وبلاگ

/

/

خرید اکانت اپل موزیک؛ یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی

خرید اکانت اپل موزیک؛ یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

خرید اکانت اپل موزیک: Apple Music یک سرویس استریمینگ موسیقی از شرکت اپل است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به میلیون‌ها آهنگ از هنرمندان مختلف در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. این سرویس در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ به صورت رسمی معرفی شد و از آن زمان تاکنون، با ارائه خدمات ویژه و جذاب، جایگاه خود را بین سرویس‌های استریمینگ موسیقی برتر دنیا پیدا کرده است. اپل موزیک شامل بیش از ۷۰ میلیون آهنگ است که توسط هنرمندان مختلف در سراسر جهان ساخته شده‌اند.

همچنین، این سرویس شامل انواع بخش‌های جذابی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به میکس‌های خودکار، پادکست‌ها، رادیو‌های موسیقی و توصیه‌های موسیقی دسترسی پیدا کنند. اپل موزیک قابلیت پخش آنلاین و آفلاین را به کاربران خود ارائه می‌دهد و با نصب اپلیکیشن اپل موزیک روی دستگاه‌های مختلف، می‌توانید به راحتی به میلیون‌ها آهنگ دسترسی پیدا کنید. اپل موزیک به عنوان یکی از برترین سرویس‌های استریمینگ موسیقی در جهان، از قابلیت‌های متعددی برخوردار است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کیفیت بالا به موسیقی علاقه‌مند شوند و لذت بخشید. اگر قصد خرید اکانت Apple Music را دارید، می‌توانید برای پرداخت ارزی خود و خرید اشتراک سایت های خارجی از خدمات پرداختی کافه ارز استفاده کنید.

خرید اکانت اپل موزیک

خرید اکانت اپل موزیک

Apple Music سرویس پخش موسیقی شرکت اپل است. اپل موزیک عمدتا روی موسیقی تمرکز می‌کند. با این حال، می‌توانید آهنگ‌ها را از CD به آن منتقل کنید یا آهنگ‌هایی که از طریق iTunes خریداری کرده‌اید، اضافه کنید در این پلتفرم ویدیو تماشا کنید. اپل می‌خواهد Apple Music بیشتر یک «بستر فرهنگی» باشد تا یک سرویس پخش موسیقی. آخرین باری که شرکت، جزئیات رسمی در مورد تعداد کل کاربران اپل موزیک را فاش کرد در سال ۲۰۱۹ بود؛ تعداد کاربران این سرویس در سال ۲۰۱۹ به میزان ۶۰ میلیون نفر بوده است. تا ژوئن ۲۰۲۰، این رقم ۷۲ میلیون نفر تخمین زده شد. با این حال، تا مارس ۲۰۲۱، اسپاتیفای (Spotify) دارای ۱۵۸ میلیون مشترک بود که تفاوت قابل توجهی است. اما اپل موزیک لزوما نیازی به تلاش برای جذب مشترک بیشتر از اسپاتیفای ندارد؛ چراکه در حال حاضر طرفداران اختصاصی خود را دارد.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل

پرداخت ارزی

روند بهبود اپل موزیک

اگر قصد خرید اکانت اپل موزیک را دارید بهتر است بدانید که این برنامه از سال ۲۰۱۵ به طور مداوم در حال بهبود و افزودن ویژگی‌های جدید است که در چنین فضای رقابتی ضروری به نظر می‌رسد. از پیشرفت‌های قابل توجه آن می‌توان به طراحی ارتقا یافته iOS و اعلامیه اخیر مبنی بر افزودن ویژگی Spatial audio یا صدای فضایی که در زمان پخش محتوای دالبی ۵.۱ و دالبی ۷.۱ و دالبی اتموس فعال خواهد شد و همچنین قابلیت گوش دادن به بیش از ۷۵ میلیون آهنگ در Lossless Audio از ژوئن ۲۰۲۱ اشاره کرد.

این قابلیت جدید که با کیفیت بالا صدا را پخش می‌کند ممکن است هنوز فراگیر نباشد اما شایان ذکر است که پس از ورود، این ویژگی با شرکت‌های اشتراک‌گذاری موسیقی مانند Tidal و Deezer، که در حال حاضر صدایی با کیفیت بالا ارائه می‌دهند، برابری می‌کند. اپل موزیک همچنین کیفیت بهتری نسبت به اسپاتیفای ارائه می‌دهد ولی همه می‌دانند که فناوری HiFi اسپاتیفای در راه است، اما این‌که این فناوری جدید چه هزینه‌ای برای کاربران به همراه دارد و دقیقا چه زمانی به دست آن‌ها می رسد مشخص نیست.

در حالی که افزودن این ابزارها (سرویس Spotify HiFi) ممکن است اوضاع را کاملا بهبود ندهد، ولی کاربران در حال حاضر هم سرویس‌هایی که کمترین هزینه ولی کیفیت بالا را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند، می پسندند. اپل موزیک در حال انجام این کار است.

بیشتر بخوانید: ساخت اکانت دولوپری اپل

خرید اکانت اپل موزیک

خرید اکانت اپل موزیک

  • هزینه اشتراک استاندارد ۹/۹۹ دلار در ماه است
  • سه ماه اکانت ترایال (Trial) رایگان
  • بدون تبلیغات

می‌توانید با خرید اکانت اپل موزیک گوش دادن به اپل موزیک را بلافاصله با یک دوره آزمایشی رایگان، که سه ماه به طول می انجامد، شروع کنید.

هزینه خرید اکانت اپل موزیک

هزینه اشتراک ۹/۹۹ دلار در ماه برای یک کاربر معمولی و ۴/۹۹ دلار برای دانش‌آموزان است. با این دو اشتراک، می‌توانید در هر زمان فقط در یک دستگاه از اپل موزیک استفاده کنید. همچنین می‌توانید ۱۴/۹۹ دلار (۱۴/۹۹ پوند یا ۱۷/۹۹ دلار استرالیا) در ماه برای خرید اشتراک خانوادگی بپردازید که مشابه اشتراک استاندارد است اما حداکثر ۶ نفر می‌توانند به طور همزمان از اکانت پرمیوم اپل موزیک استفاده کنند و هر یک از اعضای خانواده یک حساب شخصی دریافت می‌کنند.

این را هم بدانید که هیچ گونه سرویس رایگان مبتنی بر تبلیغات در دسترس نیست، همان‌طور که در مورد اسپاتیفای نیز این روند صدق می‌کند. شاید استفاده از اکانت ترایال اپل موزیک که سه ماهه و رایگان است، تصمیم تجاری بهتری باشد. همچنین شما برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید

بیشتر بخوانید: تعویض رمز اپل آیدی

هزینه خرید اکانت اپل موزیک

کیفیت صدا در اپل موزیک

  • صدای فضایی (Spatial audio) و صدای بدون هیچ گونه اخلالی
  • استریم موسیقی با سرعت ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه
  • صدای واضح و کاملا مشخص

اپل موزیک موسیقی را با سرعت AAC 256kbps پخش می‌کند. پخش موسیقی به طور پیش فرض با بالاترین کیفیت است و اگر در حال حرکت هستید، آن را کاهش می‌دهد. گاهی اوقات پخش آهنگ‌ها چند ثانیه طول می‌کشد، اما صدا واضح و شفاف است؛ مخصوصا اگر موسیقی را با یکی از بهترین هدفون‌های حذف‌کننده نویز گوش می‌دهید.

خرید از سایت های خارجی

با این حال، همه سرویس‌های پخش موسیقی در حال ارتقاء خود هستند تا کیفیت موسیقی بهتری را برای مشترکین به ارمغان بیاورند یا حداقل گزینه‌ای برای امتحان کردن آن ایجاد می‌کنند. Deezer و Tidal در حال حاضر صدای با وضوح بالا را ارائه می‌دهند. اسپاتیفای سرویس HiFi خود را در امسال راه‌اندازی می‌کند و آمازون موزیک (Amazon Music HD) در حال حاضرکیفیت CD را ارائه می‌دهد اما کیفیت بهتر صدا به زودی راّ اندازی خواهد شد.

اگرچه بسیاری از سرویس‌های استریم موسیقی از صدای با کیفیت بهتر پیروی می‌کنند، اما اکنون اپل موزیک به طور قابل توجهی بهتر از برخی از رقبای خود به نظر می‌رسد که مزیت آن هم این است که هیچ هزینه اضافی از شما برای افزایش کیفیت دریافت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: شارژ اکانت آیتونز iTunes

خرید اکانت Apple Music

فهرست موسیقی در Apple Music

  • ۷۵ میلیون آهنگ
  • یکپارچه‌سازی با iTunes
  • برنامه جداگانه برای پادکست‌ها

بیش از ۷۵ میلیون قطعه برای پخش در Apple Music موجود است که در زمان نگارش این مقاله بیش از سرویس اسپاتیفای است. البته، کیفیت مهم‌تر از کمیت است، اما با توجه به این‌که اپل موزیک سال‌ها است که به دنبال پیشرفت هرچه بیشتر است، این کمیت نیز قابل توجه است. همچنین طیف وسیعیاز هنرمندان مانند تیلور سویفت، دریک، بریتنی اسپیرز و فرانک اوشن به صورت اختصاصی ابتدا آلبوم‌های خود را از طریق Apple Music منتشر می‌کنند.

فهرست موسیقی فقط در مورد کشف موسیقی جدید نیست، بلکه دوست داشتن آنچه که در حال حاضر دارید نیز هست. اپل موزیک آنچه را که قبلا در iTunes دارید، چه آهنگ‌هایی را که خریداری کرده‌اید و چه از CD منتقل کرده‌اید را با سرویس استریم خود ترکیب می‌کند. این کار برای جمع‌آوری تمام موسیقی‌های شما در یک مکان، عالی است. عملکردهای مشابهی از سوی اسپاتیفای ارائه می‌شود اما نمی‌توانید کتابخانه آهنگ‌های متعلق به خود و آهنگ‌های پخش شده را به طور کارآمد جستجو کنید. ادغام سایر نرم‌افزارها با Apple Music یک یکپارچه‌سازی مناسب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

ادغام سایر نرم‌افزارها با Apple Music

هیچ پادکستی در این سرویس استریم اپل میوزیک ارائه نمی‌شود و شما برای این کار به یک برنامه جداگانه نیاز دارید؛ اما در عین حال هزاران موزیک ویدئو و همچنین ایستگاه‌های رادیویی بی‌وقفه در این سرویس وجود دارد.

سه ایستگاه رادیویی (Apple Music Hits ،Apple Music 1 و Apple Music Country) موسیقی ۲۴/۷ شبانه‌روز را با دی‌جی‌ها در برنامه‌های زنده رادیویی میکس می‌کنند. برخی از برنامه‌های جالب نیز توسط نوازندگان میزبانی می‌شود. نکته مهم این است که می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی به صورت رایگان گوش فرا دهید و نیازی به خرید اشتراک Apple Music ندارید.

شایان ذکر است، اگرچه اپل اخیرا تلاش کرده است تا در مورد میزان دستمزد دریافتی هنرمندان از این سرویس شفافیت بیشتری نشان دهد، اما همچنان کاملا شفاف نیست. هنرمندان بزرگ که قراردادهای انحصاری امضا می‌کنند، مبالغ خوبی دریافت می‌کنند، اما برای هنرمندان کوچک‌تر این‌گونه نیست. به همین دلیل، بسیاری از مردم تصمیم می‌گیرند یا موسیقی را به طور کامل بخرند یا از خدماتی مانند Tidal و Bandcamp استفاده کنند که به هنرمندان استقلال و حق امتیاز بیشتری می‌دهد.

خرید اکانت Apple Music

سیستم عامل ها و برنامه های Apple Music

  • ادغام عالی با دستگاه‌های اپل
  • پشتیبانی سیری
  • حداقل طراحی برنامه

شما می‌توانید با خرید اکانت اپل موزیک، آن را در انواع دستگاه‌ها از جمله آیفون (iPhone)، آی پد (iPad)، مک (Mac)، اپل واچ (Apple Watch)، اپل تی وی (Apple TV)، تلویزیون هوشمند سامسونگ (Samsung Smart TV)، آمازون اکو (Amazon Echo)، HomePod ،CarPlay، کامپیوتر (PC) و گوگل نست (Google Nest) گوش دهید. پس اگر شما هم از دستگاه‌های مختلف اپل استفاده می‌کنید، اپل موزیک دقیقا برای شما است. همچنین شما می‌توانید از Siri نیز استفاده کنید؛ یکی از دلایلی که باید از اپل موزیک استفاده کنید نیز همین است. شما می‌توانید از دستگاه‌های اپل خود برای درخواست از Siri برای پخش هر چیزی در این سرویس استفاده کنید؛ اگر قبلا به استفاده از دستورات صوتی در خانه خود عادت کرده‌اید، این یک گزینه بسیار عالی برای شما است.

بیشتر بخوانید: تفاوت اپل موزیک و اسپاتیفای

برنامه های Apple Music

برنامه‌های این سرویس دارای حداقل طراحی در همه سیستم عامل‌ها هستند. این برنامه شبیه iTunes است، اما زیباتر و حتی راحت‌تر استفاده می‌شود. گاهی اوقات، آلبوم یا آهنگ در تلفن همراه حجم بیشتری نسبت به سایر سرویس‌ها دارند و که پخش آن‌ها در رایانه یا تبلت تجربه بهتری برای شما به همراه خواهد داشت.

بخش «اکنون گوش کن (Listen Now)» در اپل موزیک، که در همه دستگاه‌ها یکسان است، مانند یک داشبورد شخصی است که با توصیه‌هایی بر اساس سلیقه و سابقه گوش دادن شما پر شده است.

قسمت جستجوی این سرویس جایی است که می‌توانید آلبوم‌ها و آهنگ‌های جدید، ایستگاه‌های رادیویی و آهنگ‌های پرطرفدار را پیدا کنید. این مورد شخصی‌سازی نشده است، اما بخشی برای همه مطالب تازه و جدید است. همچنین انواع رادیو در این سرویس وجود دارد، جایی که سه ایستگاه رادیویی اپل و همچنین مجموعه‌ای از برنامه‌های قدیمی و برنامه‌های غیر اپل را در آن خواهید دید.

پرداخت انلاین

دربخش بعدی، کتابخانه شما است؛ اینجا جایی است که تمام موسیقی ذخیره شده در دستگاه شما و iTunes ذخیره می‌شود. این کتابخانه در بخش‌های هنرمندان، آلبوم‌ها، آهنگ‌ها و موزیک ویدیوها فهرست‌بندی شده است. در نهایت، یک لیست پخش هم وجود دارد که جایی است که همه لیست‌های پخش که ایجاد کرده‌اید ذخیره می‌شوند.

نوار جستجو برای مکان‌یابی همه چیز در اپل موزیک و همچنین جستجو میان آهنگ‌های شما به خوبی کار می‌کند. شما حتی می‌توانید اشعار موسیقی را در اینجا تایپ کنید و موزیک آن را بیابید. Apple Music حتی به کارائوکه هم اهمیت می‌دهد؛ هر زمان که موسیقی در حال پخش است، یک دکمه Lyrics ظاهر می شود که متن آهنگ را بزرگ و پررنگ روی صفحه نمایش می‌دهد که هنگام خواندن پایین می‌رود.

 اکانت پریمیوم Apple Music

سرویس اپل موزیک (Apple Music) شامل چه بخش هایی می‌شود؟

با خرید اکانت سرویس اپل موزیک (Apple Music) یک سرویس استریم موسیقی از شرکت اپل است که شامل بخش‌های زیر می‌شود:

1. دسترسی به میلیون‌ها آهنگ: با اشتراک در سرویس اپل موزیک، شما می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ از هنرمندان مختلف در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید.

2. پخش آنلاین و آفلاین: با اپل موزیک، شما می‌توانید آهنگ‌ها را به صورت آنلاین یا آفلاین پخش کنید. برای پخش آفلاین، می‌توانید آهنگ‌ها را به صورت آفلاین در دستگاه خود ذخیره کنید و به صورت آفلاین پخش کنید.

3. صفحه‌ی هنرمندان: با اپل موزیک، شما می‌توانید به صفحات هنرمندان دسترسی پیدا کنید و اطلاعات مربوط به آن‌ها، از جمله آلبوم‌ها، آهنگ‌ها و تورهای کنسرت را مشاهده کنید.

4. پادکست‌ها: اپل موزیک شامل بخش پادکست‌های مختلف است که شما می‌توانید به آن‌ها گوش دهید.

5. رادیو‌های موسیقی: با اپل موزیک، شما می‌توانید به رادیو‌های موسیقی مختلف دسترسی پیدا کنید و به آهنگ‌های مختلف گوش دهید.

6. میکس‌های خودکار: با استفاده از اپل موزیک، شما می‌توانید به میکس‌های خودکار بر اساس سلیقه‌ی خود دسترسی پیدا کنید و به آن‌ها گوش دهید.

7. توصیه‌های موسیقی: با استفاده از اپل موزیک، شما می‌توانید به توصیه‌های موسیقی بر اساس سابقه‌ی گوش دادن خود دسترسی پیدا کنید و آهنگ‌های جدید را کشف کنید. اکانت پریمیوم Apple Music

لیست پخش و پیشنهاد موسیقی

  • تمرکز زیاد بر پیشنهاد آهنگ و موسیقی
  • امکان ذخیره تا ۱۰۰،۰۰۰ آهنگ برای گوش دادن به صورت آفلاین

هنگام ثبت‌نام در اپل موزیک می‌توانید ژانرهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید؛ بنابراین این سرویس از همان ابتدا از نوع هنرمندان و آهنگ‌هایی که احتمالا از آن‌ها لذت خواهید برد مطلع است.

تمرکز زیادی بر این پیشنهاد آهنگ‌ها وجود دارد. به گفته اپل، اگرچه یک الگوریتم این پیشنهادها را ارائه می‌کند، اما گاهی اوقات لیست پخش توسط تیمی از متخصصان تنظیم می‌شود.

بخش Stations For You اپل موزیک

بخش Stations For You منبع پیشنهاد خوبی است که در آن ایستگاه‌های رادیویی بر اساس هنرمندانی که دوستشان دارید را پیشنهاد می‌دهند. اما لیست پخش با موضوعات مختلف نیز پیشنهاد می‌شود. این پلی‌لیست‌ها شامل قطعاتی از یک هنرمند خاص و همچنین هنرمندان مشابه و آهنگ‌هایی است که ممکن است قبلا به آن‌ها گوش نداده باشید است. اسپاتیفای ممکن است هنوز دارای لیست پخش‌های سفارشی فوق‌العاده محبوب همچون Discover Weekly باشد اما پیشنهادهای اپل موزیک نیز چیزهای زیادی برای دوست داشتن دارد.

می‌توانید آهنگ‌ها و پلی‌لیست‌های مختلف را برای گوش دادن به صورت آفلاین در ۱۰ دستگاه مختلف دانلود کنید. محدودیت تعداد آهنگ‌هایی که می‌توانید دانلود کنید ۱۰۰،۰۰۰ آهنگ است که بعید است حتی بزرگ‌ترین طرفداران موسیقی به آن نیاز داشته باشند.

خرید اکانت Apple Music

نتیجه گیری:

اپل موزیک (Apple Music) یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین سرویس‌های استریم موسیقی در دنیا است که بیش از ۷۵ میلیون آهنگ در آرشیو بزرگ خود دارد. شرکت اپل مشهورترین کمپانی‌های تولید محصولات دیجیتال است و سرویس اپل موزیک آن بیش از ۶۰ میلیون کاربر دارد.

سرویس اپل موزیک یک سرویس جامع برای استریم موسیقی است که شامل بسیاری از بخش‌های مختلف می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و آفلاین به میلیون‌ها آهنگ دسترسی پیدا کنند.

برای خرید اکانت اپل موزیک شما باید یک حساب بین‌المللی یا یک کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشید. با استفاده از خدمات خرید ویزا و مستر کارت مجازی کافه ارز، شما می‌توانید تنها با چند گام ساده و به آسانی یک کارت مجازی بین‌المللی برای خرید و شارژ اکانت خود در دسترس داشته باشید. همچنین بدون داشتن کارت اعتباری و تنها با استفاده از خدمات خرید با پی پال یا خرید با ویزا و مستر کارت وب‌سایت کافه ارز به آسانی و تنها با چند گام ساده می‌توانید نسبت به خرید اشتراک اپل موزیک یا به عبارتی خرید اکانت پریمیوم Apple Music اقدام کنید.

نظر شما درباره خرید اکانت اپل موزیک چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از Apple Music را داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (10 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. سمیرا بهرامی گفت:

    چقدر کامل و ساده توضیح دادید واقعا لذت بردم، من یه رپورتاژ توی اقتصاد آفرین درباره اپل موزیک خونده بودم نوشته بود هیچ تبلیغاتی نداره وسط آهنگ که به نظرم خیلی ویژگی مهمیه، خواستم بدونم شما هم تائید میکنید این ویژگی رو؟ همه اکانت ها بدون تبلیغاتن یا فقط اکانت های پریمویوم؟

    1. مهران رباطی گفت:

      ممنون از حسن نظرتون دوست عزیز. اپل موزیک پرمیوم هیچگونه تبلیغی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *