وبلاگ

/

/

همه چیز درباره پرداخت هزینه رزرو هتل از سایت‌های خارجی

همه چیز درباره پرداخت هزینه رزرو هتل از سایت‌های خارجی

رزرو هتل از سایت‌های خارجی: برای این که سفر خود را با خیالی راحت شروع کنید، باید از رزرو بودن محل اقامت اطمینان داشته باشید. افرادی که می‌خواهند به کشورهای خارجی سفر کنند بهتر است هتل خود را از چند روز قبل از سایت‌های خارجی رزرو کنند. در حقیقت، اکثر هتل‌های دنیا این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا حتی از چند ماه قبل از سفر نیز محل اقامت خود را رزرو کنید. البته، نکته‌ای که در این میان چالش‌برانگیز است، پرداخت آنلاین هزینه رزرو هتل به سایت‌های خارجی است. نگران نباشید، شما می‌توانید پرداخت هزینه رزرو هتل خارجی را از طریق خدمات خرید از سایت های خارجی سایت کافه ارز انجام دهید. در ادامه این مقاله به نحوه رزرو هتل و پرداخت هزینه آن می‌پردازیم. امیدواریم این مطلب بتواند مشکلات و چالش‌های پیش روی شما را برطرف کند.

چطور از سایت‌های خارجی هتل رزرو کنیم

رزرو هتل از سایت‌های خارجی چگونه است؟

خیلی از افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، از نحوه رزرو هتل بی‌خبر هستند. به همین دلیل، ممکن است هزینه گزافی برای رزرو هتل به آژانس‌های مسافرتی بپردازند. البته راه‌حل این مشکل در این مقاله موجود است چون شما با آگاهی از نحوه رزرو هتل از سایت‌های خارجی و پرداخت هزینه آن بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی می‌توانید از میان انبوهی از گزینه‌ها، هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه‌ سفر خود را تا حد چشمگیری کاهش دهید. خبر خوب این است که کافه ارز نیز در این مسیر همراه شماست و برای پرداخت هزینه دلاری رزرو هتل می‌توانید بر روی سرویس‌های پرداختی کافه ارز حساب کنید. در ادامه، نحوه رزرو آنلاین هتل از سایت‌های خارجی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. همچنین، شما می‌توانید برای رزرو و پرداخت هزینه بلیط قطار خارجی از طریق خدمات ارزی کافه ارز اقدام کنید.

بهترین سایت‌های خارجی برای رزرو هتل

پس از این‌که مقصد و زمان سفر خود را مشخص کردید، در مرحله بعد باید محل اقامت خود را انتخاب کنید. اولین قدم برای پیداکردن هتل‌های درجه یک، شناسایی سایت‌های معتبر در این زمینه است. در ادامه به چند نمونه از بهترین سایت‌های خارجی برای رزرو آنلاین هتل در کشورهای خارجی را با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رزرو انلاین هتل از بوکینگ دات کام

سایت بوکینگ دات کام (Booking.Com)

سایت Booking.com از معتبرترین سایت‌های خارجی در زمینه رزرو هتل و اقامتگاه در کشورهای خارجی است. شما در این سامانه به هزاران هتل از سراسر کشورهای جهان دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از میان گزینه‌های انبوه انتخاب خود را انجام دهید. در سایت کافه ارز شما می‌توانید هر اتاق‌ فول امکاناتی که می‌خواهید را از طریق بوکینگ دات کام به راحتی رزرو کنید.

سایت آگودا (Agoda.com)

سایت آگودا در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران پیدا کرده است. دلیل این محبوبیت هم تخفیف‌های بسیار خوبی است که این سایت به صورت ماهانه یا روزانه بر روی سفارشات اعمال می‌کند. البته، سایت آگودا بیشتر در زمینه رزور هتل‌های آسیایی فعالیت دارد. رزرو هتل از آگودا خیلی راحت است چون در زمان پرداخت و با کلیک بر روی گزینه Pay Now می‌توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه هزینه را واریز کرده و هتل خود را رزرو کنید. برای پرداخت هزینه رزور هتل نیز می‌توانید از سرویس‌های سایت کافه ارز استفاده کنید. همچنین، اگر تصمصیم دارید به شهر یا کشور های خارجی سفر کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بهترین شهر جهان برای مسافرت مراجعه کرده و آن را مطالعه کنید.

سایت اکسپدیا (Expedia.com)

اکسپدیا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت‌های گردشگری و رزرو آنلاین هتل در دنیا به شمار می‌رود که در بیش از 60 کشور دنیا به صورت مستقیم فعالیت دارد. این سایت سرویس‌هایی نظیر رزرو بلیط، انتخاب کشور مقصد، رزرو اقامتگاه و شناسایی مکان‌های دیدنی کشورهای مختلف را به کاربرانی از سراسر جهان ارائه می‌دهد. شما با استفاده از سرویس‌های پرداختی کافه ارز می‌توانید به‌راحتی هزینه رزرو هتل در سایت اکسپدیا را پرداخت کنید.

هتل دات کام (Hotel.com)

سایت هتل دات کام یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو آنلاین هتل از دیدگاه کاربران به شمار می‌رود. در واقع، سالانه میلیون‌ها گردشگر و مسافر از طریق این سایت هتل و اقامتگاه خود را رزرو می‌کنند. بازه فعالیت سایت هتل دات کام خیلی گسترده است و شما می‌توانید هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره از سراسر دنیا را در این سایت رزرو کنید.
چنانچه شما به دنبال این هستید که در سفر خارجی خود از قبل برای خرید بلیط هواپیمایی بریتیش ایرویز اقدام کنید، بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید از طریق کافه ارز پرداخت هزینه بلیط خود را انجام بدید. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به مقاله آن مراجعه کنید.

رزرو هتل در ایر بی ان بی

سایت ایر بی‌ان‌بی (Airbnb)

ایر بی‌ان‌بی از شناخته‌شد‌ه‌ترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه در سراسر جهان است. علاوه بر این، کاربران از سراسر دنیا می‌توانند یک اتاق یا بخشی از منزل خود را برای اجاره در این سایت آگهی کنند. بیش از 3 میلیون اقامتگاه در این سایت وجود دارد و شما می‌توانید از بین کلبه‌های چوبی در ارتفاعات جنگلی تا هتل‌های لوکس در شهرهای گران‌قیمت را در این سایت برای خود رزرو کنید. اگر می‌خواهید با هتل‌های بیش از 65 هزار شهر در بیش از 191 کشور دنیا دسترسی داشته باشید، سایت Airbnb قطعاً گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

سایت Lastminute.com

سایت لست مینت با بیش از 20 سال تجربه، از قدیمی‌ترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل و قامتگاه به شمار می‌رود. سرویس‌های این سایت فقط به رزرو هتل محدود نمی‌شود و خدماتی از قبیل خرید بلیط پرواز خارجی، کرایه خودرو در کشورهای خارجی، تورهای گردشگری پر تخفیف و چند سرویس دیگر را به کاربران خود ارائه می‌دهد. اگر قصد سفر تفریحی یا کاری به کشورهای خارجی دارید، بهترین گزینه برای رزرو هتل، سایت Lastminute است.

مهم‌ترین نکات در زمان رزرو هتل از سایت‌های خارجی

فرقی نمی‌کند که از کدام سایت برای رزرو آنلاین هتل استفاده می‌کنید. در هر صورت باید از روش پرداخت هر یک آگاه باشید. به طور کلی، دو روش Pay Now و Pay Later پرداخت برای رزرو هتل در سایت‌های خارجی وجود دارد که در ادامه هر یک را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

پرداخت هزینه رزرو هتل از طریق روش Pay Later

در این روش پس از رزرو هتل از سایت و نهایی‌کردن عملیات معمولاً هزینه‌ای از حساب یا کارت اعتباری شما کسر نمی‌شود و هتل فقط اطلاعات حساب شما را ذخیره می‌کند. البته، در برخی اوقات هتل برای این که از وضعیت حساب اطمینان حاصل کند، مبلغ کمی در حد 10 دلار یا هزینه یک شب اقامت را از موجودی کارت اعتباری یا حساب کسر می‌کند. در این حالت، مابقی هزینه سفارش در زمان حضور شما در هتل دریافت خواهد شد. به طور کلی، این روش برای آن دسته از افرادی که برای تاییدیه ویزا یا اخذ مهاجرت به تاییدیه هتل نیاز دارند بسیار مناسب است.

نکته‌ای که در این روش باید به آن توجه داشته باشید این است که در برخی اوقات هتل مبلغ بیشتری از حساب شما کسر خواهد کرد و اگر موجودی کارت محدود یا کم باشد، رزرو هتل کنسل خواهد شد. همچنین، اگر می‌‌خواهید در سفر خارجی خود برای خرید بلیط کنسرت های خارجی اقدام کنید می‌توانید پرداخت هزیته را از قبل از طریق سرویس‌های پرداختی کافه ارز انجام بدهید. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با خرید بلیط کنسرت‌‌های خارجی مقاله مربوط به آن را در وبلاگ کافه ارز مطالعه کنید یا این که همین الان با تیم پشتیبانی کافه ارز به شماره 02191014920 تماس بگیرید.

پرداخت هزینه رزرو هتل از سایت‌های خارجی

پرداخت هزینه رزرو هتل از طریق روش Pay Now

در این روش تمام هزینه رزرو هتل به صورت یکجا و آنی از کارت کسر شده و رزرو هتل به صورت قطعی انجام می‌شود. به عبارت دیگر، امکان کنسل‌کردن هتل پس از پرداخت هزینه دیگر وجود ندارد. در نظر داشته باشید که پرداخت هزینه رزرو هتل از طریق سایت کافه ارز به صورت آنلاین پرداخت می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت هزینه ریالی به ما به‌راحتی هتل و اقامتگاه خود را از سایت‌های معرفی‌شده رزرو کنید. علاوه بر این، اگر می‌‌خواهید خیلی برای کرایه وسایل نقلیه در زمان مسافرت اذیت نشوید می‌توانید رزرو تاکسی و ترانسفر خارجی را نیز از طریق کافه ارز انجام دهید.

نتیجه‌گیری

یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌ها برای مسافرت به کشورهای خارجی، اطمینان از هتل یا اقامتگاه است. امروزه، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر از هزینه‌ای که آژانس‌های مسافرتی از شما دریافت می‌کنند، به‌راحتی پرداخت هتل از سایت‌های خارجی را پرداخت کنید. چالشی که در این میان وجود دارد، پرداخت هزینه رزور هتل است که آن‌ هم با سرویس‌های پرداختی کافه ارز، هیچ‌ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *