه Get the Brave Browser

با کلیک بر روی این گزینه شما به صفحه دانلود مرورگر اینترنتی Brave هدایت می‌شوید. این مرورگر یکی از بهترین ابزارهای اینترنت‌گردی برای کاربران علاقه‌مند به استخراج ارزهای دیجیتال است، چون با نمایش تبلیغات به کاربران امکان می‌دهد تا با مشاهده آن‌‌ها لایت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان استخراج کنند. به طور کلی، اگر تعداد لایت‌کوین‌هایی که از اپلیکیشن Freelitecoin بدست می‌آورید برای شما کافی نیست، می‌توانید از مرورگر Brave نیز در کنار آن استفاده کنید.

گزینه Control Panel

با کلیک بر روی گزینه کنترل پنل وارد صفحه کاربری خود می‌شوید و می‌توانید تمانم اطلاعات حساب خود را مشاهده کنید. برای مثال، ایمیل ثبت‌شده و آدرس کیف پول لایت‌کوین شما در این بخش قرار دارد. سپس گزینه Next Payout، اعلان واریزی‌های لایت‌کوین شما را نشان می‌دهد. از دیگر گزینه‌های که در این صفحه قابل مشاهده هستند می‌توان به تاریخچه تراکنش‌ها (Payment History) و رفرال (Referral) اشاره کرد. همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز به مطلب هش ریت چیست؟ و کاربردهای آن پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم به مطالعه مقاله آن بپردازید.

خرید ارزدیجیتال

چگونه لایت‌کوین‌های رایگان خود را دریافت کنم؟

اگر آدرس کیف پول خود را به درستی در این اپلیکیشن وارد کرده باشید، برای دریافت لایت کوین نیازی نیست کار خاص دیگری انجام دهید. این اپلیکیشن حداقل سقف واریز دارد و برای این‌ که بتوانید موجودی خود را انتقال دهید باید حداقل 20 هزار لیتوشی در آن داشته باشید. به طور کلی، اگر هر هفته سقف موجودی شما به این مقدار برسد، واریز به کیف پول به صورت خودکار انجام می‌شود. اگر حس می‌کنید که این مقدار برای شما زیاد است می‌توانید سقف ابتدایی واریز را به 20 هزار لیتوشی کاهش دهید.

شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توان میزان و سرعت استخراج لایت کوین در اپلیکیشن Freelitecoin را افزایش داد؟ ما به این سوال در بخش‌های قبلی مقاله پاسخ دادیم. در واقع، شما می‌توانید با استفاده از گزینه‌های Adgem OfferWall و Adgate OfferWall و انجام‌ بازی‌ها یا شرکت در نظرسنجی‌های شرکت‌های مطرح‌شده در این دو بخش به روند استخراج سرعت ببخشید. برای مثال، هر دقیقه که بازی Coinmaster را بازی می‌کنید، 15 لیتوشی به موجودی شما اضافه می‌شود. یکی دیگر از روش‌های افزایش سرعت استخراج و موجودی لایت‌کوین استفاده از مرورگر Brave است. شما همچنین، باید همواره صفحه گوشی خود را روشن نگه دارید تا فرآیند استخراج قطع نشود و از این طریق میزان LTCهای رایگان خود را افزایش دهید. همچنین، اگر به دنبال کسب اطلاعات از میم کوین هستید، به مقاله‌ای که در وبلاگ کافه ارز منتشر شده، مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

ارز دیجیتال لایت‌کوین یکی از ارزهای برتر بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. این ارز قابلیت استخراج دارد و خیلی از کاربران می‌توانند با خرید دستگاه‌های ماینر، ارز دیجیتال LTC استخراج کنند. در این مقاله به این موضوع پرداختیم که برای استخراج لایت کوین نیاز به خرید دستگاه‌های ماینر گران‌قیمت ندارید و می‌توانید از طریق استخراج لایت کوین رایگان با اپلیکیشن Freelitecoin به‌راحتی این ارز دیجیتال با ارزش را بدست آورید. اگر سابقه فعالیت در این اپلیکشن را دارید، می‌توانید لایت‌کوین‌هایی که از این طریق بدست آورده‌اید را به راحتی در صرافی ارز دیجیتال کافه ارز به فروش برسانید.

 

5/5 - (5 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *