وبلاگ

/

/

نحوه ثبت نام ماک آزمون PTE

نحوه ثبت نام ماک آزمون PTE

ثبت نام ماک آزمون PTE : آزمون PTE نیز از جمله آزمون‌های مهمی است که مانند تافل و آیلتس کاربردی است. جالب است بدانید که این آزمون نیز یکی از معتبر‌ترین امتحان‌های زبان معرفی شده و می‌تواند معیار مناسبی برای سنجش اطلاعات زبان کاربران به حساب آید.حال سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که چگونه می‌توان د آزمون PTE موفق ظاهر شد؟ شما می‌توانید برای سنجش میزان مارت خود در این آزمون در شبیه‌سازی آزمون که با نام آزمون ماک PTE یا آزمون آزمایشی PTE شناخته می‌شود شرکت کنید. خرید ماک آزمون PTE نیاز به پرداخت ارزی دارد که با خدمات پرداخت ارزیکافه ارز این امر به آسانی ممکن است. همچنین شما می‌توانید بدون دردسر و با خدمات پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی در کافه ارز نسبت به پرداخت هزینه آزمون PTE اقدام کنید.

در بلاگ های قبلی ار کافه ارز به تمامی سوالات شما در خصوص این آزمون جواب دادیم. نکته مهمی که در رابطه با آزمون PTE وجود دارد این است که به صورت آنلاین برگزار شده و این امکان را به همه کاربران در سراسر جهان می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی بتوانند در آن شرکت کنند. جالب است بدانید که این آزمون مهارت‌هایی مانند اسپیکینگ، لیسینینگ، رایتینگ و همچنین ریدینگ را مورد سنجش دقیق قرار می‌دهد. افرادی که قصد دارند از کشور خارج شوند و به سایر کشور‌ها مهاجرت کنند می‌توانند با استفاده از این آزمون، به راحتی مدرک خود را دریافت کنند و در مکان‌های مختلف نیز از آن استفاده کنند.

نحوه ثبت نام ماک آزمون PTE

ثبت نام ماک آزمون PTE

یکی از استاندارد‌ترین آزمون‌هایی که برای تسلط بهتر شما بر زبان انگلیسی صورت می‌گیرد، آزمون PTE است. جالب است بدانید که این آزمون دارای آزمون آزمایشی یا ماک نیز می‌باشد که برای آماده سازی شما در این امتحان به شما کمک‌های زیادی می‌کند. در واقع آزمون ماک پی تی ای همان پیش آزمونی بوده که باعث آماده‌سازی بهتر شما در آزمون اصلی PTE خواهد شد‌. این آزمون می‌تواند به راحتی مهارت خواندن، نوشتن، گوش کردن و همچنین صحبت کردن شما را مورد بررسی قرار بدهد و شما را در این زمینه تقویت کند. اگر قصد دارید که در آزمون اصلی پی تی ای شرکت کنید، به شما توصیه می‌شود که حتما ثبت نام ماک آزمون PTE را نیز انجام بدهید.

بیشتر بخوانید: آزمون PTE چیست

گفتنی است که قیمت آزمون ماک PTE بسته به پکیج ممکن است متفاوت باشد اما ورژن‌های نختلف آن همگی یک قیمت دارند. ماک PTE می‌تواند برای نتیجه بهتر شما در آزمون اصلی استفاده شود. جالب است بدانید که این آزمون باعث می‌شود که شما بتوانید به راحتی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و از پس آزمون اصلی پی تی ای بر بیایید. مهم است بدانید که شرکت کردن در این آزمون، نیازمند رعایت کردن قوانینی است که باید حتما آن‌ها را رعایت کنید. به وسیله آزمون ماک پی تی ای شما می‌توانید از نقاط ضعف خود باخبر شوید و تا آزمون اصلی آن‌ را با موفقیت پشت سر بگذارید.

نحوه ثبت نام در آزمون ماک PTE

پیش از ثبت نام ماک PTE باید بدانید که سه پکیج پیش روی شما است که شما می‌توانید از میان آن‌ها یک گزینه را برای خود انتخاب کنید:

ثبت نام ماک آزمون PTE

برای این‌که ثبت نام ماک آزمون PTE را انجام دهید باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به صورت تصویری با نحوه ثبت نام ماک آزمون PTE آشنا می‌شویم:

۱. ابتدا به سایت PEARSONPTE رفته و یا به آدرس pearsonpte.com/preparation بروید.

۲. در این صفحه شما می‌توانید از میان ورژن‌های مختلف آزمون ماک پی تی ای یک گزینه را انتخاب کنید و گزینه BUY NOW را بزنید. اگر ووچر آزمون PTE دارید نیز می‌توانید آن را در این صفحه وارد کنید.

نحوه ثبت نام در آزمون ماک PTE

۳. در صفحه بعد شما می‌توانید سبد خرید خوود را مشاهده کنید و اگر موارد انتخابی شما درست بود می‌توانید گزینه Check Out را انتخاب کنید:

خرید ماک آزمون PTE در ایران

۴. در صفحه بعد اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و در نهایت اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

خرید ماک آزمون PTE در ایران

خرید ماک آزمون PTE در ایران

اگر کارت اعتباری یا حساب بین المللی ندارید می‌توانید خرید ماک آزمون PTE را با خدمات پرداخت ارزی کافه ارز انجام دهید. لازم به ذکر است که با خدمات پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی در کافه ارز می‌توانید به آسانی نسبت به پرداخت هزینه آزمون PTE اقدام کنید. در قسمت بالا برخی از مهم‌ترین مرحله‌هایی که شما می‌توانید به راحتی از طریق آن در ماک آزمون پی تی ای ثبت نام کنید ذکر شده است. همان‌طور که خود شما نیز مشاهده کردید، ثبت نام کردن در آزمون ماک پی تی ای سختی چندانی نداشته و به راحتی امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه آزمون PTE

تفاوت ماک های PTE

تفاوت ماک های PTE

همان‌طور که ذکر شد شما با آزمون ماک پی تی ای می‌توانید متوجه شوید که آیا برای آزمون PTE آکادمیک آماده هستید یا خیر. آزمون ماک PTE با استفاده از محتوای آزمون‌های گذشته و الگوریتم‌های نمره‌دهی رسمی این آزمون به شما نشان می‌دهد که چگونه در روز آزمون عمل خواهید کرد و به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را شناخته و هنگام آزمون اصلی احساس آرامش و اعتماد به نفس داشته باشید. به طور کای ۵ آزمون آزمایشی PTE برای انتخاب وجود دارد: ورژن‌های A، B، C، D و E. هر ورژن حدود دو ساعت طول می‌کشد و دارای مجموعه‌ای منحصر به فرد از سوالات است. پس از تکمیل و ارسال آزمون ماک خود، گزارش نمره کامل را برای شما ارسال خواهد شد. معمولا شما نتیجه را ظرف یک روز دریافت می‌کنید اما در اغلب مواقع نتیجه آزمون ماک پی تی ای فقط در عرض یک ساعت ارسال خواهد شد

  • هر آزمون آزمایشی PTE دارای مجموعه منحصر به فردی از سوالات است که پس از استفاده از آن، به‌روز نمی‌شوند یا تغییر نمی‌کنند.
  • این آزمون‌ها فقط برای تمرین هستند و نتیجه آن برای ارائه به موسسات معتبر نیست.
  • آزمون ماک پی تی ای نسخه‌های A، B، C و D همان تست‌هایی هستند که قبلا نسخه‌های 1، 2، 3 و 4 نام داشتند.
  • آزمون ماک PTE ورژن E یک آزمون آزمایشی جدید است که در اکتبر 2021 اضافه شده است.

مزایای ثبت نام ماک آزمون PTE

  • با آزمون ماک PTE با قالب آزمون و ترتیب سوالات آشنا می‌شوید تا بدانید در روز آزمون چه انتظاری داشته باشید.
  • با این آزمون آزمایشی می‌آموزید که چگونه زمان خود را هنگام آزمون اصلی مدیریت کنید و متوجه خواهید شد که چگونه در هر بخش با سرعت عمل کنید.
  • از رایانه شخصی خود برای شرکت در آزمون تمرینی در هر زمان و هر مکان استفاده می‌کنید.
  • پس از آزمون آزمایشی PTE یک گزارش امتیاز کامل به شما ارسال می‌شود و شما می‌بینید که در هر حوزه مهارتی چگونه عمل کرده‌اید و چه زمینههایی به بهبود نیاز دارند.
بیشتر بخوانید: ووچر آزمون PTEثبت نام ماک آزمون PTE

نتیجه گیری:

در اینجا با هم مرور کردیم آزمون ماک پی تی ای چیست، نحوه ثبت نام ماک آزمون PTE چگونه است و چگونه می‌توانید در آن شرکت کنید. آزمون ماک PTE یا همان آزمون آزمایشی PTE به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از میزان تسلط خود در این آزمون آگاه شده و در آزمون اصلی موفق شوید. برای خرید ماک آزمون PTE نیز می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی کافه ارز استفاده کنید و یا با خدمات ثبت نام آزمون های بین المللی به آسانی پرداخت آزمون PTE را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *