وبلاگ

/

/

میم کوین چیست و بهترین میم‌ کوین‌ ها کدامند؟

میم کوین چیست و بهترین میم‌ کوین‌ ها کدامند؟

۶ اسفند ۱۴۰۱

میم کوین چیست؟ با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، توجه سرمایه‌گذاران به سمت میم کوین ها نیز جذب شده است. در میان میم کوین، آنهایی که نماد سگ داشته‌اند به محبوبیت بیشتری دست یافته‌اند. ارزهای دیجیتالی مانند دوج کوین (Doge Coin)، شیبا اینو (Shiba Inu)، فلوکی (Floki) و Bonk از جمله معروف‌ترین میم کوین ها به شمار می‌روند که از حجم بازار خوبی نیز برخوردار هستند. یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های سرمایه‌گذاری در رمز ارزها، تعیین ارزش واقعی یک دارایی دیجیتال است. با ظهور میم‌ کوین‌ ها در دنیای خرید ارز دیجیتال، بسیاری از سرمایه‌گذاران برای تعیین این‌که کدام یک از آنها ممکن است بیشترین سوددهی را داشته باشند صحبت می‌کنند. مقوله پرداخت ارزی هر روز با مفاهیم جدید روبرو می‌شود. میم کوین ها نیز یکی از مفاهیم نسبتاً جدید این حوزه به شمار می‌روند که سرو صدای زیادی به راه انداخته‌اند.

میم کوین چیه و چطور ارزش آن مشخص می‌شود؟ کدام میم کوین آینده روشنی دارد؟ اینها سوالاتی هستند که بیشتر سرمایه‌گذاران با آن روبرو هستند. امروز در کافه ارز تصمیم گرفتیم، مطلبی درباره میم کوین ها آماده کنیم. در این مطلب ابتدا ماهیت میم کوین ها را بررسی کرده و سپس بهترین میم کوین های موجود در بازار را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

میم کوین (Meme Coin) چیست؟

میم کوین چیه؟ میم کوین (Meme Coin) نوعی ارز دیجیتال بدون ارزش ذاتی است و به ندرت ارزش یا سود واقعی را ارائه می‌دهد. میم کوین‌ها با ارزهای دیجیتال به دلیل عدم کاربردشان متفاوت هستند. به عنوان مثال، بیت کوین و اتریوم برای حل مشکلات تمرکز در اقتصاد ایجاد شدند. بیت کوین (BTC) برای کمک به مردم برای ارسال حواله و به عنوان نوعی ارز برای پذیرفته شدن توسط بازرگانان ایجاد شد. اتر (ETH)نیز برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها و خدمات محاسباتی استفاده می‌شود.

بهترین میم کوین

به خاطر جدیدترین اخبار و تبلیغات اینفلوئنسرها، میم کوین‌ها معمولا در مدت‌زمان کوتاهی دچذار افزایش قیمت نجومی می‌شوند. به عنوان مثال، دوج کوین (DOGE) در سال ۲۰۱۷ با رشد بیت کوین روند صعودی داشت؛ اما پس از سقوط بیت کوین، طرفداران خود را از دست داد. بااین‌حال، پس از این‌ که ایلان ماسک شروع به ارسال توییت در مورد آن کرد، دوج کوین باری دیگر به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید: روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال

از آنجایی که هر کسی می‌تواند ارزهای دیجیتال ایجاد کند، در نتیجه میم کوین‌های بیشتری به وجود می‌آیند و ارزهایی مانند شیبا اینو (SHIB) که در شبکه اتریوم اجرا می‌شود و MonaCoin (MONA) وارد بازار می‌شوند. طبق آمار وبسایت‌های معروف نظیر کوین مارکت کپ، آمار میم کوین ها از تاریخ جولای ۲۰۲۱ با رشد نجومی مواجه بوده است.

چرا یک میم کوین به محبوبیت می‌رسد؟

میم کوین‌ها از طریق حمایت اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال، افراد مشهور و سرمایه‌گذارانی که قصد دارند قیمت را در مدت کوتاهی بالاتر ببرند، محبوبیت پیدا کردند. به‌طورکلی میم توکن‌ها و میم کوین‌ها اغلب به عنوان یک شوخی در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شوند. یکی از نمونه‌های این پدیده زمانی رخ داد که مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، عکسی با عنوان «بزهای من: مکس و بیت‌کوین» منتشر کرد. به محض انتشار این پست، یک میم توکن به نام AquaGoat، در عرض چند ساعت تقریبا ۳۰۰٪ افزایش یافت. علاوه بر این، تبلیغ ایلان ماسک از دوج کوین باعث شده تا دوج کوین به اوج قبلی خود یعنی ۰/۷۳ دلار صعود کند.

اخیرا، پس از این‌که مدیرعامل تسلا توییت کرد، «دوج کوین پول است»، قیمت دوج کوین کمی بعد از قیمت ادغام به ۰/۲۰٪ دلار بهبود یافت. هنگام سرمایه‌گذاری در میم کوین ها، هدف اصلی این است که در صورت افزایش قیمت، فروش کوتاه‌تری داشته باشیم، زیرا ارزش ذاتی کمی دارند و فاقد اصول اولیه هستند. میم کوین‌ها در واقع به شدت نوسانی هستند، با این‌حال هنوز سرمایه‌گذارانی هستند که از فروش امتناع می‌کنند؛ بنابراین، کدام میم کوین واقعا ارزش توجه شما را دارد؟

بهترین میم‌ کوین‌ ها بر اساس ارزش بازار

حال که خواندیم میم کوین چیست و چطور هر میم کوین معروف می‌شود، در ادامه فهرستی از بهترین میم‌ کوین‌ ها را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای سرمایه گذاری در نظر بگیرید:

بیشتر بخوانید: کاربرد هوش مصنوعی در ارز دیجیتال

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین اصلی‌ترین میم کوین و از بهترین میم کوین های بازار است که به عنوان یک شوخی در سال ۲۰۱۳ و با نشان سگ شیبا اینو ایجاد شد. دو مهندس نرم‌افزار، بیلی مارکوس و جکسون پالمر، این ارز دیجیتال را از یک فورک لایت‌کوین ایجاد کردند. بعدا پس از این‌که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، چندین توییت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و آن را تحسین کرد، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. دوج کوین از فناوری رمزگذاری استفاده می‌کند که دارای عرضه نامحدود است؛ بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را استخراج کنید.

دوج کوین میم کوین آینده دار

اولین استفاده از دوج کوین به عنوان جایزه در Reddit و Twitter برای ایجاد و به اشتراک‌گذاری محتوای باکیفیت بود. در ابتدا، ۱۰۰ میلیارد دوج کوین از استخراج در سال ۲۰۱۵ وجود داشت که به ماینرها اجازه می‌داد در یک دقیقه ۱۰۰ دوج کوین جدید ایجاد کنند. به‌طورکلی، ماینرها می‌توانند تقریبا ۵ میلیارد سکه در سال استخراج کنند.

چرا قیمت دوج کوین افزایش یافته است؟

از ۲۸ ژوئیه، بیش از ۱۳۰ میلیارد دوج کوین در گردش است که ارزش بازار آن تقریبا ۲۵ میلیارد دلار است. فشار خرید اولیه در این سکه به محض این‌که ایلان ماسک شروع به حمایت از آن از طریق الگوهای رفتاری و پذیرش در پروژه SpaceX کرد، شکل گرفت. دوج کوین در حال حاضر با قیمت ۰/۲۰ دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: سایت سیگنال ارز دیجیتال

آینده دوج کوین چیست؟

پیش بینی قیمت دوج کوین چالش‌برانگیز است، زیرا ارزهای زیادی هر روز عرضه می‌شوند. علاوه بر این، هیچ پروژه دیجیتالی قابل‌توجهی وجود ندارد که از آن استفاده کرده باشد؛ بنابراین، قیمت دوج کوین قبلا وارد یک منطقه حباب شده است و افزایش بیشتر قیمت بستگی به نحوه پذیرش این ارز توسط سرمایه‌گذاران دارد.

شیبا اینو (SHIB)

خیلی‌ها میم‌کوین‌ها را با نام شیبا اینو شناختند. یک سگ به اسم «شیبا اینو» الهام‌بخش میلیون‌ها سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در پروژه SHIB بود. سکه اصلی شیبا اینو ، SHIB است که یک توکن ERC-20 است که در اکوسیستم رمزارزها از محبوبیت بالایی برخوردار است. یکی از بنیان‌گذاران شیبا اینو با نام مستعار «ریوشی»، شیبا اینو را در آگوست ۲۰۲۰ به عنوان یک میم کوین ایجاد کرد. بعدا با چندین تیتر خبری و توییت از افراد تاثیرگذاری مانند ویتالیک بوترین و ایلان ماسک، شیبا اینو مورد توجه قرار گرفت و به آن لقب «قاتل دوج کوین» داده شد و در بین سرمایه‌گذاران چینی محبوبیت پیدا کرد و در خال حاضر یکی از بهترین میم کوین ها به شمار می‌رود.

میم کوین

افرادی که سرمایه گذاری در دوج کوین را از دست دادند به دلیل ارزش پایین آن توجه خود را به شیبا اینو معطوف کردند. رمز ارز شیبا Inu است یک منبع محدود از ۱ کوادریلیون، اما ۵۰ درصد از عرضه آن در نقدینگی یونی سواپ Uniswap قفل شده است. علاوه بر این، توسعه‌دهنده ۵۰ درصد دیگر از عرضه را به ویتالیک بوترین، خالق اتریوم هدیه داد.

 

آینده شیبا اینو چیست؟

عرضه شیبا اینو به‌عنوان یکی از بهترین میم‌ کوین‌ ها همانند دوج کوین، ناپایدار است. با این‌حال، هنگامی‌که توسعه‌دهنده آن توکن‌هایی را به بوترین هدیه داد، به افرادی که سرمایه‌گذاری کرده بودند وعده داد آن توکن‌ها را از چرخه عرضه شده، حذف می‌کند؛ بنابراین، افزایش قیمت در آینده تا حد زیادی به نحوه استفاده بنیان‌گذار اتریوم از آن‌ها بستگی دارد.

سیف مون (SAFEMOON)

حال که دانستیم میم کوین چیست و با دو میم کوین برتر در جهان آشنا شدیم، باید بدانید که سیف مون نیز یکی از بهترین میم کوین دنیا است. بنیان‌گذاران SafeMoon یک توکن مالی غیرمتمرکز با سه عملکرد ایجاد کردند: بازتاب، سوزاندن و تامین‌کننده نقدینگی. این پروتکل، نقدینگی خودکار را با تمرکز بر توسعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ترکیب می‌کند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران از آن به عنوان یک پروژه خیریه در آموزش و سیستم‌عامل‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند. میزان کسب درآمد دارندگان SafeMoon به تعداد توکن آن‌ها بستگی دارد و هر چه تعداد توکن بیشتری داشته باشند درآمد بیشتری نیز خواهند داشت.

پروتکل SafeMoon حضور خود را در بازار NFT گسترش می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را ایجاد کنند. این میم کوین آینده روشن‌تری نسبت به دوج کوین یا شیبا اینو دارد، زیرا بسیاری از صرافی‌های پیشرو آن را در لیست خود قرار می‌دهند. SafeMoon قصد دارد از ایده بازده ثابت برای حذف فشار روی توکن‌ها پس از فروش استفاده کند. علاوه بر این، LP خودکار آن (ارائه‌دهنده نقدینگی) با ارائه قیمت کف برای دارندگان توکن، ثبات را افزایش می‌دهد.

آیا Safemoon یک کلاهبرداری است؟

در حال حاضر، حدود ۶۰۰ تریلیون توکن SAFEMOON به‌عنوان یکی از بهترین میم‌ کوین‌ ها در گردش است و معامله‌گران باید هر بار که دارایی خود را معامله می‌کنند، ۱۰ درصد کارمزد بپردازند. بنزینگا و لارک دیویس به این سکه به عنوان یک طرح پانزی اشاره می‌کنند، درحالی‌که توییت‌های WarOnRugs آن را کلاهبرداری می‌دانند. درهرصورت، این میم کوین در حال حاضر دو میلیون کاربر را در تنها دو ماه جذب کرده است. با این‌ حال، بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باور هستند که سقوط قیمت آن فقط یک بازه زمانی کوتاه خواهد بود.

البته هیچ محدودیتی برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه‌گذاری شما وجود ندارد. بااین‌حال، همیشه قبل از سرمایه‌گذاری تحقیق کنید. سرمایه‌گذاری روی میم کوین ها به خودی خود خطرناک است. علاوه بر این، SafeMoon به راحتی در دسترس نیست زیرا فقط در صرافی‌های غیرمتمرکز خاص فهرست شده است؛ بنابراین اگر آماده تحمل فرصت‌ها، هزینه‌ها و عدم قطعیت‌ها هستید، SafeMoon را کنار بگذارید.

مونا کوین (MONA)

موناکوین (MonaCoin) با نام اختصاری MONA به عنوان یکی از بهترین میم‌ کوین‌ ها ، در قالب شبکه پرداخت منبع باز است که تراکنش‌های همتا به همتا را تسهیل می‌کند. Monacoin از الگوریتم اثبات کار Lyra)2REv2) برای تأیید بلوک استفاده می‌کند. ماینرها به ازای هر ۹۰ بلوک پردازش‌شده، ۲۵ سکه MONA کسب می‌کنند. زمان ایجاد یک بلوک به طور معمول یک و نیم دقیقه طول می‌کشد، در حالی که سختی استخراج بسته به هر بلوک می‌تواند متفاوت باشد. MonaCoin برای اولین بار پس از نمایش در شبکه WBS TV Tokyo، مورد توجه قرار گرفت. MonaCoin در سال ۲۰۱۳ توسط شخص ناشناسی به نام واتانابه ایجاد شد (واتانابه تا به امروز غیرقابل شناسایی باقی‌مانده است).

میم کوین

امروزه MonaCoin در ژاپن محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به طور گسترده توسط بازرگانان آنجا پذیرفته‌ شده است. همچنین آژانس خدمات مالی ژاپن MonaCoin را تائید کرده است. MONA را می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی ماینینگ استخراج کرد. در عین حال، این میم کوین را می‌توان از طریق صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال نیز خریداری کرد.

 

در حال حاضر حداکثر عرضه ۱۰۵ میلیون MONA در سراسر جهان هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتال وجود دارد و با قیمت ۱.۳۶ دلار معامله می‌شود. در حالی که MONA ممکن است به اندازه دوج کوین یا شیبا اینو مورد توجه قرار نگیرد، اما اهمیت MONA علیرغم این‌که یک میم کوین است از مزایای نظارتی و استفاده در دنیای واقعی آن ناشی می‌شود.

هوگ فایننس (Hoge Finance)

در ادامه اینکه میم کوین چیست و بهترین میم کوین ها کدامند باید بدانید که پنجمین میم کوین برتر از نظر ارزش بازار هوگ فایننس است. هوگ فایننس (Hoge Finance) یک توکن DeFi است که به صورت خودکار در توکن ERC-20 قیمت‌گذاری می‌شود. HOGE در ۷ فوریه ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و ۲٪ مالیات برای هر تراکنش HOGE وجود دارد. از این مبلغ ۱% به کیف پول سوخته ارسال می‌شود و ۱٪ دیگر بین همه دارندگان کیف پول توزیع می‌شود. HOGE اولین میم کوین است که ممیزی CertiK را تکمیل کرده است.

آینده HOGE چیست؟

HOGE یک همکاری را با یک کمپین توییتر برای اهداف خیریه با هشتگ #HogeSavesTheAnimals آغاز کرده است. این طرح بیش از ۲۰ هزار دلار برای نجات حیوانات و پناهگاه‌ها در سراسر جهان جمع‌آوری کرده است. اکنون، تیم HOGE در حال کار بر روی توسعه بازی‌های dApp است که ممکن است در اواخر سال ۲۰۲۱ شروع شود.

تاکوکت (TacoCat)

TacoCat با نام اختصاری TCT یک توکن با ارزش است و دارای یک اکوسیستم مستقل است که برای نمایش و رشد جامعه دارایی‌های دیجیتال طراحی‌ شده است تا مخاطبان بتوانند بازار ارزهای دیجیتال را تجربه کنند. اطلاعات قیمت TacoCat تاکنون در دسترس نبوده است. ارزش این ارز دیجیتال در اوج خود با نزدیک به ۱۲۰۰۰ دارنده توکن به ۲۵ میلیون دلار رسید.

از توکن BEP-20، مشابه پروژه SafeMoon استفاده می‌کند. TacoCat سبک زندگی و ارزش برند خود را با اجرای یک فروشگاه کالای منحصربه‌فرد TacoCat برای پوشاک و لوازم جانبی سبک زندگی قابل‌توجه نگه‌ داشته است.

آیا باید در TacoCat سرمایه‌گذاری کنید؟

مانند دوج کوین، TacoCat به عناون یکی از بهترین میم‌ کوین‌ ها ، یک محیط دوستانه را با استفاده از جامعه زنجیره هوشمند بایننس اتخاذ کرده است. علاوه بر این، ویترین‌های TacoCat می‌توانند رشد و برندهای خود را به اشتراک بگذارند و محصولات تجاری بیشتری را به بازار عرضه کنند.

خطرات میم کوین‌ها

میم کوین فلوکی (Floki)

ارز دیجیتال فلوکی در نتیجه توییت ایلان ماسک راه اندازی شد. دلیل رشد قیمتی این رمز ارز نیز یک توییت دیگر از ایلان ماسک بود. البته، فلوکی خود را فراتر از یک میم کوین معرفی کرده و به امید سبقت گرفتن از شیبا اینو و دوج کوین است. ایلان ماسک توییت‌های زیادی درباره ارزهای دیجیتال منتشر کرده که همگی حواشی زیادی را برای رمزارزها ایجاد کرده است. او در 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) توییتی منتشر کرد که در ان اعلام کرد که یک سگ از نژاد شیبا اینو می‌خواهد و دوست دارد نام آن را «فلوکی» بگذارد.

همین توییت باعث شکل‌گیری ایده ساخت یک میم کوین با نام فلوکی اینو را در ذهن توسعه‌دهندگان بلاکچین کاشت. این ایده در عرض یک ماه به ثمر نشست و توکن و وبسایت آن ایجاد شد. حدود 2 ماه بعد، ایلان ماسک یک توییت از سگ خود منتشر کرد که همین موضوع باعث افزایش قیمت نجومی فلوکی شد. بیشتر سرمایه‌گذاران هر شب با این رویا می‌خوابند که قیمت فلوکی روزی به 1 سنت خواهد رسید. اگر این اتفاق افتد، ارزش بازار میم کوین فلوکی به 90 میلیارد دلار خواهد رسید که این رقم بیشتر از تتر، بایننس کوین و سولانا است.

ارز دیجیتال Bonk

ارز دیجیتال bonk آخرین میم کوین با تصویر سگ است که بر روی بلاک چین سولانا فعالیت می‌کند. حساب توییتر این ارز دیجیتال، آن را اولین میم کوین ساخته شده با تم سگ بر روی بلاک چین solana معرفی کرده است. شعار اصلی bonk «برای مردم و همراه با مردم» است و به گفته سازندگان قرار است در خیلی از پلتفرم‌ها به عنوان یک دارایی دیجیتال مورد استفاده قرار بگیرد. شعار «برای مردم و همراه با مردم» تاثیر بسیار خوبی بر روی علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال گذاشته تا جایی که این پروژه ایردراپ بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

بهترین میم‌ کوین‌ ها

بر اساس وایت پیپر ارز دیجیتال بانک، 50 درصد از عرضه اولیه 100 تریلیون واحدی این پروژه، بین معامله‌گران، هنرمندان، کلکسیونرها و دارندگان توکن‌های NFT شبکه سولانا توزیع شده است. علاوه بر این، پروژه Bonk با هدف برگرداندن حس مثبت به اکوسیستم سولانا توسعه داده شده است. در واقع، به عقیده توسعه‌دهندگان این پروژه، توکنومیک آلامدا ریسرچ (Almeda Research) مضر و خسته کننده بوده به همین دلیل آنها می‌خواستند یک میم کوین توسعه دهند تا در عین بامزگی، قابلیت استفاده همگانی را نیز در اختیار کاربران قرار دهد. ارز دیجیتال بونک در تاریخ 25 دسامبر منتشر شد اما بیشتر افراد برجسته اکوسیستم NFT سولانا از چند روز قبل تر در توییتر از این توکن حمایت کرده بودند. بنابراین، یکی از دلایل جهش ناگهانی این توکن ممکن است همین باشد.

خطرات میم کوین ها

با هم خواندیم که میم کوین چیست و بهترین میم کوین ها از نظر ارزش بازار کدامند، اما آیا سرمایه‌گذاری روی میم کوین ها خطر دارد؟ میم کوین‌ها در دنیای واقعی کاربرد مالی چندانی ندارند؛ بنابراین، خطرات زیادی با این حوزه از ارزهای دیجیتال، به ویژه برای سرمایه‌گذاران، همراه است. میم کوین‌ها در واقع هیچ ارزش ذاتی ندارند؛ بنابراین، سرمایه گذاری در میم کوین ها ممکن است طاقت‌فرساتر از سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی سنتی باشد، زیرا هیچ مقرراتی اجرا نمی‌شود.

اگر قصد سرمایه‌گذاری روی یکی از بهترین میم‌ کوین‌ ها را دارید، باید با استفاده از افزایش تقاضا، حرکت قیمت آن‌ها را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که بیش‌ازحد سرمایه‌گذاری نکنید. سرمایه‌گذاران باید بدانند که اصلاحات بازار چگونه کار می‌کند، به‌جای اینکه در شرایطی که ارزهای دیجیتال در بالاترین سطح خود قرار دارند، به سرعت عمل کنند. همچنین معکوس شدن روند قیمت همیشه اتفاق می‌افتد بنابراین ممکن است قیمت به طور ناگهانی کاهش پیدا کند؛ بنابراین اگر تحمل ریسک شما پایین است، پیشنهاد می‌شود که روی میم کوین‌ها سرمایه‌گذاری نکنید.

میم کوین های آینده دار

بهترین میم‌ کوین‌ ها

در بالا خواندیم که میم کوین چیست و بهترین میم کوین ها از نظر ارزش بازار کدامند. اما برای سرمایه‌گذاری باید بدانیم میم کوین های آینده دار کدامند؟ گرچه نمی‌توان در این مورد با قطعیت چیزی گفت. اما بسیاری از منابع میم کوین های آینده دار را ارزهایی همچون پپه (Pepe) شیبا اینو، دوج کوین، فلوکی اینو (FLOKI)، دوج دش (Dogedash)، بیبی دوج (BabyDoge)، پیت بول (PIT) می‌دانند. اما بهترین کار برای سرمایه گذاری روی میم کوین های، سرمایه‌گذاری کوتاه مدت است. بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است و این پیشنهادات صرفا از منابع مختلف جمع‌آوری شده و شما باید پیش از سرمایه‌کذاری روی هر ارز، آن را به صورت دقیق بررسی کرده و زیر نظر بگیرید تا یک سرمایه‌گذاری موفق را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: تاثیرات سیاست پولی در ارزهای دیجیتال

سخن پایانی

میم کوین‌ها در بازار رمزر ارزها در مقایسه با ارزهای دیجیتال رایج بسیار جدید هستند. دوج کوین و همتایان آن پتانسیل رشد قوی دارند. سرمایه‌گذاران Savvier می‌توانند از این ارزهای دیجیتال بهره ببرند و حرکت قیمت را از پایین به بالا هدایت کنند. علیرغم پتانسیلی که دارند، میم کوین‌ها به دلیل تمرکز و توجه جامعه به جای عملکرد مالی، همچنان متزلزل هستند؛ بنابراین، اگر سرمایه‌گذاری دوج کوین را از دست داده‌اید، در صورت سرمایه‌گذاری، هنوز میم کوین‌های زیادی وجود دارد.

تنوع بخشیدن به سبد خود راهی برای کاهش ریسک بازار در یک بخش است؛ مانند سایر سرمایه‌گذاری‌ها، اگر در میم کوین‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنید، مطمئن شوید که بودجه خود را به خوبی تنظیم کرده‌اید و پس از سرمایه‌گذاری، پول خود را مدیریت کنید تا ریسک خود را تا حد امکان کاهش دهید. تمام اطلاعاتی که لازم بود درباره بهترین میم‌ کوین‌ ها بدانید به شما گفته شد. اکنون نوبت شما است که تصمیم بگیرید می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید یا خیر.

4.8/5 - (20 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *